Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ja1978
ja1978
ja1978
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1995
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minun mielestäni nimenomaan pitää kertoa, mikä toisessa on "vikana".
Ainakin itseäni ärsyttää sellainen nainen, josta ei saa mitään mielipidettä irti.
15.04.2011 22:04
Se itsetunto-ongelmahan nimenomaan on sillä tehokkaan auton kuskilla, jonka on pakko ohittaa, vaikka siihen ei mitään syytä olekaan. Ja jonka "sujuvaa etenemistä" kaikki muut tielläliikkujat häiritsevät.
Minä en muuten usko, että mikään pienikään nykyauto on laiska sillä mittapuulla mitä laiskalla autolla aikoinaan tarkoitettiin.
11.04.2011 05:14
Kissamies ei ole homo.
11.04.2011 04:29
Harrastuksissa, jotka tapahtuvat kotioloissa, ei tapaa ihmisiä.
11.04.2011 04:27
VW ja Skoda, sama asiahan ne nykyään ovat teknisesti.
08.04.2011 00:34
Mitä tarkoitat maaseudun peräkamaripojilla, ja miksi "heitä ei pitäisi ottaa huomioon"?
Eivät ole siis ihmisiä? Ja muistakaa, että se "peräkamaripoika" saattaa olla siellä kotona tai lähistöllä siksi, että iäkkäät vanhempansa tai niistä se elossa oleva, saattavat olla riippuvaisia pojastaan, eikä päinvastoin. Poika ei siis välttämättä ole riippuvainen vanhemmistaan, vaan vanhemmat hänestä.
04.04.2011 23:11
Ei sitä lapsena ymmärrä, miksi itsetunnon pitäisi olla hyvä, tai mitä koko asialla edes tarkoitetaan.
Ja aikuisena asioiden muuttaminen sitten on oikeasti jo vaikeaa. Eli silloin (lapsena) kun pitäisi kehittyä, ei ymmärrä miksi pitäisi kehittyä, kun taas sitten (aikuisena) kun sen ymmärtää, se ei enää onnistu, ja motivaatio on jo muutenkin kadonnut ja masennus iskenyt.
Aikuinen on iso lapsi. Sama luonne kulkee mukana koko iän.
04.04.2011 22:59
5 kaveria, joista 4 on omia sisaruksia ja se viides on siskon ystävä...
03.04.2011 22:15
Ole iloinen, että olet itse saanut niin hyvät silmät, ettei sinun tarvitse olla "rillipäinen kammotus".
03.04.2011 22:10
Ei sille mitään voi, että vuorovaikutustaidot eivät ole kehittyneet. Itse siitä kärsii. Minä olen niitä, joilla ei ole vuorovaikutustaitoja.
Vittumainen luonne on eri asia, mutta toisaalta ihminen voi tulla vittumaiseksi siitäkin syystä, jos häntä pidetään mihinkään kelpaamattomana synnynnäisten ominaisuuksien takia.
Minusta sosiaalisuus tai sen puuttuminen on synnynnäistä. Kun siihen lisätään se, että ujoille yleensä vittuillaan koulussa, lopputulos onkin selvä.
01.04.2011 21:12
Milläs tavoin se "tavis" eroaa kauniista? Kyllä minä ainakin pidän tuon näköistä naista kauniina....
01.04.2011 04:42
Mille lapsille? Miksi niitä tarvitsee tehdä?
01.04.2011 04:08
Minä taas olen sitä mieltä, että ainoat siedettävän näköiset 2000-luvulla valmistetut ovat olleet ne 90-luvun mallit, joita valmistettiin vielä tällä vuosituhannella.
2000-luvun autoissa mättää erityisesti keulan rumuus, rumat umpiot ja ruma keula muutenkin.
Automuotoilusta ja 2000-luvusta ei minun mielestäni voi puhua samana päivänäkään.
30.03.2011 05:42
Paitsi että 2000-luvun autot ovat vielä paljon rumempia kuin minkään aiemman vuosikymmenen tuotteet.
90-luvunkin autot näyttävät nykyisiin verrattuna tyylikkäiltä.
80-luvun autojenkin "rumuus" oli vain monasti sellaista laatikkomaista käytännöllisyyttä. Kun taas 2000-luvun autot ovat vain rumia mutta eivät käytännöllisiä.
29.03.2011 23:41
Ainakin niin se voi olla, että nainen ei välttämättä tajua lainkaan sitä,että mies ei välttämättä onnistu saamaan ketään, vaan nainen voi luulla, että yksinäinen mieskin on yksin omasta tahdostaan, kun naisilla se on kiinni omasta tahdosta.
Toisaalta ainakin minulla on ollut noin vuosikymmenen ajan päähänpinttymänä yksi nainen, jota en saanut, ja joka mielestäni suhtautui minuun ja tunteisiini liian vittumaisesti. Tällaiset tapaukset varmaan monesta miehestä tekevät katkeria. Eli kyse voi olla aika lailla vain yhdestäkin naisesta, sen jälkeen mikään ei vain sitten enää onnistu, vaikka muunlaisiakin naisia olisi. Tunne-elämä on pilattu.
29.03.2011 04:59
Mitä pahaa siinä on, että nelikymppinen nainen kelpaa nuorille miehille?
28.03.2011 06:17
Ainakin nettitreffipalstojen perusteella naiset ei koskaan etsi mitään mukavaa, hiljaista ja raitista miestä.
Aina pitää olla "huumorintajuinen", "miehinen mies" ja muuta paskaa.
Esim. huumorintaju voi olla toisen mielestä outo tai väärä, ei sitä voi arvostella on tai ei-tyylillä.
28.03.2011 03:28
Juopot silti aika harvoin elävät esim. yli 70-vuotiaaksi. Toisaalta, onko sillä pitkällä iällä merkitystä, se sitten on oma puheenaiheensa. Toisaalta sitten taas terveytensä itse tuhonneen ihmisen viimeiset vuodet eivät välttämättä ole kovin mukavaa aikaa.
28.03.2011 03:21
Netissä pelaaminen voi olla myös sosiaalista, kun muutkin pelaajat ovat ihmisiä.
Ainakin minä pelaan räiskintäpeliä deathmatchina ihan kilpailuvietin takia: pelissä eniten pisteitä kerännyt voittaa. Kyse on siis eräänlaisesta "urheilusta" siinäkin. Muiden päihittämisestä.
26.03.2011 20:35
Eihän sitä hävetä tarvitse, se haittaa vain muuten.
Keitä naisia se sitten voi haitata? Minä en ainakaan lainkaan tunne naisia joiden kanssa mistään ylipäänsä edes puhuisi.
Jos naisia on ystävinä, se on tosi paljon jo sekin. Minulla ei ole.
25.03.2011 20:44
61 / 100