Miehet, miksi ette tee aloitteita?

Perhonen_

Miks miehet ei tee aloitteita tutustumiseen suomi24 treffeissä? Onko tämä yleinen ilmiö, vai pitääkö naisen olla erityisen kaunis että tällaista tapahtuu? Olen sitten vastaillut joillekin harvoille itseä miellyttäneille miehille, mutta yleensä kukaan ei vastaa mitään...tai vastaavat yhden kerran.

Tuntuu että tällaiset nettideittijutut ei ole kuin keski-ikäisiä varten. Kaikki alle kolmekymppiset ettii vaan jotain kevyttä huvia, tai eivät varsinaisesti etsi mitään.

52

1142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

      Sitähän sä haluaisit.

    • sfhsdjkfhskf

      Jos ei nappaa? Tai pelkää pakkeja liikaa?

      • m38+

        Naisten passiivisuus yhdistettynä tylyyn käytökseen vei mielenkiinnon. Nykyisin naisen pitää olla todella poikkeuksellinen, jotta edes harkitsee aloitteen tekemistä...


      • m38+ kirjoitti:

        Naisten passiivisuus yhdistettynä tylyyn käytökseen vei mielenkiinnon. Nykyisin naisen pitää olla todella poikkeuksellinen, jotta edes harkitsee aloitteen tekemistä...

        Samaa mieltä.

        Naisten täysi huomiotta jättäminen on tullut sen verta monesti koettua, ainakin kuvallisten profiilien kohdalla että kynnys viestin lähettämiseen on hyvinkin korkea.

        Perhonen_, kyllä tuolla s24 maailmassa on miehiä pilvinpimein jotka kaipais enemmän kuin yhden illan juttuja. Nämä vaan eivät ole kiinnostuneita sinusta ja koska ovat saaneet niin moneen kertaan pakit eivät myöskään ole halukkaita lähettämään tutustumisviestejä(koska nämä tulkitaan pelimies yrityksinä).


    • 18+15

      Lähetin viestejä about 20:lle suunnilleen itteni ikäselle naiselle (kuvallisille ja kuvattomille) joilla oli jotain yhteistä itteni kanssa ja ainoastaan yksi vaivautui vastaamaan edes "ei kiinnosta"...

      Parin viikkoa myöhemmin totesin ettei oo vaivan arvoista ja suljin koko profiilin.

      • assssssssss

        No ne etsii myös jotain nyljettävää eli onko sinulla hyvä varma työpaikka ja mielellään hyvä oma asuntokin ? Köyhät ei varmaan monelle kelpaa.


    • 16+20

      Aloittaja haluaisi että paljon komeita miehiä liehittelisi häntä koko ajan, niin sitten hänen tarvitsisi vain osoittaa sormella ja valita komein. Ihan oikein miehet palvo sua, luuseri!

      • taas tää "ei niin kuin filmis" tyyppi


    • adasdad

      Kilpailu on kovaa ja naisten markkina-arvo on niin korkea, ettei köyhällä miehellä ole varaa naiseen ja ei kannata edes yrittää. Aina on joku toinen, joka kaipaa uusia valloituksia, on rikkaampi, komeampi, sosiaalisempi, jännittävämpi, ja vie naisen kuitenkin edestä.

    • mies 36 v

      Olen lähettänyt ainakin yli sadalle asiallisen esittelyn itsestäni mut eipä ole vastausta takaisin tullut.

      • XY

        Täsmälleen tästä syystä. Todella v-mäistä tehdä teksti, johon on panostanut huolella, kun naisilta ei heru edes kohteliasta kieltäytymistä.

        Ihan vain aloittajalle tiedoksi, että miehet tekevät 99% Treffit-palstan aloitteista, naiset PARHAIMMILLAAN vain vastaavat takaisin. Netissä miesten ja naisten tasoero korottuu kohtuuttomasta niin kertakaikkiaan naurettavaksi, ettei suurikaan panostus hylkymiehen osalta riitä, vaikka tarjolla olisikin vain hylkynaisia (mikä epäilemättä pitääkin paikkansa).

        Aikani koetin ja sitten lopetin, kun ainoatakaan vastausta ilmoituksiin ei tule. Koeta nyt sitten siinä pitää "positiivinen mieliala" ja jatkaa toivotonta yrittämistä. Ei kiitos, mieluummin olen ilman naista ja keskitän aikani johonkin järkevään.


    • Reipas Mies

      Ei se vaan natsaa kuin tietyllä porukalla ja tiettyyn ikään Suomessa ps-markkinoilla.

