Windows 8

Kahden käyttökokemus päivän jälkeen olen valmis poistamaan kyseisen päivityksen ja siirtymään takaisin 7aan. Oikeesti toi 8 ei todellakaan ole ihmisille joissa asuu pienikin negatiivisuuden siemen.

29

186

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ubuntu Linux:.!1#%?+

      .

      Mä vaan tykkään käyttää konetta en tapella sen kanssa

      Har!

      .

    • S Etämies

      Onx sulla 7 ultimate
      Mullon yhdellä koneella-----löytyy yllättäviä ominaisuuksia, eikä kannata asentaa
      sovelluksia turhaan tai harkitsematta tarkkaan

    • Kai se on ulti.... eniten mikä mua riipo ole se, intimiteetisuoja, saakelin MS-tili tunki mun nimen joka vitun kuvaan ja joka saatanan kansioon. Ja ne on siellä .....ja pysyy, oli vaan pakko antaa oma nimi kun latasin digi8in. Jos niitä ei mun tietoja saa pois tuolta niin pakko tää on lanata....

      • s Etämies

        Mullon väärä identiteetti-------------vainaja ei tarvinnut enää


      • Anteeksi keskeytys:.
        s Etämies kirjoitti:

        Mullon väärä identiteetti-------------vainaja ei tarvinnut enää

        .

        Mutta kuulutteko te identiteetit johonkin kerhooon????????

        Har!

        .


      • Anteeksi keskeytys:. kirjoitti:

        .

        Mutta kuulutteko te identiteetit johonkin kerhooon????????

        Har!

        .

        Ei kestä....meikäläinen kuuluu pariinkin kerhoon. Suomenkielen oikeinkirjoitus-seuraan ja Runoseuraan:D


      • net cop
        modelli kirjoitti:

        Ei kestä....meikäläinen kuuluu pariinkin kerhoon. Suomenkielen oikeinkirjoitus-seuraan ja Runoseuraan:D

        Entäs kuulutko myös Yakovin Jumalan seurakuntaan ja Kuninkaan Soturit
        jotka eivä pääse rekisteriim rikollisten sääntöjensä vuoksi
        poliisi on kovasti kiinnostunut Lefsta ja Markosta-----siis Marko Forssin kaimasta?


    • käyttis toimii

      XP rules

      • huomannut saman

        xp tulee jäämään ja pysyy ikivihreänä.


    • kiitos tiedosta

      Voi perhana. Kävin katsomassa w8:a vain you tubesta ja totesin, etten tarvitse sitä.
      Siinä tulee 90% sellaista rompetta työpöydälle jota sen tarvitse. Sen ulkoasukin huokuu jakamista, eli se ei ole enää turvallinen työkone. Saati vapaa-ajan käyttöön
      .
      Jos nyt kysyt, niin se on tappava vanhuksille jotka vasta opettelevat käyttöä.
      Erittäin huono veto. Pitäköön kasinsa puhelimessa....eikös se ole puhelinsovellus?

      En todellakaan hae sitä koneelle.

      • Yleensä minäkin laitan jonkun "hullun tiedustelijan" ensin kokeilemaan, mutta voi nyt minnuu pientä minkä menin tekemään, latasin koneelleni jotain sellaista mistä en tiennyt yhtikäs mitään.

        7:ssa esim. sammuttaminen onnistui yhdellä hiiren liikkeellä, mutta kasissa toiminnon saaminen esiin vaatii jälleenkouluttautumista >> eikä tässä vielä kaikki, kone alkoi käymään kuumana, tuuletin huutaa alvariinsa... 7:lla käydessä raudan runko oli niin kylmä, että piti hanskat kädessä käyttää konetta. Täytyy vielä testata kauvanko akulla pystyy palstailemaan, "7" meni 6h helposti.

