Naiset eivät saa sairasta mielihyvää

Naisasialooseri.

itsesäälissä piehtaroinnista näköjään. Mutta me miehet saamme.

Itse tunne monta kovia kokenutta naista. On isän itsemurhaa, lasten isän murhan uhriksi joutumista, insestiä, rahaongelmia, jatkuvaa puurtamista pienten lasten kanssa, vakavaa masennusta ja vaikka mitä.

Tästäkään huolimatta nuo naiset eivät ole sortuneet itsesääliin sekä muiden syyttelyyn ja oman elämänsä kuntoon laittamatta jättämiseen. He puskevat pää pystyssä eteenpäin kuin mummo lumessa.

Moni mies olisi sortunut nauttimaan itsesäälin houkuttelevaa nektaria ja antanut itsensä vajota pohjalle alkoholin avustamana.

Se AKTM kaverinikin, joka sitä itsaria hautoo, on täysin pumpulissa kasvanut ja äitinsä on aina huolehtinut hänen kaikista asioistaan. Töitä ei ole tarvinnut tehdä eikä ottaa vastuuta yhtään mistään. Hänestä ei olisi ikipäivänä elättämään itseään, itsensä lisäksi pienistä lapsista puhumattakaan.
Tästäkin huolimatta mies on vajonnut itsesääliin ja juo paljon alkoholia.

20

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ninnnnnnniiiiin

Öh... oletko trolli vai oikea Naisasialooseri? Fiksu havainto.

• Naisasialooseri.

Oikea olen. Olen huomannut, että itsesääli(kuten seksikin) on pääasiassa miesten nautinto.

Mutta mistä tämä johtuu? Miksi yksikään nainen ei tee valitusvideoita ala kuvalautalainen, nettiin.

Naisilla ei ole ollenkaan mielikuvitusta ja rationaalista kykyä kartoittaa luuserisminsa syitä.

• jkfjaklj
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Oikea olen. Olen huomannut, että itsesääli(kuten seksikin) on pääasiassa miesten nautinto.

Mutta mistä tämä johtuu? Miksi yksikään nainen ei tee valitusvideoita ala kuvalautalainen, nettiin.

Naisilla ei ole ollenkaan mielikuvitusta ja rationaalista kykyä kartoittaa luuserisminsa syitä.

"Naisilla ei ole ollenkaan mielikuvitusta ja rationaalista kykyä kartoittaa luuserisminsa syitä. "

Ei niin, naiset käyttää mielikuvitustaan ja rationaalisia kykyjään tilanteensa parantamiseksi. He eivät keksi mielikuvituksellisia syitä miksi oma sinkkuus on koko miessukupuolen vika.

• Naisasialooseri.
        jkfjaklj kirjoitti:

"Naisilla ei ole ollenkaan mielikuvitusta ja rationaalista kykyä kartoittaa luuserisminsa syitä. "

Ei niin, naiset käyttää mielikuvitustaan ja rationaalisia kykyjään tilanteensa parantamiseksi. He eivät keksi mielikuvituksellisia syitä miksi oma sinkkuus on koko miessukupuolen vika.

Eihän se olekkaan. Naisen sinkkuus johtuu joko itse valitusta nirsoudesta tai naisen rumuudesta ja/tai lihavuudesta.

• Self Piti

Myönnän, on kivaa pyöriä itsesäälipaskassa, niin kivaa ettei sieltä pääse pois. Olla vaan kateellinen kaikille ja surkutella miten itsellä meni jutut pieleen vuosia vuosia sitten, ahhh.

• Plussapallot

Lieneekö tämä jo ihan historiallista kun naisasialooseri on saanut aloituksestaan kuusi plussaa...

• Naisasialooseri.

Minulle plussat ovat vaihtoehtoisia miinusten kanssa. Kaikki huomio on hyvästä, jos ei positiivinen niin sitten negatiivinen.

Minut on huomattu olen siis olemassa, sanoo narsisti.

• jhfgkdhfjg

Positiivista huomata sekin, että ihmiset eivät sentään aina plussaile sen perusteella kuka sanoo, vaan mitä sanoo...

