Kysymys naisille.

Miksi naiset eivät halua tavata/treffeille TB:lle tai yleensäkään huoltoasemille. Ja pitääkö paikkaansa, että mitä isompi pää, sitä kovempi päänsärky ja sitä useammin.

16

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ymmärrä lässytyksestäsi taaskaan mitään mutta olen kyllä ollut treffeillä huoltsikalla.

• Kysyn nyt vielä kerran, että jos se leffa juttu napannu, niin mennäänkö sitten suoraan asiaan?

• modelli kirjoitti:

Kysyn nyt vielä kerran, että jos se leffa juttu napannu, niin mennäänkö sitten suoraan asiaan?

Taidat olla ruma kun noin kuvittelet sinulla olevan mitään mahdollisuuksia.

• gloriana_demeter kirjoitti:

Taidat olla ruma kun noin kuvittelet sinulla olevan mitään mahdollisuuksia.

Jaa...jaa jos en nyt niin ruma, mutta karu kuitenkin. Onko sun vaikea tehdä omia päätöksiä. Miksi et kysy siltä exältäsi jonka kanssa olette vieläkin ystäviä, että mitä mun nyt pitäis tehdä.

• modelli kirjoitti:

Jaa...jaa jos en nyt niin ruma, mutta karu kuitenkin. Onko sun vaikea tehdä omia päätöksiä. Miksi et kysy siltä exältäsi jonka kanssa olette vieläkin ystäviä, että mitä mun nyt pitäis tehdä.

Miksi kuvittelet, että minulla olisi vaikeuksia tehdä omia päätöksiä?

Miksi kuvittelet, että minulla olisi vaikeuksia tehdä omia päätöksiä?

Jos en ole sinulle aikaisemmin tätä sanonut niin nyt sanon, minä en kuvittele, saatikka luule....mitään. No miten on, meinaatko odottaa, että hiuksesi harmaantuvat oikeesti?

• modelli kirjoitti:

Jos en ole sinulle aikaisemmin tätä sanonut niin nyt sanon, minä en kuvittele, saatikka luule....mitään. No miten on, meinaatko odottaa, että hiuksesi harmaantuvat oikeesti?

Kyllä sinä vaan ihan selkeästi kuvittelet ja olet myös ihan oikeasti totaalisen sekaisin.

Kyllä sinä vaan ihan selkeästi kuvittelet ja olet myös ihan oikeasti totaalisen sekaisin.

Väitätkö sinä gloriana_demeter minulle, että sinä et omaa mitään tunteita minua kohtaan, kun sinun sormesi asettuvat näppäimistölle vastataakesi minulle. Väitätkö sinä tosissasi, ettei sormesi ala hikoilemaan ja sydämmesi pompahtelemaan oudosti kun vastaat minun viesteihini.

• oon mä kerran käyny TB:llä miehen kans kahvilla kun muuta kahvilaa ei lähistöllä ollut.

• Siis treffeillä, kumpi maksoi? Tai mitäpä se mulle kuuluu....ohitetaan kysymys...missä hiton hornassa sä asut?

• mustispeppers

Mä en mielellään tekis treffejä millekään huoltikselle, kun siellä se kaffi on ihan tervaa ja kun mä saan aina pannun viimeset sumpit kuppiini, niin olisi ihanaa vaikka termospullon kanssa treffailla :) Jos se kaffi oli itsekeitettyä.

• gtfasz3333333333334

No, itse en ainakaan tahdo mennä mihkään inhottavan bensanhajun keskelle. Kertoo tosin jo aika paljon henkilöstä jos tahtoo treffeille mennä huoltsikalle.

• ArJa

Olen mä joskus käynyt huoltsikka-treffeillä, ei se mua haittaa.
      Ainut, että ainakin täällä huoltsikka on niin täynnä testosteronia ja paikallisia "punaniskoja", että se vähän ahistaa...

• ~cissi~

Koska naiset ei halua ylipäätään kahvitreffeille. Ja vielä raksamiesten ja taksareiden sekaan. Joopa, mäkin lähden tästä Rantaperkiön Shellille glitteriä varisten. Treffaan kerralla enempi miehiä.

• Just joo....pientä epätasapainoa. Mä haluun Hiltoniin!! mut kirjoittelen S24:lla:D

• Toi päänsärky kuullostaa kyll aika ufo-jutulta ;)

Olen käynyt pari kertaa treffeillä ABC:llä, jopa omasta ehdotuksestani. - Mutta ei ne ABC:t taida mitään varsinaisia huoltoasemia enää nykyää olla. - Enemmän ravintola-kauppakeskuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe