Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

  1. Gin Gin :D

    http://youtu.be/TbGUrNtoRC4 Dream About Me- Moby Babe Oh, dream about me Lie... on the phone to me Tell me no truth If
    Miehen logiikka
    0
    172
  2. Onko palstalla muita pyhimyksiä?

    Luettelo pyhimyksistä. Katolisella kirkolla on virallisen roomalaisen pyhimysluettelon (Martyrologium Romanum) mukaan no
    Miehen logiikka
    14
    172
  3. Liikunnallinen tyttöystävä vs. passiivinen

    pullan tuoksuinen kotikissa. Mielestäni urheilevilla naisilla on ylivoimaisesti parhaat vartalot, sekä pirteys ja elämän
    Sinkut
    2
    171
  4. Vaalit tulossa ja apinaa koijataan taas

    Tällä kertaa ilmastomuutoksen nimissä, koska SOTE agenda meni vituxx. Suomalaiset ovat ihmekansaa, milloin ulkoistavat r
    Sinkut
    0
    171
  5. Ihmekkö ökkemhI

    Mikä saa sinut SYTTYMÄÄN ? tasapainoinen ihminen kansakunnan tukipilari. http://www.youtube.com/watch?v=2ZfolwkZ26k
    Miehen logiikka
    7
    171
  6. Ketkä ovat erittäin epäsopivia...

    toisilleen tällä palstalla esim. Minä ja Zisel ei sovita toisillemme koska meillä tulisi riita siitä kumpi määrää keitti
    Miehen logiikka
    16
    171
  7. Mä oon muodikas...

    mul on "farkut".
    Miehen logiikka
    8
    169
  8. Letter to a friend

    Mä tykkään susta..... ujostuttaa, pelottaa ja sä tykkäät musta. You are not Finnish, you are somewhere outside .... h
    Miehen logiikka
    10
    169
  9. Musavisa=corner

    Kysymys: mistä maasta rockyhtye Boston on kotoisin ;) vihje, ei ole suomalainen. Kesä on ohi, loppuvuoden tiukka työsa
    Miehen logiikka
    10
    169
  10. Koska tulee lauantain musa herutus avaus?

    Mitä jos jokainen päivä voisi sisältää seikkailun? Edes ihan pienen. En tarkoita sitä, että sinun pitäisi päästä pukille
    Sinkut
    17
    168
  11. Ajateltavaa

    Nyt afrikkalaisia on reilut 1,3 miljardia, eurooppalaisia vajaat 750 miljoonaa. Vuoteen 2050 mennessä väkiluvun pitäisi
    Sinkut
    43
    168
  12. Oikeesti...treffit mäkissä toimii

    Jos olet sillai niin kuin mies ja nainen, niin mitä tuhmuuksia teette tai puhutte? Tällä mun uudella ihailijalla on näk
    Miehen logiikka
    12
    168
  13. Vitun kiisseli...

    mä mä makaan lattialla ja kuolen....HAMSTERI.....,MITÄ TSIC WHIU http://www.youtube.com/watch?v=OMAIsqvTh7g
    Miehen logiikka
    4
    167
  14. En tiedä mikä kysymys on...

    mutta vastaus on modelli Ja sitten faktaa: Pilven massa: Pienehkö pilvi, 1x1x0,2 km painaa semmosen 1,6-3 tonnia,
    Miehen logiikka
    3
    167
  15. Miksi??????

    Miksi naiset suhtautuvat palstalla kirjoittaviin miehiin halveksuvasti ja väheksyvät tavallisia miehiä. Nainen, mitä etu
    Sinkut
    37
    167
  16. Järkevät jäljellä olevat palstalaiset...

    jatka listaa! 1. minä modelli 2. runontaja 3. montte..kunhan kissojensa hoidosta ehtii 4. tositypy..jos työmaalla vaan
    Miehen logiikka
    26
    166
  17. Shanghai Surprise

    Naisissa huomaa tämän kevään merkin, nimittäin serotoniini vaikutuksen mielialaan. Serotoniinin vajaus voi aiheuttaa ala
    Miehen logiikka
    17
    165
  18. Meditaatio harjoitus!

    Vilille ja muillekin hulluille.....kuuntele biisi ja katso kuvaa biisin ajan......saat muut ohjeet myöhemmin. -kuva ht
    Miehen logiikka
    2
    165
  19. Kenelle palstalaiselle kuuluisi....

    modellin rauhanpalkinto ja kenelle kirjallisuuspalkinto? ei youtubea tähän ketjuun, kiitos!
    Miehen logiikka
    17
    164
  20. Hästäkki!

    Ylpeä palstalainen esittäytyy, yhden näppis virheen vuoksi jäi L kirjoittamatta. Hallitsen suomen kielen hienosti – sai
    Miehen logiikka
    12
    164