• jeps.
        jhfgkdhfjg kirjoitti:

Positiivista huomata sekin, että ihmiset eivät sentään aina plussaile sen perusteella kuka sanoo, vaan mitä sanoo...

Minäkin lykkäsin peukkua ylöspäin, joskus tyhmälläkin välähtää. Vaikka aika itsestäänselväähän tuo on. Naiset porskuttaa eteenpäin ja miehet jumittaa.

• kukkapuskista

Mulla oli sellanen viimevuosi suruineen ja kipuineen, kaiken lisäksi minut jätettiin. Mut viina ei maistu. Se on niin saatanan pahaa. Silmät ja mielen voi sulkea muullakin tavoin. Viimevuoden tapahtumien vuoksi en edes tiedä miksi nousen aamulla ylös. Mut joo...painan kuin mummo lumessa.

Mut sehän on ihan tutkittu juttu, että miehet pärjää voimalla ja naiset sitkeydellä.
      Siihen on fyysiset perustelut. Miehet on jotenkin hauraampia. Vaikka ne elvistelee ja pullistelee ihan muuta. Se kuuluu asiaan

Mut kyllä mieskin rakastuu ja jonkun tutkimuksen mukaan jopa nopeammin kuin nainen. Uskon sen hyvin. Näilläkin palstoilla ihmetellään miksi nainen vielä muikkuilee kun mies on jo ihan liekeissä. Eli vähän kärsivällisyyttä miehet.

Ja sitten se miesten jälkipuinti. Miehet vois opetella puhumaan, edes jollekin, edes itselleen. Sillä ne naisetkin selviää ..murheistaan. Jos selviää :/

• Mies se nimenomaan onkin joka rakastuu. Useammin varmasti kuin nainen.

Ainakin niin kauan kunnes huomaa ettei naisista kannata kiinnostua kun niitä ei koskaan saa.

• Wakinata
        M1978 kirjoitti:

Mies se nimenomaan onkin joka rakastuu. Useammin varmasti kuin nainen.

Ainakin niin kauan kunnes huomaa ettei naisista kannata kiinnostua kun niitä ei koskaan saa.

Niinkö? Kummasti sitten ikäväpalstalla on lähinnä vain naisia itkemässä ja kaipaamassa rakkaansa perään joka ei ole piitannut tuon taivaallista naisesta. Yllättävän äkkiä se miesten "rakkaus" usein päättyy siihen kun on saanut pesää kerran pari.

• I loove you, honey
        Wakinata kirjoitti:

Niinkö? Kummasti sitten ikäväpalstalla on lähinnä vain naisia itkemässä ja kaipaamassa rakkaansa perään joka ei ole piitannut tuon taivaallista naisesta. Yllättävän äkkiä se miesten "rakkaus" usein päättyy siihen kun on saanut pesää kerran pari.

Se on sitä pelimiesten "rakkautta".

• Emilia .

Mulle on käynyt monesti niin, että kun olen tavannut kivan, tapaillaan ja tahdon jatkaa tapaamista, niin siinä vaiheessa kun mulla alkaa lämmetä niin mies on jo jäähtymässä. Se miehen instat -rakastuminen tuntuu kamalan paljolta ja ahdistavalta, mutta jos hän on mielenkiintoinen koitan kestää sen alun myrskyn ja vain jatkaa. Siinä vaiheessa kun saan tunteeni ja ajatukseni selviksi, mies sanoo "moro kerran sua ei kiinnosta".

-Miehellä on uskallus ja vapaus rakastua. Vaikka se oliskin vain pano-haave-kun -nainen -on niin-kaunis.
      -Nainen tahtoo miettiä ja jotenkin vakuuttua, etsii jotain mihin luottaa. Ennenkuin rakastuu tai edes tahtoo/suostuu seksiin = jos etsii suhdetta. Täähän on selkeä evoluutiobiologinen juttu. Nainen valitsee lapselleen vakaata isää ja kantaa jokatapauksessa kaiken vastuun.
      Mies vain tuo siemenen ja elättää. Tosin jos mies rakastuu ja perustaa perhettä (jos on oikeasti tahtonut) nin hän tuntee myös voimakasta vastuuta suojella ja elättää perhettä. Liittyy omistamisen tunteeseen. Suojeluvaisto on niin voimakas, että mies myös loukkaantuu syvemmin, jos hänet laitetaan kesken kaiken vasten tahtoaan ulos tästä perheestä. Sitten heiluu kirves tai nyrkki.

