otakoppi

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
832
Kommenttia
198
# Oikkuja #
♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ # OIKKUJA # Oikkuna kulkee elämä Oikkuja siellä Oikkuja täällä Kerran jos sais Nähdä ihmise7395Vuodenajat
~ Kirjoitin nimesi hankeen aurinkoisena kevätpäivänä seuraavana päivänä se oli poissa en kirjoittanut enää jäiselle p1394~ Niittyjen Lilja ~
~~ ♥ Tie kulkee yli kukkuloiden läpi liljojen niityn hiljaisiin laaksoihin kivikkojen kätköihin lohkareitten lomaan Se12392~ Kuka ~
~~ ♥ Kuka voi rikotun ehjätä vajaan täyttää murskautuneet kerätä yhteen sulattaa voimallaan valaa vaasiksi vapauden Ku5391^ TIETÄÄ SYDÄN ^
♥**********♥**********♥ ♥ TIETÄÄ SYDÄN ♥ Kun kosket Joskus kun kosket Hetkeen se mahtuu - Päivään se kestää ♥ Ku10388...Alussa...
~~~ Elämä on ihme Elämä on ihanne Särkynyt toive osansa kaikilla hyväksi luotu särkynyt ruukku turtuneet tuntosarvet1383~ Muukalainen ~
-----> Nämä vuoret ja nämä vuoripurot karut katajaiset kukkulat Nämä kalseat huuruiset yöt ne yhdessä ne nitoo yht21381RAAMATTU SANOO SAMUELIA SAMUELIKSI !
RAAMATTU kertoo kaksi samanlaista ennustusta, jonka antaa saman niminen henkilö...ja Raamatun alkukielikin sen todista106381~ Ne sanat ~
~~~ ♥ Ennen kuin aurinko on palannut retkiltään noussut esiin varjoista maan Ennen kuin linnut ovat heränneet ja usva11377~ Sydänpuolet ~
~ ♥♥ ~ Jos haluat minua tänään etkä jaksa odottaa huomiseen Saat vain minut et sydäntäni Jos kuljet kanssani läpi pim8377Jumalan Kasvot
Lainaus kirjoituksesta joka alunperin kirjoitettu englanniksi 10th June 2015, ja suomennettu 9.9.2015. Tuomas Levänen "16376Samaa sukupuolta olevat avioon ?!
Onko adventisteista oikein jos samaa sukupuolta olevien avioliittolaki menee läpi eduskunnassa ja jos Luterilaisessa kir98375# Sirpaleet #
#######~#######~####### ~~ SIRPALEET ~~ Sirpaleet särkyneet Minä ne tein Ihan itse Ei syyttää ketään voi Itse itseni2370~ Päivvee ~
~~ Toiset ne tekkee tiäl mitä ossaa ja toiset nii tekkee mitä haluvvaa Toisil o piäs vua pissaa eik ne ossaa muuta ku4370# Pasha #
♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ... PASHA ... Pasha - Mennä ohi Ja luutakaan Ei rikottaman Ei koskettaman Ei silittämän Me4369...Kohti...
~~~ Kuljen outoa tietä, nyt Sukuni vanhin, mies Kolmesta polvesta aiemmin ei muut täällä kulkeneet kirousko vai kiroo2367~ Saanko luvan ~
~~ ♥♥ Rakkaus on kuin tanssia sillä ei ole alkua ei loppua ja koskaan et voi tanssia väärin ~ ~~ ♥♥ Leonard Cohen6366~ Missä mennään ~
~~♥♥ Kerro missä mennään minä en tiedä missä mennään Se, että minua siedät olla lähellä ja tiedät On olemassa ympyrä6359~ Hauskan huntu ~
~~ ♥ Taas illalla kaupunki herää se nostanut on liikkeeseen, miehen ja naisen Nyt on ilon hetki, synkät kasvot jääkööt4359Minuuden kasvutarina
. Näköalana näköalattomuus Seisoo peilin edessä ja tuumaa Kuka helvetti toi on ! ######1359