Hullut tasoajattelijat

TASOTTOMAT

Palsta on täynnä jotain ihan omituisia miehiä, jotka ovat jumittuneet 1500-luvulle noiden tasoajatuksiensa kanssa. Mitä mieltä muut naiset ovat, eikö nämä miehet olekin hulluja? Kuka haluaisi olla tasoajattelijan kanssa?

----
----

Siis tuollaista paskaa kuin tuossa yläpuolella on, sitähän saa lukea joka päivä naisten kirjoittamana täältä. Näin, eiköhän tuo alku näy nyt sopivasti silloinkin, kun tämä on kolmen ylimpänä olevan keskustelun joukossa. Tarkoitus oli siis vain houkutella naisia.

Olen vahvasti tasoajattelun puolesta. Tasoajattelu on uusi seksuaalinen vallankumous. Tasoajattelu on kuin Marxin Pääoma, joka ensimmäisen kerran toi esiin ihmisten mieliin sen, että rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy jos mitään ei tehdä.

Mitä mieltä olette MAT-veljet, mikä meitä yhdistää?
Omasta mielestäni meitä yhdistää ainakin älykkyys, halu oikeudenmukaisempaan maailmaan, sekä nöyryys myöntää oma tasomme. Naisethan eivät omaa tasoansa pysty myöntämään.

38

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AT-veli (aateveli)

Usko siihen että kaikki herkut ja namit pitää tarjota mulle ilman että itse panostan niiden tavoitteluun. Kutsukaamme sitä namipusisosialismiksi.

• Eewuli

No kommentit vahvistaa asian palstan miehistä :) luulevat itsestään liikoja.

Tottakai olen tavallinen, tavallinen nätti nainen. Ja kuten sanoin, en miellytä kaikkien silmää. Teidän mielipiteenne ei ole joka ainoan miehen mielipide maailmassa. Pääasia onkin, että olen itseeni tyytyväinen. Ja kyllä, niin on moni mieskin vaikka te ette olisi.

Kuka haluaa suositun miehen? Minä haluan vaan miehen, joka on komea minun silmissäni ja uskollinen, sama se onko se suosittu. Loppupeleissä,ulkonäkö ei merkkaa mitään.
      Komeus on edelleen katsojan silmistä kiinni.

• TASOTTOMAT

Muista sanasi sitten kun olet kimpassa sen pettävän, suositun ja komean miehen kanssa ;)

• t64q2a6t

Sä olet kyllä sieltä kaikkein harmaimmasta tavismimmi päästä. On häpeäksi oikeasti näteille naisille että sinä yrität änkeä tuolla amislookillasi heidän joukkoonsa.

• 62q626
        t64q2a6t kirjoitti:

Sä olet kyllä sieltä kaikkein harmaimmasta tavismimmi päästä. On häpeäksi oikeasti näteille naisille että sinä yrität änkeä tuolla amislookillasi heidän joukkoonsa.

Sinänsä siis olisit kyllä ihan sopivaa tyttöystävä ainesta palstan AT-pojille, koska oletkin korkeintaan AKTN. Ja jos sulla riittäis vientiä omien sanojesi mukaan, niin sehän vaan tarkoittaa että naiset saa aina halutessaan, kaikkein taviksimmatkin.

• Eewuli
        TASOTTOMAT kirjoitti:

Muista sanasi sitten kun olet kimpassa sen pettävän, suositun ja komean miehen kanssa ;)

Kummallinen logiikka..
        Ei kaikki miehet petä, ei edes minusta komeat. Ja sinä siis ajattelet että saan vaan sellasia miehiä, jotka pettää. Eli olet sitä mieltä, ettei kukaan voisi minua koskaan rakastaa??

Noille alempana vastanneille. Kiitos eriävistä mielipiteistänne, en jaksa välittää noista kommenteistanne, riittää kun itse tykkään ulkonäöstäni.
        Vaikka olisi mielenkiintoista nähä minkä näköisiä itse olette kun noin varmasti voitte arvostella. Aina kannattaa katsoa itseään peilistä ja tulla sitten sanomaan.