Tässä nähdään miehen putkiaivot= silmitön taito keskittyä yhteen asiaan ja uskallus rakastua (uskokaa tai älkää).
      Naisen tippaleipäaivot= harkitaan ja mietitään, niin kauan että mies ehtii karata. Naisilla on niin pal muutakin ajateltavaa samaan aikaan, etttei ehdi edes miettiä sulhoa 24/7.

Luulen että tässä on yksi syy Ikävä-palstan naisenemmistöön. Ollaan joo kumpikin ihastuneita, mutta ei ymmärretä aikakäsitystä. Ihmiset on niin malttamattomia. Toinen on tunteen ilmaisu taito ja uskallus, miehillä JA naisilla!

Esim: " sä olet kiva ja mielenkiintoinen". Sano, harjoittele ääneen.

• There Is a Star

Jätkä! Sä olet tän palstan todellinen Strara.

Harmi vain kun emme saaneet maanantaina nauttia näistä "viisauksistasi", joten pitää nyt yön kunniaksi nostaa muutama vanhempi helmi keskusteltavaksi.

http://www.youtube.com/watch?v=T7zAn8SW2Dc

• Naiset ovat

terveitä ihmisiä

• Naisasialooseri.

Koska saavat seksiä aina halutessaan. Kyllä miehetkin olisivat jos saisivat.

• 15v. ilman miestä
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Koska saavat seksiä aina halutessaan. Kyllä miehetkin olisivat jos saisivat.

Kukaan nainen ei helua seksiä tuntemattomalta ohikulkijalta.

Tyydytin juuri itseni yksin koska luotettavaa turvallista seksikumppania joka hyväksyisi ikäni ja kokoni ei vaan ole.

• Reipas Mies

"Koska (naiset) saavat seksiä aina halutessaan. Kyllä miehetkin olisivat jos saisivat. "

Tähän pohjaan teesini että looseris miehet ovat kuten sanoit liian pohjalla, jotta mitään romanttista kiinnostusta naiselta voisi tulla. Nämä laadukkaat miehethän ovat top-level kaikilla elämän osa-alueillaan, joten ei ihme ettei vertailussa looserit pitkälle huhuile.

Mielestäni loosereiden voimavara tulisi olla oman elämän kehitys eteenpäin, pois kammareista ja päihteistä. Sinne kemikaali pöhnään on kiva vajota, kun ei mikään satuta eikä myös voitakkaan mitään mitä elämässä tavoittelee normaalit ihmiset.

Toisaalta, miksi EI saa jäädä pois oravanpyörästä, jatkuvasta kilpavatustelusta ettei leimaudu looseriksi. On vaikea selittää miksi mies parhaasa iässään ajaa ikivanhalla fillarilla eikä jytkyllä Audilla, koska audi-mies on muiden silmissä heti voittaja, tyyppi joka on onnistunut elämässään ja noussut hyvään asemaan.

Materialistinen yhteiskunta pohjaa arvonsa menestymisestä siinä siihen että ympäriltään on kahmittava voiton symboleita jotta olisi joku.

Maailmassa on miljardeja ihmisiä! Aivan absurdia täten väittää että voisi tietää koko ihmismassan miesten/naisten mielipiteet itsestään. Eli jos ei yritä ei saakkaan.

Vain omat ennakkoluulot kahlitsevat näkemästä usein meitä tietä onneen. Joka on usein myös kivinen polku. Mutta eikö rakkaus ole vastoinkäymisten arvoista, asia jonka eteen on suotavaa taistella? :)

• Dee is it

Tsemppiä!

Push!

No Limit!

Sky Dive!

Bow Planet!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      65
      7391
    2. Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?

Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�
      Ikävä
      238
      6247
    3. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      80
      4591
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      108
      3822
    5. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      67
      3056
    6. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      74
      2966
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      121
      2651
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      34
      2108
    9. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      62
      1947
    10. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      256
      1867
    Aihe