Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

1. Hei! olen modelli...

ja aina kun olen Suomessa niin lueskelen ja sössään täällä ml-palstalla.
    Miehen logiikka
    9
    213
  2. Millainen (f)iilis just nyt?

mul on jotain 9 luokkaa vaikka vitutta ihan perkeleesti.
    Miehen logiikka
    17
    213
  3. Windows 8

Kahden käyttökokemus päivän jälkeen olen valmis poistamaan kyseisen päivityksen ja siirtymään takaisin 7aan. Oikeesti to
    Suhteet
    29
    213
  4. Suomessa maailman älykkäimmät lapset "kouluissa"

Kuka selvittää sen, että miksi nämä "älykkäät lapset" taantuvat aikuistuessaan maailman tyhminmäksi kansaksi. Onko aivov
    Sinkut
    20
    208
  5. Järki vs. voimatazkat

Mitä v--tua? Olisko kannattanut kuunella opee ja käydä koulut loppuun. Näissä porukoissa ei juuri neropatteja pyöri, eiv
    Miehen logiikka
    10
    206
  6. Vaalit tulossa ja apinaa koijataan taas

Tällä kertaa ilmastomuutoksen nimissä, koska SOTE agenda meni vituxx. Suomalaiset ovat ihmekansaa, milloin ulkoistavat r
    Sinkut
    0
    205
  7. Adressi: kannabis kauppoihin ja

ilotalot sosiaalitoimen yhteyteen. Pyrokratia jyllää, kansalaisten vapautta päättää omista asioistaan kavennetaan koko a
    Miehen logiikka
    9
    205
  8. Kenen palstalaisen kanssa,

tai sanotaan, että kenen suomalaisen kanssa et ole koskaan, tai siis sanotaanko, että kenen skandinavialaisen kanssa hal
    Miehen logiikka
    7
    205
  9. Annan jokaiselle joka haluaa....

haukkumanimen ja aloitan ~katiskaruippi? sta Ei ei plussia pleas! ettei toi yx hermostu.
    Miehen logiikka
    13
    204
  10. I have fucking big head!

fucking big head, yeh!
    Miehen logiikka
    7
    203
  11. Tietääkö kukaan....

mikäon se/ne naisten hajuvesi, missä on sellainen kuvottavan pistävä ei tuoksu vaan haju. Olen törmännyt varsinkin keski
    Miehen logiikka
    23
    201
  12. Asiahan ei tietysti minulle kuulu...mutta

mitä tehdä vatipäille, jotka eivät kestä edes helteiden tuomia inspiraatioita? Kulttuurikonservatiivin, (niin kuin minä
    Miehen logiikka
    10
    201
  13. Kenellä palstan...

naisella on parhaat "sämpylät"? ps.oon salilla ja kohta on nälkä.
    Miehen logiikka
    13
    200
  14. Miksi naiste tunkevat...

typerää logiikkaansa tänne palstalle, mutta eivät noudata sitä normaalissa elämässä. Idiootit eivät saa vastata! http
    Miehen logiikka
    5
    200
  15. Muistutus naisille...

jotka ovat menossa "hilettämään" tänään, huomenna, ensiv..... Kännilista Tuhkimo -känni: Tulee kotiin ilman toista ke
    Miehen logiikka
    0
    199
  16. Kysymys naisille.

Miksi naiset eivät halua tavata/treffeille TB:lle tai yleensäkään huoltoasemille. Ja pitääkö paikkaansa, että mitä isomp
    Sinkut
    16
    199
  17. Morjens...senare!

Onko täällä likkoja, joilta lohkeis hetki aikaa:)? https://youtu.be/tyPDQpel8bI
    Miehen logiikka
    9
    199
  18. Kuinka moni nainen...

on pohtinut tai myöntää edes ajatelleensa kuinka voisi kiertää/romuttaa teorian. - Jos haluut, niin on pakko antaa.
    Miehen logiikka
    6
    197
  19. Otan kantaa !!

Pieni poika kysyy isältään: - Isä, meillä on ainekirjoitusta koulussa. Saanko kysyä jotain? - Tietysti, poikani! Kysy po
    Miehen logiikka
    11
    196
  20. Rotten apple

Miksi naiset painottavat miehen haku kriteereissä päihderiippumatonta miestä, jos joka lauantai ja sunnuntai aamu herääv
    Sinkut
    8
    195