jle-66
![]()
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Päivän Sana
Efesolaiskirje: 2:1 Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne, 2:2 joissa te8133Vanhoillislestadiolaiset vs hellarit
Mielestäni kummassakin liikkeessä on oikeat tsiuskovaisensa, mutta kokonaisuutena pidän vanhoillislestadiolaisuutta palj12133Anteeksi ruma sana
Minun on kuitenkin pakko sanoa asia suomenkielellä,-suoraan.: Eli Vittuilu on taitolaji. Olen ilokseni saanut joltaki12133Vakakselle ero asiaa
Täällä suomessa on sanonta, että nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla. Uskoisin saman säännön pätevän ruotsissakin.3130Virsi SRK-lestadiolaisuudesta?
Vanhan virsikirjan virressä 440 2.säkeistössä laulettiin ennen: ”Nyt viekas vilppi täällä on noussut kunniaan. On valhe3129Jeesus armahda
Noilla sanoilla palstan wanha eksyttäjä joutui tuskan yönään rukoilemaan Jeesukselta armoa. Sen jälkeen hän onkin keskit37128Hyvää Lucianpäivää ystävät
Jos tämä palsta kyllästyttää vuokseni voin suositella kaikille tosi informatiivista ja asiallista palstaa. http://hakom2127Suviseurat kultainen vasikka lestadiolaisille?
Moppi, Huomaa kysymysmerkki perässä. Nyt asianosaisilla on tilaisuus oikaista minua.. 2.Mooseksen kirja: 32:1 Mutta kun0127Puhdistus ilman Sovintoverta
Toivoisin että aloitus saa pysyä siitäkin huolimatta että siinä mainitaan todellisen palastuksen Sinetti.. Kuten tiedäm21126Mitkä olivat ns ikuisen elämän sanat ennen Jeesusta?
Tätä asiaa olen moneen kertaan kysellyt, enkä vastausta ole saanut. Noilla em sanoilla tarkoitan "jeesuksennimessäjavere9125Kimppakivaa?
2.Pietarin kirje: 1:20 Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitet4124Hoitokokoukset eivät tulleet Pyhästä Hengestä
Vl-osapuolikin on myöntänyt hoitokokouksissa olleen ylilyöntejä. Pyhä Henki ei koskaan syyllisty lihantekoihin-, eli yli2124- 3122
TV vahingoittaa pikkulasten aivoja
Uutta yllättävää tutkimustietoa maailmalta. ehkä televisiokielto olikin kaukoviisasta toimintaa? http://www.iltasanomat4122Jeesuksen näkijät
Matt. 24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko. 24:24 Sillä vä9119Solidaarisuus vl-liikkeessä
Solidaarisuus vl-liikkeessä, kuuluu ilmeisesti samaan sarjaan, saksalaisen huumorin- ja ruotsalaiset sotasankarit, toise0119Matt.15 vl-väännöksenä
Nimittäin. Ihka karmaisevilta kuulostaisivat nuo Matt 15 sanat, jos niissä Jumala ja Jeesus korvattaisiin sanalla Valtak4119Vl:t voitte pidättää anteeksiannon mutta...
Sana Sunnuntaiksi: Vanhoillislestadiolaiset, toimitte syntejä pidättäessänne ja tuomarina ollessanne Matt 18 luvussa ku1119Sielu ei ole kuolematon
Nyt on tainnut bergelle käydä vahinko, kun on poistanut runsaasti keskustelua herätäneen aloitukseni väitetystä sielun k8117Mitä virkaa SRK:lla?
Täällä kilvan vakuutellaan että hoitokokoukset oivat paikallisten rykyjen ylilyöntejä. Vaikka paikalla aina oli SRK:n lä2116