Ihanat naiset rannalla

m30.

Eiku siis... Ei-niin-ihanat naiset palstalla.

Miksi palstalla pyörii naisia, jotka eivät voi käyttää samaa nimimerkkiä edes yhden keskustelun ajan?

Miten tästä palstasta voisikaan tulla ollenkaan järkevä, jos toisen sukupuolen edustajien ainoa kontribuutio on käydä nimettömänä haukkumassa palstalle kirjoittavia?

100

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myboylollipop

Jos nyt ollaan ihan objektiivisia, niin...nimelliset naiset saavat joskus aika kovaa kuraa päälleen, ja naiset eivät tunnetusti välitä sietää kuraa kovin pitkään.

• m30.

Haukutaanhan minuakin melkein joka keskustelussa, johon osallistun. Ja miinuksia satelee, vaikka kuinka kirjoittaisin jotain järkevää mistä ei voi mitenkään loukkaantua. En minä kuitenkaan siitä nokkiini ota juurikaan. Joskus vähän haittaa toki, kun ES tai joku muu vihaaja käy heti näppäämässä miinukset, kun kirjoitan. Se on kuitenkin pientä. Anonyymeinähän me kaikki täällä ollaan, paitsi jotkut harvat omalla naamallansa.

Olisiko se nyt niin kauheaa naisille olla anonyyminä mutta kuitenkin yhdellä ja samalla pysyvällä nimimerkillä?

• Myboylollipop
        m30. kirjoitti:

Haukutaanhan minuakin melkein joka keskustelussa, johon osallistun. Ja miinuksia satelee, vaikka kuinka kirjoittaisin jotain järkevää mistä ei voi mitenkään loukkaantua. En minä kuitenkaan siitä nokkiini ota juurikaan. Joskus vähän haittaa toki, kun ES tai joku muu vihaaja käy heti näppäämässä miinukset, kun kirjoitan. Se on kuitenkin pientä. Anonyymeinähän me kaikki täällä ollaan, paitsi jotkut harvat omalla naamallansa.

Olisiko se nyt niin kauheaa naisille olla anonyyminä mutta kuitenkin yhdellä ja samalla pysyvällä nimimerkillä?

En tiedä, koska olen mies. Homolla nikillä tosin. Kyllähän täällä mieskirjoittajatkin saavat säännöllisesti kuraa, ja palaavat kerta toisensa jälkeen.

• nyt ei enää jaksa
        m30. kirjoitti:

No tuo miinustelu on mielestäni ihan turhaa, mihin tuota edes tarvitaan? Eikö eriävän mielipiteen voisi esittää, nyt tuntuu että päästään pelkällä peukuttelemalla kirjoittamisen vaivasta.

• ES
        m30. kirjoitti:

Ai mä stalkkaan sua? Haaveilet vain. Enkä ole miinustellut edes. Pöljä.

Niin no onhan se inhottavaa jos joku tulee haukkumaan anonyymina. Mulla niitä puskahuutelijoita vasta riittääkin. Vaatisihan se rohkeutta haukkua omalla nikillä.

• m30.
        nyt ei enää jaksa kirjoitti:

No tuo miinustelu on mielestäni ihan turhaa, mihin tuota edes tarvitaan? Eikö eriävän mielipiteen voisi esittää, nyt tuntuu että päästään pelkällä peukuttelemalla kirjoittamisen vaivasta.

Naisiahan ne ovat ketkä miinustelevat. Naiset eivät vaivaudu kertomaan mielipidettään keskusteluissa, mutta miinustella kuitenkin jaksavat niin että hiiri pyytää armoa.

• m30.
        ES kirjoitti:

Ai mä stalkkaan sua? Haaveilet vain. Enkä ole miinustellut edes. Pöljä.

Niin no onhan se inhottavaa jos joku tulee haukkumaan anonyymina. Mulla niitä puskahuutelijoita vasta riittääkin. Vaatisihan se rohkeutta haukkua omalla nikillä.

En tarkoita että stalkkaat, sinä vain annat miinuksia aina kaikille keiden teksteistä et pidä. Kyllä sen huomaa, kun miinukset räpsähtelee aina automatiolla kun ES on läsnä.

• ES
        m30. kirjoitti:

En tarkoita että stalkkaat, sinä vain annat miinuksia aina kaikille keiden teksteistä et pidä. Kyllä sen huomaa, kun miinukset räpsähtelee aina automatiolla kun ES on läsnä.

Heh heh.

BTW sinulla on hieman vainoharhainen suhtautuminen naisiin.

• nyt ei enää jaksa
        m30. kirjoitti:

Naisiahan ne ovat ketkä miinustelevat. Naiset eivät vaivaudu kertomaan mielipidettään keskusteluissa, mutta miinustella kuitenkin jaksavat niin että hiiri pyytää armoa.

Eihän täällä ole kuin kourallinen naisia kun kaikki aina hätistetään pois. Tämä on miesten palsta varattu naisten haukkumiselle. Käyn itsekin vain silloin tällöin ihmettelemässä. Tästä palstasta saa nopeasti tarpeekseen.
        Vaikea uskoa että sinä pelkästään naisilta ne miinustelut saisit jos niitä paljon tulee.

Vai että hiiri..äläpä nyt viitsi. Miinukset ei tunnu missään!

• m30.
        ES kirjoitti:

Heh heh.

Otetaanpa esimerkki tuosta naisten räpsyttelystä. Ei liity sinänsä sinuun mitenkään.

Kun kirjoitin yhteen ketjuun muutamia tosiasioita siitä, että naisten ulkonäköpaineet ovat suurelta osin markkinointi-, -viestintä, -käsikirjoitus sekä kaikenlaisissa fiilistelytehtävissä toimivien naisten aiheuttamia, niin seurauksena oli miinusten vyöry. Varmaan seitsemän miinusta tullut jo siihen. Luuletko että miehet ovat niitä miinuksia antaneet?
        Naiset antavat miinuksia, kun eivät pidä jostain kommentista, mutta eivät osaa myöskään antaa vastakommenttia siihen. Ehkä jopa tietävät, että kommentoija on oikeassa. Todella ärsyttävä tilanne naiselle. Eihän siinä muuta voi kun näppäillä miinuksia.

• dhsdfhdfh
        ES kirjoitti:

Heh heh.

http://bit.ly/fxjUjv

• ES
        m30. kirjoitti:

Otetaanpa esimerkki tuosta naisten räpsyttelystä. Ei liity sinänsä sinuun mitenkään.

Kun kirjoitin yhteen ketjuun muutamia tosiasioita siitä, että naisten ulkonäköpaineet ovat suurelta osin markkinointi-, -viestintä, -käsikirjoitus sekä kaikenlaisissa fiilistelytehtävissä toimivien naisten aiheuttamia, niin seurauksena oli miinusten vyöry. Varmaan seitsemän miinusta tullut jo siihen. Luuletko että miehet ovat niitä miinuksia antaneet?
        Naiset antavat miinuksia, kun eivät pidä jostain kommentista, mutta eivät osaa myöskään antaa vastakommenttia siihen. Ehkä jopa tietävät, että kommentoija on oikeassa. Todella ärsyttävä tilanne naiselle. Eihän siinä muuta voi kun näppäillä miinuksia.

Ensinnäkin siihen kommenttiisi, josta puhut, oli joku pannut vastakommentin - ja muut lukijat panivat sitten miinusta tai plussaa sen mukaan, kumpaa mieltä olivat. Ei ollut tarvetta kommentoida enempää.

Toiseksi, minua ja mm. Einoa ja Jungfrauta miinustellaan huomattavasti enemmän kuin sinua ja puskavänkyttäjiä riittää,

Ennen kaikkea, satuitko eilen huomaamaan, miten jotkut miehet kohtelivat tällä palstalla Eewulia? Se oli jotain niin tuhatkertaisesti törkeämpää ja epäreilumpaa kuin kaikki sinun kohtaamasi puskahuutelijat ja miinustelijat.

