Paljonko on kavereita facebookissa?

Kysymys sinkuille

Onko sinulla montakin kaveria facebookissa?
Onko yhtäkään sellaista " turhaa" kaveria joita ei olisi pitänyt kelpuuttaa?

39

392

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ES

      Nyyh nyyh ei ainuttakaan; en ole edes facebookissa kun ei ole kavereita.

    • ajfa

      parisataa ja sata sellaista joita en ole ikuisuuksiin nähnyt.

    • ittulaapuska

      nolla... :D
      ei?

    • Kisukissa

      Isi, exä, 8 pentuani, hauvavauva ja yks orava muttei me olla kauheesti oltu tyhteyksissä viime aikoina.

      • Kisukissa

        Kun mä siis söin sen mutta en häntää, en tykkää hännistä.


    • Naisasialooseri.

      Itselläni on hieman alle 300 kaveria. Yksikään ei ole minulle turha, mutta itse olen ollut turha kaveri useammallekkin naiselle ja miehellekkin ja he ovat poistaneet minut kavereistaan tai eivät ole kelpuuttaneet kaveriksi.

      Tulkitsen tämän niin, että he haluavat olla vihollisiani koska eivät tartu virtuaalisesti tarjoamaan käteeni(yksi nainen ei tarttunut livenäkään)ja joudun käymään pyhää sotaani näitä vihollisia vastaan kaikin keinoin.

      • Ne tietää

        millainen oikeasti olet.
        Se on normaalia itsesuojelua.


    • sir_eino

      Joku 140-160 taitaa olla. Ei ole ns. turhia, en ole ottanut mitään ala-asteaikaisia luokkakavereita.

    • Ei yhtään, koska en oo Facebookissa. Jos on jotain asiaa niin saa soittaa, tekstata tai jopa tulla ihan käymään.

      • sir_eino

        Näppärä tapa pitää yhteyttä kun osa kavereista asuu ulkomailla.


    • Kymmenen kaveria; lähinnä sukulaisia ja vanhoja koulukavereita.

    • Free Fanny

      Nyt vähän alle 400, kun poistin sellaiset, joiden kanssa tuskin enää olen yhteydessä IRL.

    • Eewuli

      161 kaveria, pois olen ottanu net joitten kans en ole tekemisissä koskaan

    • mr_groove

      Mulla ei ole kuin noin 30 kaveria, joihin oikeasti pidän yhteyttä. Droppaan pois, jos ei ole oikeasti kaveri eikä pidetä yhteytta tai sellaista tarvetta ei ole näköpiirissä, sillä en halua, että stauspäivitykseni ja kaommenttini näkyvät ihmisille, joista en välitä. Pari turhaa on droppilistalla. Tuo on oikastaan mulle sopiva pooli, jossa osa ihmisistä vaituu elämäntilanteen mukaan ja rakkaimmat pysyy vaikka fb lakkautettaisiin.

    • 59 kaveria. Mutta suurin osa vanhoja koulukavereita ja jotain kavereiden kavereita, joiden kanssa en ole tekemisissä.

      • ....

        Aivan, sillä rumalla naisellahan ei tee mitään.


    • Twin Six

      160, 300, 400 kaveria... *ttu mitä YTM/YTN:ejä palsta täynnä! :D

      Tässä juuri mietin, että olenkohan minä koko elämäni aikana yleensäkään puhunut 150 ihmisen kanssa? o_O

      • Naisasialooseri.

        Vaikka sinulla olisi fb:ssa 3000 kaveria, joista puolet huippumalleja, niin se ei tarkoita sitä, että saisit pillua.


      • Naisasialooseri.
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Vaikka sinulla olisi fb:ssa 3000 kaveria, joista puolet huippumalleja, niin se ei tarkoita sitä, että saisit pillua.

        P.S.

        Moni ATM voi olla miesten keskinäisessä hierarkiassa korkealla tasolla ja omata sen takia paljon kavereita.


