"Huonot naiset" en kstso onneksi, koska siinä on

Anonyymi-ap

LEEA KLEMOLA.
Käyttäytyi tosi tökerösti televisiossa.
Itserakas tyyppi. JA KATEELLINEN!
Siinä säestää paksu perhonen.
Vilma
Rämön kirjat ovat luettavia ja niissä välittyy siitä maasta jotain, mitäpä juuri ei käsitellä Suomessa.
Siis Islannista.

15

185

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No korkeastikoulutetut ja yh ja tinderinaiset on noita naisia ja moni sinkkunainen ja seksi alan ammattilaiset ja juoppo ja huume naiset

• Anonyymi00002

En tiedä, mitä ko. leffa sisältää, mutta, kun näin, kuka suurisuuntainen siinä näyttelee, niin kuittaan hänen laukomisensa.
      Vilma

• Anonyymi00004

Tietysti joku voisi sanoa, että vastus vaan oli liian kova. Oli kaksi sivistynyttä herrasmiestä, joiden ammatit vieläpä kielitieteilijä ja kirjailija.
      Okei, olihan se kova vastus.
      Mutta tosiasia kuitenkin on, että nämä kaksi feministiä eivät mitenkään loistaneet tiedoillaan, ja siitä todisteena oli hyvin vaatimaton pistemäärä.

• Anonyymi00005

Jep.
        Olin yllättynyt kirjailijasta. Jotenkin erään nimelyämainitsemattoman 'viihdeohjelman' takia pörssissä hänen kurssinsa laski. Olen lukenut mm. Nenäpäivän. Ehkä jonkun toisen, mutta siihen jäi. Olen katsonut pari Mielensäpahoittajaa, jotka ovat tavallaan itsellisiä teoksia.
        Tää toinen hemmo on niin rasittava jälkiviisaissa. Puhuu hitaahkosti ja tykkää omasta äänestään.
        Vilma
        Pistemääriin en ota kantaa, koska omani ovat olleet vaatimatonta luokkaa.
        Ei oikein voi kilpailla, kun vastauksia tulee kesken kaiken.

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Jep.
        Olin yllättynyt kirjailijasta. Jotenkin erään nimelyämainitsemattoman 'viihdeohjelman' takia pörssissä hänen kurssinsa laski. Olen lukenut mm. Nenäpäivän. Ehkä jonkun toisen, mutta siihen jäi. Olen katsonut pari Mielensäpahoittajaa, jotka ovat tavallaan itsellisiä teoksia.
        Tää toinen hemmo on niin rasittava jälkiviisaissa. Puhuu hitaahkosti ja tykkää omasta äänestään.
        Vilma
        Pistemääriin en ota kantaa, koska omani ovat olleet vaatimatonta luokkaa.
        Ei oikein voi kilpailla, kun vastauksia tulee kesken kaiken.

Eikös Nenäpäivä (jota en ole lukenut) ole sen saman joka on kirjoittanit Pussikaljaromaanin (jonka olen lukenut). Sitä aikomisen ryhtymiseen suunnittelua oli siinä kirjassa riittämiin.

Kyrö on kyllä muutakin kirjoittanut kuin Mielensäpahoittajia ja ainakin jotkut ovat astetta omituisempia. Saarikivi on mielestäni vasemmistolaiseksi hölmöksi keskimääräistä fiksumpi. Se tyypillinen ylen vakiokommentaattorikaartihan koostuu ihan pölvästeistä.

• Anonyymi00007
        scrg kirjoitti:

Eikös Nenäpäivä (jota en ole lukenut) ole sen saman joka on kirjoittanit Pussikaljaromaanin (jonka olen lukenut). Sitä aikomisen ryhtymiseen suunnittelua oli siinä kirjassa riittämiin.

Kyrö on kyllä muutakin kirjoittanut kuin Mielensäpahoittajia ja ainakin jotkut ovat astetta omituisempia. Saarikivi on mielestäni vasemmistolaiseksi hölmöksi keskimääräistä fiksumpi. Se tyypillinen ylen vakiokommentaattorikaartihan koostuu ihan pölvästeistä.

Ei se ollutkaan Kyröläinen vaan Rimminen.
        Tulipa tehtyä paha, paga moka. Johdin harhaan. Jaoin disinformazioonia.
        Pahoittelen.
        Vilma

• En katsonut ohjelmaa, mutta näin lööpit. Rouvia taiteilijoita arvatenkin v**uttaa, kun joku "ei-kirjailija" tekee jotakin, joka on kiinnostanut muitakin kuin taitelijarouvien keskinäistä runkkurinkiä.

Eivät ne Rämön kirjat varmaan täydellisiä ole, mutta kuten sanoit, dekkarijuonen lisäksi vähintään valaisevat jollakin tavalla Islantia.

• Anonyymi00006

Minusta sekin oli vaihtelua se sarja, kun "Kaikki rakastavat hevosia".
        Maisemallisesti antava.
        Naisten kännilöintiä en kestä. Jo 100 litraa oli siinä mielessä ällö.
        Vilma

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minusta sekin oli vaihtelua se sarja, kun "Kaikki rakastavat hevosia".
        Maisemallisesti antava.
        Naisten kännilöintiä en kestä. Jo 100 litraa oli siinä mielessä ällö.
        Vilma

Oikeaa korvaa polttaa. Minusta puhutaan pahaa. Oih.
        Vilma

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Oikeaa korvaa polttaa. Minusta puhutaan pahaa. Oih.
        Vilma

En minäkään välittänyt katsoa . Ei vaan sellainen uppoa. Nyt olen katsonut joitakin satunnaisia Kumman Kaa -sarjan hölmöilyjä ja nauranut. Silloin kun tulivat, en katsonut. Niissä kuvaan taitaa kuulu siideri tai olut, ehkä.. Nyt aihealueet olisivat sellaisia punainen lippu juttuja, ettei ilman kohua voisi edes tuottaa uusia.

• Anonyymi00011
        buddy-love kirjoitti:

Tässä lisää noista videoista:
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaarina-hazardin-kuvaamista-kannykkavideoista-nousi-kohu-ministerio-puolustaa-50-000-euroa-maksaneita-selfievideoita-tama-on-ollut-hyva-investointi/7086632

Suuronenkin sai koronavuosina tukea 20.000 € jonkin dokumentin tekemiseen. Kiertelivät miehensä kanssa Suomea.
        Sitä ennen Suuronen vinkui "antakaa meille ansiosidonnainen".
        Ajattelin silloin, että voiko joku olla noin vieraantunut ja helw***n tyhmä.
        Mutta rahaa valtiolta sai.
        Joku tykkäs.
        Vilma
        Jännää, että noita tukirahoja sujahtaa silmiemme edessä kaiken aikaa.
        MARA oli se, josta kävi vinkumassa tj. aika ajoin.
        Tuore kokemus suomalaisesta majoitusyrittämisestä, melko surkuhupaisa.

• Anonyymi00010

Taisi olla niin, että Jaarina ja Leea olivat unholaan jääneitä näyttelijöitä ja nyt
      Naiset ovat harva se päivä näkösällä.
      Tämäkö oli tavoite.
      Typeriä naisia.
      Vilma

• Anonyymi00012

Lisäys.
      Nyt nuo 2 saavat julkisuutta yhtä paljon kuin Hesan rotat.
      Vilma

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      23
      18977
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      69
      5925
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      25
      5522
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      46
      5397
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      39
      5262
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      92
      5164
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4653
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4327
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      57
      3646
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3305
    Aihe