Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

775

Kommenttia

193

1. ~ Kotiin ~

~~ ♥ Ihminen omassa viisaudessaan se on ihminen omassa viisaudessaan Sotamiehen onni on Hän saa katsella vihollistaan
    Rakkausrunot
    3
    414
  2. Sapatti Paavin "Pedon merkkikö" ?!

- Antiokian piispa Ignatios Antiokialainen!!!!! (kuoli n. 98-117) (kolmas patriarkka Pietarin ja Euodioksen (kuoli n. 68
    Kristinusko
    93
    414
  3. ~ Myrskyssä ~

~~~ ♥ Sinun lantiosi huumaavaa tuoksua kaaresi, sinun kasteesi ~ Olet kuin mesi kielelläni huuleni halajaa koskettaa s
    Rakkausrunot
    13
    413
  4. ~ Ystävyys ~

D~~~~~>♥♥♥♥
    Rakkausrunot
    8
    412
  5. ;) Älä Katso ! ;)

###################### ;) ÄLÄ KATSO ;) Älä katso mua noin Mä en riitä - Sulle Sä riivit mua - Sydän huutaa - *
    Rakkausrunot
    5
    410
  6. ~ Se elää ~

~~ ♥♥ Yö usvainen henkii puiden kellastuneille lehdille se henkii sinua, se henkii minua Silmin suljetuin aistein niin
    Rakkausrunot
    6
    409
  7. Kunnes kointähti koittaa sydämessä !

1 Piet 1:19 "Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pi
    Helluntailaisuus
    26
    408
  8. Totuuden Henki kuka Hän on ?

Näillä sivuilla on nyt eri avauksessa (http://keskustelu.suomi24.fi/t/14360849/mika-irtautuu-ihmisen-persoonasta- ) kova
    Uskonnot ja uskomukset
    36
    404
  9. ~ Yöperho ~

*******♥♥******* Kun yö sulkee silmänsä usvaisten niittyjen taa ja hiljaisuuteen vaipuu päivän leikit askareet ajan a
    Rakkausrunot
    26
    404
  10. ~ Kätketty ~

~~ ♥ Mainoksissa lukee Etsitkö Rakkautta... Ihminen etsii ihmiset kaipaa Rakkautta Se on ollut ja se on Se on ihmise
    Rakkausrunot
    18
    404
  11. Hetken perhonen ~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kävelen retkeilypolulla Aurinko on jo korkealla ohittanut keskipäivän Lämmin etelätuuli
    Runot
    2
    396
  12. ~ Piste ~

♥ ~~~ Hetki hetkeltä yhä enemmän Pala palalta yhä vähemmän Luotin rakkauteesi hetkiin yhteisiin tuleviin Niinkuin t
    Rakkausrunot
    9
    396
  13. KUN ESIRIPPU REPESI !

JOHDANTO: Matt 27:50 Niin Jeesus taas huusi suurella äänellä ja antoi henkensä. 27:51 Ja katso, temppelin esirippu rep
    Adventismi
    101
    396
  14. 7 PÄIVÄN ADVENTISTEILLE !

Vaikka Jeesus sanookin, että "RAKASTAKAA TOISIANNE" ! niin ei Jeesus silti ketään muita ihmisryhmiä juuri enempää sätti
    Adventismi
    81
    396
  15. ~ Illusions ~

~~ ♥ Rakastunut harhaan mielikuvaan, joka ei ole totta Ihmisen totuus ei ulotu kauas Katse, kosketus, suudelma mielen
    Rakkausrunot
    6
    394
  16. ~ Tuuleen kirjoitettu ~

~~ ♥♥ ~~ Yhä yllämme pilviemme lampaat kuin tummien varjoista etsien tietään nuo puhtaan valkoiset Sormesi liukuu hen
    Kirjallisuus
    23
    393
  17. ~ Tartuthan ~

~ ♥♥ ~ Sinä rakkaani käteeni tartuthan Sinä silmiini katsothan sillä olen tässä edelleen tässä, sinun Vaikka myrsky r
    Rakkausrunot
    15
    393
  18. ~ Rakkaus ~

~~ ♥ Jumala on täydellinen ihminen on epätäydellinen itsekäs ja omahyväinen Jumala on Rakkaus ihminen on vain sen heij
    Rakkausrunot
    19
    393
  19. # Laki #

~~~ Jos, rakkaus on lakia täytettyjä toiveita pidettyjä lupauksia Tahto taivutettuna tekojen tielle, aina uhrautuen..
    Rakkausrunot
    8
    392
  20. #.. Minä olen Mies.. #

oOOOo Minä olen Mies, Vuh Vuh ! Annan tassua pyydettäessä istun kun käsketään Minä olen Mies Olen paikalla kun tarvi
    Rakkausrunot
    13
    391