Kysymys kuuluukin, miksi et tehnyt aloitusta siitä, miten tällä palstalla haukutaan naisia, useimmiten anonyymisti ja ehdottomasti ilman omaa kuvaa? Siihen olisi olut tuhat kertaa enemmän syytä.

• nyt ei enää jaksa
        ES kirjoitti:

Ensinnäkin siihen kommenttiisi, josta puhut, oli joku pannut vastakommentin - ja muut lukijat panivat sitten miinusta tai plussaa sen mukaan, kumpaa mieltä olivat. Ei ollut tarvetta kommentoida enempää.

Toiseksi, minua ja mm. Einoa ja Jungfrauta miinustellaan huomattavasti enemmän kuin sinua ja puskavänkyttäjiä riittää,

Ennen kaikkea, satuitko eilen huomaamaan, miten jotkut miehet kohtelivat tällä palstalla Eewulia? Se oli jotain niin tuhatkertaisesti törkeämpää ja epäreilumpaa kuin kaikki sinun kohtaamasi puskahuutelijat ja miinustelijat.

Kysymys kuuluukin, miksi et tehnyt aloitusta siitä, miten tällä palstalla haukutaan naisia, useimmiten anonyymisti ja ehdottomasti ilman omaa kuvaa? Siihen olisi olut tuhat kertaa enemmän syytä.

"Kysymys kuuluukin, miksi et tehnyt aloitusta siitä, miten tällä palstalla haukutaan naisia, useimmiten anonyymisti ja ehdottomasti ilman omaa kuvaa?"

Olen ihmetellyt tätä itsekin. Miksi miehet eivät yhtä voimakkaasti tuomitse naisten haukkumista ja ulkonäkökeskeistä kiusaamista sekä seksuaalisuuden halventamista/mitätöimistä?

Hiljaisuus on hyväksynnän merkki.

Oli kyllä karseaa olla pitkästä aikaa palstalla kun eewulia haukuttiin useissa ketjuissa. On meillä hieno sinkut-palsta. Eivätkö kiusaajat osaa edes hävetä?

• m30.
        ES kirjoitti:

Minä kun en ole kertaakaan huutanut mitään "rumalla naisella ei tee mitään" tai "lutkat pitäisi polttaa" juttuja, niin en aio myöskään ottaa niistä vastuuta.

Jungfrauta ei mielestäni miinustella enempää kuin minua, tai jos miinustellaan niin en ymmärrä miksi. Sinua ja Einoa miinustellaan silloin, kun Eino tulee selittämään jotain narsistista paskaa ja sinä kommentoit vastakommentteina jotain jonka punainen lanka on että katsokaa nyt ATM:t niin, Eino se panee naisia ja syö porkkanaa, söisitte tekin porkkanaa ja panisitte naisia.

• gali no lasu

"Kysymys kuuluukin, miksi et tehnyt aloitusta siitä, miten tällä palstalla haukutaan naisia, useimmiten anonyymisti ja ehdottomasti ilman omaa kuvaa?"

Olen ihmetellyt tätä itsekin. Miksi miehet eivät yhtä voimakkaasti tuomitse naisten haukkumista ja ulkonäkökeskeistä kiusaamista sekä seksuaalisuuden halventamista/mitätöimistä?

Hiljaisuus on hyväksynnän merkki.

Oli kyllä karseaa olla pitkästä aikaa palstalla kun eewulia haukuttiin useissa ketjuissa. On meillä hieno sinkut-palsta. Eivätkö kiusaajat osaa edes hävetä?

Miksi naiset eivät tuomitse nössöpoikia kiusaavia kovispoikia, vaan hännystelevät, pysyvät hiljaa, tai jopa ihailevat noita kiusantekijöitä.

• ES
        m30. kirjoitti:

Minä kun en ole kertaakaan huutanut mitään "rumalla naisella ei tee mitään" tai "lutkat pitäisi polttaa" juttuja, niin en aio myöskään ottaa niistä vastuuta.

Jungfrauta ei mielestäni miinustella enempää kuin minua, tai jos miinustellaan niin en ymmärrä miksi. Sinua ja Einoa miinustellaan silloin, kun Eino tulee selittämään jotain narsistista paskaa ja sinä kommentoit vastakommentteina jotain jonka punainen lanka on että katsokaa nyt ATM:t niin, Eino se panee naisia ja syö porkkanaa, söisitte tekin porkkanaa ja panisitte naisia.

Sinussa ei tunnu missään, jos nuorta tyttöä haukutaan todella ilkeällä ja epäreilulla tavalla? Sinussa ei tunnu missään, kun naisia halveksitaan ja mitätöidään? Kertoo paljon siitä, millainen mies sinä olet.

Ja kyse ei ole mistään "valkoritariudesta". Toista ihmistä kohtaan ei tunneta empatiaa sen mukaan, onko hän mies vai nainen, vaan ihan muista syistä.

• nyt ei enää jaksa
        gali no lasu kirjoitti:

Miksi naiset eivät tuomitse nössöpoikia kiusaavia kovispoikia, vaan hännystelevät, pysyvät hiljaa, tai jopa ihailevat noita kiusantekijöitä.

Tuomitsevathan. Pahimmat kiusaajat ovat juuri noita haukkujia ja ulkonäköä arvostelevia, tällä palstallakin.
        Äläkä nyt vedä ala-astetta tähän mukaan, keskustelemme nyt palstan tilasta.

Olin 12 vuotta tukioppilaana, aina olen heikompia puolustanut enkä kiusaamista sallinut.

Miksi sallitte ns.ATMiesten kiusanteon ja herjaamiset muita kohtaan?

• Me Myself and I
        ES kirjoitti:

Sinussa ei tunnu missään, jos nuorta tyttöä haukutaan todella ilkeällä ja epäreilulla tavalla? Sinussa ei tunnu missään, kun naisia halveksitaan ja mitätöidään? Kertoo paljon siitä, millainen mies sinä olet.

Ja kyse ei ole mistään "valkoritariudesta". Toista ihmistä kohtaan ei tunneta empatiaa sen mukaan, onko hän mies vai nainen, vaan ihan muista syistä.

Kyllä tuntuu silloin kun sitä miinustellaan. Naiset on pahoja sille.

• infinity spurdo spär

Tuomitsevathan. Pahimmat kiusaajat ovat juuri noita haukkujia ja ulkonäköä arvostelevia, tällä palstallakin.

Olin 12 vuotta tukioppilaana, aina olen heikompia puolustanut enkä kiusaamista sallinut.

Jaa, no minä en ainakaan ole ikinä nähnyt kenenkään tuomitsevan. Miksi muuten et ole yhtä huolissasi miesten haukkumisesta ruipeloiksi, luusereiksi ja muiksi vastaaviksi?

• Eräs mies

Koulussa pystyi sanomaan ihmisille naamatusten mitä mieltä on heidän käytöksestään, mutta täällä on vaikea mennä lankoja pitkin keskustelemaan tai estää viestejä pullahtamasta palstalle.

• seitsemäs sivunikki
        m30. kirjoitti:

Jos m30 kirjoittaisit naiskriittisiä mielipiteitäsi vähän vähemmän pisteliääseen sävyyn, luulen että naiset suhtautuisivat niihin aika lunkisti. Luulen, että se on ennen kaikkea tyylisi, joka vetää miinukset naisilta. Ehkä myös vähän se, että melkein jokainen aloituksesi on jollain tavalla kriittinen naisia kohtaan, eikä neutraali aihe. Ok, gynekologia on periaatteessa neutraalia, mutta senkin takaa löytyi päättyneet suhteet ja kaunat ja melkeinpä vainoharhat niistä.