      Siispä tutustumaan Balttian tahi Viron deitteihin ja johan alkaa tulla vastauksia.

      Riskinsä siinä on.

      Että "liian kaunis nainen" kiinnostuu tavismiehestä- sehän ei Suomen ps-skenessä ole "sallittua" :D mikä selittänee naisten valkkaamisen jo profiilin kuvan perusteella. JA sitten pitää miehellä olla vielä status yms. puoli kunnossa että treffeille edes pääsee naisen kanssa kenties.

      Ap, naisen tulisi olla kiinnostunut miehestä ja osoittaa se hänelle, eikä "pelata" niitä tunne-juttuja joita miehen pitäisi osata tuottaa naiselle jottei putoa treffatakko vai ei kanditaateista.

      Ottakaa iisimmin ja antakaa sille mahdollisuus että mies ja nainenkin ovat paljon muuta livena kuin se nettideitin kapea omakuvaus.

    • tazhpa

      No mä siellä pyörin jonkin aikaa kesällä, mutta ei paikkakunnan lähistöltä oikein löytynyt sopivaa naista kuvausten perusteella, ja kaukosuhteisiin en tuppaa uskomaan. Enkä nyt tarkoita ulkonäköä, ei vaan profiili tuntunut siltä että ois mun juttu, mä olen sellainen jokseenkin rokki- ja metallimielteinen kaiffari, joka ei haluais muuttaa koko arjen elämäntapaansa siksi että nainen ei tykkää esimerkiksi samasta musiikista, samoista leffoista, mun vaatetuksesta tai muusta. Tottakai, jos rakastuu niin rakastuu, sit mennään, mutta kun ne pinkit lasit sit joskus silmiltä tippuu, niin voi huomata et hei, en mä halua olla joku muu kuin mä itse seuraavaa x vuosikymmentä. Mulle on näinkin käynyt. Sen vuoksi olis tärkeää löytää nainen jonka kanssa jakaa edes osin samoja mieltymyksiä. Ja sanotaanhan siellä mitä toinen etsii myös, ja mä en ole esim. sitä 80-90kg mitä useimmat hakee :) Siksi jätän aloitteenkin tekemättä, koska kyllä ihmisten täytyy tietää mitä ne tarkoittaa kun ne heittää vaatimukseen että 90kg tai 185cm minimi.

      Ja sitten... jos sulle tulee kiinnostava mies eteen, tee se aloite itse. Tuolla voi kaupungista riippuen olla sataviissataa profiilia, ei mies käy jokaista läpi ja massapostita niihin tekstiä, tai kuulemani mukaan jotkut häröt tekee ilmeisesti näinkin. Mä etenen yks kerrallaan kun "valinnanvaraa" on naisen kriteerit ja oma mieltymys huomioiden tosi vähän joka tapauksessa, ja jokaiselle jonkin viestin heittäminen olis aika mahdotonta.

      Nettideittailussa oon huomannu myös sen, että livenä mä voisin todella helposti varmasti jutella useimpien naisten kanssa tuolta treffit-puolelta, oli sit tarkoitus löytää kaveri tai jotain enemmän, mutta kun tossa on lista edessä, niin sellaisten profiilien ohittaminen joissa ei juur sanota muuta kuin "olen huumorintajuinen ja tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa" tai "ota selvää! ;)" on todella todella helppoa. Ja varmaan useimmat meistä on sen verran pinnallisia, että vaikkapa nainen joka ei diggaa kaljuista miehistä tuskin tulis nettideiteillä puhumaan sellaiselle miehelle yhtään niin mitään, kun taas livenä vois huomatakin et vaikka se on kalju ja partainen rokkari, niin siltä lähtee niin hauskaa läppää ja sen seura on niin mukavaa, ettei se kaljuus haittaa. Ja toisinpäinkin miesten kohdalla (esimerkki käy, koska mä tykkään kaljuistakin naisista :D).

    • ex-nettideittailija

      Ehkäpä profiilisi ei ole tarpeeksi vetoava, tai kenties olet valinnut huonon kuvan. Oletko kysynyt joltakulta muulta mielipidettä profiilistasi?

      Itse sain ihan kivoja pikku neuvoja kaveriltani, joka oli vastakkaista sukupuolta. Niiden pohjalta tehtyjen pikkukorjausten myötä alkoi viestejä tulla ihan toisella tavalla kuin aiemmin.

