Kysymys naisille.

Miksi naiset eivät halua tavata/treffeille TB:lle tai yleensäkään huoltoasemille. Ja pitääkö paikkaansa, että mitä isompi pää, sitä kovempi päänsärky ja sitä useammin.

16

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ymmärrä lässytyksestäsi taaskaan mitään mutta olen kyllä ollut treffeillä huoltsikalla.

      • Kysyn nyt vielä kerran, että jos se leffa juttu napannu, niin mennäänkö sitten suoraan asiaan?


      • modelli kirjoitti:

        Kysyn nyt vielä kerran, että jos se leffa juttu napannu, niin mennäänkö sitten suoraan asiaan?

        Taidat olla ruma kun noin kuvittelet sinulla olevan mitään mahdollisuuksia.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Taidat olla ruma kun noin kuvittelet sinulla olevan mitään mahdollisuuksia.

        Jaa...jaa jos en nyt niin ruma, mutta karu kuitenkin. Onko sun vaikea tehdä omia päätöksiä. Miksi et kysy siltä exältäsi jonka kanssa olette vieläkin ystäviä, että mitä mun nyt pitäis tehdä.


      • modelli kirjoitti:

        Jaa...jaa jos en nyt niin ruma, mutta karu kuitenkin. Onko sun vaikea tehdä omia päätöksiä. Miksi et kysy siltä exältäsi jonka kanssa olette vieläkin ystäviä, että mitä mun nyt pitäis tehdä.

        Miksi kuvittelet, että minulla olisi vaikeuksia tehdä omia päätöksiä?


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Miksi kuvittelet, että minulla olisi vaikeuksia tehdä omia päätöksiä?

        Jos en ole sinulle aikaisemmin tätä sanonut niin nyt sanon, minä en kuvittele, saatikka luule....mitään. No miten on, meinaatko odottaa, että hiuksesi harmaantuvat oikeesti?


      • modelli kirjoitti:

        Jos en ole sinulle aikaisemmin tätä sanonut niin nyt sanon, minä en kuvittele, saatikka luule....mitään. No miten on, meinaatko odottaa, että hiuksesi harmaantuvat oikeesti?

        Kyllä sinä vaan ihan selkeästi kuvittelet ja olet myös ihan oikeasti totaalisen sekaisin.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Kyllä sinä vaan ihan selkeästi kuvittelet ja olet myös ihan oikeasti totaalisen sekaisin.

        Väitätkö sinä gloriana_demeter minulle, että sinä et omaa mitään tunteita minua kohtaan, kun sinun sormesi asettuvat näppäimistölle vastataakesi minulle. Väitätkö sinä tosissasi, ettei sormesi ala hikoilemaan ja sydämmesi pompahtelemaan oudosti kun vastaat minun viesteihini.


    • oon mä kerran käyny TB:llä miehen kans kahvilla kun muuta kahvilaa ei lähistöllä ollut.

      • Siis treffeillä, kumpi maksoi? Tai mitäpä se mulle kuuluu....ohitetaan kysymys...missä hiton hornassa sä asut?


    • mustispeppers

      Mä en mielellään tekis treffejä millekään huoltikselle, kun siellä se kaffi on ihan tervaa ja kun mä saan aina pannun viimeset sumpit kuppiini, niin olisi ihanaa vaikka termospullon kanssa treffailla :) Jos se kaffi oli itsekeitettyä.

    • gtfasz3333333333334

      No, itse en ainakaan tahdo mennä mihkään inhottavan bensanhajun keskelle. Kertoo tosin jo aika paljon henkilöstä jos tahtoo treffeille mennä huoltsikalle.

    • ArJa

      Olen mä joskus käynyt huoltsikka-treffeillä, ei se mua haittaa.
      Ainut, että ainakin täällä huoltsikka on niin täynnä testosteronia ja paikallisia "punaniskoja", että se vähän ahistaa...

    • ~cissi~

      Koska naiset ei halua ylipäätään kahvitreffeille. Ja vielä raksamiesten ja taksareiden sekaan. Joopa, mäkin lähden tästä Rantaperkiön Shellille glitteriä varisten. Treffaan kerralla enempi miehiä.

      • Just joo....pientä epätasapainoa. Mä haluun Hiltoniin!! mut kirjoittelen S24:lla:D


    • Toi päänsärky kuullostaa kyll aika ufo-jutulta ;)

      Olen käynyt pari kertaa treffeillä ABC:llä, jopa omasta ehdotuksestani. - Mutta ei ne ABC:t taida mitään varsinaisia huoltoasemia enää nykyää olla. - Enemmän ravintola-kauppakeskuksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe