Vapaa kuvaus

30.7.2010 perjantai Tänään tytön aamu alkoi siten, että nukahti autooni mutta heräsi puheeseeni niin ettei ehtinyt nukkumaan kuin jotain 15 minuuttia. Nukahti n,09.30 aikoihin. Sitten kotiin ja likka nukahti uudelleen klo 11.10 ja nukkui 12.50 asti. Sen jälkeen tein Rachelille ruokaa, paistoin kananmunia ja amerikanpekonia. Ensimmäisen kerran likka söi kunnolla kananmunaa. Italiansalaattia oli myös. Sitten mentiin kastelemaan tomaatteja ja likka tietysti pääasiassa kasteli punasipuleitaan ja söi aika ison tomaatin. Sitten halusi keinumaan sekä sisällä että ulkona, myös riippumatossa hetken. Isi antoi lapselle taas metsämansikoita aika paljon, likka poimi itsekin suuhunsa yhden mansikan, myös vadelmia Rachel söi sekä yhden mustaviinimarjan.Sitten vähän piirrettiin ja soitettiin syntetisaattoriakin. Sitten iltapäivällä vähän ennen neljää likalle tuli taas uni mutta nyt ei voinut alkaa nukkumaan kun oli saunapäivä. Mentiin laittamaan kiukaaseen tuli ja sitten parin pesällisen jälkeen mentiin vessaan yhdessä. Isi istui pöntölle ja likka potalle. Pissaa ei tullut mutta kakkasi kyllä. Saunassa Rachel istui myös ylälauteilla leppoisissa löylyissä ja vihtoi itseään parisen viikkoa sitten hänelle tekemälläni pikkuvihdalla. Jalkojaan ja nassuaan ainakin vihtoi, oikein kunnolla nyt ensimmäistä kertaa elämässään itse. Viimeksi isi vihtoi likkaa. Ammeleluna likalla on Karoliina-tädin isille v.2006 lahjoittama Litle Pony. Pihalla likka tietysti talutteli isiä sormesta kiinni pitäen ja istumaankin piti taas päästä kurkkulavallekin, kuten joka kerta kun luonani on. Isin pikku puutarhuri.. Tällainen päivä meillä tänään oli. 10.8.2010 tiistai Tänään Rachel nukahti aamulla 09.40 ja nukkui tunnin ajan. Nukahti uudelleenkin isin viereen klo 16.00 ja heräsi 17.55. Otti isin sormesta kiinni ja laittoi poskelleen ennen nukahtamista että silittelisin. Oli sadepäivä että pääasiassa oltiin sisällä. Palloleikkiä yms, vähän väritystä ja kirjojen katselua. Kasvihuoneessa kasteltiin ja likka nappasi taas raa,ankin tomaatin. Karviaisista likka tykkää ja niitä yhdessä noukittiin ja sai niitä sitten taas mukaankin. Piikkikin pisti pieneen sormeen. Varsinaista ruokaa tyttö ei sitten syönytkään. 13.8.2010 perjantai Rachelin kanssa tavanomaista puuhastelua. Ajatuksissaan oli aamulla ensin tunnin verran. Makoili vierelläni tunnin verran, vähän väsyneen oloisena. Sitten kasteltiin kasvihuonetta, karviaiset ei enää niin maistuneet, tomaatin söi kyllä ja söikin muistaakseni yhteensä kolme tomaattia päivän aikana. Eija saapui kolmen aikoihin ja sitten lähdettiin Poriin ja ostettiin torin laidan kultasepänliikkeestä kihlasormukset. Kun oltiin menossa liikkeeseen huomasi likka naakan torilla kävelemässä ja likka tietysti kiinnostui heti. Valittiin sormukset ja mentiin odottelemaan kaiverruksien valmistumista ravintolan terassille. Eija joi janoonsa yhden oluen ja me likan kanssa jaffaa. Naapuripöydän nuoret naiset ihastelivat pikku-Rachelia. Kun haettiin sormukset pois, Eija aikoi ostaa likalle kaulaketjun, mutta sen sijaan omistajarouva lahjoitti Rachelille kullatun ketjun joka laitettiin likalle kaulaan jo liikkeessä. Kotiin päästyä laitoimme saunan lämpenemään ja saunottiin. Rachel ei ollut nyt innostunut vihtomaan. Oli kai aika väsynyt vaikka nukkuikin päivällä klo 12.00-13.55 välisen ajan. 20.8.2010 Rachelilla on kai vauvarokko, eikä tiistaina ollut luonani, eikä äiti tietenkään pitänyt tärkeänä antaa korvauksena likan tulla luokseni muuna päivänä.. Likka halusi taas karviaisiakin tomaatteja ei nyt syönyt, yhdestä vähän haukkasi. Kai sitten ei vaan nyt ollut oikein ruoka maistillaan. Saunamakkaraa tosin halusi sentään.Saunassa isi valutteli vesikupista likan varpaille vettä ja siitä likka tykkäsi ja naureskeli. Tomaatteja tietysti kasteltiin ja likka kasteli ruusupavutkin mökin seinustalta ja isi otti kuvia samaten kuin mm siitä kun likka makaili riippumatossa. Oli kaunis aurinkoinen päivä. Kun vein likan Poriin, oli hiljainen ja katseli poispäin minusta, kuin alakuloisena. Piristyi sitten kuitenkin kun perille päästyämme tuli tavanomaisesti syliini ennen kuin äiti hakee. Katseli kauan perääni kun äiti häntä kantoi pois. Mitkähän on likan mietteet, ne kun tietäisi.. Linkit: http://kartanonherra.suntuubi.com/, http://www.varola.fi/temp/olin.htm, http://racheltytsy.suntuubi.com, http://www.adressi.org/Virkarikoksettutkittavarangaistava, http://oikeuttakansalle.suntuubi.com, http://keskustelu.suomi24.fi/node/8640311, http://www.mikko.fi/announcements/details.action?itemIndex=1&announcementId=1174183&isMinilist=true&itemsCount=23&isHighlightList=false, http://kartanonherra.suntuubi.com/admin/?cat=13&preview=2 Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

556

Kommenttia

401

  1. Ylen ylisuuret palkat

    Iltalehden uutisointia 5.5.2010 Keskustaedustajat kyseenalaistavat ylisuuret palkat taantuman aikana. Minä kyllä kyseen
    Yleistä Satakunnasta
    2
    154
  2. Porin Vapputorilla..