• TASOTTOMAT
        Eewuli kirjoitti:

Kummallinen logiikka..
        Ei kaikki miehet petä, ei edes minusta komeat. Ja sinä siis ajattelet että saan vaan sellasia miehiä, jotka pettää. Eli olet sitä mieltä, ettei kukaan voisi minua koskaan rakastaa??

Noille alempana vastanneille. Kiitos eriävistä mielipiteistänne, en jaksa välittää noista kommenteistanne, riittää kun itse tykkään ulkonäöstäni.
        Vaikka olisi mielenkiintoista nähä minkä näköisiä itse olette kun noin varmasti voitte arvostella. Aina kannattaa katsoa itseään peilistä ja tulla sitten sanomaan.

Kyllä sinua voi mies aidosti rakastaa ja olla uskollinen ja välittävä ja tehdä kaikkensa sinun vuoksesi. Sinun tarvitsee vain ottaa omantasoisesi mies niin saat kaiken tämän.

• ......
        TASOTTOMAT kirjoitti:

Kyllä sinua voi mies aidosti rakastaa ja olla uskollinen ja välittävä ja tehdä kaikkensa sinun vuoksesi. Sinun tarvitsee vain ottaa omantasoisesi mies niin saat kaiken tämän.

Aivan, eli harmaa tavismies. Niin kauan kuin nämä harmaavarpuset kuvittelevat olevansa nättejä, niin sydänsuruja siitä heille vaan seuraa kun kurkottavat komeiden miesten joukkoon ja saavat korkeintaan munaa muttei rakkautta. Kyllä tuon Eewulinkin tapauksesta lukee että yh-äiti, jos ei vielä ole, niin tulevaisuudessa ainakin.

• TASOTTOMAT

"Tavallinen mies sopii tavalliselle naiselle."

Nii-in. Sitähän me täällä yritetään koko ajan kertoa. Tiivistit juuri yhden tasoajattelun tärkeimmistä teeseistä.

• ..

Sinä et ole kyllä nätti nainen vaan ruma romuluinen suomalainen sika.

• 262376y2376
        TASOTTOMAT kirjoitti:

"Tavallinen mies sopii tavalliselle naiselle."

Nii-in. Sitähän me täällä yritetään koko ajan kertoa. Tiivistit juuri yhden tasoajattelun tärkeimmistä teeseistä.

Eli Eewuli kannattaa tasoajattelua. Tulihan se sieltä vaikka vähän mutkan kautta joutui käymään.

• Eewuli
        ...... kirjoitti:

Aivan, eli harmaa tavismies. Niin kauan kuin nämä harmaavarpuset kuvittelevat olevansa nättejä, niin sydänsuruja siitä heille vaan seuraa kun kurkottavat komeiden miesten joukkoon ja saavat korkeintaan munaa muttei rakkautta. Kyllä tuon Eewulinkin tapauksesta lukee että yh-äiti, jos ei vielä ole, niin tulevaisuudessa ainakin.

Noh noh, korjataampas tuota ankeaa näkökantaasi. Ilmeisesti sinusta on väärin, että nainen luottaa itseensä ja on tyytyväinen omaan ulkonäköönsä ja pitää itseään kauniina? Vai onko oma itseluottamuksesi niin heikossa kunnossa?

Ja kyllä tavallinen mieskin on komea, ettekö käsitä sitä?
        Ja ei, minusta ei tule yh-äitiä, koska en pidä lapsista minkään vertaa eli en niitä ole hankkimassa. Vahingon sattuessa saan abortin tehtyä.
        En tavoittele "kuuta taivaalta".
        Kauneus ja komeus on edelleen katsojan silmissä.

• ....

• Naisasialooseri.

Itse pidän itseäni aintulaatuisena ja komeana miehenä. Olen tumma ja lihaksikas atleetti ja facebookissakin muutama nainen on tarjonnut seksisuhdetta, mutta koska he eivät ole tasosiani niin en ole tarjouksia hyväksynyt.

• TASOTTOMAT

Suuri Isä hus pois pilaamasta keskustelua. Suuren Isän takia naiset luulevat että tasoajattelijat ovat hulluja.

