Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

831

Kommenttia

198

1. ...Ikigai...

. Älä kadota minua ikigai . Älä sano turhuuksien turhuus kaikki on turhuutta . Ei ole vahinkoa koska sinä vielä olet sin
    Runot
    1
    454
  2. Hebrealaiskirje !

Adventistin on varmaan vaikea lukea RAAMATUN Hebrealaiskirjettä tarkasti aistit Totuudelle avoinna, koska se nimittäin r
    Adventismi
    131
    452
  3. Sapatti Paavin "Pedon merkkikö" ?!

- Antiokian piispa Ignatios Antiokialainen!!!!! (kuoli n. 98-117) (kolmas patriarkka Pietarin ja Euodioksen (kuoli n. 68
    Kristinusko
    93
    451
  4. @

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
    Rakkausrunot
    4
    450
  5. Jeesus ei voi olla Ylienkeli Mikael

Todiste 1 / Ellen G Whiten näky johon koko Adventistien harha Ylienkeli Mikael = Jeesus perustuu ! Ellen G White/ Kirj
    Adventismi
    71
    447
  6. ~ Pähkäys ~

~~~ ♥ En halua uraputkinaista se ei ole koskaan kotona En halua varakasta naista joutuisin sen orjaksi En halua kauni
    Rakkausrunot
    14
    446
  7. Vapaakirkko Suomi 24:ssä ?

Miksiköhän Vapaakirkko luokitellaan Suomi 24:ssä Uskonnot ja uskomukset viitan alle eikä Kristinuskon alle... ? . http:/
    Adventismi
    28
    443
  8. # Mikset sä vastaa #

####################### # MIKSET SÄ VASTAA # Mähän sanoin jo - Mä oon mikä oon Sun seinät - kaatuu - Huutaa tuskaa
    Rakkausrunot
    4
    442
  9. ~ Selvää seksiä ~

~ ♥♥ ~ Huuruinen yö vaihtuu päiväksi kääntynyt on lasi avarampaan ~ Rakkaani, sinun raikas tuoksusi Älä sano mitään
    Rakkausrunot
    9
    434
  10. ;) Älä Katso ! ;)

###################### ;) ÄLÄ KATSO ;) Älä katso mua noin Mä en riitä - Sulle Sä riivit mua - Sydän huutaa - *
    Rakkausrunot
    5
    433
  11. Kikkaillen /o\

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ~ KIKKAILLEN ~ Mä kikkailen sua luritan längistä korvan takaa kuulematta Lantiolla keinautan häm
    Rakkausrunot
    2
    432
  12. ~ Kolmisäikeinen ~

~~~~~~~ ♥♥ ~~~~~~~ Rakkaani, sinä vajaata täytät Ihanuutesi, sinä teet minusta ylitsevuotavaisen lämmität minun lempen
    Rakkausrunot
    8
    432
  13. ~ Kotiin ~

~~ ♥ Ihminen omassa viisaudessaan se on ihminen omassa viisaudessaan Sotamiehen onni on Hän saa katsella vihollistaan
    Rakkausrunot
    3
    422
  14. ~ Se elää ~

~~ ♥♥ Yö usvainen henkii puiden kellastuneille lehdille se henkii sinua, se henkii minua Silmin suljetuin aistein niin
    Rakkausrunot
    6
    421
  15. ~ Ystävyys ~

D~~~~~>♥♥♥♥
    Rakkausrunot
    8
    419
  16. ~ Myrskyssä ~

~~~ ♥ Sinun lantiosi huumaavaa tuoksua kaaresi, sinun kasteesi ~ Olet kuin mesi kielelläni huuleni halajaa koskettaa s
    Rakkausrunot
    13
    417
  17. Totuuden Henki kuka Hän on ?

Näillä sivuilla on nyt eri avauksessa (http://keskustelu.suomi24.fi/t/14360849/mika-irtautuu-ihmisen-persoonasta- ) kova
    Uskonnot ja uskomukset
    36
    415
  18. Adventistien 10 Käskyn laki ?

10 käskyn laki on ensisijaisesti luotu SUOJEMAAN ihmistä ! ei siis siksi että sillä tuomittaisiin toisia ihmisiä ! . E
    Adventismi
    228
    413
  19. Tuonela eli ns."Aabrahamin helma" !

Tuonela on henkimaailmallinen ihmisen minuuden ja tietoisuuden säilyttävä kuolleitten sielujen ns. "Välitila", "Aabraham
    Adventismi
    64
    412
  20. ~ Kätketty ~

~~ ♥ Mainoksissa lukee Etsitkö Rakkautta... Ihminen etsii ihmiset kaipaa Rakkautta Se on ollut ja se on Se on ihmise
    Rakkausrunot
    18
    412