• m30.
        seitsemäs sivunikki kirjoitti:

Jos m30 kirjoittaisit naiskriittisiä mielipiteitäsi vähän vähemmän pisteliääseen sävyyn, luulen että naiset suhtautuisivat niihin aika lunkisti. Luulen, että se on ennen kaikkea tyylisi, joka vetää miinukset naisilta. Ehkä myös vähän se, että melkein jokainen aloituksesi on jollain tavalla kriittinen naisia kohtaan, eikä neutraali aihe. Ok, gynekologia on periaatteessa neutraalia, mutta senkin takaa löytyi päättyneet suhteet ja kaunat ja melkeinpä vainoharhat niistä.

Mikä tyylissä sitten vetää miinuksia naisilta? En läheskään aina kirjoita mitään loukkauksia teksteihin. Joskus toki tulee kirjoitettua loukkaavasti, tiedän sen. Usein kuitenkin kirjoitan hyvin neutraalistikin, joskin karua todellisuutta silmiin katsoen. Sekö naisia ärsyttää, kun joku sanoo miten asia on?
        Loukkaako naisia jos joku ei kirjoita sitä totuttua unelmahöpinää jossa sinkut leijailevat kuin perhoset suhteesta toiseen ja kaikilla on höyhenenkevyttä ja hilpeää?

• seitsemäs sivunikki
        m30. kirjoitti:

Mikä tyylissä sitten vetää miinuksia naisilta? En läheskään aina kirjoita mitään loukkauksia teksteihin. Joskus toki tulee kirjoitettua loukkaavasti, tiedän sen. Usein kuitenkin kirjoitan hyvin neutraalistikin, joskin karua todellisuutta silmiin katsoen. Sekö naisia ärsyttää, kun joku sanoo miten asia on?
        Loukkaako naisia jos joku ei kirjoita sitä totuttua unelmahöpinää jossa sinkut leijailevat kuin perhoset suhteesta toiseen ja kaikilla on höyhenenkevyttä ja hilpeää?

Jos naisille muotoilee asiat samalla lailla kuin miehille, voit odottaa erilaista reaktiota kuin miehiltä. Etkä nyt ehkä kuitenkaan ole mikään selvänäkijä, jonka sana on aina puhdasta totuutta. Vaikka usein olenkin samaa mieltä kanssasi.

• m30.
        seitsemäs sivunikki kirjoitti:

Jos naisille muotoilee asiat samalla lailla kuin miehille, voit odottaa erilaista reaktiota kuin miehiltä. Etkä nyt ehkä kuitenkaan ole mikään selvänäkijä, jonka sana on aina puhdasta totuutta. Vaikka usein olenkin samaa mieltä kanssasi.

Oletko itse mies vai nainen?

• ES
        m30. kirjoitti:

Oletko itse mies vai nainen?

Arvioitko kommentit sen mukaan, onko puhujana mies vai nainen???????!!!!!!!

• m30.
        ES kirjoitti:

Arvioitko kommentit sen mukaan, onko puhujana mies vai nainen???????!!!!!!!

Onhan se nyt tärkeä asia. Esimerkiksi kun tiedän, että olet nainen, niin voin pyytää sinua kuvailemaan tissejäsi.
        Kuvailisitko muuten millaiset rinnat sinulla on? Kiinnostaisi tietää.

• ES
        m30. kirjoitti:

Onhan se nyt tärkeä asia. Esimerkiksi kun tiedän, että olet nainen, niin voin pyytää sinua kuvailemaan tissejäsi.
        Kuvailisitko muuten millaiset rinnat sinulla on? Kiinnostaisi tietää.

Napakat. Niillä voi vaikka iskeä siiliä kuonoon.

• m30.
        ES kirjoitti:

Saat iskeä, en vastusta.

• Sivusta.
        ES kirjoitti:

ES, jess! Tuo mies taitaa olla jotenkin katkera, älykäskin mutta tilassaan hieman palautunut johonkin kakaramaisuuteen...
        pitää mennä, luen illalla tarkemmin...

• ES
        m30. kirjoitti:

Saat iskeä, en vastusta.

Hmm... siis kannattaa uhata iskeä miestä tissillä. Aina oppii uutta. Pistän havainnon muistiin.

• Mutta kun

rumalla naisella ei tee mitään.

• Rietas Poikamies

eikä himonussija miehellä tee yhtään mitään. Jos mä tietäsin että joku mun kaveri olis sellainen, reaktioni vois olla yllättävä.

Eikä baareilla.

Eikä PS-kulttuurilla jossa mies on primus-motor jossa supliikiton mies jää käsityöläiseksi seksinsä kanssa. Okei money talks ja maksullinen walks?

Eikä Laasasen opeilla

eikä mykillä naisilla.

Vaalitkin on siinä ja siinä tekeekö niillä mitään. Liian vähän korkokenkäisiä naisia siellä.

Lenkkareille ei yhtään mitään tee kuin sen hetken kun juoksee.

Hesalla ei tee mitään, se on siirrettävä Lieksaan.

Jupeilla ei tee mitään.

Oluella ei tee mitään, haisee kusellekkin.

Vegellä ei tee mitään, tai tekee mutta on aina nälkä. Muutenkin jotenkin näivettyneen näköistä populaa.

• nyt ei enää jaksa

Lopeta sinäkin nimimerkin käyttö, mihin sitä edes tarvitaan? Vastaat siihen viestiin johon haluat vastauksen jne oli nimimerkki mikä hyvänsä.

Ja väität siis pokalla että olet saanut yhtä paljon kuraa niskaasi kuin esim uusi tulokas eewuli joka jo parin eka palstapäivänsä aikana haukuttiin kolmessa kiusausketjussa ihan paskaksi?

Naiset siis pilaavat palstan. Kun eivät edes haukkuja kestä eivätkä halua sataa haukkua päivässä. Ok. Taidan lopettaa minäkin palstailuni tähän, saatte järkevät miehet kirjoitella tänne sitten keskenänne.

• m30.

Vastasitko minulle vai RP:lle?

• ...

Tee niin. Lutkia ei täällä kaivata.

• nyt ei enää jaksa
        m30. kirjoitti:

Vastasitko minulle vai RP:lle?

Sinulle.

Unohtui vielä tuo nimimerkin kanssa pelleily, täällä pelleillään milloin milläkin nimimerkillä. ES ja työtön atm ovat joutuneet ainakin useasti pilailun kohteeksi. Nimimerkki ei auta mitään ellei ole rekisteröity ja kun taas nähtiin kuinka eewulille kävi niin ei kiitti.

Ja onhan tuossa alhaallakin jo joku ehtinyt lutkitella, minusta mitään tietämättä. Raukka unohti varmaan rumaksi haukkumisen, ehkä ensi viestissä poloinen muistaa sen kirjoittaa ja oikeaan kohtaan..jos osaa laittaa..

• nyt ei enää jaksa

Sinulle.

Unohtui vielä tuo nimimerkin kanssa pelleily, täällä pelleillään milloin milläkin nimimerkillä. ES ja työtön atm ovat joutuneet ainakin useasti pilailun kohteeksi. Nimimerkki ei auta mitään ellei ole rekisteröity ja kun taas nähtiin kuinka eewulille kävi niin ei kiitti.

Ja onhan tuossa alhaallakin jo joku ehtinyt lutkitella, minusta mitään tietämättä. Raukka unohti varmaan rumaksi haukkumisen, ehkä ensi viestissä poloinen muistaa sen kirjoittaa ja oikeaan kohtaan..jos osaa laittaa..

Ah..olinpa huolimaton, se ruma nainen-mantra onkin jo tuolla ylempänä. Pahoitteluni.

• ..

Sinulle.

Tosiaankin, rumalla naisella ei tee mitään. Hyvä kun muistutit ;)

• He-man woman lover
        ... kirjoitti:

Tee niin. Lutkia ei täällä kaivata.

Miksei niitä muuten kaivata? Koska ne eivät kuitenkaan anna ATM:ille?

• m30.

Sinulle.

