Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

849

Kommenttia

198

1. ~ Minne ~

~~ ♥ Minne ovat kadonneet minne menneet Kauniit sanat suloiset huulet kosketuksen lempeys sylin riemu ja sen nostava
    Rakkausrunot
    23
    501
  2. ~ Skorpionin pisto ~

~~ ♥ Se kierii lierii liehakoi ilakoi se vierii se tarttuu kiinni takertuu Pyristän en pysty olen kiinni takertunut E
    Rakkausrunot
    12
    501
  3. * Knock Knock *

~~~~ * Huutaa ihmisiä vilinässä perään, perää ~ Eilinen on mennyt tulevaan, edennyt ~ Räävityn maljan pohjalla, tyhj
    Rakkausrunot
    11
    498
  4. ;) Älä Katso ! ;)

###################### ;) ÄLÄ KATSO ;) Älä katso mua noin Mä en riitä - Sulle Sä riivit mua - Sydän huutaa - *
    Rakkausrunot
    5
    495
  5. ~ Rakkauskirje ~

~♥♥~ Rakas Batseba Huomasithan sinä miten jo alusta asti olen ollut kiinnostunut sinusta Kun ensimmäisen kerran tavat
    Rakkausrunot
    1
    492
  6. ~ Ylevyys ~

~~ ♥ Se että sinua ei rakasteta sinusta ei välitetä sinua ei kuunnella Se ei tee sinusta huonompaa tai pienempää vähäp
    Rakkausrunot
    30
    489
  7. RAAMATTU SANOO SAMUELIA SAMUELIKSI !

RAAMATTU kertoo kaksi samanlaista ennustusta, jonka antaa saman niminen henkilö...ja Raamatun alkukielikin sen todista
    Adventismi
    106
    487
  8. .Paradoksi.

~~~ Kun onnistut laita leukasi rintaasi vasten Kun epäonnistut nosta leukasi ylös Ja muista kaikella on tarkoituksens
    Runot
    1
    484
  9. ~ Kauneus ~

~~ ♥♥ ~~ Mikä se kauneus on ? ~ Onko se ajatus vaiko kosketus hellin Se kaunein kosketus toisen sylissä silmin suljet
    Rakkausrunot
    14
    483
  10. Tuonela eli ns."Aabrahamin helma" !

Tuonela on henkimaailmallinen ihmisen minuuden ja tietoisuuden säilyttävä kuolleitten sielujen ns. "Välitila", "Aabraham
    Adventismi
    64
    477
  11. Jumalan Kasvot

Lainaus kirjoituksesta joka alunperin kirjoitettu englanniksi 10th June 2015, ja suomennettu 9.9.2015. Tuomas Levänen "
    Adventismi
    16
    473
  12. ¤...Kilpikonna...¤

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^ ¤ KILPIKONNA ¤ Olen haavoitettu Olen saanut arpeni suojaudun en luota
    Rakkausrunot
    9
    472
  13. ~ Pähkäys ~

~~~ ♥ En halua uraputkinaista se ei ole koskaan kotona En halua varakasta naista joutuisin sen orjaksi En halua kauni
    Rakkausrunot
    14
    471
  14. .Jossakin.

~~~ Katsoisin, jos uskaltaisin sanoisin jotain, jos tohtisin sielussain lähelläni, vieressäni oot siinä me kumartune
    Rakkausrunot
    3
    470
  15. ~ Kolmisäikeinen ~

~~~~~~~ ♥♥ ~~~~~~~ Rakkaani, sinä vajaata täytät Ihanuutesi, sinä teet minusta ylitsevuotavaisen lämmität minun lempen
    Rakkausrunot
    8
    468
  16. ,., ¤ AITO TUNNE ¤ ,.,

♥ ¤¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥ ,., AITO TUNNE ,., ♥ Aidon tunteen Jos saisin Ja Vielä pitää - ♥ Niin mihin Sen Laittaisin -
    Rakkausrunot
    6
    467
  17. Vuodenajat

~ Kirjoitin nimesi hankeen aurinkoisena kevätpäivänä seuraavana päivänä se oli poissa en kirjoittanut enää jäiselle p
    Rakkausrunot
    1
    467
  18. # Mikset sä vastaa #

####################### # MIKSET SÄ VASTAA # Mähän sanoin jo - Mä oon mikä oon Sun seinät - kaatuu - Huutaa tuskaa
    Rakkausrunot
    4
    461
  19. ~ Selvää seksiä ~

~ ♥♥ ~ Huuruinen yö vaihtuu päiväksi kääntynyt on lasi avarampaan ~ Rakkaani, sinun raikas tuoksusi Älä sano mitään
    Rakkausrunot
    9
    461
  20. @

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
    Rakkausrunot
    4
    460