      • ei omalla nimellä

        Kuka hullu kehtaa näyttää treffiprofiiliaan kenellekään tutulle? Omani oli täysin anonyymi silloin kun nettideittiä kokeilin.


      • ei omalla nimellä kirjoitti:

        Kuka hullu kehtaa näyttää treffiprofiiliaan kenellekään tutulle? Omani oli täysin anonyymi silloin kun nettideittiä kokeilin.

        Kaikkihan ne nimimerkit anonyymejä on, ellei kuvasta tunnista.


    • yksin kotona

      Jos naama ei ole kuin jollain brät bittillä ja kroppa kuin muskeli masalla niin naiset ei vastaa vaikka laittais tuhat viestiä eri naisille. Ihan asiallisesti olen aina laittanut viestiä mut ei ole koskaan vastausta tullut. Eiköhän se ole siis naamasta kii et vastaako nainen

    • jowth12

      "Jos naama ei ole kuin jollain brät bittillä ja kroppa kuin muskeli masalla niin naiset ei vastaa vaikka laittais tuhat viestiä eri naisille."

      Vastasin muutamiin naisten ilmoitukseen, jotka vaikuttivat ihan sympaattisilta ja sielukkailta neidoilta, kerroin itsestäni ja ajatuksistani. Suurin osa ei vastannut mitään, muutama vastasi etten ole heidän tyyppiään ja yhdeltä tuli viikon päästä viesti "onko sulla kuvaa" vaikka oli ollut linjoilla joka päivä vastaukseni jälkeen (en laittanut, koska olisin halunnut homman perustuvan muuhunkin kuin ulkonäköön eikä neidin omakaan kuva ollut näkyvissä).

      Laitoin aika lailla samat asiat kuin vastauksissani ilmoitusosastolle kuvani kera ja puoli tusinaa naista otti yhteyttä, yksi näistä oli nainen, joka ei ollut minulle mitään vastannut kuvattomaan viestiini. Ulkonäköni ei todellakaan ole bräd pitt kategoriassa, mutta kai sellainen perusmukava ja asiallinen ulkonäkö yhdistettynä järkevään ilmoitukseen auttoi.

      • asiallinen mies

        Naiset ovat pinnallisia. Ja kai miehetkin. Suurin osa ainakin.


    • jogreö

      Kyllä me teemme. Miehen tehtävä on olla miehekkäästi aktiivinen niin naisen tehtävä on olla kaunis ja houkutteleva. Jos nainen ei ole kaunis ja houkutteleva niin se on naisen ongelma.

    • Mies 28v

      Omalla kohdallani suurin syy tehtyjen aloitteiden vähyyteen on naisten profiilit.

      Olen itse sen verran syvällinen persoona, että minun on helpompaa löytää ulkoisesti viehättävä nainen kuin sellainen, joka viehättäisi oikealla tavalla myös ihmisenä. Siksi nettideittialoitteeni menevät naisille,
      - joiden profiilitekstissä on syvyyttä,
      - joiden profiilitekstistä näkee, että heillä on oikeasti omia ajatuksia ja että he tuntevat tuntevat itsensä pintaa syvemmältä ja
      - joiden profiilitekstit vielä tuon jälkeen saavat minut kiinnostumaan persoonasta.

      Sellaisia profiileja tulee vastaan harvoin.

      Olen itse 28-vuotias mies ja haen naista ikähaarukassa 23-32 vuotta.

    • vcxcvxfdssdf

      Minä uskon, että tämä nettideittailu on lähinnä hyvännäköisten ihmisten juttu. Tuntuu, että pelkällä kuvalla ja tekstillä on paljon vaikeampi saada ihmistä kiinnostumaan itsestään kun kohtaamalla hänet livenä.

      Tosin aikamoisella mututiedolla tämän heitän, koska en ole koskaan harrastanut nettideittailua.

      En muuten ymmärrä, että miksi nettideittailu sopisi ujoille ihmisille. Netissä voi olla helppo tutustua ihmisiin, mutta eikö se ole sosiaalisesti vielä rankempaa tavata ihminen, jonka kanssa on jutellut intiimeistä asioista, mutta ei koskaan tavannut livenä?

    • No itte en tee aloitteita jos ei nappaa, eli näkee jo selvästi että en ole sellaista hakemassa. Vastaavasti kun silloin kattoo naisen ilmoitusta niin jos ei itte täytä sitä jätän vastaamatta.

