otakoppi

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
832
Kommenttia
198
Hebrealaiskirje !
Adventistin on varmaan vaikea lukea RAAMATUN Hebrealaiskirjettä tarkasti aistit Totuudelle avoinna, koska se nimittäin r131463...Ikigai...
. Älä kadota minua ikigai . Älä sano turhuuksien turhuus kaikki on turhuutta . Ei ole vahinkoa koska sinä vielä olet sin1462Sapatti Paavin "Pedon merkkikö" ?!
- Antiokian piispa Ignatios Antiokialainen!!!!! (kuoli n. 98-117) (kolmas patriarkka Pietarin ja Euodioksen (kuoli n. 6893461Jeesus ei voi olla Ylienkeli Mikael
Todiste 1 / Ellen G Whiten näky johon koko Adventistien harha Ylienkeli Mikael = Jeesus perustuu ! Ellen G White/ Kirj71461,., ¤ AITO TUNNE ¤ ,.,
♥ ¤¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥ ,., AITO TUNNE ,., ♥ Aidon tunteen Jos saisin Ja Vielä pitää - ♥ Niin mihin Sen Laittaisin -6457;) Älä Katso ! ;)
###################### ;) ÄLÄ KATSO ;) Älä katso mua noin Mä en riitä - Sulle Sä riivit mua - Sydän huutaa - *5450- 4450
~ Pähkäys ~
~~~ ♥ En halua uraputkinaista se ei ole koskaan kotona En halua varakasta naista joutuisin sen orjaksi En halua kauni14450Säkkipukuun
*** Pukeudun säkkipukuun ajaksi häpeäkseni mutta en minun... Vetäydyn hiljaisuuteen pimeään laaksoon että en näkisi en2446~ Kolmisäikeinen ~
~~~~~~~ ♥♥ ~~~~~~~ Rakkaani, sinä vajaata täytät Ihanuutesi, sinä teet minusta ylitsevuotavaisen lämmität minun lempen8445# Mikset sä vastaa #
####################### # MIKSET SÄ VASTAA # Mähän sanoin jo - Mä oon mikä oon Sun seinät - kaatuu - Huutaa tuskaa4444~ Skorpionin pisto ~
~~ ♥ Se kierii lierii liehakoi ilakoi se vierii se tarttuu kiinni takertuu Pyristän en pysty olen kiinni takertunut E12440~ Selvää seksiä ~
~ ♥♥ ~ Huuruinen yö vaihtuu päiväksi kääntynyt on lasi avarampaan ~ Rakkaani, sinun raikas tuoksusi Älä sano mitään9437.Paradoksi.
~~~ Kun onnistut laita leukasi rintaasi vasten Kun epäonnistut nosta leukasi ylös Ja muista kaikella on tarkoituksens1436Kikkaillen /o\
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ~ KIKKAILLEN ~ Mä kikkailen sua luritan längistä korvan takaa kuulematta Lantiolla keinautan häm2433Adventistien 10 Käskyn laki ?
10 käskyn laki on ensisijaisesti luotu SUOJEMAAN ihmistä ! ei siis siksi että sillä tuomittaisiin toisia ihmisiä ! . E228427~ Kotiin ~
~~ ♥ Ihminen omassa viisaudessaan se on ihminen omassa viisaudessaan Sotamiehen onni on Hän saa katsella vihollistaan3423~ Se elää ~
~~ ♥♥ Yö usvainen henkii puiden kellastuneille lehdille se henkii sinua, se henkii minua Silmin suljetuin aistein niin6423- 8420
~ Myrskyssä ~
~~~ ♥ Sinun lantiosi huumaavaa tuoksua kaaresi, sinun kasteesi ~ Olet kuin mesi kielelläni huuleni halajaa koskettaa s13419