Suurin osa tasoajattelijoista ei ole hulluja. Me olemme normaaleja miehiä. Ehkä hiukan keskimääräistä rujomman näköisiä tai ujomman oloisia, mutta muuten ihan normaaleja. Ja me haluamme oikeutta! Omantasoisillamme naisilla ei ole oikeutta vaatia itselleen leffastaroja ja lätkänpelaajia. Meidän tasoisiemme naisten pitää tyytyä meidän tasoisiin miehiin! Ja Suuren Isän voitte naiset unohtaa sen jutut eivät liity oikein kehenkään normaaliin mieheen!

• Naurunappula..

No Tuo nyt ei pidä paikkaansa. Lapset ei ole kaikkia varten eikä kaikkien tarvitse lapsia hankkia. Ei lapsettomuus tee kenestäkään huoraa. Mikä mies sitten on jos ei halua lapsia?
        Ja sinullekkin tiedoksi, seksi kuuluu parisuhteeseen vaikka lapsia ei tehtäiskään.

• 2636t5 34

Lässyn lässyn, nyt loppu tää vitun vänkääminen kun et sinäkään näköjään tajua edes mistä puhut. Tasoajattelua ei tee pätemättömäksi se että sen esittäjä on alempaa tai ylempää tai mitä tahansa tasoa. Sinäkin huomaamattasi ajattelet tasoina ("ihan tavallinen kelpaa" tai "ette tekään ole mitään erikoisempia").

• Eewuli
        2636t5 34 kirjoitti:

Lässyn lässyn, nyt loppu tää vitun vänkääminen kun et sinäkään näköjään tajua edes mistä puhut. Tasoajattelua ei tee pätemättömäksi se että sen esittäjä on alempaa tai ylempää tai mitä tahansa tasoa. Sinäkin huomaamattasi ajattelet tasoina ("ihan tavallinen kelpaa" tai "ette tekään ole mitään erikoisempia").

Kyllä kaikki ihmiset on ihan tavallisia. Tarkoitin sitä tuolla ettei nuokaan miehet ole sen erikoisempia kuin mitä antavat ymmärtää. Tottakai jokainen saattaa olla erikoinen omasta mielestään mutta lähempää tutkiessa, on kukin kuitenkin tavallinen eikä ns. tasoja olekkaan. Kirjoitin vain noiden tasoajattelijoiden logiikkaan käyttäen, että tavallinen kelpaa koska kaikki tosiaan on tavallisia ihmisiä, ei mitään erikoisempaa. Julkkiskin on tavallinen ihminen.
        Kuten alhaalla sanottiinkin..tasot on keksitty vain sitä varten, ettei tarvitsisi myöntää edes itselleen, että itsessä se vika on.

• 246tq146t
        Eewuli kirjoitti:

Kyllä kaikki ihmiset on ihan tavallisia. Tarkoitin sitä tuolla ettei nuokaan miehet ole sen erikoisempia kuin mitä antavat ymmärtää. Tottakai jokainen saattaa olla erikoinen omasta mielestään mutta lähempää tutkiessa, on kukin kuitenkin tavallinen eikä ns. tasoja olekkaan. Kirjoitin vain noiden tasoajattelijoiden logiikkaan käyttäen, että tavallinen kelpaa koska kaikki tosiaan on tavallisia ihmisiä, ei mitään erikoisempaa. Julkkiskin on tavallinen ihminen.
        Kuten alhaalla sanottiinkin..tasot on keksitty vain sitä varten, ettei tarvitsisi myöntää edes itselleen, että itsessä se vika on.

"Kyllä kaikki ihmiset on ihan tavallisia."

No huh huh. Ei sun jutuissa ole mitään tolkkua. Eikö joku komea mies muka ole komea, eikä kaunis nainen kaunis? Tuo mitä sä nyt yrität on enää vain damage controlia, yrität jotain perushumaania lässytystä että "jokainen ihminen on laulun arvoinen". Kyllä pitäis sullakin olla munasarjoja myöntää että on olemassa komeimpia ja rumempia miehiä ja sitten niitä tavallisen näköisiä. Hoh hoijaa.

