Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

831

Kommenttia

198

1. ~ Niittyjen Lilja ~

~~ ♥ Tie kulkee yli kukkuloiden läpi liljojen niityn hiljaisiin laaksoihin kivikkojen kätköihin lohkareitten lomaan Se
    Rakkausrunot
    12
    390
  2. ~ Kuka ~

~~ ♥ Kuka voi rikotun ehjätä vajaan täyttää murskautuneet kerätä yhteen sulattaa voimallaan valaa vaasiksi vapauden Ku
    Kirjallisuus
    5
    388
  3. ^ TIETÄÄ SYDÄN ^

♥**********♥**********♥ ♥ TIETÄÄ SYDÄN ♥ Kun kosket Joskus kun kosket Hetkeen se mahtuu - Päivään se kestää ♥ Ku
    Rakkausrunot
    10
    387
  4. ~ Muukalainen ~

-----> Nämä vuoret ja nämä vuoripurot karut katajaiset kukkulat Nämä kalseat huuruiset yöt ne yhdessä ne nitoo yht
    Rakkausrunot
    21
    379
  5. ~ Ne sanat ~

~~~ ♥ Ennen kuin aurinko on palannut retkiltään noussut esiin varjoista maan Ennen kuin linnut ovat heränneet ja usva
    Rakkausrunot
    11
    376
  6. ~ Sydänpuolet ~

~ ♥♥ ~ Jos haluat minua tänään etkä jaksa odottaa huomiseen Saat vain minut et sydäntäni Jos kuljet kanssani läpi pim
    Rakkausrunot
    8
    376
  7. ...Alussa...

~~~ Elämä on ihme Elämä on ihanne Särkynyt toive osansa kaikilla hyväksi luotu särkynyt ruukku turtuneet tuntosarvet
    Rakkausrunot
    1
    376
  8. # Jos Rakkaus #

♥###♥####♥####♥###♥ ... JOS RAKKAUS ... Jos elämän sain Elämän - Että jos Lahjaksi elämän Sitten kun - Jos elämän -
    Rakkausrunot
    7
    373
  9. # Pasha #

♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ... PASHA ... Pasha - Mennä ohi Ja luutakaan Ei rikottaman Ei koskettaman Ei silittämän Me
    Rakkausrunot
    4
    368
  10. ~ Päivvee ~

~~ Toiset ne tekkee tiäl mitä ossaa ja toiset nii tekkee mitä haluvvaa Toisil o piäs vua pissaa eik ne ossaa muuta ku
    Runot
    4
    368
  11. Samaa sukupuolta olevat avioon ?!

Onko adventisteista oikein jos samaa sukupuolta olevien avioliittolaki menee läpi eduskunnassa ja jos Luterilaisessa kir
    Adventismi
    98
    368
  12. # Sirpaleet #

#######~#######~####### ~~ SIRPALEET ~~ Sirpaleet särkyneet Minä ne tein Ihan itse Ei syyttää ketään voi Itse itseni
    Runot
    2
    367
  13. RAAMATTU SANOO SAMUELIA SAMUELIKSI !

RAAMATTU kertoo kaksi samanlaista ennustusta, jonka antaa saman niminen henkilö...ja Raamatun alkukielikin sen todista
    Adventismi
    106
    367
  14. Jumalan Kasvot

Lainaus kirjoituksesta joka alunperin kirjoitettu englanniksi 10th June 2015, ja suomennettu 9.9.2015. Tuomas Levänen "
    Adventismi
    16
    365
  15. ~ Saanko luvan ~

~~ ♥♥ Rakkaus on kuin tanssia sillä ei ole alkua ei loppua ja koskaan et voi tanssia väärin ~ ~~ ♥♥ Leonard Cohen
    Rakkausrunot
    6
    363
  16. Vuodenajat

~ Kirjoitin nimesi hankeen aurinkoisena kevätpäivänä seuraavana päivänä se oli poissa en kirjoittanut enää jäiselle p
    Rakkausrunot
    1
    360
  17. ~ Missä mennään ~

~~♥♥ Kerro missä mennään minä en tiedä missä mennään Se, että minua siedät olla lähellä ja tiedät On olemassa ympyrä
    Rakkausrunot
    6
    358
  18. ~ Almost lover ~

~ ♥♥ ~ Nyt en voi lähteä nyt en voi tulla Olet Enkelini sä päällä maan ~ Ja minä huudan sen taivaille kenenkään kuule
    Rakkausrunot
    6
    358
  19. ...Kohti...

~~~ Kuljen outoa tietä, nyt Sukuni vanhin, mies Kolmesta polvesta aiemmin ei muut täällä kulkeneet kirousko vai kiroo
    Runot
    2
    358
  20. ~ Kasvot ~

~~~ ♥ Miten paljon mahtuukaan tuskaa maailmaan niin moni pieni eksynyt ihminen huutaa sydämessään kuin lapsi Miten pal
    Rakkausrunot
    8
    357