Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

840

Kommenttia

198

1. ~ Rakkaus ~

~~ ♥ Jumala on täydellinen ihminen on epätäydellinen itsekäs ja omahyväinen Jumala on Rakkaus ihminen on vain sen heij
    Rakkausrunot
    19
    408
  2. #.. Minä olen Mies.. #

oOOOo Minä olen Mies, Vuh Vuh ! Annan tassua pyydettäessä istun kun käsketään Minä olen Mies Olen paikalla kun tarvi
    Rakkausrunot
    13
    407
  3. ~ Illusions ~

~~ ♥ Rakastunut harhaan mielikuvaan, joka ei ole totta Ihmisen totuus ei ulotu kauas Katse, kosketus, suudelma mielen
    Rakkausrunot
    6
    406
  4. Samaa sukupuolta olevat avioon ?!

Onko adventisteista oikein jos samaa sukupuolta olevien avioliittolaki menee läpi eduskunnassa ja jos Luterilaisessa kir
    Adventismi
    98
    404
  5. Hetken perhonen ~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kävelen retkeilypolulla Aurinko on jo korkealla ohittanut keskipäivän Lämmin etelätuuli
    Runot
    2
    402
  6. # Oikkuja #

♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ # OIKKUJA # Oikkuna kulkee elämä Oikkuja siellä Oikkuja täällä Kerran jos sais Nähdä ihmise
    Rakkausrunot
    7
    399
  7. ~ Kuka ~

~~ ♥ Kuka voi rikotun ehjätä vajaan täyttää murskautuneet kerätä yhteen sulattaa voimallaan valaa vaasiksi vapauden Ku
    Kirjallisuus
    5
    397
  8. ...Alussa...

~~~ Elämä on ihme Elämä on ihanne Särkynyt toive osansa kaikilla hyväksi luotu särkynyt ruukku turtuneet tuntosarvet
    Rakkausrunot
    1
    396
  9. ~ Niittyjen Lilja ~

~~ ♥ Tie kulkee yli kukkuloiden läpi liljojen niityn hiljaisiin laaksoihin kivikkojen kätköihin lohkareitten lomaan Se
    Rakkausrunot
    12
    394
  10. ~ Muukalainen ~

-----> Nämä vuoret ja nämä vuoripurot karut katajaiset kukkulat Nämä kalseat huuruiset yöt ne yhdessä ne nitoo yht
    Rakkausrunot
    21
    392
  11. ^ TIETÄÄ SYDÄN ^

♥**********♥**********♥ ♥ TIETÄÄ SYDÄN ♥ Kun kosket Joskus kun kosket Hetkeen se mahtuu - Päivään se kestää ♥ Ku
    Rakkausrunot
    10
    389
  12. Minuuden kasvutarina

. Näköalana näköalattomuus Seisoo peilin edessä ja tuumaa Kuka helvetti toi on ! ######
    Runot
    0
    389
  13. ~ Ne sanat ~

~~~ ♥ Ennen kuin aurinko on palannut retkiltään noussut esiin varjoista maan Ennen kuin linnut ovat heränneet ja usva
    Rakkausrunot
    11
    383
  14. ~ Sydänpuolet ~

~ ♥♥ ~ Jos haluat minua tänään etkä jaksa odottaa huomiseen Saat vain minut et sydäntäni Jos kuljet kanssani läpi pim
    Rakkausrunot
    8
    382
  15. ...Kohti...

~~~ Kuljen outoa tietä, nyt Sukuni vanhin, mies Kolmesta polvesta aiemmin ei muut täällä kulkeneet kirousko vai kiroo
    Runot
    1
    381
  16. ~ Hauskan huntu ~

~~ ♥ Taas illalla kaupunki herää se nostanut on liikkeeseen, miehen ja naisen Nyt on ilon hetki, synkät kasvot jääkööt
    Rakkausrunot
    4
    377
  17. Kun linnut muutti suuntaa

~~~ Oli aika kesä tuloillaan sen tunsin, hellän tuulen ilon, onnen naurun, riemun Se vei, ja se vei kauas vei laukalle
    Rakkausrunot
    1
    376
  18. ~ Sven Tuuva ~

~~ ♥ Elokuvan näyttelijä näyttelee itkee, nauraa ja ilakoi Elämän näyttelijä menestyy rakastuu, ystäviensä edessä ihas
    Rakkausrunot
    1
    374
  19. # Pasha #

♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ... PASHA ... Pasha - Mennä ohi Ja luutakaan Ei rikottaman Ei koskettaman Ei silittämän Me
    Rakkausrunot
    4
    373
  20. # Sirpaleet #

#######~#######~####### ~~ SIRPALEET ~~ Sirpaleet särkyneet Minä ne tein Ihan itse Ei syyttää ketään voi Itse itseni
    Runot
    2
    372