Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Epäilen että osaisit tuntea sääliä melperi. Käytät sääli-sanaa synonyymina halveksunnalle.
Ihmekös tuo kun hellari tuntee vetoa rikollisiiin ja pedofiileihin, hellareitahan on vankilat pullollaan.
17.06.2014 20:30
****Teuvo halveksii seurakuntayhteyttä ja tekee itselleen vain hallaa. Uskova tarvitsee seurakuntayhteyttä. ****
Sekin on Ellen Whiten adventistien opin vaikutusta Teuvoon. Myönnän syyllisyyteni, minä aikoinani opetin sen Teuvolle.
17.06.2014 20:25
Miksi viihdyt pedofiilien ja rikollisten seurassa niin hyvin? ( Oma väitteesi vanhoillislestadilaisista)
17.06.2014 20:21
Sitä vaan ihmettelen kauhiast että miten hyvin Teuvo viihtyy täällä s,aatanoiden parissa. Luulisi hänen hakeutuvan vertaistensa hyvien seuraan ja karttavan pahaa.
15.06.2014 19:58
On Teuvolla sääntö, että kun hänelle tulee kinkkinen paikka eteen, hän kääntää huomion viestin tuojaan asian sijasta. Sitten hän kehuu kuinka voittaa aina väittelyt.
Ei Teuvokaan voinut sanoa asiaan mitään että Pietari olisi tunnistanut jos Paavali olisi ollut valehtelija.
15.06.2014 19:48
Itse ufo-ilmiötä en epäile, koska olen itsekin niitä nähnyt.
15.06.2014 00:00
Varmasti tunnet Teuvon kun olet Teuvo.
14.06.2014 20:23
Hyvän pointin vetäisit esiin TMarko, siihen ei ole Teuvolla mitään vastaanhangoittelemista.
14.06.2014 20:11
Teuvolla on tyypillinen valehtelijan ongelma: Hän ei millään muista kaikkia valheitaan vuosien varrelta ja siksi hän puhuu toistuvasti itsensä kanssa ristiin.
14.06.2014 17:54
Raamattukin käskee yhden profetoida toisten arvostelevan sitä. Profeetta ei siitä saa tulistua ja alkaa herjaamaan arvostelijoitaan s,aatanoiksi.
Toisaalta, kymmenten vuotten Teuvon tuntemuksella sanon ettei yksikään Teuvon profetia toteutunut. Raamattu ja järki sanoo että sellainen on valheprofeetta.
14.06.2014 17:30
Onneksi ihmisillä on rakkaus totuuteen ja he huomaavat helposti Teuvon valheellisuuden.
Tähän on odotettavissa puskaherja Teuvolta, odotellaas..
14.06.2014 17:28
Tunnen Teuvon lähemmin 22 vuoden takaa ja sitä ennen olin puolituttu jo neljä vuotta. Olen seurannut hänen kirjoitteluaan sen 22 vuotta, vuodesta -05 lähtien netissä ja juuri nettikirjoittelu paljasti hänet minulle riivatuksi ja valehtelijoiden valehtelijaksi.
Hänen missionsa on houkutella joku uskovainen tunnustamaan uskonsa ja sen jälkeen hän repii tämän uskovaisen uskon kappaleiksi.
Teuvo vaikenee nykyisin siitä mistä hän ennen puhui avoimesti että hän kirjoittaa suurimman osan herjakirjoituksistaa automaattikirjoituksena hengiltä, jonka Teuvo kuvittelee olevan jeesus.
13.06.2014 20:11
Varmasti edustan mellulle vl-miestäkin kun uskallan sanoa hänelle vastaan.
Varmaan onkin niin että hän pohjimmiltaan haluaisi itse olla pedofiili. Hän on taitava käyttämään ns hyvää asiaa lyömäasenaan tehdessään pahaa.
11.06.2014 12:06
Mellu käyttäytyy kuin linnakundi. Oikeastaan voisi kysyä että mikä Mellun käytöksessä erottaa hänet linnakundista? No hellareita, eli hänen hengenheimolaisiaanhan siellä on suurin osa.
Kohta taas Raamattupalstalle ilmestyy aloitus "Onko Devoit pedofiili, sellaista puhutaan"
11.06.2014 11:51
Pastorin poika omaa erittäin fiksut käytöstavat, mutta teillehän fiksuus merkitsee vain heikkoutta.
Pastorin poika ei näytä ymmärtävän että on sota hyvän ja pahan henkimaailman välillä, mutta toisaalta, onhan sekin fiksua että yrittää ensin hyvällä.
09.06.2014 20:20
Pastorin-poika yritti läestyä sinua pimeyden henkien sanansaattajaa kristillisessä rakkaudessa ja sai heti sinulta nimen saatanan tekopyhitetty.
09.06.2014 20:12
Ei Teuvo voikaan puhua totta kun hän on sanonut että s,aatanalle saa valehdella. Hän siis saavalehdella kaikille, koska jokainen lähimmäinen on hänelle s,aatana.
09.06.2014 19:41
Pastorin poika. Se Teuvo johon tutustuin 22 vuotta sitten oli fiksu ihminen, joka toivotti jopa siunausta ihmisille. Muutos hänessä on sanoin kuvaamaton, mutta ystävät tekevät kaltaisekseen ja Teuvon ystävänä on paha henkimaailma.
Et voi odottaa totuutta Teuvolta koska hän on itse sanonut että "saatanalle saa valehdella" ja jokainen lähimmäinen on Teuvolle saatana. Teuvon missio on kertoa että hän itse on ainoastaan Jumalalle kelvollinen, hänen tehtävä on vain julistaa ähäkutti evankeliumia todistukseksi ihmisille etteivät he kelpaa Jumalalle.
09.06.2014 18:40
Pastorin-poika kirjoittaa ufoista täysin totta. Raamatussa on myös kohta jossa sanotaans,aatanan voiman olevan niin suuren, että se saa lankeamaan tulenkin taivaasta maahan. Selvä viittaus ufoihin siinäkin.
08.06.2014 23:26
On todella poikkeuksellista että Teuvo vaikenee tämän aloituksen edessä, hän ei itselleen tyypilliseen tapaansa ole käynyt nakkelemassa edes puskista herjojaan.
Teuvollehan riitely on kuin renkipojalle syömään kutsu.
Teuvon opashenget laittavat aina mustan seinän sellaisen asian eteen mihin he eivät halua Teuvon ryhtyvän, tämän aloituksen kohdalle on näköjään sellainen musta seinä pystytetty.
08.06.2014 12:28
8 / 275