Ketä naista minä nyt olen haukkunut?

• nyt ei enää jaksa
        m30. kirjoitti:

Ketä naista minä nyt olen haukkunut?

? Missäs minä niin väitin?
        Pysy asiassa.

• nyt ei enää jaksa
        He-man woman lover kirjoitti:

10p ja papukaijamerkki :)

Kateus&katkeruus&puute=lutkittelijoiden bestikset

• ,.-..ö

Juuri siksi. Kuka mies ylipäänsä jaksaa kuunnella lutkien tyhmiä juttuja muuta kuin siinä toivossa, että voisi saada niiltä römpsää. Ja kun ATM ei saa, niin miksi piinata itseään naisten kaakatuksella lainkaan?

• nyt ei enää jaksa
        ,.-..ö kirjoitti:

Juuri siksi. Kuka mies ylipäänsä jaksaa kuunnella lutkien tyhmiä juttuja muuta kuin siinä toivossa, että voisi saada niiltä römpsää. Ja kun ATM ei saa, niin miksi piinata itseään naisten kaakatuksella lainkaan?

Miksi sitten vaivautua ajattelemaan naisia pakonomaisesti ja kyttäämään maanisesti palstalla mantroja hokien?

"Happamia..sanoi kettu pihlajanmarjoista.."

• m30.

? Missäs minä niin väitin?
        Pysy asiassa.

Kyllä tämä viittaa siihen, että olisin mielestäni jotain naista haukkunut:

"Naiset siis pilaavat palstan. Kun eivät edes haukkuja kestä eivätkä halua sataa haukkua päivässä. Ok. Taidan lopettaa minäkin palstailuni tähän, saatte järkevät miehet kirjoitella tänne sitten keskenänne."

• m30.
        m30. kirjoitti:

"Naiset siis pilaavat palstan. Kun eivät edes haukkuja kestä eivätkä halua sataa haukkua päivässä. Ok. Taidan lopettaa minäkin palstailuni tähän, saatte järkevät miehet kirjoitella tänne sitten keskenänne."

Eikun siis viittaa siihen, olisin sinun mielestäsi haukkunut.

• nyt ei enää jaksa
        m30. kirjoitti:

Käsitit väärin. Kirjoitus oli vastine tälle kirjoituksellesi

"Miten tästä palstasta voisikaan tulla ollenkaan järkevä, jos toisen sukupuolen edustajien ainoa kontribuutio on käydä nimettömänä haukkumassa palstalle kirjoittavia? "

Ihan oikeasti olet sitä mieltä että naiset pilaavat palstan, joka voisi olla järkevä ja etteivät miehet nimettömänä hauku palstalle kirjoittelevia?

Sinulla on sukupuolirillit liian tiukasti nenälläsi. Tähänkin ketjuun on jo tullut naisia halveeraavia viestejä jotka on kirjoitettu nimimerkittä. Minullekin.

• ..-.m,l.

Miksi sitten vaivautua ajattelemaan naisia pakonomaisesti ja kyttäämään maanisesti palstalla mantroja hokien?

No kun ei ole muutakaan elämää. Ja pillua tekee kuitenkin mieli koko ajan.

• ES

"Miten tästä palstasta voisikaan tulla ollenkaan järkevä, jos toisen sukupuolen edustajien ainoa kontribuutio on käydä nimettömänä haukkumassa palstalle kirjoittavia? "

Ihan oikeasti olet sitä mieltä että naiset pilaavat palstan, joka voisi olla järkevä ja etteivät miehet nimettömänä hauku palstalle kirjoittelevia?

Sinulla on sukupuolirillit liian tiukasti nenälläsi. Tähänkin ketjuun on jo tullut naisia halveeraavia viestejä jotka on kirjoitettu nimimerkittä. Minullekin.

"Ihan oikeasti olet sitä mieltä että naiset pilaavat palstan, joka voisi olla järkevä ja etteivät miehet nimettömänä hauku palstalle kirjoittelevia?"

Tuossa aikaisemmin jo ihmettelin samaa, että miksei m30. aloittanut ketjua palstan naisten kohtelusta, koska siihen olisi tuhatkertaisesti enemmän syytä.

Vituttaa tuollainen naistenvihaaja-vinkulelu!

• m30.

Kyllä minä tiedän, että niitä tulee, mutta niinhän tänne tulee miehiäkin rankasti halveeraavia nimimerkittömiä viestejä jatkuvasti. Ainoa ero tässä palstassa muihin palstoihin on se, että täällä niitä herjausviestejä tulee naisillekin, ja aika paljonkin. Muilla palstoilla ulkonäköön ja seksuaalisuuteen käyvät viestit on varattu miehiä haukkumaan. Sellaista palstaa et täältä suhteet & tunteet osiosta varmaan löydä, jossa ei nimimerkittömät naiset haukkuisi mieskirjoittajia homoiksi ja läskeiksi ja ruipeloiksi ja luusereiksi ja sioiksi ja ties miksi.

En hyväksy naisten haukkumista nimimerkittä, mutten nyt rehellisesti sanottuna näe sitä niin kovin suurena ongelmanakaan. Sitä samaahan miehet ovat tottuneet saamaan millä tahansa anonyymipalstoilla naisilta.

• m30.
        ES kirjoitti:

"Ihan oikeasti olet sitä mieltä että naiset pilaavat palstan, joka voisi olla järkevä ja etteivät miehet nimettömänä hauku palstalle kirjoittelevia?"

Tuossa aikaisemmin jo ihmettelin samaa, että miksei m30. aloittanut ketjua palstan naisten kohtelusta, koska siihen olisi tuhatkertaisesti enemmän syytä.

Vituttaa tuollainen naistenvihaaja-vinkulelu!

Naistenvihaaja-kortti käytetty. =D

• ES
        m30. kirjoitti:

Kyllä minä tiedän, että niitä tulee, mutta niinhän tänne tulee miehiäkin rankasti halveeraavia nimimerkittömiä viestejä jatkuvasti. Ainoa ero tässä palstassa muihin palstoihin on se, että täällä niitä herjausviestejä tulee naisillekin, ja aika paljonkin. Muilla palstoilla ulkonäköön ja seksuaalisuuteen käyvät viestit on varattu miehiä haukkumaan. Sellaista palstaa et täältä suhteet & tunteet osiosta varmaan löydä, jossa ei nimimerkittömät naiset haukkuisi mieskirjoittajia homoiksi ja läskeiksi ja ruipeloiksi ja luusereiksi ja sioiksi ja ties miksi.

En hyväksy naisten haukkumista nimimerkittä, mutten nyt rehellisesti sanottuna näe sitä niin kovin suurena ongelmanakaan. Sitä samaahan miehet ovat tottuneet saamaan millä tahansa anonyymipalstoilla naisilta.

"mutten nyt rehellisesti sanottuna näe sitä niin kovin suurena ongelmanakaan. Sitä samaahan miehet ovat tottuneet saamaan millä tahansa anonyymipalstoilla naisilta."

Eli kyse on kostosta. Nautit salaa siitä kun naisia haukutaan.

Olet RAUKKIS. Epärehellinen, epäreilu, kostonhaluinen ja pikkumainen raukkis.

• m30.
        ES kirjoitti:

"mutten nyt rehellisesti sanottuna näe sitä niin kovin suurena ongelmanakaan. Sitä samaahan miehet ovat tottuneet saamaan millä tahansa anonyymipalstoilla naisilta."

Eli kyse on kostosta. Nautit salaa siitä kun naisia haukutaan.

Olet RAUKKIS. Epärehellinen, epäreilu, kostonhaluinen ja pikkumainen raukkis.

Huomaatko miten rupesit taas haukkumaan minua?

• tunnevammainen?
        m30. kirjoitti:

Naistenvihaaja-kortti käytetty. =D

Saanko kysyä, onko sinua oikeassa elämässä joskus kutsuttu tunteettomaksi?
        Enkä kysy pahalla, vaan ihan mielenkiinnosta.

