Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

832

Kommenttia

198

1. # Oikkuja #

♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ ¤¤ ♥ # OIKKUJA # Oikkuna kulkee elämä Oikkuja siellä Oikkuja täällä Kerran jos sais Nähdä ihmise
    Rakkausrunot
    7
    395
  2. Vuodenajat

~ Kirjoitin nimesi hankeen aurinkoisena kevätpäivänä seuraavana päivänä se oli poissa en kirjoittanut enää jäiselle p
    Rakkausrunot
    1
    394
  3. ~ Niittyjen Lilja ~

~~ ♥ Tie kulkee yli kukkuloiden läpi liljojen niityn hiljaisiin laaksoihin kivikkojen kätköihin lohkareitten lomaan Se
    Rakkausrunot
    12
    392
  4. ~ Kuka ~

~~ ♥ Kuka voi rikotun ehjätä vajaan täyttää murskautuneet kerätä yhteen sulattaa voimallaan valaa vaasiksi vapauden Ku
    Kirjallisuus
    5
    391
  5. ^ TIETÄÄ SYDÄN ^

♥**********♥**********♥ ♥ TIETÄÄ SYDÄN ♥ Kun kosket Joskus kun kosket Hetkeen se mahtuu - Päivään se kestää ♥ Ku
    Rakkausrunot
    10
    388
  6. ...Alussa...

~~~ Elämä on ihme Elämä on ihanne Särkynyt toive osansa kaikilla hyväksi luotu särkynyt ruukku turtuneet tuntosarvet
    Rakkausrunot
    1
    383
  7. ~ Muukalainen ~

-----> Nämä vuoret ja nämä vuoripurot karut katajaiset kukkulat Nämä kalseat huuruiset yöt ne yhdessä ne nitoo yht
    Rakkausrunot
    21
    381
  8. RAAMATTU SANOO SAMUELIA SAMUELIKSI !

RAAMATTU kertoo kaksi samanlaista ennustusta, jonka antaa saman niminen henkilö...ja Raamatun alkukielikin sen todista
    Adventismi
    106
    381
  9. ~ Ne sanat ~

~~~ ♥ Ennen kuin aurinko on palannut retkiltään noussut esiin varjoista maan Ennen kuin linnut ovat heränneet ja usva
    Rakkausrunot
    11
    377
  10. ~ Sydänpuolet ~

~ ♥♥ ~ Jos haluat minua tänään etkä jaksa odottaa huomiseen Saat vain minut et sydäntäni Jos kuljet kanssani läpi pim
    Rakkausrunot
    8
    377
  11. Jumalan Kasvot

Lainaus kirjoituksesta joka alunperin kirjoitettu englanniksi 10th June 2015, ja suomennettu 9.9.2015. Tuomas Levänen "
    Adventismi
    16
    376
  12. Samaa sukupuolta olevat avioon ?!

Onko adventisteista oikein jos samaa sukupuolta olevien avioliittolaki menee läpi eduskunnassa ja jos Luterilaisessa kir
    Adventismi
    98
    375
  13. # Sirpaleet #

#######~#######~####### ~~ SIRPALEET ~~ Sirpaleet särkyneet Minä ne tein Ihan itse Ei syyttää ketään voi Itse itseni
    Runot
    2
    370
  14. ~ Päivvee ~

~~ Toiset ne tekkee tiäl mitä ossaa ja toiset nii tekkee mitä haluvvaa Toisil o piäs vua pissaa eik ne ossaa muuta ku
    Runot
    4
    370
  15. # Pasha #

♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ... PASHA ... Pasha - Mennä ohi Ja luutakaan Ei rikottaman Ei koskettaman Ei silittämän Me
    Rakkausrunot
    4
    369
  16. ...Kohti...

~~~ Kuljen outoa tietä, nyt Sukuni vanhin, mies Kolmesta polvesta aiemmin ei muut täällä kulkeneet kirousko vai kiroo
    Runot
    2
    367
  17. ~ Saanko luvan ~

~~ ♥♥ Rakkaus on kuin tanssia sillä ei ole alkua ei loppua ja koskaan et voi tanssia väärin ~ ~~ ♥♥ Leonard Cohen
    Rakkausrunot
    6
    366
  18. ~ Missä mennään ~

~~♥♥ Kerro missä mennään minä en tiedä missä mennään Se, että minua siedät olla lähellä ja tiedät On olemassa ympyrä
    Rakkausrunot
    6
    359
  19. ~ Hauskan huntu ~

~~ ♥ Taas illalla kaupunki herää se nostanut on liikkeeseen, miehen ja naisen Nyt on ilon hetki, synkät kasvot jääkööt
    Rakkausrunot
    4
    359
  20. Minuuden kasvutarina

. Näköalana näköalattomuus Seisoo peilin edessä ja tuumaa Kuka helvetti toi on ! ######
    Runot
    1
    359