Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

856

Kommenttia

199

1. Saako kouluissa enää opettaa...

... Luoja uskoa... vai vain Evoluutio uskoa... ??? . http://www.mariska.fi/2016/06/13/mestaripiirros/
    Adventismi
    38
    512
  2. ~ Minne ~

~~ ♥ Minne ovat kadonneet minne menneet Kauniit sanat suloiset huulet kosketuksen lempeys sylin riemu ja sen nostava
    Rakkausrunot
    23
    511
  3. ~ Skorpionin pisto ~

~~ ♥ Se kierii lierii liehakoi ilakoi se vierii se tarttuu kiinni takertuu Pyristän en pysty olen kiinni takertunut E
    Rakkausrunot
    12
    510
  4. * Knock Knock *

~~~~ * Huutaa ihmisiä vilinässä perään, perää ~ Eilinen on mennyt tulevaan, edennyt ~ Räävityn maljan pohjalla, tyhj
    Rakkausrunot
    11
    504
  5. .Jossakin.

~~~ Katsoisin, jos uskaltaisin sanoisin jotain, jos tohtisin sielussain lähelläni, vieressäni oot siinä me kumartune
    Rakkausrunot
    2
    504
  6. RAAMATTU SANOO SAMUELIA SAMUELIKSI !

RAAMATTU kertoo kaksi samanlaista ennustusta, jonka antaa saman niminen henkilö...ja Raamatun alkukielikin sen todista
    Adventismi
    106
    503
  7. Jumalan Kasvot

Lainaus kirjoituksesta joka alunperin kirjoitettu englanniksi 10th June 2015, ja suomennettu 9.9.2015. Tuomas Levänen "
    Adventismi
    16
    501
  8. .Paradoksi.

~~~ Kun onnistut laita leukasi rintaasi vasten Kun epäonnistut nosta leukasi ylös Ja muista kaikella on tarkoituksens
    Runot
    1
    501
  9. Vuodenajat

~ Kirjoitin nimesi hankeen aurinkoisena kevätpäivänä seuraavana päivänä se oli poissa en kirjoittanut enää jäiselle p
    Rakkausrunot
    1
    499
  10. ~ Rakkauskirje ~

~♥♥~ Rakas Batseba Huomasithan sinä miten jo alusta asti olen ollut kiinnostunut sinusta Kun ensimmäisen kerran tavat
    Rakkausrunot
    1
    499
  11. Tuonela eli ns."Aabrahamin helma" !

Tuonela on henkimaailmallinen ihmisen minuuden ja tietoisuuden säilyttävä kuolleitten sielujen ns. "Välitila", "Aabraham
    Adventismi
    64
    498
  12. ~ Ylevyys ~

~~ ♥ Se että sinua ei rakasteta sinusta ei välitetä sinua ei kuunnella Se ei tee sinusta huonompaa tai pienempää vähäp
    Rakkausrunot
    30
    497
  13. Samaa sukupuolta olevat avioon ?!

Onko adventisteista oikein jos samaa sukupuolta olevien avioliittolaki menee läpi eduskunnassa ja jos Luterilaisessa kir
    Adventismi
    98
    495
  14. ~ Kauneus ~

~~ ♥♥ ~~ Mikä se kauneus on ? ~ Onko se ajatus vaiko kosketus hellin Se kaunein kosketus toisen sylissä silmin suljet
    Rakkausrunot
    14
    491
  15. Kun linnut muutti suuntaa

~~~ Oli aika kesä tuloillaan sen tunsin, hellän tuulen ilon, onnen naurun, riemun Se vei, ja se vei kauas vei laukalle
    Rakkausrunot
    1
    488
  16. ~ Pähkäys ~

~~~ ♥ En halua uraputkinaista se ei ole koskaan kotona En halua varakasta naista joutuisin sen orjaksi En halua kauni
    Rakkausrunot
    14
    480
  17. ~ Kolmisäikeinen ~

~~~~~~~ ♥♥ ~~~~~~~ Rakkaani, sinä vajaata täytät Ihanuutesi, sinä teet minusta ylitsevuotavaisen lämmität minun lempen
    Rakkausrunot
    8
    478
  18. ¤...Kilpikonna...¤

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^ ¤ KILPIKONNA ¤ Olen haavoitettu Olen saanut arpeni suojaudun en luota
    Rakkausrunot
    9
    475
  19. ,., ¤ AITO TUNNE ¤ ,.,

♥ ¤¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥ ,., AITO TUNNE ,., ♥ Aidon tunteen Jos saisin Ja Vielä pitää - ♥ Niin mihin Sen Laittaisin -
    Rakkausrunot
    6
    471
  20. ....Kesä....

. Kaunis kesäaamu - heinäkuu en ole aivastanut, ollenkaan Minun korvissani soi - nyt loputon kaunis lintujen viserrys p
    Rakkausrunot
    1
    468