otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
~ Kotiin ~
~~ ♥ Ihminen omassa viisaudessaan se on ihminen omassa viisaudessaan Sotamiehen onni on Hän saa katsella vihollistaan3414Sapatti Paavin "Pedon merkkikö" ?!
- Antiokian piispa Ignatios Antiokialainen!!!!! (kuoli n. 98-117) (kolmas patriarkka Pietarin ja Euodioksen (kuoli n. 6893414~ Myrskyssä ~
~~~ ♥ Sinun lantiosi huumaavaa tuoksua kaaresi, sinun kasteesi ~ Olet kuin mesi kielelläni huuleni halajaa koskettaa s13413- 8412
;) Älä Katso ! ;)
###################### ;) ÄLÄ KATSO ;) Älä katso mua noin Mä en riitä - Sulle Sä riivit mua - Sydän huutaa - *5410~ Se elää ~
~~ ♥♥ Yö usvainen henkii puiden kellastuneille lehdille se henkii sinua, se henkii minua Silmin suljetuin aistein niin6409Kunnes kointähti koittaa sydämessä !
1 Piet 1:19 "Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pi26408Totuuden Henki kuka Hän on ?
Näillä sivuilla on nyt eri avauksessa (http://keskustelu.suomi24.fi/t/14360849/mika-irtautuu-ihmisen-persoonasta- ) kova36404~ Yöperho ~
*******♥♥******* Kun yö sulkee silmänsä usvaisten niittyjen taa ja hiljaisuuteen vaipuu päivän leikit askareet ajan a26404~ Kätketty ~
~~ ♥ Mainoksissa lukee Etsitkö Rakkautta... Ihminen etsii ihmiset kaipaa Rakkautta Se on ollut ja se on Se on ihmise18404Hetken perhonen ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kävelen retkeilypolulla Aurinko on jo korkealla ohittanut keskipäivän Lämmin etelätuuli2396~ Piste ~
♥ ~~~ Hetki hetkeltä yhä enemmän Pala palalta yhä vähemmän Luotin rakkauteesi hetkiin yhteisiin tuleviin Niinkuin t9396KUN ESIRIPPU REPESI !
JOHDANTO: Matt 27:50 Niin Jeesus taas huusi suurella äänellä ja antoi henkensä. 27:51 Ja katso, temppelin esirippu rep1013967 PÄIVÄN ADVENTISTEILLE !
Vaikka Jeesus sanookin, että "RAKASTAKAA TOISIANNE" ! niin ei Jeesus silti ketään muita ihmisryhmiä juuri enempää sätti81396~ Illusions ~
~~ ♥ Rakastunut harhaan mielikuvaan, joka ei ole totta Ihmisen totuus ei ulotu kauas Katse, kosketus, suudelma mielen6394~ Tuuleen kirjoitettu ~
~~ ♥♥ ~~ Yhä yllämme pilviemme lampaat kuin tummien varjoista etsien tietään nuo puhtaan valkoiset Sormesi liukuu hen23393~ Tartuthan ~
~ ♥♥ ~ Sinä rakkaani käteeni tartuthan Sinä silmiini katsothan sillä olen tässä edelleen tässä, sinun Vaikka myrsky r15393~ Rakkaus ~
~~ ♥ Jumala on täydellinen ihminen on epätäydellinen itsekäs ja omahyväinen Jumala on Rakkaus ihminen on vain sen heij19393# Laki #
~~~ Jos, rakkaus on lakia täytettyjä toiveita pidettyjä lupauksia Tahto taivutettuna tekojen tielle, aina uhrautuen..8392#.. Minä olen Mies.. #
oOOOo Minä olen Mies, Vuh Vuh ! Annan tassua pyydettäessä istun kun käsketään Minä olen Mies Olen paikalla kun tarvi13391