Vapaa kuvaus

Aloituksia

488

Kommenttia

5492

1. Kerronpa totuuden

Wanha wanha mies: ****Eikä Raamatun kirjoituksista käy selville, että heitä kohtaan olisi syyllistytty sellaiseen ikära
    Raamattu
    25
    151
  2. Sielu ei ole kuolematon

Nyt on tainnut bergelle käydä vahinko, kun on poistanut runsaasti keskustelua herätäneen aloitukseni väitetystä sielun k
    8
    151
  3. Jeesus rakastaa sinua.....

Sinun ei tarvitse mitenkään parannella itseäsi, kelvataksesi Jeesukselle. Tule sellaisena kuin olet. Matteuksen evankel
    Raamattu
    2
    150
  4. Vanhoillislestadiolaiset vs hellarit

Mielestäni kummassakin liikkeessä on oikeat tsiuskovaisensa, mutta kokonaisuutena pidän vanhoillislestadiolaisuutta palj
    12
    146
  5. Puhdistus ilman Sovintoverta

Toivoisin että aloitus saa pysyä siitäkin huolimatta että siinä mainitaan todellisen palastuksen Sinetti.. Kuten tiedäm
    Raamattu
    21
    145
  6. En malta olla kommentoimatta

***Kyllä Kirjoittanut: Vastaan sivusta / Tänään / klo 09:31 "En itse ole vl, mutta eikö kaikkien kukkien pitäisi antaa k
    0
    145
  7. Virsi SRK-lestadiolaisuudesta?

Vanhan virsikirjan virressä 440 2.säkeistössä laulettiin ennen: ”Nyt viekas vilppi täällä on noussut kunniaan. On valhe
    3
    144
  8. Päivän Sana

Efesolaiskirje: 2:1 Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne, 2:2 joissa te
    Raamattu
    8
    144
  9. Vakakselle ero asiaa

Täällä suomessa on sanonta, että nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla. Uskoisin saman säännön pätevän ruotsissakin.
    3
    143
  10. Anteeksi ruma sana

Minun on kuitenkin pakko sanoa asia suomenkielellä,-suoraan.: Eli Vittuilu on taitolaji. Olen ilokseni saanut joltaki
    12
    140
  11. Jeesus armahda

Noilla sanoilla palstan wanha eksyttäjä joutui tuskan yönään rukoilemaan Jeesukselta armoa. Sen jälkeen hän onkin keskit
    Raamattu
    37
    140
  12. Suviseurat kultainen vasikka lestadiolaisille?

Moppi, Huomaa kysymysmerkki perässä. Nyt asianosaisilla on tilaisuus oikaista minua.. 2.Mooseksen kirja: 32:1 Mutta kun
    0
    137
  13. Mitkä olivat ns ikuisen elämän sanat ennen Jeesusta?

Tätä asiaa olen moneen kertaan kysellyt, enkä vastausta ole saanut. Noilla em sanoilla tarkoitan "jeesuksennimessäjavere
    9
    136
  14. 3
    135
  15. Mitä virkaa SRK:lla?

Täällä kilvan vakuutellaan että hoitokokoukset oivat paikallisten rykyjen ylilyöntejä. Vaikka paikalla aina oli SRK:n lä
    2
    134
  16. Hyvää Lucianpäivää ystävät

Jos tämä palsta kyllästyttää vuokseni voin suositella kaikille tosi informatiivista ja asiallista palstaa. http://hakom
    2
    134
  17. Jeesuksen näkijät

Matt. 24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko. 24:24 Sillä vä
    Raamattu
    9
    134
  18. Hoitokokoukset eivät tulleet Pyhästä Hengestä

Vl-osapuolikin on myöntänyt hoitokokouksissa olleen ylilyöntejä. Pyhä Henki ei koskaan syyllisty lihantekoihin-, eli yli
    2
    133
  19. Kimppakivaa?

2.Pietarin kirje: 1:20 Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitet
    Raamattu
    4
    132
  20. Uskomassa olijat

Olette uskomassa vl:t Mutta mihin?
    8
    131