        Vielä sen verran aiheesta ennen kuin lopetan, niin asennusvaiheessa avustaja ilmoitti että, 8 ei voida asentaa ennen kuin Intelin joku osa "ajurit"


      • kiitos tiedosta
        modelli kirjoitti:

        Yleensä minäkin laitan jonkun "hullun tiedustelijan" ensin kokeilemaan, mutta voi nyt minnuu pientä minkä menin tekemään, latasin koneelleni jotain sellaista mistä en tiennyt yhtikäs mitään.

        7:ssa esim. sammuttaminen onnistui yhdellä hiiren liikkeellä, mutta kasissa toiminnon saaminen esiin vaatii jälleenkouluttautumista >> eikä tässä vielä kaikki, kone alkoi käymään kuumana, tuuletin huutaa alvariinsa... 7:lla käydessä raudan runko oli niin kylmä, että piti hanskat kädessä käyttää konetta. Täytyy vielä testata kauvanko akulla pystyy palstailemaan, "7" meni 6h helposti.

        Vielä sen verran aiheesta ennen kuin lopetan, niin asennusvaiheessa avustaja ilmoitti että, 8 ei voida asentaa ennen kuin Intelin joku osa "ajurit"

        Laittoivat hyvän idean liikkeelle testaamatta ja nyt odottelevat siellä Winkkari pääkallopaikalla saavansa käyttäjiltä palautetta. JA korjaavat jos korjaavat jälkikäteen.

        Intelin ajurit pois? Wtf in deed! JA kone kuumenee??
        Kauheaa taantumusta. Sitä ei ole tehty läppäreihin, eikä ehkä siinä toimi.

        Toivottavasti saat sen nätisti ulos koneelta.

        Tuolla samalla yritys-erehdys tekniikalla kyl oppii enemmän kuin ihmettelemällä. Et sikäli... :) ajattele positiivisesti.


      • plus
        kiitos tiedosta kirjoitti:

        Laittoivat hyvän idean liikkeelle testaamatta ja nyt odottelevat siellä Winkkari pääkallopaikalla saavansa käyttäjiltä palautetta. JA korjaavat jos korjaavat jälkikäteen.

        Intelin ajurit pois? Wtf in deed! JA kone kuumenee??
        Kauheaa taantumusta. Sitä ei ole tehty läppäreihin, eikä ehkä siinä toimi.

        Toivottavasti saat sen nätisti ulos koneelta.

        Tuolla samalla yritys-erehdys tekniikalla kyl oppii enemmän kuin ihmettelemällä. Et sikäli... :) ajattele positiivisesti.

        tässä on W7 Home Premium ja toimii loistavasti.
        Olen käyttänyt kaikkia muitakin seiskan versioita, eikä valittamista.
        Niitä uskaltaa suositella


      • S Etämies
        modelli kirjoitti:

        Yleensä minäkin laitan jonkun "hullun tiedustelijan" ensin kokeilemaan, mutta voi nyt minnuu pientä minkä menin tekemään, latasin koneelleni jotain sellaista mistä en tiennyt yhtikäs mitään.

        7:ssa esim. sammuttaminen onnistui yhdellä hiiren liikkeellä, mutta kasissa toiminnon saaminen esiin vaatii jälleenkouluttautumista >> eikä tässä vielä kaikki, kone alkoi käymään kuumana, tuuletin huutaa alvariinsa... 7:lla käydessä raudan runko oli niin kylmä, että piti hanskat kädessä käyttää konetta. Täytyy vielä testata kauvanko akulla pystyy palstailemaan, "7" meni 6h helposti.

