Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ja1978
profiilit
ja1978
ja1978
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1995
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Parhaimman näköinen victoreista, ja samalla yksi parhaimman näköisistä autoista koskaan.
20.01.2012 07:07
Miten mopolla voi kolaroida auton lunastuskuntoon?
Ehkä nykyisillä satakiloisilla skoottereilla, mutta ei kyllä ainakaan takavuosien 50 kilon painoisilla mopoilla, jotka minulle mopoa edustavat.
19.01.2012 22:53
Kirjoitan tähän selvennyksenä, että tuossa välissä oli aikanaan minulle suunnattu "jaskan" kirjoittama turpiinvetouhkaus, jonka ilmoitin ylläpidolle.
Tuosta välistä on siis poissa se viesti, johon tuo corollaviesti on vastaus.
19.01.2012 22:39
Joillain vanhojen mopojenkin harrastajilla on ylipitkät välitykset ajomopoissaan, jolloin huippunopeutta on enemmän kuin lain mukaan saisi olla.
Tämä pitäisi minun mielestäni ihan sallia laissakin, eikä sen pitäisi olla niin, että jotain 55 km/h nopeuttakin ajaessa muka "rikkoo lakia", vaikka ajokokemusta riittää kortillisistakin kulkuneuvoista ja liikennesäännöt tunnetaan.
Maantiellä on paikkoja, joissa hidasta ajoneuvoa autoilija ei aina ehkä huomaa ajoissa. Tässä polkupyöräilijä on tietenkin vielä heikommassa asemassa kuin mopoilija. Mutta koska mopossa on moottori, ja teho riittää vakionakin 60 km/h nopeuteen, minusta on tyhmää rajoittaa aikuisenkin ajaman mopon nopeus niin alas kuin 45 km/h, silloin jos tien nopeusrajoitus on 80 tai 100 km/h.
Puolta muita hitaampi ajoneuvo ei ole turvallinen, nopeus pitäisi olla joku 2/3 autojen nopeudesta.
19.01.2012 22:24
Kaikkihan ne nimimerkit anonyymejä on, ellei kuvasta tunnista.
19.01.2012 22:05
Minua ihmetyttää noista moottorin keittämisistä puhuttaessa se, että miten joillain aina moottori kerkiää keittämään?
Eivätkö he seuraa lämpömittaria ollenkaan? Silloin jos lämpömittaria ei ole, on tietysti eri asia, mutta silloin en asiaa ymmärrä jos mittari on. Kyllä lämmön nousu huomata pitäisi.
18.01.2012 22:45
Mopon kohdalla lainsäätäjä ei ole ajatellut asioita järkevästi, siksi lakia joutuu rikkomaan.
Varsinkaan siinä ei ole mitään järkeä, ettei B-kortillinenkaan saa virittää mopoa.
Vai ei valelääkäri vaaranna enempää ihmishenkiä kuin mopon virittäjä? Mitenkähän tuon perustelet?
Ainakaan autoliikenteen seassa mopoilija ei vaaranna ketään muuta kuin itsensä. Ja valtatiellä se viritetty mopo on turvallisempi kuin vakio.
17.01.2012 21:09
Missä menee seksin raja? Saisiko suudella ja kosketella?
Sukupuoliyhdyntä ei minuakaan kiinnosta, vaikka seksuaalinen olen ja masturbointia harrastan.
16.01.2012 20:05
Miksi te naiset värjäätte hiuksianne, kun kuitenkin sanotte, että ette tee sitä miesten takia? Miksi siis?
Hiusten luonnollinen väri, oli se kuinka "ruma" hyvänsä, ei tee kauniista naisesta rumaa.
Mutta hiusten värjääminenkään ei tee rumasta kaunista. Turhaa touhua siis.
15.01.2012 20:44
Aerodynaamisissa autoissa tuo konepellin jatkaminen tuulilasin alareunan päälle tekee senkin ongelman, että patopainetta ei ole. Kaikki ilma on työnnettävä sisään puhaltimella ja tämä lyhentää puhaltimen käyttöikää. Auton luonnollinen ilmanvaihto on uhrattu aerodynamiikan alttarilla.
15.01.2012 20:23
Oliko tuo pidennetty Saab sellainen juttu, että koska suomessa koottiin autoja, niin päätettiin tehdä siitä myös edustusauto. Kai se niinkuin edusti suomea silloin.
Kekkosellehan jatkettiin jo 1975 ruotsissa neliovinen sedan.
Lähinnä poliitikkojen käytössä kai, eihän se yritysjohtajille 70-luvullakaan kelvannut.
14.01.2012 04:15
Noita edustusautontakapenkki-ihmisiä, poliitikkoja, yritysjohtajia ym. rikkaita en ymmärrä.
Täysin typeriä elvistelijöitä.
12.01.2012 06:09
Pyöräilisin aina ja kaikkialle, ellen asuisi maalla, jossa on lähimpään kauppaan 15 km ja pyöräteitä ei ole, vaan joutuu ajamaan turvattomasti valtatien reunassa.
Kärsin myös lonkkakivusta.
Autolla joutuu ajamaan olosuhteiden pakosta. Katsastaminen on aina enemmän tai vähemmän vittumaista, autoa joutuu korjaamaan ja rahallisia kuluja tietenkin on aika lailla. Onhan se samalla harrastuskin, mutta joskus tuntuu että olisi helpompaa kun saisi ajaa vain polkupyörällä.
Mutta täällä missä asun, se ei ole mahdollista. Tiestö on 70-lukuista, ja pyöräilyä (eikä mopoilua) ei ole syrjäseudulla huomioitu käytännössä mitenkään. Kaikki pakotetaan oman auton käyttäjiksi. Bussivuorotkin lakkautetaan.
12.01.2012 05:52
Noiden ihmisten "rakkaus" on teennäistä teeskentelyä.
12.01.2012 05:33
Osaavatko naiset itse aina "jotakin"?
Jos kerran aina voivat vaatia että miehen pitäisi "osata jotain"?
12.01.2012 05:25
Baarissa en ole koskaan käynytkään, mutta eivät toimi nettitreffitkään.
10.01.2012 23:07
Mikki on yksityisetsivä sekä toimittaja.
Toimittajathan tosielämässäkin usein paljastavat asioita, joita viranomaiset eivät saa selville.
10.01.2012 23:05
Mies se nimenomaan onkin joka rakastuu. Useammin varmasti kuin nainen.
Ainakin niin kauan kunnes huomaa ettei naisista kannata kiinnostua kun niitä ei koskaan saa.
09.01.2012 04:31
Kotona. Nettitreffiprofiili on minulla ainakin.
Mutta ongelmaksi tietenkin jää se, että on vain ujo ja hiljainen, muttei kunnollinen.
07.01.2012 20:50
Mikki Hiiri kyllä tappelee isompiaankin vastaan.
Mikki ei kylläkään lyö naista, vaan vain itseään isompia miehiä. Siinäköhän on vika? Jos mies lyö naista, se ei ole Mikki Hiiri, joten ilmeisesti naisenhakkaaja on se "mies"?
Miksi nakkikioskin jonossa tarvitsee ylipäätään olla?
Minä en ainakaan käy ravintolassa enkä myöskään nakkikioskilla.
06.01.2012 23:56
53 / 100