      Eikä asiaa yhtään helpota se asia kun hain eilen tietyillä kriteereilläni niin koko treffi-puolelta tuli vain 55 osumaa. Joista vastaavasti yli 90 % sijaitsee aivan liian kaukana joten unohda koko homma. Näistäkin lopuista kun kattoi läpi niin eip, ykskään ei natsaa... siis itte en täytä mitä he hakee joten eipä kannata lähettää aloitetta.

      Eli parempi vaan olla passiivisena, josko joskus tulisi enemmän tarjontaa. Sekä keskittyä ihan muihin asioihin.

      • Mies 28v

        Mitä tarkalleen haet ja miltä alueelta, jos tuloksia tulee noin vähän?


      • Mies 28v kirjoitti:

        Mitä tarkalleen haet ja miltä alueelta, jos tuloksia tulee noin vähän?

        Nyt kun kattoin niin hups vielä yks vähemmän osumia siis. Juu mulla ei ole aluetta valittuna vaan koko palvelusta katottuna. Siis hain seuraavilla kriteereillä: ikä 18-27, Pituus min. 170, Ruumiinrakenne ylipainoinen tai pyöreä, Sinkku, hetero, tupakointi Ei, Ei lapsia. Pituuden laitoin sen takia koska itte olen melko pitkä niin sellanen 160:tinen vaikuttaa lyhyeltä, sehän jää jalkoihin.

        Tietty kun muutin ikärajan 20-30:n niin nousi vähän enemmän reiluun 70:neen. Mut joo aika heikko tuntuu olevan tarjonta, mun kriteereihin.


      • asiallinen mies
        itmies kirjoitti:

        Nyt kun kattoin niin hups vielä yks vähemmän osumia siis. Juu mulla ei ole aluetta valittuna vaan koko palvelusta katottuna. Siis hain seuraavilla kriteereillä: ikä 18-27, Pituus min. 170, Ruumiinrakenne ylipainoinen tai pyöreä, Sinkku, hetero, tupakointi Ei, Ei lapsia. Pituuden laitoin sen takia koska itte olen melko pitkä niin sellanen 160:tinen vaikuttaa lyhyeltä, sehän jää jalkoihin.

        Tietty kun muutin ikärajan 20-30:n niin nousi vähän enemmän reiluun 70:neen. Mut joo aika heikko tuntuu olevan tarjonta, mun kriteereihin.

        Joskus kun hain naisia, jotka eivät juo eivätkä polta (ja pari muuta ihan normaalia kriteeriä), niin varsin vähän löytyi tuloksia.


    • paperianainen

      voiko olla niin, että naiset ja miehet etsii niin eri asioita siinä tilanteessa kun lopulta laittavat ilmon nettiin että ne vaan ei voi ikinä kohdata? Ihan eri planeetoilla.

      • kysyntä & tarjonta

        Tai sitten kun kerrankin saa esittää vaatimuksia, niin ne vaatimukset esitetään. Vähän ku huutokaupassa, eli ensin pyydetään maltaita ja jos ei menekään kaupaksi niin hintaa alennetaan sitten jatkossa. Nettideiteillä kaikki haluavat ensin pyytää parasta ja katsoa menevätkö sillä hinnalla kaupaksi.


    • Juuri näin.

    • ATM-aisuri

      Ei tässä nyt aleta pano-einojen sperman jämiä nuolemaan.

    • deft

      Mä vastaan heti, kun koen että tutustuminen olisi sen arvoista. Jos naisen profiilissa on asioita, joista voisi mielenkiinnon vuoksi kysyä tai kommentoida, niin teen sen kyllä.
      Naiset sen sijaan eivät tee aloitteita tai jättävät noteeraamatta, sanottaisiinko että viisi kertaa kymmenestä. Mikäs siinä, jos he kokevat että mun profiili ei ole mitenkään yhteensopiva heidän profiilinsa kanssa. Todellisia syitä jos alkaa miettimään niin pää hajoaa.

      Ps. Vieraskirjaa kannattaa käyttää niin sanotusti jään murtajana.

    • trskele

      Ei ole oikein maistunut lähettää aloitteita kun siinä alussa lähetin (en nykyisen profiilikuvan kanssa) jonkin verran niitä viestejä ja vain pari vastasi kerran tai kaksi.

