jle-66

Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Vakakselle ero asiaa
Täällä suomessa on sanonta, että nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla. Uskoisin saman säännön pätevän ruotsissakin.3125Oivalla Totuus Raamatusta
Raamattu on itse itsensä selittäjä ja varmasti Totta. Raamatun sanaan turvautumalla tiedät varmasti että se on oikeasti70124Jeesus armahda
Noilla sanoilla palstan wanha eksyttäjä joutui tuskan yönään rukoilemaan Jeesukselta armoa. Sen jälkeen hän onkin keskit37123Hyvää Lucianpäivää ystävät
Jos tämä palsta kyllästyttää vuokseni voin suositella kaikille tosi informatiivista ja asiallista palstaa. http://hakom2122Suviseurat kultainen vasikka lestadiolaisille?
Moppi, Huomaa kysymysmerkki perässä. Nyt asianosaisilla on tilaisuus oikaista minua.. 2.Mooseksen kirja: 32:1 Mutta kun0121Kimppakivaa?
2.Pietarin kirje: 1:20 Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitet4121Puhdistus ilman Sovintoverta
Toivoisin että aloitus saa pysyä siitäkin huolimatta että siinä mainitaan todellisen palastuksen Sinetti.. Kuten tiedäm21120TV vahingoittaa pikkulasten aivoja
Uutta yllättävää tutkimustietoa maailmalta. ehkä televisiokielto olikin kaukoviisasta toimintaa? http://www.iltasanomat4119Pastorin_poika
**********************Devoit, Sinulla on selkeästi historiasi Teuvon kanssa, johon minä en silti liity mitenkään. Noist13119Hoitokokoukset eivät tulleet Pyhästä Hengestä
Vl-osapuolikin on myöntänyt hoitokokouksissa olleen ylilyöntejä. Pyhä Henki ei koskaan syyllisty lihantekoihin-, eli yli2119- 3118
Solidaarisuus vl-liikkeessä
Solidaarisuus vl-liikkeessä, kuuluu ilmeisesti samaan sarjaan, saksalaisen huumorin- ja ruotsalaiset sotasankarit, toise0117Matt.15 vl-väännöksenä
Nimittäin. Ihka karmaisevilta kuulostaisivat nuo Matt 15 sanat, jos niissä Jumala ja Jeesus korvattaisiin sanalla Valtak4117Kysymys Melperille
Ihmeen hyvin näytät viihtyvän halveksimiesi vanhoillislestadiolaisten seurassa. Kun sinä näytät lisäksi uskovan että jok21117Mitkä olivat ns ikuisen elämän sanat ennen Jeesusta?
Tätä asiaa olen moneen kertaan kysellyt, enkä vastausta ole saanut. Noilla em sanoilla tarkoitan "jeesuksennimessäjavere9116Mitä virkaa SRK:lla?
Täällä kilvan vakuutellaan että hoitokokoukset oivat paikallisten rykyjen ylilyöntejä. Vaikka paikalla aina oli SRK:n lä2115Vl:t voitte pidättää anteeksiannon mutta...
Sana Sunnuntaiksi: Vanhoillislestadiolaiset, toimitte syntejä pidättäessänne ja tuomarina ollessanne Matt 18 luvussa ku1114Lest, on lest. aikakirja sen todistaa
Ihan sama onko vl vai el. Hirvittävä meuhkaaminen alkaa kun aletaan puhua tosiasioita Raamatusta. Aikakirjallekin evank2113Käsi sydämelle
Olen monesti saanut palautetta.. Siitä tämä.. ""Siirtämistä tapahtuu usein tilanteessa, jossa aggressiota ei uskalleta4112SRK-itsensä ylentäjien mahalasku
Vanhoillislestadiolaisuus ja keskusjärjestönsä SRK on kokenut mahtavan imagotappion kaikesta salailusta ja julkisuuskuva4111