Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
buddy-love
buddy-love
buddy-love
Vapaa kuvaus
Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.
Aloituksia
1438
Kommenttia
23424
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moni on yrittänyt, mutta toiseksi ovat jääneet, sillä vaatimattomuuteni on poikkeuksellisen erinomaista laatua.
25.02.2026 21:18
Tiedoksi
Jos television kaukosäädin ei suostu toimimaan ja varsinkin siten, että osa nappuloista ei tee mitään, niin sen voi saada kuntoon avaamalla ja pesemällä nappulaiston ja piirilevyn isopropanolilla. Teen juuri nyt sitä ja tämä ei toiminut siksi, että nappuloiden kumista on noussut pintaan jotain kummallista tahmaa, joka estää kontaktit. Mutta siis isopropanoli ja kuuma vesi näyttävät toimivan oikein hyvin.
(tulee niihin muitakin vikoja, mutta tahmatilanne poistuu näin)
25.02.2026 21:16
Tuo on jo vakuuttava meriitti.
25.02.2026 21:13
Noh, toimintanopeuteen vaikuttaa se, ettei täällä ole ollut ketään paikalla ennen kuin nyt.
Ja jos olisi ollut, niin sitten ei olisivat saaneet tulla toimeen ilman pakastinta.
(siis jääkaappi toimi edelleen kuten ennenkin ja vain pakastinosa oli rikki)
Orkideat ehkä kaipaisivat hiukan lisää lannoitetta, mutta liikalannoitusdkin on niille haitallista.
Minulla on kyllä johtolukumittari, mutta optimiarvo on tuntematon, eli pitäisi aloittaa hidas säätäminen ja havainnoida tulokset.
Harmillisesti kamelia on valkoinen (oletin värikkäämmäksi).
Se on tähän mennessä pudottanut kaikki nuput jo monta kertaa ja lehdissäkin on usein tummia kohtia (nytkin on). Selvästi on hankalaa löytää sille paikkaa jossa se oikeasti viihtyisi.
25.02.2026 21:12
Olen ehdottomasti Suomen vaatimattomin ja ehkäpä jopa koko Euroopan.
Tuskin muultakaan löytyy yhtä vaatimatonta.
25.02.2026 20:01
Tuo hajonnut oli Gram ja silloin muinaisena aikana kunnollisissa oli tosiaan kaksi kompressoria.
Ratkaisu ei ole halpa, joten siksi nykyisissä on vain yksi.
(osittäin johtuu myös siitä, että ryhtyivät tekemään venttiileitä, joilla saa jaettua tehon molemmille osille säädön mukaisesti)
((aiemmin se oli hankalampaa))
25.02.2026 19:58
Minulla oli eräässä projectissa yhtenä nimikkeenä breast technician ja se huvittaa minua edelleen (ei ollut lääketieteellinen projekti).
25.02.2026 19:54
11
(pöh)
25.02.2026 19:01
Unohtele suklaalevyjä näkyville niin, että niiden toiselle puolelle on liimattu tehtävälistoja.
:)
20.02.2026 20:46
Liittyy hakelämmitykseen ja siksi välttämätön.
Vaaroja täällä on jatkuvasti, mutta yleensä säilyn kuitenkin ehjänä.
(tosin tunti sitten pudotin erään osan koivelleni ja nyt on polven kohdalla pieni kolhu)
((myös kaikki sormet ovat tallella pitkällisestä näpertelystä huolimatta ja silmätkin ovat ihan ehjät))
20.02.2026 20:44
Jos tulee äkillisiä hinkuja, niin se voi olla myös merkki siitä, että jostain on puutetta.
Suklaassa on mm. Magnesiumia, eli sen pula voisi ohjata syömään juuri suklaata.
(tai sitten pulaa voi olla jostain muusta)
((tai ehkäpä herkkupula voi esiintyä ihan sellaisenaankin))
(((taidan pitää väliaikaraportit minimissä ja korkeintaan kertoa milloin tämä kausi loppuu, sillä pitäähän yleisö pitää jännityksessä siitä, kuinka paksu oikeasti olenkaan)))
((((ja onnea myös omaan projektiisi, sekä jakele hommia ovelasti muille, niin stressisi vähenee))))
:)
20.02.2026 18:51
Eihän se hymyilyä rajoita ja jopa tehostaa, sillä vastapuolet luultavasti riemastuvat näystä.
;)
20.02.2026 17:54
Olen itse kaloreidenrajoitukaudella, mutta sääntönä on, ettei suklasta luovuta kokonaan, vaan sitä voi syödä levystä yhden rivin päivässä ja hiukan enemmän jos tekee sinä päivänä raskaampia juttuja.
Ja rajoituskausi on muutoinkin joustava, mutta itselläni on siten että jos ei syö, niin sitten ei ole nälkäkään (systeemi tottuu siihen, ettei energiaa ole tulossa).
Ei tämä ole ollut voimassa kuin vasta hiukan toista viikkoa ja katsotaan nyt miten paino laskee, niin jatko riippuu siitä.
Eli suosittelen totaalisen välttämisen sijaan joustavaa rajoittamista ja esimerkiksi 80% vähennys on jo merkittävä asia.
20.02.2026 17:53
nahkaloittaa=hankaloittaa
18.02.2026 01:30
Riippuu.
Siis metaani on ilmaa kevyempää, mutta hiilidioksidi taas raskaampaa.
Pitäisi tietää seossuhteet.
Ohje: pussitat tuotostasi ja johdat sen vesiastiaan alassuin asetettuun mittalasiin siten, että se sisältää vain tuotosta.
Sitten sekoitat vesiastiaan lipeää tai vaikkapa konetisiainetta.
Emäksinen vesi nappaa hiilidioksidin itseensä ja vedenpinta kohoaa mittalasissa, jonka jälkeen tarkastetaan kaasun vähenemä (huomio että lasia pitää laskea alemas siten, että nestepinta sen sisällä on samalla tasolla kuin astiassa.
Tuon jälkeen voidaan olettaa, että jäänyt kaasu on enimmäkseen metaania ja siten voidaan laskea kaasujen suhde ja sitä hyväksi käyttäen myös sen ominaispaino.
(tilannetta nahkaloittaa kuitenkin se, että poistohetkellä laasun lämpötila on huoneenlämpöä korkeampi, joten ennen lämmönalenemista se joka tapauksessa on ilmaa kevyempää.
18.02.2026 01:09
Miksei minua taaskaan epäillä mistään.
Syytä kyllä olisi, sillä minä jopa syötän piharusakollemme porkkanoita ja rusakothan ovat tulleet tänne venäjältä.
(se on hauska otus ja melko kesy)
18.02.2026 01:03
Hiljaisten miesten laakso
17.02.2026 18:51
Tässä lisää noista videoista:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaarina-hazardin-kuvaamista-kannykkavideoista-nousi-kohu-ministerio-puolustaa-50-000-euroa-maksaneita-selfievideoita-tama-on-ollut-hyva-investointi/7086632
16.02.2026 21:52
"Jätän tämän vain tähän"
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/a/19c3e018-f810-43f9-80e2-66a988b6faf2
Koko juttu ei näy ilman tilausta, mutta pääasia selviää jo tuosta.
(videot olivat poikleuksellisen kehnosti tehtyjä)
16.02.2026 21:49
Minulla on käytännössä vain kolme irl ystävää ja heihinkin pidän yhteyttä vain harvoin.
Eli siis, te koko lauma olette ne ystävät joihin pidän eniten yhteyttä.
(kiitos)
14.02.2026 17:15
34 / 1172