jle-66

Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Vakakselle ero asiaa
Täällä suomessa on sanonta, että nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla. Uskoisin saman säännön pätevän ruotsissakin.3119Suviseurat kultainen vasikka lestadiolaisille?
Moppi, Huomaa kysymysmerkki perässä. Nyt asianosaisilla on tilaisuus oikaista minua.. 2.Mooseksen kirja: 32:1 Mutta kun0118Jeesus armahda
Noilla sanoilla palstan wanha eksyttäjä joutui tuskan yönään rukoilemaan Jeesukselta armoa. Sen jälkeen hän onkin keskit37118Puhdistus ilman Sovintoverta
Toivoisin että aloitus saa pysyä siitäkin huolimatta että siinä mainitaan todellisen palastuksen Sinetti.. Kuten tiedäm21117Hoitokokoukset eivät tulleet Pyhästä Hengestä
Vl-osapuolikin on myöntänyt hoitokokouksissa olleen ylilyöntejä. Pyhä Henki ei koskaan syyllisty lihantekoihin-, eli yli2117TV vahingoittaa pikkulasten aivoja
Uutta yllättävää tutkimustietoa maailmalta. ehkä televisiokielto olikin kaukoviisasta toimintaa? http://www.iltasanomat4116En malta olla kommentoimatta
***Kyllä Kirjoittanut: Vastaan sivusta / Tänään / klo 09:31 "En itse ole vl, mutta eikö kaikkien kukkien pitäisi antaa k0115Mitä virkaa SRK:lla?
Täällä kilvan vakuutellaan että hoitokokoukset oivat paikallisten rykyjen ylilyöntejä. Vaikka paikalla aina oli SRK:n lä2114- 3114
Solidaarisuus vl-liikkeessä
Solidaarisuus vl-liikkeessä, kuuluu ilmeisesti samaan sarjaan, saksalaisen huumorin- ja ruotsalaiset sotasankarit, toise0114Matt.15 vl-väännöksenä
Nimittäin. Ihka karmaisevilta kuulostaisivat nuo Matt 15 sanat, jos niissä Jumala ja Jeesus korvattaisiin sanalla Valtak4114Mietipä tätä vanhoillislestadiolainen
Hebrealaiskirje: 6:1 Jättäkäämme sentähden Kristuksen opin alkeet ja pyrkikäämme täydellisyyteen, ryhtymättä taas uudest2114Mitkä olivat ns ikuisen elämän sanat ennen Jeesusta?
Tätä asiaa olen moneen kertaan kysellyt, enkä vastausta ole saanut. Noilla em sanoilla tarkoitan "jeesuksennimessäjavere9113Oivalla Totuus Raamatusta
Raamattu on itse itsensä selittäjä ja varmasti Totta. Raamatun sanaan turvautumalla tiedät varmasti että se on oikeasti70110Lest, on lest. aikakirja sen todistaa
Ihan sama onko vl vai el. Hirvittävä meuhkaaminen alkaa kun aletaan puhua tosiasioita Raamatusta. Aikakirjallekin evank2110Käsi sydämelle
Olen monesti saanut palautetta.. Siitä tämä.. ""Siirtämistä tapahtuu usein tilanteessa, jossa aggressiota ei uskalleta4110Usko tulee myös katsomisesta
Olisi mukavaa kuulla miten vl-"viisaat" selittävät Mooseksen kirjassa olevan uskomisella parantumisen kuulemisen kautta8108Vl:t voitte pidättää anteeksiannon mutta...
Sana Sunnuntaiksi: Vanhoillislestadiolaiset, toimitte syntejä pidättäessänne ja tuomarina ollessanne Matt 18 luvussa ku1108Sielu ei ole kuolematon
Nyt on tainnut bergelle käydä vahinko, kun on poistanut runsaasti keskustelua herätäneen aloitukseni väitetystä sielun k8107SRK-itsensä ylentäjien mahalasku
Vanhoillislestadiolaisuus ja keskusjärjestönsä SRK on kokenut mahtavan imagotappion kaikesta salailusta ja julkisuuskuva4107