Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

843

Kommenttia

198

1. # Laki #

~~~ Jos, rakkaus on lakia täytettyjä toiveita pidettyjä lupauksia Tahto taivutettuna tekojen tielle, aina uhrautuen..
    Rakkausrunot
    8
    415
  2. ~ Tuuleen kirjoitettu ~

~~ ♥♥ ~~ Yhä yllämme pilviemme lampaat kuin tummien varjoista etsien tietään nuo puhtaan valkoiset Sormesi liukuu hen
    Kirjallisuus
    23
    415
  3. # Vaiheessa #

####### ♥ 100 ♥ ####### ... VAIHEESSA ... Ajattelin - Eiku Kohtaus kulissien takana Ramppikuume Varietee Värähdys sis
    Rakkausrunot
    5
    414
  4. #.. Minä olen Mies.. #

oOOOo Minä olen Mies, Vuh Vuh ! Annan tassua pyydettäessä istun kun käsketään Minä olen Mies Olen paikalla kun tarvi
    Rakkausrunot
    13
    414
  5. ~ Illusions ~

~~ ♥ Rakastunut harhaan mielikuvaan, joka ei ole totta Ihmisen totuus ei ulotu kauas Katse, kosketus, suudelma mielen
    Rakkausrunot
    6
    412
  6. ...Alussa...

~~~ Elämä on ihme Elämä on ihanne Särkynyt toive osansa kaikilla hyväksi luotu särkynyt ruukku turtuneet tuntosarvet
    Rakkausrunot
    1
    409
  7. ~ Kuka ~

~~ ♥ Kuka voi rikotun ehjätä vajaan täyttää murskautuneet kerätä yhteen sulattaa voimallaan valaa vaasiksi vapauden Ku
    Kirjallisuus
    5
    405
  8. Kun linnut muutti suuntaa

~~~ Oli aika kesä tuloillaan sen tunsin, hellän tuulen ilon, onnen naurun, riemun Se vei, ja se vei kauas vei laukalle
    Rakkausrunot
    1
    405
  9. Hetken perhonen ~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kävelen retkeilypolulla Aurinko on jo korkealla ohittanut keskipäivän Lämmin etelätuuli
    Runot
    2
    404
  10. # Oikkuja #

♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ # OIKKUJA # Oikkuna kulkee elämä Oikkuja siellä Oikkuja täällä Kerran jos sais Nähdä ihmise
    Rakkausrunot
    7
    402
  11. ~ Niittyjen Lilja ~

~~ ♥ Tie kulkee yli kukkuloiden läpi liljojen niityn hiljaisiin laaksoihin kivikkojen kätköihin lohkareitten lomaan Se
    Rakkausrunot
    12
    399
  12. ~ Muukalainen ~

-----> Nämä vuoret ja nämä vuoripurot karut katajaiset kukkulat Nämä kalseat huuruiset yöt ne yhdessä ne nitoo yht
    Rakkausrunot
    21
    398
  13. ^ TIETÄÄ SYDÄN ^

♥**********♥**********♥ ♥ TIETÄÄ SYDÄN ♥ Kun kosket Joskus kun kosket Hetkeen se mahtuu - Päivään se kestää ♥ Ku
    Rakkausrunot
    10
    391
  14. ~ Ne sanat ~

~~~ ♥ Ennen kuin aurinko on palannut retkiltään noussut esiin varjoista maan Ennen kuin linnut ovat heränneet ja usva
    Rakkausrunot
    11
    390
  15. ...Kohti...

~~~ Kuljen outoa tietä, nyt Sukuni vanhin, mies Kolmesta polvesta aiemmin ei muut täällä kulkeneet kirousko vai kiroo
    Runot
    1
    389
  16. ~ Sydänpuolet ~

~ ♥♥ ~ Jos haluat minua tänään etkä jaksa odottaa huomiseen Saat vain minut et sydäntäni Jos kuljet kanssani läpi pim
    Rakkausrunot
    8
    388
  17. ~ Sven Tuuva ~

~~ ♥ Elokuvan näyttelijä näyttelee itkee, nauraa ja ilakoi Elämän näyttelijä menestyy rakastuu, ystäviensä edessä ihas
    Rakkausrunot
    1
    387
  18. Kunnes kointähti koittaa sydämessä...

1 Piet 1:19 "Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pi
    Adventismi
    14
    386
  19. ~ Hauskan huntu ~

~~ ♥ Taas illalla kaupunki herää se nostanut on liikkeeseen, miehen ja naisen Nyt on ilon hetki, synkät kasvot jääkööt
    Rakkausrunot
    4
    385
  20. ~ Oikeesti ~

~ ♥♥ ~ Laulun sanoin on meille kerrottu meille laulettu " ei aika entinen, se ei koskaan enää palaa " Mutta miksi pala
    Rakkausrunot
    25
    377