otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
856
Kommenttia
199
Saako kouluissa enää opettaa...
... Luoja uskoa... vai vain Evoluutio uskoa... ??? . http://www.mariska.fi/2016/06/13/mestaripiirros/38512~ Minne ~
~~ ♥ Minne ovat kadonneet minne menneet Kauniit sanat suloiset huulet kosketuksen lempeys sylin riemu ja sen nostava23511~ Skorpionin pisto ~
~~ ♥ Se kierii lierii liehakoi ilakoi se vierii se tarttuu kiinni takertuu Pyristän en pysty olen kiinni takertunut E12510* Knock Knock *
~~~~ * Huutaa ihmisiä vilinässä perään, perää ~ Eilinen on mennyt tulevaan, edennyt ~ Räävityn maljan pohjalla, tyhj11504.Jossakin.
~~~ Katsoisin, jos uskaltaisin sanoisin jotain, jos tohtisin sielussain lähelläni, vieressäni oot siinä me kumartune2504RAAMATTU SANOO SAMUELIA SAMUELIKSI !
RAAMATTU kertoo kaksi samanlaista ennustusta, jonka antaa saman niminen henkilö...ja Raamatun alkukielikin sen todista106503Jumalan Kasvot
Lainaus kirjoituksesta joka alunperin kirjoitettu englanniksi 10th June 2015, ja suomennettu 9.9.2015. Tuomas Levänen "16501.Paradoksi.
~~~ Kun onnistut laita leukasi rintaasi vasten Kun epäonnistut nosta leukasi ylös Ja muista kaikella on tarkoituksens1501Vuodenajat
~ Kirjoitin nimesi hankeen aurinkoisena kevätpäivänä seuraavana päivänä se oli poissa en kirjoittanut enää jäiselle p1499~ Rakkauskirje ~
~♥♥~ Rakas Batseba Huomasithan sinä miten jo alusta asti olen ollut kiinnostunut sinusta Kun ensimmäisen kerran tavat1499Tuonela eli ns."Aabrahamin helma" !
Tuonela on henkimaailmallinen ihmisen minuuden ja tietoisuuden säilyttävä kuolleitten sielujen ns. "Välitila", "Aabraham64498~ Ylevyys ~
~~ ♥ Se että sinua ei rakasteta sinusta ei välitetä sinua ei kuunnella Se ei tee sinusta huonompaa tai pienempää vähäp30497Samaa sukupuolta olevat avioon ?!
Onko adventisteista oikein jos samaa sukupuolta olevien avioliittolaki menee läpi eduskunnassa ja jos Luterilaisessa kir98495~ Kauneus ~
~~ ♥♥ ~~ Mikä se kauneus on ? ~ Onko se ajatus vaiko kosketus hellin Se kaunein kosketus toisen sylissä silmin suljet14491Kun linnut muutti suuntaa
~~~ Oli aika kesä tuloillaan sen tunsin, hellän tuulen ilon, onnen naurun, riemun Se vei, ja se vei kauas vei laukalle1488~ Pähkäys ~
~~~ ♥ En halua uraputkinaista se ei ole koskaan kotona En halua varakasta naista joutuisin sen orjaksi En halua kauni14480~ Kolmisäikeinen ~
~~~~~~~ ♥♥ ~~~~~~~ Rakkaani, sinä vajaata täytät Ihanuutesi, sinä teet minusta ylitsevuotavaisen lämmität minun lempen8478¤...Kilpikonna...¤
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^ ¤ KILPIKONNA ¤ Olen haavoitettu Olen saanut arpeni suojaudun en luota9475,., ¤ AITO TUNNE ¤ ,.,
♥ ¤¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥ ,., AITO TUNNE ,., ♥ Aidon tunteen Jos saisin Ja Vielä pitää - ♥ Niin mihin Sen Laittaisin -6471....Kesä....
. Kaunis kesäaamu - heinäkuu en ole aivastanut, ollenkaan Minun korvissani soi - nyt loputon kaunis lintujen viserrys p1468