• m30.
        tunnevammainen? kirjoitti:

Saanko kysyä, onko sinua oikeassa elämässä joskus kutsuttu tunteettomaksi?
        Enkä kysy pahalla, vaan ihan mielenkiinnosta.

Oikeasti nyt kyllä naurattaa, ihan tosissaan... :)

Mitähän "tunteetonta" minä nyt tein?

• ES
        m30. kirjoitti:

Huomaatko miten rupesit taas haukkumaan minua?

Katso peiliin. Suhtaudut naisiin vainoharhaisesti ja kostonhaluisesti.

Ihmisiin voi suhtautua ensijaisesti ihmisinä, vasta sen jälkeen tulee kysymys onko toinen mies vai nainen, sikäli kuin sillä siinä tilanteessa on väliä.

• ES
        m30. kirjoitti:

Oikeasti nyt kyllä naurattaa, ihan tosissaan... :)

Mitähän "tunteetonta" minä nyt tein?

Sinä todellakin vaikutat ihan tunteettomalta muita (naisia) kohtaan.

• 2233aA

Ei seksuaalisia haluja tai läheisyyden kaipuutta voi kytkeä noin vain pois päältä, mutta tietenkin naisten voi olla vaikea ymmärtää, miten kova sukupuolivietti tai pillunhimo miehillä on.

• ....
        ES kirjoitti:

Katso peiliin. Suhtaudut naisiin vainoharhaisesti ja kostonhaluisesti.

Ihmisiin voi suhtautua ensijaisesti ihmisinä, vasta sen jälkeen tulee kysymys onko toinen mies vai nainen, sikäli kuin sillä siinä tilanteessa on väliä.

ES itsehän suhtautuu ATM:iin aina niin hellän rakastavan halipuppelisti.

• m30.
        ES kirjoitti:

Sinä todellakin vaikutat ihan tunteettomalta muita (naisia) kohtaan.

Olen siis tunteeton kun en jaksa mielistellä netissä jotain tuntemattomia naisia, vaan keskustelen mieluummin rehellisesti ja avoimesti asioista?
        Eikö anonyymipalstan yksi tärkeimmistä hyödyistä ole se, että asioista voidaan keskustella rehellisesti?
        Sillehän en tietenkään voi mitään, että määrätyt miespuoliset nimimerkit (ei pelkästään Eino) mielistelevät naisia niin paljon, että naisille tulee asiasta sellainen kuva, jossa osa miehistä muka olisi jotenkin parempia sisältä. Viis faktoista, viis siitä että nuo "mukavat" miehet vaihtavat naisia kuin sukkia. Tosi mukavia miehiä, kaikkihan sen huomaa.

• 20+10
        m30. kirjoitti:

Olen siis tunteeton kun en jaksa mielistellä netissä jotain tuntemattomia naisia, vaan keskustelen mieluummin rehellisesti ja avoimesti asioista?
        Eikö anonyymipalstan yksi tärkeimmistä hyödyistä ole se, että asioista voidaan keskustella rehellisesti?
        Sillehän en tietenkään voi mitään, että määrätyt miespuoliset nimimerkit (ei pelkästään Eino) mielistelevät naisia niin paljon, että naisille tulee asiasta sellainen kuva, jossa osa miehistä muka olisi jotenkin parempia sisältä. Viis faktoista, viis siitä että nuo "mukavat" miehet vaihtavat naisia kuin sukkia. Tosi mukavia miehiä, kaikkihan sen huomaa.

Lähes demonisoit naiset miltei jokaisessa viestiketjussa johon osallistut. Mitä siitä pitäisi ajatella?
        Et sinä naisista erityisemmin pidä, ehkä siedät naisia, that´s it.

• 20+10
        .... kirjoitti:

ATMt suhtautuvat kaikkiin, varsinkin rumiin sekä seksuaalisesti villeihin naisiin aina niin hellän rakastavan halipuppelisti.
        Sitä saa mitä tilaa.

• 20+10
        2233aA kirjoitti:

Ei seksuaalisia haluja tai läheisyyden kaipuutta voi kytkeä noin vain pois päältä, mutta tietenkin naisten voi olla vaikea ymmärtää, miten kova sukupuolivietti tai pillunhimo miehillä on.

ATMn voi olla vaikea ymmärtää, miten sosiaalisesti kommunikoidaan haukkumatta toisia varsinkin naisia ja kuinka kova rakkaudenjano naisilla on. Kumppani on valittava tarkkaan. Ei kukaan tahdo kumppanikseen jatkuvasti haukkuvaa kiusaajaa tai naisvihamielistä seksuaalipelkoista kaksinaismoralistia.
        Täytyyhän tuleville lapsille kunnon miehen malli olla.

• ES
        m30. kirjoitti:

Se että mies pystyy keskustelemaan naisen kanssa ilman halveksuntaa ja mitätöintiä ei tarkoita sitä, että mielistelisi, vaan että kyseessä on normaali mies.

Rehellisyys ei ole sitä, että vain haukkuu toisia yhtään sen enempää kuin että on kaikesta samaa mieltä ja mielistelee.

Millä ääliöplaneetalla sinä asut?

• ES
        .... kirjoitti:

Minä suhtaudun vain hc-ATM:iin erittäin hellän halipuppelisti.

• m30.
        20+10 kirjoitti:

Lähes demonisoit naiset miltei jokaisessa viestiketjussa johon osallistut. Mitä siitä pitäisi ajatella?

Jos et ole sattunut ymmärtämään, niin naiset ovat kohdelleet minua poikkeuksellisen epäreilusti. Minä en ole mikään panomies enkä edes haluaisi olla. Minä olisin ollut valmis rakastumaan, muuttamaan yhteen ja elämään yhteistä elämää vaikka sen ensimmäisen naisen kanssa, jonka kanssa pyörin yhtenä kesänä joku pari kuukautta. Uusia yrityksiä on sen jälkeen tullut, ja joka yrityksen jälkeen pieni pala sisältäni on kuollut. Samoin erilaiset härskit torjumiset ovat kivasti syöneet sisältä päin. Onko se joku ihme jos en osaa pitää naisia kovin enkeleinä? Miksi minulle tehdään tällaista ja panomiehiltä ruikutetaan suhdetta kun panomies vain panee?
        Ymmärrätkö miksi ajattelen naisista kuten ajattelen?

• xvxvxxxcxc
        20+10 kirjoitti:

ATMt suhtautuvat kaikkiin, varsinkin rumiin sekä seksuaalisesti villeihin naisiin aina niin hellän rakastavan halipuppelisti.
        Sitä saa mitä tilaa.

Minä suhtaudun ainakin naisiin positiivisesti, mutta naiset kohtelevat minua kuin lepraista, ja jos joku nainen joutuu minun kanssani tekemisiin(täysin formaaleissa tilanteissa tietysti) voi heidän ilmettään turvallisesti kuvailla sanoilla "p*skaa haukanneen näköinen".

• m30.
        ES kirjoitti:

Se että mies pystyy keskustelemaan naisen kanssa ilman halveksuntaa ja mitätöintiä ei tarkoita sitä, että mielistelisi, vaan että kyseessä on normaali mies.

Rehellisyys ei ole sitä, että vain haukkuu toisia yhtään sen enempää kuin että on kaikesta samaa mieltä ja mielistelee.

Millä ääliöplaneetalla sinä asut?

Kukahan tässä haukkuu?

• 9*17
        20+10 kirjoitti:

ATMn voi olla vaikea ymmärtää, miten sosiaalisesti kommunikoidaan haukkumatta toisia varsinkin naisia ja kuinka kova rakkaudenjano naisilla on. Kumppani on valittava tarkkaan. Ei kukaan tahdo kumppanikseen jatkuvasti haukkuvaa kiusaajaa tai naisvihamielistä seksuaalipelkoista kaksinaismoralistia.