    On kuulemma eilen nähty naispari kävelemässä pienen lapsen kanssa. Hyi helvetti. Laittaisi nyt se Soini / Perussuomalais
    Satakunta
    0
    151
  3. Kysymys Jehovantodistajien vanhimmille

    Onko harhaoppisuutta kun eräs helsinkiläinen naispuolinen Jehovantodistaja kertoilee, on kertoillut mm 5- vuotiaalle lap
    Helsinki
    5
    151
  4. Haastehakemus tyttäreni äitiä vastaan

    Teen Varsinais-Suomen käräjäoikeuteen haastehakemuksen sopimusrikkomuksesta / lastensuojelurikoksesta tyttäreni äitiä va
    Uusikaupunki
    2
    150
  5. Hallitusko esittää lisää säästotoimenpiteitä

    Vai mistä johtuu pelko, varotoimet kansaa kohtaan.. Päivitetty 21.2.2013 18:12, julkaistu 21.2.2013 18:07. Presidentin
    Yleistä Satakunnasta
    2
    149
  6. Näin Jämijärvellä..

    Miten Ugissa, ovatko lapset näkemässä.. Jämijärvi-palstalta lainattua: "siivoojatäti 23.7.2013 07:38 1 Sulje Olin
    Uusikaupunki
    2
    149
  7. Suomiko liittovaltioon!

    Tällaista olen itsekin ajatellut, kuin alla olevassa´Helsingin viestiketjussa uumoillaan. Ei luulisi poliitikkojen niin
    Yleistä Satakunnasta
    1
    149
  8. Vastaveto eksän rikosilmoitukselle

    Tein tänään eksääni ja erääseen sosiaalityöntekijään kohdistuneen rikosilmoituksen. Eksääni koskien rikosnimikkeinä perä
    Uusikaupunki
    10
    148
  9. Lapsen kaltoinkohtelua..

    Niimpä niin. Kaltoinkohtelua se on suuri mustelmien määräkin, päiväunien kieltäminen ym. Kun saisi jonkun tarkkailemaan
    Uusikaupunki
    0
    147
  10. Köyliön kunnassa..

    Aikavälillä 2003-2005 oli eräs tuntemani henkilö, jolla oli henkilökohtaisten ongelmiensa vuoksi vaikeuksia hallita raha
    Yleistä Satakunnasta
    0
    147
  11. Onko kansa tosiaankin antanut edustajilleen luvan

    Nostaa palkkojaan miten milloinkin mielivät ja palkankorotuspaineita sattuu olemaan? Empä usko että kansalaiset ovat täl
    Yleistä Satakunnasta
    2
    147
  12. Mahtaisiko Köyliön perusturvajohtaja

    Laatia saneluni mukaan viralisen asiakirjan? Nythän on selvästi tullut kihlakunnansyyttäjä Väntsin syyttämättäjättämispä
    Yleistä Satakunnasta
    0
    146
  13. Taitaisi olla toimiva malli tuo egyptiläinen..

    Myös suomessa. Olisi aika täälläkin kaataa hallitus ja kokonaisuudessaan uudet edustajat kansalle. Kansan edustaja.. Mit
    Yleistä Satakunnasta
    0
    146
  14. Päihteet / Köyliön perusturvajohtaja..

    Köyliön kunnan perusturvajohtaja on virallisessa lausunnossaan väittänyt minun käyttävän päihteitä.. Alla päihdehuoltol
    Satakunta
    0
    144
  15. Kovasti outoa pohdintaa

    Iltalehden uutisointia:
    Satakunta
    1
    144
  16. Ratkaisu ahtaajien lakkoon

    Uskoisin että ahtaajat olisivat tyytyväisiä kun palkkansa nostettaisiin Porin mallin mukaisesti lääkärien palkkojen kans
    Yleistä Satakunnasta
    0
    143
  17. Köyliön perusturvajohtajan kirje 25.2.2010

    Kirjeessään perusturvajohtaja myöntää laatineensa lausunnon, kirjeen, jossa olevat tiedot ilmoittaa saaneensa eksältäni.
    Yleistä Satakunnasta
    0
    142
  18. Laki / viranomainen

    Syyttäjäviraston päätöksen mukaan viranhaltija saa antaa perättömän lausuman valaehtoisesti oikeudessa mikäli vastapuoli
    Yleistä Satakunnasta
    4
    141
  19. Joko lastensuojelu on tutkinut pienen tytön

    Seksuaalissävytteisen käyttäytymisen, jota esiintynyt 1,5-2 vuotiaasta lähtien toisinaan. Isin luona ei ole oppinut, jot
    0
    141
  20. Katainen, nykymenolla rahat ei riitä hyvinvointiyhteiskuntaan.

    Tilanne on kai ollut samanlainen jo parisenkymmentävuotta- tai oikeastaan tietysti tilanne huonontunut, kiitos päättäjie
    Yleistä Satakunnasta
    6
    140