        Vielä sen verran aiheesta ennen kuin lopetan, niin asennusvaiheessa avustaja ilmoitti että, 8 ei voida asentaa ennen kuin Intelin joku osa "ajurit"

        Tiesitkös hassun jutun-------N8:sta poistaa toisen ytimen voi katsella Suomen telkkaria ulkomailla. kun kotona on oma kone päällä

        hakkeroi itseään rikotulla kännyllä:D


      • plus kirjoitti:

        tässä on W7 Home Premium ja toimii loistavasti.
        Olen käyttänyt kaikkia muitakin seiskan versioita, eikä valittamista.
        Niitä uskaltaa suositella

        7 on ihan JEES! Mutta ainakin 8:n 2G verkko asennuksessa on jotain kummaa. Mitä Microsoftilaisiin on ollut uskomista niin 7han oli vaan välivaihe ja täynnä puutteita mitä kasilla täydennetään "täydelliseksi" Ihan kuin joku olisi kesinyt, että meillä on nyt lapio, mutta se ei ole täydellinen...vielä. Mutta otetaan siitä kahva ja varsi pois, mutta lisätään siihen toinen laippa rinnalle niin sitten meillä on täydellinen lapio, lapio, lapio.....................................................................


      • S Etämies kirjoitti:

        Tiesitkös hassun jutun-------N8:sta poistaa toisen ytimen voi katsella Suomen telkkaria ulkomailla. kun kotona on oma kone päällä

        hakkeroi itseään rikotulla kännyllä:D

        Käyttäen GSM:ää vai nettiä?


      • S etä
        modelli kirjoitti:

        Käyttäen GSM:ää vai nettiä?

        nettiä voi sumplia sim-korteilla Voip puhelujakin ilmaiseksi kännyllä


      • S etä kirjoitti:

        nettiä voi sumplia sim-korteilla Voip puhelujakin ilmaiseksi kännyllä

        Pitäähän sun ensin päästä verkkoon ensin, mistä saa ilmaisia sim-kortteja...puhutko nyt pakettidata sopimuksellisesta simistä?


      • S Etämies
        modelli kirjoitti:

        Pitäähän sun ensin päästä verkkoon ensin, mistä saa ilmaisia sim-kortteja...puhutko nyt pakettidata sopimuksellisesta simistä?

        No eihän SIM-kortteja ilmaseksi saa, paitsi asikaslahjana olen saanut pari kertaa
        ja kun on kymmenkunta kännyä eri tarkoituksiin ja SIM-kortteja on erilaisia
        voi mobbililittymäkortin laittaa kännyyn ja huijata verkoja luulemaan puhelinkortiksi
        ja VoiP palvelimet Skypen muut luulemaan, että soitatkin tietsikalla, eikä tosiasiassa kännyllä---------vähän kimuranttia, mut kai hokaa sen jujun ;-)

        Aina on huvä varoiksi hankkia prepaid, jonka haltijaa ei voi jäljittää

        Ilmaiseksi sain romukännykän, jolla ei voi soittaa muuten, mutta löytää kaukaa
        WiFi verkkoja ja yksilertaisella niksillä pääsee läpi suojattuunkiin verkkoon utelemaan :-) kätevä hotspotmittarina--näkee jos on proxyja lähellä


    • sxth

      Huomasin viikolla TM:n otsikon, jossa luki että "Windows 8 vaatii opettelemista". Hyvä kun vinkkasit kokemuksiasi. Luotan palautteeseesi, koska jotenkin oletan, et pelaat niiden kanssa kohtuullisen paljon.

      En ymmärrä, miten ms uskaltaa säveltää uutta, Etenkään sellaita, jota ei edes alan gurut sisäistä näppärästi. On tainnut käyttis karata tekijöidensä käsistä. Lisenssit on yhä varjellumpia ja käytettävyys yhä kehnompi. On tainnut lähdekoodi paisua ääriinsä.

      • Mitä enemmän käytän 8:a sitä vakuuttuneempi olen siitä että se on tehty kosketusnäyttö laitteisiin tv, känny ja niin edelleen....firman aulaan tai neukkariin missä voi pitää powerpoint miittinkejä:D ja olla sillen diibadaaba Otkasä lattee? Mulle tulee yks sooda, vadelma sooda ja katkis-patonki ja sit mä tökkään sormella ruutuun ja kaikilla on hauskaa....firman piikkiin!