• kgu9kh087
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Itse pidän itseäni aintulaatuisena ja komeana miehenä. Olen tumma ja lihaksikas atleetti ja facebookissakin muutama nainen on tarjonnut seksisuhdetta, mutta koska he eivät ole tasosiani niin en ole tarjouksia hyväksynyt.

"En voi kuin ihmetella, miten ihmeessa 32 vuotias kaunis, nayttava, alykas ja symppis nainen voi edelleenkin olla yksin?????" - Johanna Tukiainen

• Eewuli
        246tq146t kirjoitti:

"Kyllä kaikki ihmiset on ihan tavallisia."

No huh huh. Ei sun jutuissa ole mitään tolkkua. Eikö joku komea mies muka ole komea, eikä kaunis nainen kaunis? Tuo mitä sä nyt yrität on enää vain damage controlia, yrität jotain perushumaania lässytystä että "jokainen ihminen on laulun arvoinen". Kyllä pitäis sullakin olla munasarjoja myöntää että on olemassa komeimpia ja rumempia miehiä ja sitten niitä tavallisen näköisiä. Hoh hoijaa.

Se on ihmisestä kiinni ja ihmisen mielipiteestä.

• dklgjdlgjl
        Eewuli kirjoitti:

Noh noh, korjataampas tuota ankeaa näkökantaasi. Ilmeisesti sinusta on väärin, että nainen luottaa itseensä ja on tyytyväinen omaan ulkonäköönsä ja pitää itseään kauniina? Vai onko oma itseluottamuksesi niin heikossa kunnossa?

Ja kyllä tavallinen mieskin on komea, ettekö käsitä sitä?
        Ja ei, minusta ei tule yh-äitiä, koska en pidä lapsista minkään vertaa eli en niitä ole hankkimassa. Vahingon sattuessa saan abortin tehtyä.
        En tavoittele "kuuta taivaalta".
        Kauneus ja komeus on edelleen katsojan silmissä.

"tavallinen mieskin on komea"

Miksei tavallinen mies voi ajatella olevansa ulkonäöltään tavallinen mies? Ja hyväksyä itsensä sellaisena? Ehkä tämä on vain ero sanankäytössä. Ja siinä miten asiat määritellään.

• knaaaaarfh
        dklgjdlgjl kirjoitti:

"tavallinen mieskin on komea"

Miksei tavallinen mies voi ajatella olevansa ulkonäöltään tavallinen mies? Ja hyväksyä itsensä sellaisena? Ehkä tämä on vain ero sanankäytössä. Ja siinä miten asiat määritellään.

Voi ajatella mutta miksei se tavallinenkin ihminen, joka on tyytyväinen itseensä, sanoa että olen omasta mielestäni komea/kaunis?
        Onko se vain näiden "ei tavallisten" etuoikeus sanoa itseään kauniiksi/komeaksi?
        Eikö se juuri, että sanoo olevansa omasta mielestään nätti/komea, ole tyytyväisyyttä omaan ulkonäköönsä?

• Tavisdude
        knaaaaarfh kirjoitti:

Voi ajatella mutta miksei se tavallinenkin ihminen, joka on tyytyväinen itseensä, sanoa että olen omasta mielestäni komea/kaunis?
        Onko se vain näiden "ei tavallisten" etuoikeus sanoa itseään kauniiksi/komeaksi?
        Eikö se juuri, että sanoo olevansa omasta mielestään nätti/komea, ole tyytyväisyyttä omaan ulkonäköönsä?

Miksi on huono juttu olla tavis? Suurin osa ihmisistä tykkää tai on tykännyt taviksesta toisen sukupuolen ihmisestä.

• eräs atm (?)
        Eewuli kirjoitti:

Se on ihmisestä kiinni ja ihmisen mielipiteestä.

"Se on ihmisestä kiinni ja ihmisen mielipiteestä."