"Täytyyhän tuleville lapsille kunnon miehen malli olla. "
        Ai niinq esim. sellainen, joka on väkivaltainen äiskää kohtaan, tai sellainen, jolla runsaasti alkoholiongelmia.

• ES
        m30. kirjoitti:

Jos et ole sattunut ymmärtämään, niin naiset ovat kohdelleet minua poikkeuksellisen epäreilusti. Minä en ole mikään panomies enkä edes haluaisi olla. Minä olisin ollut valmis rakastumaan, muuttamaan yhteen ja elämään yhteistä elämää vaikka sen ensimmäisen naisen kanssa, jonka kanssa pyörin yhtenä kesänä joku pari kuukautta. Uusia yrityksiä on sen jälkeen tullut, ja joka yrityksen jälkeen pieni pala sisältäni on kuollut. Samoin erilaiset härskit torjumiset ovat kivasti syöneet sisältä päin. Onko se joku ihme jos en osaa pitää naisia kovin enkeleinä? Miksi minulle tehdään tällaista ja panomiehiltä ruikutetaan suhdetta kun panomies vain panee?

Oletko tullut ajatelleeksi, että syy siihen, miten naiset ovat kohdelleet sinua, olisi sinussa itsessäsi? Etkö todellakaan pysty sitä näkemään?

Syy ei ollut niissä naisissa.
        Se oli sinussa.
        Siinä miten sinä suhtaudut naisiin!

Suhtautumisesi naisiin on suorastaan pelottavaa.

• ES
        m30. kirjoitti:

Kukahan tässä haukkuu?

Miksi olet tuollainen siili? Kerro syy. Oikea syy. Syy ei ole naisissa, se on 100% varmaa.

• ...
        20+10 kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa.

Lutkat on eri asia kuin kunnolliset naiset, se pitää muistaa.

• m30.
        ES kirjoitti:

Oletko tullut ajatelleeksi, että syy siihen, miten naiset ovat kohdelleet sinua, olisi sinussa itsessäsi? Etkö todellakaan pysty sitä näkemään?

Syy ei ollut niissä naisissa.
        Se oli sinussa.
        Siinä miten sinä suhtaudut naisiin!

Suhtautumisesi naisiin on suorastaan pelottavaa.

Ei vaan syy on siinä, että todella harva nainen haluaa ns. ihmisenkokoisen elämän ja ihmisenkokoisen parisuhteen.

Suurin osa naisista haluaa suuria tunteita, kimaltelevia esineitä, jännitystä, kiiltävää pintaa, kuplia shampanjassa ja ihailevia katseita. Se on naisten mielestä panettavaa ja ihanaa, ja sitä panomiehet tarjoavat, tosin vain hetkeksi.

Tiedän, että toisenlaisiakin naisia on, mutta niitä on vain vähän. Minä en ole sellaista naista löytänyt kuin kerran.

• ES
        m30. kirjoitti:

Ei vaan syy on siinä, että todella harva nainen haluaa ns. ihmisenkokoisen elämän ja ihmisenkokoisen parisuhteen.

Suurin osa naisista haluaa suuria tunteita, kimaltelevia esineitä, jännitystä, kiiltävää pintaa, kuplia shampanjassa ja ihailevia katseita. Se on naisten mielestä panettavaa ja ihanaa, ja sitä panomiehet tarjoavat, tosin vain hetkeksi.

Tiedän, että toisenlaisiakin naisia on, mutta niitä on vain vähän. Minä en ole sellaista naista löytänyt kuin kerran.

Sinä elät naisten suhteen ihan omissa kuvitelmissasi, et todelllisuudessa.

• m30.
        ES kirjoitti:

Sinä elät naisten suhteen ihan omissa kuvitelmissasi, et todelllisuudessa.

Sinähän se olet paraskin sanoja. ;)

• ES
        m30. kirjoitti:

Sinähän se olet paraskin sanoja. ;)

Ehkä... Mutta en vihaa ja syyttele muita.

• 20+10 kirjoitti:

Mille lapsille? Miksi niitä tarvitsee tehdä?

• Reipas Poikamies
        20+10 kirjoitti:

toisila esille sukupuolineutraalin asiakaspalvelun naista kohtaan, johon juuri tylsät miehet kompastuvat naisen kanssa.

Eli naista ei palvota ja flirtata kuola suupielistä valuen, kuten baareissa miehet tekevät seksin toivossa. Nainen saa tunne-satsinsa ja aah aah.

Minä pidän monenlaisista naisista erityisesti erityisen laatuisista naisista. Hiljattain tajusin miten tämä neurtaaliasiakaspalveluni on on ollut suuri kynnys minulla. Tunnistin itsessäni sen että tämä asia kaipaa skarppaamista, ja sitä olen tehnytkin.

• He-man woman lover
        ,.-..ö kirjoitti:

Tuo on ehkä yks joidenkin ns. ATM:ien pahimmista ongelmista. Jos ei pysty tai halua jutella kenenkään naisen kanssa ihan mielenkiinnosta, kiinnostus naisiin on tosi pinnallisella tasolla. Voin sanoa rehellisesti, että vaikka en mikään ultrapehmopoju olekaan, mieleen tulee kymmeniä naisia koulusta, työstä ja muualta, joiden kanssa oli mukava ihan vain jutellakin.

• ddädädädää
        ... kirjoitti:

Lutkat on eri asia kuin kunnolliset naiset, se pitää muistaa.

Tuo "lutkien" haukkuminen on turhaa sontaa. Mitä se ketään kiinnostaa, jos naisella on tapana hankkia irtosuhteita? Jättää sen naisen jonkun muun tuskiksi, jos oma moraali on erilainen.

• ...

Tuo on ehkä yks joidenkin ns. ATM:ien pahimmista ongelmista. Jos ei pysty tai halua jutella kenenkään naisen kanssa ihan mielenkiinnosta, kiinnostus naisiin on tosi pinnallisella tasolla. Voin sanoa rehellisesti, että vaikka en mikään ultrapehmopoju olekaan, mieleen tulee kymmeniä naisia koulusta, työstä ja muualta, joiden kanssa oli mukava ihan vain jutellakin.

Ei pilluille viitsi puhua.

• väsynyt nainen
        m30. kirjoitti:

Kukahan se nyt elää pää pilvissä? Suomalaiset tavalliset naiset tavallisimmin haluaa sen tavallisen suomalaisen miehen ja parisuhteen.

Luuletko sinä olevasi ainoa joka on pettynyt suhteissaan? Ja että naiset ovat nimenomaan ne ketkä pettymyksiä aiheuttavat ja miehet ei juurikaan? Heräisit jo. Miehet on myös julmia naisille ja on ihan oma valinta katkeroituuko vai ei.

Jos sinä olet seurustellut vaikka parinkymmenen naisen kanssa olet tuskin kovinkaan pätevä väittämään että KAIKKI naiset sitä ja tätä? Samanlaisella otannalla minä voisin väittää, että kaikki miehet ovat pelkästään seksin perässä juoksevia, sitoutumiskyvyttömiä ja valehtelevia kusipäitä. Vaikka minun kokemukseni miehistä (ja ei, eivät olleet mitä YTM porukkaa vaan ihan tavallisia suomalaisia miehiä) olisivatkin tälläisiä en silti jaksaisi väittää että kaikki miehet ovat sellaisia ja vain hyvin pieni prosentti mukavia miehiä. Sehän ei oikeasti olisi totta, vai mitä?

• m30.
        väsynyt nainen kirjoitti:

Kukahan se nyt elää pää pilvissä? Suomalaiset tavalliset naiset tavallisimmin haluaa sen tavallisen suomalaisen miehen ja parisuhteen.