    • Ei Prinsessasi

      Mulle taas tulee niin paljon viestejä välillä miehiltä, ettei se pieni laatikko riitä vaan vanhimmat häviää joskus niin etten ehdi edes lukea. Mutta...aika suuri osa miehistä vaikuttaa todella pinnallisilta. munulla on ilmeisesti aika viehättävä kuva, mutta ongelma on sitten se, että miehet alkaa selkeesti päässään rakentaa jotain prinsessa-kuvia. Joita en sitten kuitenkaan vastaa. En ulkoisesti enkä sisäisesti. Tuntuu, että harva mies haluaa sieltä löytää oikean IHMISEN, pelkkää kivaa koristetta etsitään. Naiset sentään näkee miehestä vähän muutakin kuin ulkonäön, esim sen paljon parjatun "statuksen", ammatin, harrastukset,onko elämä kunnossa...Miehet juokse vain ja ainoastaan ulkonäön perässä. Sama mikä mielisairas sekopääalkkis olis, kunhan pärstä on kunnossa.

      • M

        Haha, oli kyllä ratkiriemukasta luettavaa tämä! =D Joo'oh, on se niin harmi kun on suosiota. Ei vois mitenkään olla pahemmin...

        Ja ihan oikeasti: naiset on tasan yhtä pinnallisia, johan sen on fiksummat todenneet jo moneen kertaan.


    • katkeraa puhetta vai

      aloitteen teko on turhaa jos miehellä ei ole paljon rahaa, omakotitalo ja pari autoa, kesämökkiä unohtamatta. lisäksi naiset ei halua tutustua jos ei ole hyvännäköinen ja mallivartaloinen. Suomi24 treffit on ihan huuhaata.

    • Jaska'

      Eli sulla on siis ilmeiseti kuvallinen profiili.
      Eiköhän ne kuule miesten toimesta 99%:sti tule ne aloitteet. Nyt haiskahtaa vähän siltä,et sun kuvassas on "jotain". Kokeile kuvatonta profiilia.:) ......D:)

    • fdfggf

      Myö uskotaan ettei me kelvata kuitenkaan sellaiselle naiselle jota itse haettaisiin. Rima se on meilläkin.

    • se on niin...

      Ei se raha oo naisille kynnys kirjoitella tai aloittaa suhdetta. Itellä kaikista huonoin auto koko koulussa ja jopa varatut flirttailee.

      • ...........

        itse uskon näin myös. mutta kun ei oo hilloo nii ei o paljoo itseluottamustakaan.


    • Mustispeppers

      Mä olen tätä monesti miettinyt, ihan normi-elämässä, tapaat kundin, mitään ei synny, mies antaa viitteitä, että olisi kiinnostunut. No, josset itse tee aloitetta, niin mitään ei tule. Useinmiten ei tulekaan. Kysyin kaverilta, että miksi mies ei tee aloitetta, jos selviä viitteitä kiinnostuksesta on. Hänen vastaus oli, että siinä saa niin helposti näpeille. Ai, niinkuin ei naiset sais??? Miksi naisen pitää tehdä aloite? Miksei miehet tee koskaan aloitetta?

      • joku tyyppi

        "mies antaa viitteitä, että olisi kiinnostunut"

        Annoitko itse viitteitä että voisit olla kiinnostunut? Jos annat, ja kaveri ei sittenkään tee aloitetta, niin mielipiteesi ymmärtää paremmin. Sen takia niitä viitteitä annetaan, että naiselta voi saada vähän jotain palautetta, eikä tarvi tehdä aloitteita pystymetsään.


      • Mustispeppers
        joku tyyppi kirjoitti:

        "mies antaa viitteitä, että olisi kiinnostunut"

        Annoitko itse viitteitä että voisit olla kiinnostunut? Jos annat, ja kaveri ei sittenkään tee aloitetta, niin mielipiteesi ymmärtää paremmin. Sen takia niitä viitteitä annetaan, että naiselta voi saada vähän jotain palautetta, eikä tarvi tehdä aloitteita pystymetsään.

        Joo, ei mun tissejä tartte katella, mikäli ei kiinnosta :P Eikä roikkua perässä, yms. Eikä "eksyä" ihan vahingossa samaan paikkaan. Mä yleensä teen sen aloitteen, kun näen, että toinen vois ehkä kenties olla kiinnostunut ja itsekin olisin kiinnostunut.


      • joku tyyppi
        Mustispeppers kirjoitti:

        Joo, ei mun tissejä tartte katella, mikäli ei kiinnosta :P Eikä roikkua perässä, yms. Eikä "eksyä" ihan vahingossa samaan paikkaan. Mä yleensä teen sen aloitteen, kun näen, että toinen vois ehkä kenties olla kiinnostunut ja itsekin olisin kiinnostunut.

