otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
Vuoden 1992 Raamatun käännös huijaa monin kohdin !
Uuden 1992 käännöksestä hyvin näkyy tämä Aimo T Nikolaisen (http://fi.wikipedia.org/wiki/Aimo_T._Nikolainen ) ja kumppan1244115Onko ADHD/ADD lääkitys uhkapeliä ihmisyydellä ! ?
ADHD = Tarkkaavaisuus/Ylivilkkaushäiriö ADD = Keskittymis- ja Tarkkaavaisuus häiriö (ilman ylivilkkautta ) Lääkkeinä k193028# Olen erilainen nuori #
############################## Olen erilainen nuori, Lunssi 20v. Jo pienestä pitäen minulla on ollut vaikeuksia pääni52181KEITÄ OVAT ADVENTISTIT ?!
Siis keitä ovat ns. SEITSEMÄNNEN PÄIVÄN ADVENTISTIT ELI Seventh-day Adventist Church ! ( Adventti = tarkoittaa Jeesuks611473# Synttäriruno #
########################## Minä kun tänä päivänä taipaleelleni parkaisin matkalle maan ääriin Nyt Jumalan lukuna seits21276Daavid ei ole noussut ylös taivaaseen !
Johdanto: Ap 2:34 Sillä ei Daavid ole astunut ylös taivaisiin, vaan hän sanoo itse: 'Herra sanoi minun Herralleni: Istu5001076Ulkopuolinen todistaja Plinius nuorempi
Raamatun ja yksi alkukirkon historiallisista ulkopuolisista todistajista Plinius nuorempi (63- 113 jkr) on sinänsä aika55997~ Pilkunviilaaja ~
~~ ♥ Etsijä kulkee jälleen on syyskaipuu ja hänen väreissään henkii hiljaisuus iltaruskossa alaston Hän on lueskelija16963^ Alakko sä mua ^
^^^^^^^ ♥♥ ^^^^^^^ Kyl kehnoo on kaik elot, olot ja säryt En oo mä sun rinssis ratsutta rinnoilles rientäsi Kiertäny20921Jeesus Kristus Jumala
Jeesus = Sana =" logos" ! Sana, joka "oli alussa Jumalan tykönä" ja "oli Jumala", "tuli lihaksi" ja "asui keskellämme".50843Jeesus Kristus = Ylienkeli Mikael ?!
JOHTOAJATUS: (Joh.Ilm 12:7) "Ja syttyi sota taivaassa: Mikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohi156805~ Liian lyhyt ~
~~ ♥♥ ~~ Elämä on liian lyhyt Liian lyhyt vihattavaksi katkeruudelle kannettavaksi Liian lyhyt liepeissä tulta kantaa14796# Runon matka #
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ... RUNON MATKA ... Se pieni mun runo Minun rakkauden runo Metsätietä lähti Korven kät8734Liberaali 1992 käännös kömmähtää jatkuvasti !
1938 käännös Psalmi 150:6 Kaikki, joissa HENKI ("neshamah") ON, ylistäkää Herraa! Halleluja! . 1992 käännös sitä vastoi143705Adventista "ekumeniaako" tämä nykyäänkin ?
Lainaus Joensuun sairaalan pääaulassa lukemastani Askel 12/2016 lehdestä: . sivu 22: " Paavi tunnusti Lutherin ansiot !70705,., ¤ Kyyhkyni ¤ ,.,
♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥ ,.,♥ Kyyhkyni ♥ ,., Kyyhkyni - Sinä Kallion kolossa -Lymyävä - Sade on lakannut Höyhenesi k10699^ MYRSKYTUULI ^
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ MYRSKYTUULI Etsin ulos ** itsestäni Avaan oven ** Katso ! Sisälläni linna - autioitunu12687* Jos sulle runon... *
#############♥############### JOS SULLE RUNON... Jos sulle runon kirjoittaisin Sinulle sen omistaisin Hetken kan11653~ Lasiveranta ~
* Tulin sisälle ovesta ja tervehdin katsoin silmiisi ja näin Oli lasiverannan ovi jätetty auki kuin varmuudeksi lukitse34649Otakoppi: Entäs jos Uskoo Jeesukseen Kristukseen ?
Kuoleeko ihminen silloin synteihinsä kun Uskoo Jumalan Poikaan ? Vrt Joh Joh 8:24 Sentähden minä sanoin teille, että te99633