Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

840

Kommenttia

198

1. ~ Rakkauskirje ~

~♥♥~ Rakas Batseba Huomasithan sinä miten jo alusta asti olen ollut kiinnostunut sinusta Kun ensimmäisen kerran tavat
    Rakkausrunot
    1
    483
  2. Vapaakirkko Suomi 24:ssä ?

Miksiköhän Vapaakirkko luokitellaan Suomi 24:ssä Uskonnot ja uskomukset viitan alle eikä Kristinuskon alle... ? . http:/
    Adventismi
    28
    482
  3. ...Ikigai...

. Älä kadota minua ikigai . Älä sano turhuuksien turhuus kaikki on turhuutta . Ei ole vahinkoa koska sinä vielä olet sin
    Runot
    1
    482
  4. ~ Ylevyys ~

~~ ♥ Se että sinua ei rakasteta sinusta ei välitetä sinua ei kuunnella Se ei tee sinusta huonompaa tai pienempää vähäp
    Rakkausrunot
    30
    479
  5. ;) Älä Katso ! ;)

###################### ;) ÄLÄ KATSO ;) Älä katso mua noin Mä en riitä - Sulle Sä riivit mua - Sydän huutaa - *
    Rakkausrunot
    5
    476
  6. ~ Kauneus ~

~~ ♥♥ ~~ Mikä se kauneus on ? ~ Onko se ajatus vaiko kosketus hellin Se kaunein kosketus toisen sylissä silmin suljet
    Rakkausrunot
    14
    472
  7. ¤...Kilpikonna...¤

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^ ¤ KILPIKONNA ¤ Olen haavoitettu Olen saanut arpeni suojaudun en luota
    Rakkausrunot
    9
    465
  8. .Paradoksi.

~~~ Kun onnistut laita leukasi rintaasi vasten Kun epäonnistut nosta leukasi ylös Ja muista kaikella on tarkoituksens
    Runot
    1
    460
  9. ,., ¤ AITO TUNNE ¤ ,.,

♥ ¤¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥ ,., AITO TUNNE ,., ♥ Aidon tunteen Jos saisin Ja Vielä pitää - ♥ Niin mihin Sen Laittaisin -
    Rakkausrunot
    6
    458
  10. ~ Pähkäys ~

~~~ ♥ En halua uraputkinaista se ei ole koskaan kotona En halua varakasta naista joutuisin sen orjaksi En halua kauni
    Rakkausrunot
    14
    458
  11. @

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
    Rakkausrunot
    4
    454
  12. ~ Kolmisäikeinen ~

~~~~~~~ ♥♥ ~~~~~~~ Rakkaani, sinä vajaata täytät Ihanuutesi, sinä teet minusta ylitsevuotavaisen lämmität minun lempen
    Rakkausrunot
    8
    454
  13. # Mikset sä vastaa #

####################### # MIKSET SÄ VASTAA # Mähän sanoin jo - Mä oon mikä oon Sun seinät - kaatuu - Huutaa tuskaa
    Rakkausrunot
    4
    450
  14. ~ Selvää seksiä ~

~ ♥♥ ~ Huuruinen yö vaihtuu päiväksi kääntynyt on lasi avarampaan ~ Rakkaani, sinun raikas tuoksusi Älä sano mitään
    Rakkausrunot
    9
    450
  15. Adventistien 10 Käskyn laki ?

10 käskyn laki on ensisijaisesti luotu SUOJEMAAN ihmistä ! ei siis siksi että sillä tuomittaisiin toisia ihmisiä ! . E
    Adventismi
    228
    443
  16. ~ Etkö huomaa ~

~~~~~~~ ♥♥ ~~~~~~~ Elämää, virtaa häilyvää, joukot ihmisten taakse jää, unohtuu, unhoon jää ... Rakastinko ? Ehkä raka
    Rakkausrunot
    7
    441
  17. Tuonela eli ns."Aabrahamin helma" !

Tuonela on henkimaailmallinen ihmisen minuuden ja tietoisuuden säilyttävä kuolleitten sielujen ns. "Välitila", "Aabraham
    Adventismi
    64
    439
  18. # Jos Rakkaus #

♥###♥####♥####♥###♥ ... JOS RAKKAUS ... Jos elämän sain Elämän - Että jos Lahjaksi elämän Sitten kun - Jos elämän -
    Rakkausrunot
    7
    438
  19. ...Perus ta...

### . Mitä sydän on täynnä sitä suu puhuu Sydämen siirtoko mahdollista Kyllä kai tai sitten ei Hedelmistään puu tunneta
    Runot
    0
    437
  20. Vuodenajat

~ Kirjoitin nimesi hankeen aurinkoisena kevätpäivänä seuraavana päivänä se oli poissa en kirjoittanut enää jäiselle p
    Rakkausrunot
    1
    436