Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

775

Kommenttia

193

1. ~ Etkö huomaa ~

~~~~~~~ ♥♥ ~~~~~~~ Elämää, virtaa häilyvää, joukot ihmisten taakse jää, unohtuu, unhoon jää ... Rakastinko ? Ehkä raka
    Rakkausrunot
    7
    355
  2. Vapaakirkko Suomi 24:ssä ?

Miksiköhän Vapaakirkko luokitellaan Suomi 24:ssä Uskonnot ja uskomukset viitan alle eikä Kristinuskon alle... ? . http:/
    Adventismi
    28
    355
  3. ~ Päivvee ~

~~ Toiset ne tekkee tiäl mitä ossaa ja toiset nii tekkee mitä haluvvaa Toisil o piäs vua pissaa eik ne ossaa muuta ku
    Runot
    4
    351
  4. ~ Kasvot ~

~~~ ♥ Miten paljon mahtuukaan tuskaa maailmaan niin moni pieni eksynyt ihminen huutaa sydämessään kuin lapsi Miten pal
    Rakkausrunot
    8
    349
  5. ~ Rakkauden kerjäläinen ~

~~~ ¤ Minä likainen tuli törkyjen tarhasta kasvoillani kiiltää viiltoja Saat olla suuna, jos jaloa... Puhdista kipu l
    Rakkausrunot
    7
    348
  6. ~ Oikeesti ~

~ ♥♥ ~ Laulun sanoin on meille kerrottu meille laulettu " ei aika entinen, se ei koskaan enää palaa " Mutta miksi pala
    Rakkausrunot
    25
    346
  7. ...Perus ta...

### . Mitä sydän on täynnä sitä suu puhuu Sydämen siirtoko mahdollista Kyllä kai tai sitten ei Hedelmistään puu tunneta
    Runot
    0
    346
  8. ~ Savuna ilmaan ~

¤ ~~ Hänen silmänsä näkevät panneet nuolensa jänteelle pimeässä ampuakseen Murtaakseen pylväät ihmiset nuo oikeamielis
    Runot
    8
    345
  9. # Kukaan ei tunne #

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ # KUKAAN EI TUNNE # Kävelen Kampissa Elämän ytimessä Ihmisten vi
    Rakkausrunot
    7
    342
  10. ~ Almost lover ~

~ ♥♥ ~ Nyt en voi lähteä nyt en voi tulla Olet Enkelini sä päällä maan ~ Ja minä huudan sen taivaille kenenkään kuule
    Rakkausrunot
    6
    342
  11. Tuonela eli ns."Aabrahamin helma" !

Tuonela on henkimaailmallinen ihmisen minuuden ja tietoisuuden säilyttävä kuolleitten sielujen ns. "Välitila", "Aabraham
    Adventismi
    64
    342
  12. Kuuluuko Nikodeemus pelastettuihin ?

Kuuluuko Nikodeemus pelastettuihin ? Ja todistaako Nikodeemus Johanneksen evankeliumin autenttisuudesta ? Johanneksen e
    Adventismi
    12
    341
  13. ...Alussa...

~~~ Elämä on ihme Elämä on ihanne Särkynyt toive osansa kaikilla hyväksi luotu särkynyt ruukku turtuneet tuntosarvet
    Rakkausrunot
    1
    341
  14. IHANA VALO

IHANA VALO Kun aurinko laskee, tiedän... Kaikki loppuu joskus, tiedän myös... Huomenna on päivä uus, siellä tai täällä.
    Runot
    3
    341
  15. # Näkymätön #

¤¤¤ ¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤ ¤¤¤ ♥ NÄKYMÄTÖN ♥ Näkymätön - Mutta kuitenkin - Sama kieli - Minä kuiskaan Tuuleen kuiskaan
    Rakkausrunot
    8
    341
  16. ~ Missä mennään ~

~~♥♥ Kerro missä mennään minä en tiedä missä mennään Se, että minua siedät olla lähellä ja tiedät On olemassa ympyrä
    Rakkausrunot
    6
    341
  17. ~ Susirajalla ~

~~ ♥ Eläinten rakkaus sekö aidoin on rakkaus korvike kaiken kauniin Ei onnen talossa asu enää ihmisiä siellä asuu kiss
    Rakkausrunot
    10
    341
  18. # Ristisanatehtävä #

########################### # RISTISANATEHTÄVÄ # Mul on kahvia Ei sokeria Kaikkeen olit valmis - Ennen - Sä olit tä
    Rakkausrunot
    4
    340
  19. ~ Oi Rakas ~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Oi Rakas ! Sinun silmäsi hullaannuttaa minut käännä katseesi tai humallun Sinun kyyhky
    Rakkausrunot
    4
    340
  20. // Sydänkalterit //

♥/////// ♥♥ ///////♥ # SYDÄNKALTERIT # Sydämeni tyhjän huoneen Utuisen aamuyön haljun kajon täyttää kaltereiden
    Rakkausrunot
    8
    339