ajaa kännissä ilman vaatteita Suomessa suoralla tiellä ilman valoja 2päällä kypärättä?
Saako mäkiautolla...
19
183
Vastaukset
- honda-mies
on mäkiauto?
- alright
jos pystyy
- Crocuta
No jos se suora viettää alaspäin. Niin kokeile. Kyllä ne sitten kertoo jos jotain menee väärin.
- kirpela
suora on omilla mailla eikä yleinentie :)
se pitää olla suljettu alue, eli aidattu ja vartioitu. Silloin ei tule rattijuopumus syytettä. Mut, niin kauan kuin toisilla ihmisillä on sille alueelle nk. vapaa pääsy missä rattijuoppo ajelee, niin syyte tulee.
relaxed_eyes kirjoitti:
se pitää olla suljettu alue, eli aidattu ja vartioitu. Silloin ei tule rattijuopumus syytettä. Mut, niin kauan kuin toisilla ihmisillä on sille alueelle nk. vapaa pääsy missä rattijuoppo ajelee, niin syyte tulee.
tajuun miks esim. Venäjällä saa ajaa kännissä, "suljettu alue, eli aidattu ja vartioitu." Harmi ettei noi palstan auto-inssit innostuneet mun mäkkäri kyselyyn.
- kirpela
modelli kirjoitti:
tajuun miks esim. Venäjällä saa ajaa kännissä, "suljettu alue, eli aidattu ja vartioitu." Harmi ettei noi palstan auto-inssit innostuneet mun mäkkäri kyselyyn.
vikaa meissä pelkissä kuskeissa on? Inssistä oo siks toisekseen hevonwtun hyötyä jos auto leviää, mekaanikko siinä tarvitaan. Tai *avuton nainen* niin mekaanikko löytyy. Ellei helposti, *avuton nainen hameessa*, mut se ois talvella kalsaa, joten kun apu löytyy housut jalaas, kaik on viä keskimäärin kohillens :D
- kirpela
relaxed_eyes kirjoitti:
eihän se oo moottorikulkuneuvo :/
kirpela kirjoitti:
vikaa meissä pelkissä kuskeissa on? Inssistä oo siks toisekseen hevonwtun hyötyä jos auto leviää, mekaanikko siinä tarvitaan. Tai *avuton nainen* niin mekaanikko löytyy. Ellei helposti, *avuton nainen hameessa*, mut se ois talvella kalsaa, joten kun apu löytyy housut jalaas, kaik on viä keskimäärin kohillens :D
inssi selittämään naiselle, että se on ajo-puku, ei hame tai pelkät housut, niin kuin esim. sinä olet käsittänyt. Pidä housut jalassa :D
- kirpela
modelli kirjoitti:
inssi selittämään naiselle, että se on ajo-puku, ei hame tai pelkät housut, niin kuin esim. sinä olet käsittänyt. Pidä housut jalassa :D
ohje oli päristellä ilman, ja minähän kilttinä tyttönä teen aina ohjeen mukaan :)
kirpela kirjoitti:
ohje oli päristellä ilman, ja minähän kilttinä tyttönä teen aina ohjeen mukaan :)
saanut mielenkiintoiset ohjeet, mistä ne on peräisin.
- kirpela
modelli kirjoitti:
saanut mielenkiintoiset ohjeet, mistä ne on peräisin.
lukaisin...taisi olla netistä :D
kirpela kirjoitti:
lukaisin...taisi olla netistä :D
Potentiaalienergia kertoo kappaleen kyvystä tehdä työtä (tai liikkua) sen asemasta/paikasta johtuen.
Kun esimerkiksi lantio nostetaan ylös, tarvitaan kineettistä energiaa, ylhäällä ollessaan kineettinen energia on muuttunut potentiaalienergiaksi. Kun lantio tipahtaa alas, potentiaalienergia muuttuu taas hetkiseksi kineettiseksi energiaksi.- kirpela
modelli kirjoitti:
Potentiaalienergia kertoo kappaleen kyvystä tehdä työtä (tai liikkua) sen asemasta/paikasta johtuen.
Kun esimerkiksi lantio nostetaan ylös, tarvitaan kineettistä energiaa, ylhäällä ollessaan kineettinen energia on muuttunut potentiaalienergiaksi. Kun lantio tipahtaa alas, potentiaalienergia muuttuu taas hetkiseksi kineettiseksi energiaksi.on potentiaalisia vaihtoehtoja *innostuu*
Juopuneena ei saa kuljettaa mitään ajoneuvoa. Oli sn moottorina sitten painovoima tai joku muu.
- RATTI:::!!!11111!!
.
joten tuomitaan kymmenen vuotta kuritushuonetta ja piiskaa
.
- Marjelie
olisi varmaan kivaa huristella pihalta mäkeä alas ilman vaatteita järveen. En suosittelisi menemään yleiselle tielle, enkä sinne järveenkään huristamaan kännissä.
Hyvää yötä!
(rättiväsynyt) - valo päällä
saa ajaa.
Saa myös laskea mäkeä 10m/min. ppm. - almasty
Ja alastomana esiintyminenkin julkisella paikalla on kiellettyä.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8904016/42955490
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056