    • verkkarigansteri

      Kavereita facebookissa NOLLA.

    • lincc

      16 kpl, mutta en ole niihinkään oikeastaan missään yhteydessä. Tänä vuonna olen yhden kanssa vaihtanut pari viestiä.

    • -

      Paljonko kavereita sulla on elämässäsi?

      • Free Fanny

        Määrittele 'kaveri'. Minulla on työkavereita/-kontakteja joiden kanssa olen päivittäin läheisissä tekemisissä parikymmentä. Työn ulkopuolella ihmisiä, joiden kanssa viikottain soitellaan/meilaillaan/vaihdetaan kuulumisia toiset parikymmentä. Tuttavia, yhteistyökumppaneita, harrastustuttuja etc (joita en tapaa viikoittain enkä laske varsinaisesti ystäviksi) on sitten hieman enemmän. Ammatillisia tai luottamustehtäviin liittyviä kontakteja samoin.

        Läheisiä ystäviä on muutama.Kolme sellaista, joille voisin soittaa vaikka keskellä yötä, jos tulisi tarve purkaa sydäntä.


    • Darth

      En ole naamakirjassa.

    • Jätkä 25

      En onneksi edelleenkään ole missään facebookissa. Kuluisi todennäköisesti vaan enemmän aikaa netissä turhaan!

    • mmyah

      Muutama sata...jengi lisäilee heti ku ollaa nähny kerra vilaukselt. En mä kyllä kaikkii puolituttui hyväksy.

      • Miksi teillä

        pissikisillä on aina satoja kavereita fb:ssä ja miksi näette aina uusia kavereita vilaukselta?


    • 5 kaveria, joista 4 on omia sisaruksia ja se viides on siskon ystävä...

    • petronelli

      338 ja kaikkien kanssa olen joten kuten tekemisissä. No ehkä 20 on sellaista "hiljaista" kaveria. Yhtään tuntematonta siellä ei ole eikä tule.

    • Mies 28v

      200 "kaveria". Osa hyviä kavereita, joiden kanssa olen tekemisissä lähinnä tosielämässä, ja suurin osa joskus kerran tavattuja, joiden yhteystiedot on halunnut säilyttää. Hyväksyn kaveriksi melkein kenet tahansa, paitsi työkaverit, elleivät sitten ole kavereita muutenkin. En koskaan julkaise Facebookissa mitään, mitä en voisi kertoa avoimesti kenelle tahansa.

      Facebook palvelee minua ikäänkuin sanomalehtenä, joka kertoo vain otsikot tuttujen elämästä. Jos jokin juttu kiinnostaa enemmän, voin soittaa perään, mutta monesti menisi yhtä ja toista ohi, jos ei olisi Facebookia, josta lukea niiden kuulumisia, joiden kanssa ei pidä yhteyttä niin aktiivisesti.

      Facebookin hyöty on mielestäni siinä, että sitä kautta voi kertoa asioita, joiden arvelee kiinnostavan muita, ilman, että tarvitsee kertoa jokaiselle erikseen.

    • Kavereita on enemmän kuin 0. Ei taida olla yhtään sellaista kaveria jonka kanssa en olisi jotenkin tekemisissä.

    • jackaroo

      En ole facebookissa, ja vaikka olisinkin niin ei minulla siellä varmaan muutamaa sukulaista ja jotain ala-asteella samalla luokalla ollutta ihmistä lukuun ottamatta kovinkaan montaa kaveria olisi.

      Oikeastaan yksi suurimmista syistä miksi en ole facebookissa on se että pelkään sitä että ihmiset saisivat tietää ettei minulle ole kovinkaan paljoa kavereita. Sukulaistyttöjen/naisien lisäksi en varmaan saisi yhtään naispuoleista kaveria tuonne, joten sekin hävettää.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      83
      3672
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      91
      3008
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      59
      2737
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2385
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2182
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1767
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1756
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1737
    9. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      304
      1710
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      60
      1559
    Aihe