        No nuo ei olleetkaan sellaisia viitteitä mitä ajattelin, lähinnä flirtti siis oli mielessä...


      • Mustispeppers
        joku tyyppi kirjoitti:

        No nuo ei olleetkaan sellaisia viitteitä mitä ajattelin, lähinnä flirtti siis oli mielessä...

        Sori, mä töissäni tässä törmäsin yhteen mieheen ja kun mitään ei tapahtunut, niin tein aloitteen ja mitä siitä seurasi.. Sormille rysähti. Se, tuntui tosi pahalta, kun olit kokenut, että tuo mies olisi todellakin kiinnostunut, mun intuituoihin ei oo enää näemmä luottamista :( No, ei tässä jäädä tuleen makaamaan, vaikka joskus aika-ajoin pahalta tuntuukin. Tietääpähän, ettei ks. mies ole kiinnostunut, vaikka aika suoria viitteitä olin havaitsevani, ehkä vain kuvittelin kaiken :P Emme onneksi ole samassa duunipaikassa, ettei tarvi häveskellä silleen, eikä miestä nähdä.


    • ..........

      kyllä me tehdään , mutta siinä saa niin helposti näpeille. naisilla on paljon helpompaa!

    • app6969

      sori vaan ukot, mä tein tämän aloitteen ja olen 47v runkkaaja mies. anteeksi vielä kun kuvittelitte vastaavanne 20 teiniblondille :))

    • Kysymys taitaa olla provo, koska nimenomaan naiset eivät vaivaudu edes vastaamaan. Vastataan nyt kuitenkin itse kysymykseen:

      Suurin osa tuon palstan naisista on vaan niin sitä samaa harmaata, luonteetonta massaa, jotka eivät yksilöinä mitenkään muuten toisistaan eroa, kuin ulkonäöltä. Vaatimukset on samat, luonteenpiirteet samat, harrastukset samat jne. Vähän tulee sellainen olo, että ainoastaan ulkonäössä on oleellisia eroja. =/ Itse en ollut (tai ole vieläkään) seksiseuraa hakemassa, joten ulkonäön vaikutus ei ole mitenkään erityisen suuri. Kuka tahansa tyhjäpää ei vain yksinkertaisesti kiinnosta.

      Tein muutaman kuukauden aikana aloitteet parille kymmenelle kiinnostavammalle tapaukselle, yksikään ei sanallakaan vastannut. Tuleepa vain näin opiskelijana mieleen, että ajan olisi voinut käyttää 10x paremminkin.
      Houkutteleeko vielä tehdä aloitteita? No ei tasan.

    • Naiset, miksi ette t

      Miks naiset ei tee aloitteita tutustumiseen suomi24 treffeissä? Onko tämä yleinen ilmiö, vai pitääkö miehen olla erityisen komea että tällaista tapahtuu? Olen sitten vastaillut joillekin harvoille itseä miellyttäneille naisille, mutta yleensä kukaan ei vastaa mitään...tai vastaavat yhden kerran.

      Tuntuu että tällaiset nettideittijutut ei ole kuin keski-ikäisiä varten. Kaikki alle kolmekymppiset ettii vaan jotain kevyttä huvia, tai eivät varsinaisesti etsi mitään.

    • sinkku nainen

      Sinä kirjoitat totta. Minäkin olen sitä ihmetellyt. Vastaamattomuus ihmetyttää, koska se jo kuuluu yleissivistykseen. Sitä me opetamme lapsillemme kohteliaisuuksia mut itse emme osaa??

      • Yleissivistys

        Vastaatko kaikille netissä? Seksin vonkaajille, vanhoille, nuorille, tms?


    • Ugly&Noisy

      Kuvattomilla ja rumilla nyt vaan on köyhät markkinat, perustuu ihan evoluutioon kun toisen ulkonäöstä pitää päästä näkemään mahdollisimman hyvännäköiset geenit suvunjatkoa silmälläpitäen. Muutoin on kiinnostus 0.

    • huomio huomio!

      ihan sen takia kun naiset ei vastaa. Kattovat vaan pärstä kerrointa ja jos ei ole hyvä niin ei naiset vastaa. Ei kukaan vaivaudu tutustumaan luonteeseen jos mies ei ole komea tai rikas.
      Eli ne treffi ilmoitukset onkin siel vaan koristeena.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      95
      2610
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      190
      1700
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      83
      1645
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1360
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      77
      1047
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      82
      847
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      36
      834
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      19
      785
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      42
      700
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      35
      696
    Aihe