Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8844

  1. Maahanmuutto myönteiset?

    Korjatkaa jos olen väärässä, ja toivon että avaukseni ei aiheuta keskustelua maahanmuuttajista, vaan maahanmuutto myönte
    Sinkut
    48
    122
  2. Nyt puhuu Päivi Räsänen!

    "Räsänen oli järkyttynyt tiedosta, että Helsingin poliisilla ei ole yhtään rekisteröityä lähdettä. Määräysten mukaan sää
    Miehen logiikka
    4
    121
  3. Mikä on paras niksi lumien katolta pois saamiseksi

    Päivän aforismi: Jos Juhannuksena on lunta katolla, niin melko varmasti sitä on maassakin. Oudointa on se, että kaikki
    Sinkut
    5
    120
  4. Nainen.....

    haluatko sisäisen rauhan puutarhaasi vai haluatko harhailla päämäärättömänä habittajana loppuelämäsi palstalla? Naisina
    Miehen logiikka
    18
    120
  5. Mitä te teette kun olette selvinpäin?

    Toinen päivä jo ilman päihteitä ja elämä tuntuu ihan tarkituksettomalta. Katoin aamulla peiliin ja sieltä vastaan katsoi
    Miehen logiikka
    17
    120
  6. Miksi asiat menivät niin kuin menivät?

    Eilen yöllä olin taksilla matkalla kotiin. Liikennettä ei ollut paljon, joten juteltiin kuskin kanssa niitä näitä. Yhtäk
    Miehen logiikka
    11
    119
  7. Ilmianna huono poliittinen päätös!

    On kuulema mennyt sivusto tukkoon. En ole kommunisti mutta välillä tuntuu siltä, että vallankumous olisi pienin haitta n
    Sinkut
    5
    119
  8. Jos Cheek on vetänyt............................................

    ........................................................................................................................
    Sinkut
    0
    118
  9. Kello on 14.45...

    mä lähen nyt goisaa, et jaksan bailaa illalla. Taidan mennä illalla naapuripitäjään eukon hakuun jos sattus olemaan joku
    Miehen logiikka
    8
    118
  10. Musta tulee rikas

    ja kuuluisa räppäri! Räppäreillä on parhaat gimmat, ne mitä räppäreiltä jää yli menee lätkä- ja futispelaajille. Tää on
    Miehen logiikka
    0
    118
  11. Nainen ei jäänyt aamupalalle!

    Viehättävä ja älykäs nainen tuppautui samaan taksiin ja jatkoille luokseni viime yönä. Kysyin häneltä aamulla, että olis
    Miehen logiikka
    19
    118
  12. Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin.

    Näin tulin ja koitin.......sormella! http://youtu.be/_zl4tOVkoYs
    Miehen logiikka
    3
    118
  13. Vastaa rehellisesti.com

    Kysymys on palstan leideille: Kuinka monta vuotta olet käyttänyt siihen, että löytäisit sen unelmiesi miehen? Kuinka m
    Sinkut
    10
    118
  14. Onko tämä yleinen paikka...

    saako täällä juoda julkisesti esim. viskiä. Idiooteilta pääsy kielletty!
    Miehen logiikka
    2
    117
  15. Kopaise Lilliä....

    tunteiden näyttämisestä tuli mieleeni eräs neitokainen joka oli niin kaikkitietävä ja osaava ettei tästä syystä olut kov
    Miehen logiikka
    1
    117
  16. Olen kyllästynyt rasismiin!

    Monien suomalaisten epäluuloinen suhtautuminen ja jopa suoranainen rasismi on vaivannut minua pitkään. Olen jo pitkään
    Sinkut
    23
    117
  17. Kansalainen modelli kuulluttaa!

    modellin päiväkäsky suomen naisille: "Soitellen sotaan vaan!" Hieno nainen on aina laitettu ja huolliteltu. Hiuksissa
    Miehen logiikka
    40
    116
  18. Siis listaa 3....

    palstan mukavinta kirjoittelijaa. ps. mä en ole mukana listoilla koska täällä on muitakin intellektuellejä, moniosaaj
    Miehen logiikka
    6
    116
  19. Hei! maalaisserkut...

    siellä kehä3:sen ulkop.... mikä meiniki?
    Miehen logiikka
    11
    116
  20. Kuinka monta piikkiä...

    sun haarukassa on ja miten sun partsinoven kahva on nyt, onks se vaaka-vai pystyasennossa jos se on vaakaasennossa niin
    Miehen logiikka
    7
    116