Luuletko sinä olevasi ainoa joka on pettynyt suhteissaan? Ja että naiset ovat nimenomaan ne ketkä pettymyksiä aiheuttavat ja miehet ei juurikaan? Heräisit jo. Miehet on myös julmia naisille ja on ihan oma valinta katkeroituuko vai ei.

Jos sinä olet seurustellut vaikka parinkymmenen naisen kanssa olet tuskin kovinkaan pätevä väittämään että KAIKKI naiset sitä ja tätä? Samanlaisella otannalla minä voisin väittää, että kaikki miehet ovat pelkästään seksin perässä juoksevia, sitoutumiskyvyttömiä ja valehtelevia kusipäitä. Vaikka minun kokemukseni miehistä (ja ei, eivät olleet mitä YTM porukkaa vaan ihan tavallisia suomalaisia miehiä) olisivatkin tälläisiä en silti jaksaisi väittää että kaikki miehet ovat sellaisia ja vain hyvin pieni prosentti mukavia miehiä. Sehän ei oikeasti olisi totta, vai mitä?

En onneksi ole seurustellut niin monen naisen kanssa. Ei varmaan olisi enää mitään jäljellä sydämestä. Kyllä sen niistä huomaakin, jotka ovat olleet kymmenien ihmisten kanssa, oli sitten seurustelua tai pelkkää seksiä. Ei ole sydämestä jäljellä enää mitään. Vain ulkoaopittuja hymyjä ja empatioita.

Toivon löytäväni jonkun naisen, joka ei enää vie palasta sydämestä. Se on yksi harvoista vaatimuksistani naisille; minä en vaatimuslistoja harrasta, joten minua on turha syyttää pää pilvissä elämisestä.

• väsynyt nainen
        m30. kirjoitti:

En onneksi ole seurustellut niin monen naisen kanssa. Ei varmaan olisi enää mitään jäljellä sydämestä. Kyllä sen niistä huomaakin, jotka ovat olleet kymmenien ihmisten kanssa, oli sitten seurustelua tai pelkkää seksiä. Ei ole sydämestä jäljellä enää mitään. Vain ulkoaopittuja hymyjä ja empatioita.

Toivon löytäväni jonkun naisen, joka ei enää vie palasta sydämestä. Se on yksi harvoista vaatimuksistani naisille; minä en vaatimuslistoja harrasta, joten minua on turha syyttää pää pilvissä elämisestä.

Millä perusteella sä sitten esitit ton alla olevan väittämäsi?

"Suurin osa naisista haluaa suuria tunteita, kimaltelevia esineitä, jännitystä, kiiltävää pintaa, kuplia shampanjassa ja ihailevia katseita. Se on naisten mielestä panettavaa ja ihanaa, ja sitä panomiehet tarjoavat, tosin vain hetkeksi."

• n30.

"Suurin osa naisista haluaa suuria tunteita, kimaltelevia esineitä, jännitystä, kiiltävää pintaa, kuplia shampanjassa ja ihailevia katseita. Se on naisten mielestä panettavaa ja ihanaa, ja sitä panomiehet tarjoavat, tosin vain hetkeksi."

Samanlaisia kärjistyksiä voi heittää puolin ja toisin:

Suurin osa miehistä haluaa villiä seksiä, kaunista pintaa, mallimaisia blondeja, kuplia shampanjassa ja ihailevaa haaremia. Se on miesten mielestä panettavaa ja ihanaa, ja sitä prostituoidut tarjoavat, tosin vain hetkeksi ja maksua vastaan.

• väsynyt nainen
        n30. kirjoitti:

Samanlaisia kärjistyksiä voi heittää puolin ja toisin:

Suurin osa miehistä haluaa villiä seksiä, kaunista pintaa, mallimaisia blondeja, kuplia shampanjassa ja ihailevaa haaremia. Se on miesten mielestä panettavaa ja ihanaa, ja sitä prostituoidut tarjoavat, tosin vain hetkeksi ja maksua vastaan.

Ok, mä en tajunnut että sä et halua keskustella, kunhan vaan heittelet kärjistyksiä. Ei liene ihme jos naiset ei täällä jaksa yrittää omalla nimimerkillä asiallista keskustelua käydä. Hyvät viikonloput kuitenkin.

• m30.

Ok, mä en tajunnut että sä et halua keskustella, kunhan vaan heittelet kärjistyksiä. Ei liene ihme jos naiset ei täällä jaksa yrittää omalla nimimerkillä asiallista keskustelua käydä. Hyvät viikonloput kuitenkin.

Miten niin en halua keskustella? En ole vähään aikaan katsonut tätä keskustelua. Ihme hermostuminen noin nopeasti?

-> Tämän väittämän esitin, koska sellaisia useimmat teistä naisista nyt vain ovat. Miehet ovat paljon maanläheisempiä suhdeasioissaan. Naisille pitää olla superlatiivista, ja superlatiivien etsinnästä seuraa parikin asiaa naisten suhde-elämässä. Ensimmäinen on se, että mennään halpaan, kun panomiehet ja pelimiehet saavat hetkeksi elämän tuntumaan superlatiiviselta. Toinen aiheutuva asia on se, että helposti jätetään tai petetään tavismiestä, kun se ei tarjoa riittävästi superlatiiveja eikä edes väitä tarjoavansa niitä (kuten pelimiehet tekevät).

• dfhaeryery

"Millä perusteella sä sitten esitit ton alla olevan väittämäsi?"

No v*ttu(anteeksi kiroilu) näkeehän se melkein joka ketjussa täälläkin kuinka naiset kertovat, että miehiä kyllä saisi, mutta kun se kipinä tai kemia tai joku puuttuu, tai sitten niillä kaikilla tarjokkailla on jotakin epämääräisiä "ongelmia".

• aattelesheisekunti
        m30. kirjoitti:

Luuletko tosiaan ettei kenelläkään muulla ole vastoinkäymisiä elämässään ja ihmissuhteissaan?
        Antaako muutama pettymys oikeuden leimata koko toinen sukupuoli huonoksi, epäreiluksi ja järjettömiksi olennoiksi?

Sä vaan oot astetta herkempi kuin muut miehet ja naiset, ei siinäkään oo mitään väärää. Muista kuitenkin että toi sun kyynisyytes syö sua sisältä ja estää onnen sun elämästä, työntää ihmisiä poispäin susta. On kuin suojakuori tuo sun epäluulos ja kyynisyytes. Päästä irti vanhat jutut, ota riski, kato seuraavaa naista kuin ensimmäistä, anna sille jollekulle mahku. Menee reisille tai ei, se on elämää se. Kaikilla se on samanlaista, jotkut vaan kestää pettymykset paremmin kuin toiset..

Ei, en mä ymmärrä kyynistymistä enkä katkeruutta, enkä sitä että muutama teki pahoin ja nyt inhoat ihan kaikkia naisia.
        Maailmassa on paljon pahempiakin juttuja, sotaa, raiskauksia,ihmiskauppaa jne.eikä kaikilla oo ees ihmisoikeuksia.Suhteellisia kaikki kärsimykset ja vastoinkäymiset.

• aattelesheisekunti
        Reipas Poikamies kirjoitti:

toisila esille sukupuolineutraalin asiakaspalvelun naista kohtaan, johon juuri tylsät miehet kompastuvat naisen kanssa.

Eli naista ei palvota ja flirtata kuola suupielistä valuen, kuten baareissa miehet tekevät seksin toivossa. Nainen saa tunne-satsinsa ja aah aah.

Minä pidän monenlaisista naisista erityisesti erityisen laatuisista naisista. Hiljattain tajusin miten tämä neurtaaliasiakaspalveluni on on ollut suuri kynnys minulla. Tunnistin itsessäni sen että tämä asia kaipaa skarppaamista, ja sitä olen tehnytkin.

