Missä kaikki ujot, hiljaiset ja kunnolliset sinkkumiehet piileskelee, kun en tapaa sellaisia koskaan? Olen samanlainen nainen ja nyt kun pahin ujostelu on iän myötä hävinnyt eikä miehiin tutustuminen ole enää ylivoimaisen vaikeaa, sopivia kumppaniehdokkaita ei löydy mistään. Joko luonne on aivan eri planeetalta, sormessa on sormus tai mies elää muuten vaan vakiintuneessa parisuhteessa. Nettideittailusta on niin huonoja kokemuksia, etten ainakaan vähään aikaan jaksa nähdä vaivaa, joten missä voisin tutustua kaltaisiini miehiin?
Ujot ja hiljaiset miehet
6
369
Vastaukset
Mitä harrastat? Siitä se usein lähtee...kolmikymppisenä tilanne vielä pahenee, tuo 25 ikä on vielä kulta-aikaa, trust me ;)
- miehenkuvotus
Hankalahko kysymys, saman asian kanssa itsekkin paininut. Mistä löytää vastaavan laisia naisia...
Mutta asiaan. Omassa kaveri piirissä on muutamia rauhallisia ja kunnollisia sinkkumiehiä ( itseä en näihin laske, koska luen tätä foorumia ja koen olevani kelvoton), He käyvät töissä ja liikunta harrastuksissa. Kirjastossa tai kahvilassa aina silloin tällöin. Baareissa he käyvät harvoin ja silloinkin kaveriporukalla. Eli heihin on varlitettavasti melko hankala törmätä. - sekosulho
No on täällä niitä, mutta niitä pitäisi osata hakea, ottaa ohjat käsiin, jotta saa jään rikki. Sen jälkeen asia etenee itsestään (jos on edetäkseen, ainahan ei kemiat kohtaa).
Ne ei myöskään ole koskaan kaikin puolin täydellisiä, eli ei ole rikasta, sporttista, komeaa, avointa, älykästä, lempeää, urheaa (renttu)miesten miestä. Aina jostain joudut tinkimään, se on varma.
Teillä naisilla tuntuu olevan kriteerit tosi korkealla. Itse en saa seuraa kirveelläkään paikallisista "tuntemattomista" naisista, kun en ilmeisesti miellytä silmää tai jotain. Omasta mielestä ja joittenkin muidenkin mielestä en kuitenkaan ole mikään ihan hirviö, iso äijä ehkä? Pelkäättekö te minua? Kaverina kyllä kelpaa...
Tätä sitten vanhat ukot ja akat päivittelee, että miksei se jo ota akkaa ittellensä, eikä ne usko mitään selittelyjä. "Sehän on niin hyvä ja mukava mies" -tyylisiä kommentteja tulee usein. Mutta mitä niillä on merkitystä.
Pahinta on se, että tässä alkaa jo hyväksyä sen tosiasian, että sitä tulee elämään ja kuolemaan yksin. - mies, 30
kirjasto ja siellä erityisesti lukusali. ja siellä ne jotka pänttää yksinään. turha luulla että tuollaiset, tai tavalliset, miehet lähestyy jos et anna vinkkiä (hymy ei riitä). eli mene juttusille, kysy vaikka kynää. kun seuraavan kerran näette, voittekin jo moikata. siitä se lähtee...
terve mies ei koskaan nolaa naista, joten vaikka olisikin varattu tai ei vain kiinnostuisi sinusta, on turha pelätä kasvojen menettämistä! Samoissa paikoissa kuin muutkin miehit. Ei vain pidetä meteliä itsestämme.
Ei kaikki ujot ja rauhallisemmat kirjastossa viihdy.Kotona. Nettitreffiprofiili on minulla ainakin.
Mutta ongelmaksi tietenkin jää se, että on vain ujo ja hiljainen, muttei kunnollinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu126851Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli35806Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47799- 54691
Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143684Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus49671Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy186639Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42626Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e25618Kylpyläsaaren huonot ruoka-annokset
Annokset pienenevät ja hinnat nousevat. Bataattiransut 7e ei mistään. Lehtipihvi kutistuu kerta kerralta. Jäätelö halv21614