buddy-love

![]()
Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.
Aloituksia
1438
Kommenttia
23366
Ärsyyntymispäivä.
Ihmiset lupaavat hoitaa asioita, mutta sitten ei ole hoidettukaan, eikä kuulemma ehditä edes hoitaa. Ärsyttävää ja minun14230- 4230
Nyt en toivota mitään
Vuosi sitten toivotin parempaa vuotta ja huonostihan siinä kävi. Paras vain toivoa ettei pahene. https://www.youtube.co9229Nyt on vähän liian pitkiä päiviä.
Herätys oli kuuden jälkeen ((puhelin ilmoitti tärkeistä viesteistä), mutta torkahdin vielä tunniksi, kunnes tuli monta u14229Haluan sensurointia
Omaa arvostustani nostaakseni teen tähän sensuurin kynsiin joutuvan aloituksen: Tämän palstauudistuksen toteutus muist33229Ilmoitan kohdanneeni Koreansodanaikaisen teknisen ongelman
Erääseen vempeleeseen oli laitettu samaan säiiöön automaattivaihteisto- ja hydrauliöljyä sekaisin ja siitähän tietenkin10227- 6226
Papu, linkki sinulle
Kun ehdit paikalle, niin tässä sinulle (oli jo tuolla alempana, mutta tästä ainakin sen huomaat). http://www.youtube.co4225Tilannekuvaus
Minä parkissa aseman edessä joskus viime viikolla. Viereisessä parkissa jokin pakettiauton ja pikkubussin välimuoto. Au4225Kohderyhmälle suunnattua hissimusiikkia !!!!
Nyt on luistava mahdollisuus vallata täysin uusi musiikkimarkkina-alue. http://www.hs.fi/elama/a1451446586249?jako=eb459224Ilmoitan että syön
pölynimureita. (vihje: ruotsin osaaminen auttaa tämän ymmärtämisessä) ((tai no, pitää myös tuntea ruotsalaista kulttuuri15224Uudet uutiset
"Nykyaikana tv-uutisissa ei riitä pelkkä asiasisältö, vaan katsojia on pystyttävä myös viihdyttämään. Tv-uutiset käyvät8224Musiikkia yöhön
This Is My Life | Gasolin https://www.youtube.com/watch?v=La05ndAgUxM .........13224"Press Feed to exit"
Vieressäni olevassa tarrassa lukee niin. Lauseesta voisi kehittää filosofisen koulukunnan. Liljat kukkivat ulkona ja yö5223- 35223
olen ktm
eli keskitason mies. Syön päivittäin valtavan määrän pullaa, minkä takia olen mahasta vähän paksu. Kuinka isken naisen?10223Orkideakuva
https://aijaa.com/cxQrMs Lupasin lähettää kuvan kun olen kukinnan aikaan paikalla. (nopeasti otettu ja valo on kehno)5222Ärsyttävät mainokset
Oma tämänhetkinen inhokkini on Gigantin tv-mainos. Ärsytti jo monta vuotta sitten ja jokainen vuosi lisää tehoa. Onko ni6221just joo
kun ei kerran minua taaskaan haukuta taalla kunnolla, niin kostoksi ryhdyn lukemaan tenttiin.5219Huumekeskusteluun kyllästyneenä
Tuon esille tämän pikku ongelman: kun kerran hampparit tarjoavat hamppua alkoholin tilalle, niin miten ko. hampparit aik11219