otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
~ Etkö huomaa ~
~~~~~~~ ♥♥ ~~~~~~~ Elämää, virtaa häilyvää, joukot ihmisten taakse jää, unohtuu, unhoon jää ... Rakastinko ? Ehkä raka7355Vapaakirkko Suomi 24:ssä ?
Miksiköhän Vapaakirkko luokitellaan Suomi 24:ssä Uskonnot ja uskomukset viitan alle eikä Kristinuskon alle... ? . http:/28355~ Päivvee ~
~~ Toiset ne tekkee tiäl mitä ossaa ja toiset nii tekkee mitä haluvvaa Toisil o piäs vua pissaa eik ne ossaa muuta ku4351~ Kasvot ~
~~~ ♥ Miten paljon mahtuukaan tuskaa maailmaan niin moni pieni eksynyt ihminen huutaa sydämessään kuin lapsi Miten pal8349~ Rakkauden kerjäläinen ~
~~~ ¤ Minä likainen tuli törkyjen tarhasta kasvoillani kiiltää viiltoja Saat olla suuna, jos jaloa... Puhdista kipu l7348~ Oikeesti ~
~ ♥♥ ~ Laulun sanoin on meille kerrottu meille laulettu " ei aika entinen, se ei koskaan enää palaa " Mutta miksi pala25346...Perus ta...
### . Mitä sydän on täynnä sitä suu puhuu Sydämen siirtoko mahdollista Kyllä kai tai sitten ei Hedelmistään puu tunneta0346~ Savuna ilmaan ~
¤ ~~ Hänen silmänsä näkevät panneet nuolensa jänteelle pimeässä ampuakseen Murtaakseen pylväät ihmiset nuo oikeamielis8345# Kukaan ei tunne #
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ # KUKAAN EI TUNNE # Kävelen Kampissa Elämän ytimessä Ihmisten vi7342~ Almost lover ~
~ ♥♥ ~ Nyt en voi lähteä nyt en voi tulla Olet Enkelini sä päällä maan ~ Ja minä huudan sen taivaille kenenkään kuule6342Tuonela eli ns."Aabrahamin helma" !
Tuonela on henkimaailmallinen ihmisen minuuden ja tietoisuuden säilyttävä kuolleitten sielujen ns. "Välitila", "Aabraham64342Kuuluuko Nikodeemus pelastettuihin ?
Kuuluuko Nikodeemus pelastettuihin ? Ja todistaako Nikodeemus Johanneksen evankeliumin autenttisuudesta ? Johanneksen e12341...Alussa...
~~~ Elämä on ihme Elämä on ihanne Särkynyt toive osansa kaikilla hyväksi luotu särkynyt ruukku turtuneet tuntosarvet1341IHANA VALO
IHANA VALO Kun aurinko laskee, tiedän... Kaikki loppuu joskus, tiedän myös... Huomenna on päivä uus, siellä tai täällä.3341# Näkymätön #
¤¤¤ ¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤ ¤¤¤ ♥ NÄKYMÄTÖN ♥ Näkymätön - Mutta kuitenkin - Sama kieli - Minä kuiskaan Tuuleen kuiskaan8341~ Missä mennään ~
~~♥♥ Kerro missä mennään minä en tiedä missä mennään Se, että minua siedät olla lähellä ja tiedät On olemassa ympyrä6341~ Susirajalla ~
~~ ♥ Eläinten rakkaus sekö aidoin on rakkaus korvike kaiken kauniin Ei onnen talossa asu enää ihmisiä siellä asuu kiss10341# Ristisanatehtävä #
########################### # RISTISANATEHTÄVÄ # Mul on kahvia Ei sokeria Kaikkeen olit valmis - Ennen - Sä olit tä4340~ Oi Rakas ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Oi Rakas ! Sinun silmäsi hullaannuttaa minut käännä katseesi tai humallun Sinun kyyhky4340// Sydänkalterit //
♥/////// ♥♥ ///////♥ # SYDÄNKALTERIT # Sydämeni tyhjän huoneen Utuisen aamuyön haljun kajon täyttää kaltereiden8339