      • sxth
        modelli kirjoitti:

        Mitä enemmän käytän 8:a sitä vakuuttuneempi olen siitä että se on tehty kosketusnäyttö laitteisiin tv, känny ja niin edelleen....firman aulaan tai neukkariin missä voi pitää powerpoint miittinkejä:D ja olla sillen diibadaaba Otkasä lattee? Mulle tulee yks sooda, vadelma sooda ja katkis-patonki ja sit mä tökkään sormella ruutuun ja kaikilla on hauskaa....firman piikkiin!

        No sepä vasta somaa :) Mäkin haluan vaan croisantteja.. Niin ja se ykx tärkee kysymys, et onx ne paistettu täällä tänään!


      • sxth kirjoitti:

        No sepä vasta somaa :) Mäkin haluan vaan croisantteja.. Niin ja se ykx tärkee kysymys, et onx ne paistettu täällä tänään!

        Mitä!!? Mä en kuule kun mun korvat on täynnä vaikkua!


      • sxth
        sxth kirjoitti:

        No sepä vasta somaa :) Mäkin haluan vaan croisantteja.. Niin ja se ykx tärkee kysymys, et onx ne paistettu täällä tänään!

        Ja sitten katellaan siis kvartterin tulosta, ja kaikilla on tyytyväisiä. Toimitusjohtaja väsää seinälle lehtileikettä, jos kertoo miten firma laajenee alalla. Fokusessa on tänä vuonna the sormet ring... no keksittiin kyllä jo ajat sitten, mut onhan se hauskaa ja uutta patukoilla nakeilla tökötellä muiden tekemiä...

        Kosketusnäytöt / toiminnot. No ei ne oikeastaan mitään uutta tuo, mutta ihminen osoittaa sormellaan sitä mikä kiinnostaa. Milloin keksitään jotakin uutta oikeasti?


      • sxth kirjoitti:

        Ja sitten katellaan siis kvartterin tulosta, ja kaikilla on tyytyväisiä. Toimitusjohtaja väsää seinälle lehtileikettä, jos kertoo miten firma laajenee alalla. Fokusessa on tänä vuonna the sormet ring... no keksittiin kyllä jo ajat sitten, mut onhan se hauskaa ja uutta patukoilla nakeilla tökötellä muiden tekemiä...

        Kosketusnäytöt / toiminnot. No ei ne oikeastaan mitään uutta tuo, mutta ihminen osoittaa sormellaan sitä mikä kiinnostaa. Milloin keksitään jotakin uutta oikeasti?

        Tökkäsin juuri nakillani kuvaruutuun, mutta se ei tuntunut miltään, eli sillä ei ole mitään lisäarvoa tai sitten vain pyyhkäsin rajapintaa......olen alaston ja haluan riisua sinut!


      • sxth
        modelli kirjoitti:

        Mitä!!? Mä en kuule kun mun korvat on täynnä vaikkua!

        Mitäh???´´:) KROISANTTIA JA TÄNÄÄN PAISTETTUA!


      • sxth
        modelli kirjoitti:

        Tökkäsin juuri nakillani kuvaruutuun, mutta se ei tuntunut miltään, eli sillä ei ole mitään lisäarvoa tai sitten vain pyyhkäsin rajapintaa......olen alaston ja haluan riisua sinut!

        ;)


        Noh..Kiva katsella sua tuollein nakusillasi ja housut kintussa. Niin kävi Kasille. Mun sielu on vanhaa painosta ja nauttii alastoman katselusta :)


    • Tuolla lisää
    • Mul oli se Win 8 Consumer Preview virtuaalikoneessa ja sama paskahan siellä oli, vain eri paketissa.

      4-5 vuotta olen käyttänyt melkein pelkästään Debiania, eikä kyllä kaduta yhtään Windowsin hylkääminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      66
      5147
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      54
      3431
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      147
      2557
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2086
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      87
      1754
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1257
    7. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1219
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1175
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      89
      1169
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1126
    Aihe