Mikä "se"? Ai niin, miehen taso. Eli miehen taso määräytyy siitä, kuinka haluttava hän on. Hei mutta tämähän onkin juuri tasoajattelumallin idea. Jota Eewuli taas huomaamattaan kannattaa.

• Tosi on.

Osa ihmisistä kelpaa jollekulle mieluisalle, osa ei. Turha siinä on poikien mistään tasoista piiskuttaa - ne on keksitty vain sitä varten, ettei tarvitsisi myöntää edes itselleen, että itsessä se vika on.

• 62346tg343q

Niinpä niin, ämmä. AT-miehissä on vikaa, senhän takia ne onkin alempaa tasoa. Sinäkin huomaamattasi myönnät että tasoajattelu pätee.

• Jotain tasoo..?

Ohhoh,
      tulinpa palstalle vierailemaan erään otsikon innoittamana - yleensä selailen sattuneesta syystä noita parisuhde- ja avoliitto-palstoja.

Mitämitä???
      Nämä kaikki lyhenteet oli ihan uutta "AT-pojille, koska oletkin korkeintaan AKTN." mutta olenkin yli 30-vuotiaana naisena varmaan jo pudonnut kelkasta. Ja ilmeisesti olen jollakin alhaisella tasolla.

No, halusin vain sanoa, että ei ole itseisarvo, että nainen haluaa tai voi saada lapsia. Ja tuo ketjuunne kirjoittanut nainen puhui ymmärtääkseni siitä, että olemme kaikki tavallisia. Se ei ole sama kuin tavallisennäköinen.

Minäpä siirryn keskusteluun, jossa ei käytetä joka toisessa "puheenvuorossa" sanoja ämmä ja huora.

Heippa pojat hiekkalaatikon!

• ..

Bye bye lutka.

• HiljaisemmatParhaita

"Bye bye lutka. "

Tulihan sieltä vielä uusi sanakin. Ja oikein vieraita kieliäkin. Onko nää nyt niitä supliikkimiehiä?

"Jännälle supliikki miehelle löytyy aina naisseuraa, myös niitä kauniita.
        Miksi mies joka ei tätä ole niin kuin ne baari sankarit, ei kelpaa naiselle?"

Kaikki on erilaisia (vaikkakin tavallisia, heh heh) ja kaikki viihtyvät hieman erilaisten ihmisten seurassa. Tyttöseurueessa tulee helposti ulkonäköasiat pinnalle - tulee juteltua ja tanssittua niiden supliikkimiesten kanssa, vaikkei sellainen välttämättä KUMPPANINA kiinnostaisi. Sama joillakin miehillä: pimu ja vaimoehdokas voi olla aika eri oloisia naisena, mutta tiettyyn elämäntilanteeseen sopii (kiinnostaa) toinen vaihtoehto enemmän kuin toinen.

Käy mieluummin pubeissa kuin tanssipaikoissa - musiikin alta kuulee jotain keskustellakin ja tytöt siellä eivät ole ihan niin pissiksiä. Kaunis hymy on joskus tervetulleempi aloitus kuin se suinpäinsupliikki.Tai jos nainen on kivanoloinen, voit tehdä myös tahallaan tökerön avauksen ja testata samalla huumorintajunne yhteneväisyyttä. Tätä en siis suosittele pintaliitopaikan pissisjengin johtajalle tehtäväksi, vaan vaikka kahden naisen seurueeseen (tai pubeissa ihmiset istuu yksinkin, joskus parin tuopin verran itsekseen, joskus ystäväänsä tulevaksi odottaen)
        Entä kuorot, työväenopistojen kielikurssit, melonta, urheiluseurat, harrastelijateatterit, seurat, yhdistykset? Luontevampaa tutustumista.

• Reipas Poikamies

Jännälle supliikki miehelle löytyy aina naisseuraa, myös niitä kauniita.

Miksi mies joka ei tätä ole niin kuin ne baari sankarit, ei kelpaa naiselle?

Tottakai se intiimi juttu alkaa kun tutustuu ja luottamus tulee.

• Näin on.

Mistä näitä AT- miehiä sikiää? Perseestä tietenkin.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      171
      1111
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      539
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      531
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      472
    Aihe