Oon lueskellu aikani sivusta näitä sun viestejä ja tullu siihen tulokseen, et tosta sun asiakaspalveluhommasta ei oo juttu kii.
        Sä väität ettet kuolaa naisia jne. sit kuiteski sä kerrot et kattelet kiimoissas naisia korkokengissä ja et haluut sellasen ja tollasen naisellisen seksitipusen jne. Ei naiset haluu olla pelkkiä esineitä, sä oot aika seksistinen ja sitä kautta aika pinnallinen kaveri. Yksinkertainenkin.

Ala kattelemaan naisia ihan toisesta vinkkelistä. Sisimmästä.
        Juttele niille, kuuntele niitä, ihan oikeesti kuuntele ja kysy niiltä mitä ne aattelee asioista. Älä vaan puhu ja esitä sitä ihme tosimiestä. Älä pullistele, älä heitä lapsellisia kaksimielisiä juttuja. Vedä asiat vähän pintaa syvemmälle. Jä älä dissaa naista tennarien perusteella, saatat yllättyä.

• m30.
        aattelesheisekunti kirjoitti:

Luuletko tosiaan ettei kenelläkään muulla ole vastoinkäymisiä elämässään ja ihmissuhteissaan?
        Antaako muutama pettymys oikeuden leimata koko toinen sukupuoli huonoksi, epäreiluksi ja järjettömiksi olennoiksi?

Sä vaan oot astetta herkempi kuin muut miehet ja naiset, ei siinäkään oo mitään väärää. Muista kuitenkin että toi sun kyynisyytes syö sua sisältä ja estää onnen sun elämästä, työntää ihmisiä poispäin susta. On kuin suojakuori tuo sun epäluulos ja kyynisyytes. Päästä irti vanhat jutut, ota riski, kato seuraavaa naista kuin ensimmäistä, anna sille jollekulle mahku. Menee reisille tai ei, se on elämää se. Kaikilla se on samanlaista, jotkut vaan kestää pettymykset paremmin kuin toiset..

Ei, en mä ymmärrä kyynistymistä enkä katkeruutta, enkä sitä että muutama teki pahoin ja nyt inhoat ihan kaikkia naisia.
        Maailmassa on paljon pahempiakin juttuja, sotaa, raiskauksia,ihmiskauppaa jne.eikä kaikilla oo ees ihmisoikeuksia.Suhteellisia kaikki kärsimykset ja vastoinkäymiset.

En ole sanonut, että inhoan kaikkia naisia. Oikeastaan tietyllä tasolla pidän useimmista naisista aika paljonkin; en kai muuten jaksaisi täällä valittaakaan jos en pitäisi. Siihen pitämiseen on vain tullut sellainen katkera maku, jota ei saa pois suusta vaikka kuinka huuhtoisi. Mutta juodaanhan viskiäkin, niin miksi ei voisi pitää naisistakin, vaikka samalla maku suussa vaan kitkeröityy yhä enemmän ja enemmän...

• Takametsän Rölli

Kukaan tervejärkinen, terveellä itsetunnolla varustettu, oman elämän omistava ihminen - mies tai nainen - ei voi ottaa tätä palstaa tosissaan. Itse trollailen täällä ihan huvin vuoksi, milloin puolesta, milloin vastaan - yleensä kuitenkin osittain totuudessa pysyen, kas kun ihminen voi olla montaa mieltä, mielen tilastakin riippuen jne.

Jos kaipaatte järkevää keskustelua, niin etsikää järkevä palsta. Vaan luulenpa että tuo valittaminenkin on vain yhdenlaista hupia. Moraalisesta närkästyksestä voi nauttia kuin mistä tahansa nautintoaineesta joka aiheuttaa jotain tunteita.

Keep on trollin'

• ES

Hassua, just kun linkkasin Rölli-laulun, tähän oli ilmestynyt tietämättäni kommentti Rölliltä.

• ----------------
        ES kirjoitti:

Hassua, just kun linkkasin Rölli-laulun, tähän oli ilmestynyt tietämättäni kommentti Rölliltä.

Tähän aikaan on röllit liikkeellä.

• ES
    • ythbt

"Eiku siis... Ei-niin-ihanat naiset palstalla." Tänks. Itse en rekisteöidy siitä syystä, että kun tänne kirjottelen niin tuppaan jaarittelemaan niin paljon, että anonymiteetti saattais olla vaarassa jos kaikki kirjottelisin samalla nimimerkillä.

Täällä on moniakin nimimerkkejä, jotka ei hirveästi kertoile omasta elämästään, vaan puhuu yleisellä tasolla asioista tai sitten vastailee gallupeihin tosi lyhyesti ja epämääräisesti tai sitten he vastaavasti keskittyvät toisten ongelmien puimiseen tai haukkumiseen. Näistä esimerkkeinä eri ATM nimimerkkien variaatiot. Itse taas kun vastailen muiden viesteihin, gallupeihin..ym. vastaan aika pitkästi ja avoimesti. Muutamia anonyymejä nikkejäkin tällä palstalla kyllä on esim. Eino, Jackaroo ja ella, jotka kertoilevat aika avoimesti kaikenlaista elämästään.

Enkä todeellakaan tuu tänne koskaan ketään haukkumaan. Yleensä vaan koitan tänne kaiken paskan keskelle saada jotain järkevää keskustelua aikaiseksi. Enkä todellakaan jaksa käyttää aikaani joidenkin aloitusten miinustamiseen. Jätän vain huomiotta ne aloitukset, jotka sisältää iänikuista ruikutusta tai muiden haukkumista.

• ..

Täällä on mukava käydä lutkittelemassa!

• m30.

On täällä kivojakin naisia. Esimerkiksi jungfrau ja sitten sellainen, joka kirjoitteli tyttönen 82 nimellä. Ja nyt viime aikoina on ollut tinka tiger, joka on rekisteröitynytkin nimimerkki. Vaikuttaa kivalta.

Aloitukseni viittasi lähinnä niihin naisiin, jotka käyvät ilman vakiintunutta nimimerkkiä haukkumassa miehiä, eivätkä tee juuri mitään muuta palstalla. Täällä on useampi sellainen, mutta kukaan ei ikinä keskity heidän tekemisiinsä. Ainoastaan lutkittelusta ollaan huolestuneita (joka ei tietenkään palstaa paranna sekään).

• htyhty
        m30. kirjoitti:

On täällä kivojakin naisia. Esimerkiksi jungfrau ja sitten sellainen, joka kirjoitteli tyttönen 82 nimellä. Ja nyt viime aikoina on ollut tinka tiger, joka on rekisteröitynytkin nimimerkki. Vaikuttaa kivalta.

Aloitukseni viittasi lähinnä niihin naisiin, jotka käyvät ilman vakiintunutta nimimerkkiä haukkumassa miehiä, eivätkä tee juuri mitään muuta palstalla. Täällä on useampi sellainen, mutta kukaan ei ikinä keskity heidän tekemisiinsä. Ainoastaan lutkittelusta ollaan huolestuneita (joka ei tietenkään palstaa paranna sekään).

Mutta mistäs ihmeestä sä edes tiedät, että haukkujat on naisia jos kerta anonyymeinä täällä pyörivät? Ja on minunkin kirjoituksia täällä välillä miinusteltu vaikka mitään syytä siihen ei edes olisi ollut. Mutta en jaksa välittää..

Haukkujia varmaan löytyy sekä miehistä että naisista, mutta suuri osa palstan paskasta on miesnikkien tekemiä älyttömiä aloituksia (Työtön ATM, eATMe, ATM4ever (tai jotain sinnepäin) ja naisasialuuseri), joista naiset välillä kimpaantuvat. Ja lopulta ketjusta tuleekin loputon haukkumaketju, jossa miehet ja naiset vaan mollaavat toisiaan.

• sir_eino

Mitä järkeä on kirjoittaa palstalle jos ainoa kontribuutio on haukkua kaikki naiset ja iso osa muista miesnimimerkeistä? Kysymys siis ap:lle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      171
      1111
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      539
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      531
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      472
    Aihe