Sosiaaliset vuorovaikutus taidot kuin 10 vuotiaalla ja yliherkkä kritiikille. Noita piirteitä kaikilla palstan AT-pojuilla on!
Itketään kun " oon niin ujo ja haluan yli hyvännäköisen mimmin, se voisi vaikka pimpotella mun ovikelloa ja katsoa löytyiskö jackpotti eli tämmönen kunnollinen mies kuin mä " Tuo on niin surkuhupaisaa varsinkin kun nämä ns. kunnolliset ja ujot miehet huorittelevat kaikki naiset jotka ei ole niistä kiinnostunut..
AT-miehet jälkeenjääneitä..
7
167
Vastaukset
- Naisasialooseri.
Äsken näin kapakassa todella kauniin pitkäsäärisen naisen joidenkin semispugejen seurassa.
- näin se menee
Saa olla semispuge jos on pelimies. Normaali kunnon mies putoaa kuitenkin helposti ATM-luokkaan.
- Joo joo joo
Joo, mäkin näin hyvännäköisen nuoren miehen suutelemassa kassi-almaa puiston penkillä.
- näin se menee
MAT:n mukaista. Kassi-almalle ei kelpaa tasoisensa mies, vaan haluaa pelimiehen.
- Se prinsessa älähtää
johon tunnusmerkit kolahtaa.
Tarpeetonta korostaa noin negatiivisesti sitä, että kaikki miehet eivät ole samanlaisia supliikkimiehiä. Eikä naisetkaan. - On totta, että tällä palstalla lietsotaan välillä enemmän katkeruutta kuin yritetään positiivisessa mielessä herätellä toisiaan ja saada vertaistukea. Siltikään en usko, että ketään on tuomittu jo syntymässään ikuiseen yksinäisyyteen. - Elämä ottaa ja elämä antaa. - Yllätyksenä tai suunnitelmallisesti.
Ei sille mitään voi, että vuorovaikutustaidot eivät ole kehittyneet. Itse siitä kärsii. Minä olen niitä, joilla ei ole vuorovaikutustaitoja.
Vittumainen luonne on eri asia, mutta toisaalta ihminen voi tulla vittumaiseksi siitäkin syystä, jos häntä pidetään mihinkään kelpaamattomana synnynnäisten ominaisuuksien takia.
Minusta sosiaalisuus tai sen puuttuminen on synnynnäistä. Kun siihen lisätään se, että ujoille yleensä vittuillaan koulussa, lopputulos onkin selvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472