Miksi??????

Miksi naiset suhtautuvat palstalla kirjoittaviin miehiin halveksuvasti ja väheksyvät tavallisia miehiä. Nainen, mitä etua uskot saavasi, jos jätät huomiotta varoitukset ja vihjeet? Onko näin, että niin kauan kuin tilanne on epävarma, kannattaa olla toiveikas.

http://bit.ly/2gyylYA

37

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emmä vaan tiedä. Ehkä niillä on jotain hampaankolossa edellisistä miessuhteistaan.

    • kummallista.kyllä

      Miksi palstalle kirjoittavien miesten on vaikea ymmärtää, että naiset eivät pidä miehistä, jotka haukkuvat naisia lutkiksi ja spermaviemäreiksi?

      • kaisanoasaa

        Sellaisia naiset ovat.


      • "spermaviemäreiksi" Muinaisessa Roomassa nainen oli ollut ylpeä saamastaan huomiosta. Vakavasti ottaen, ei kannata sellaiseksi leimautua jos on kunnon tyttö ja kelpuuttaa aivan tavallisen miehen kumppanikseen.


    • En vähyksy yhtään

    • Kiltti-ja-Kunnol

      Niin miksi naiset ei tykkää kilteistä miehistä?

      • kilttityttö82

        Miksei miehet tykkää kilteistä naisista?


      • kilttityttö82 kirjoitti:

        Miksei miehet tykkää kilteistä naisista?

        VarMasti Tykätään.. Ihan LiiKaaaaaKi... ;P


      • Kiltti-ja-Kunnollinen
        kilttityttö82 kirjoitti:

        Miksei miehet tykkää kilteistä naisista?

        Tykätään me jos antaisitte mahdollisuuden


    • Ikis..M

      Täytyy olla jotenkin niin että palstan naiset tavallaan peilaa meidän kirjoituksia menneisiin suhteisiinsa ja niihin valittuihin miehiin jotka on heitä satuttaneet ja he kokee sitten meidän yleisluonoiset huomiot ikäänkuin henkilökohtaisina loukkauksina usein vaikka kirjoitamme ihan yleisellä tasolla asioista, meillä kun niitä menneiden suhteiden painolasteja on paljon vähemmän.

      • puuttuu

        Aloitukset alkavat usein sanoilla naiset ovat. Vaikka siinä ei ole sanaa kaikki, siinä ei ole myöskään sanaa jotkut.


      • 8117

        Kaikkia naisiahan te täällä aina haukutte.


      • Ikis..M
        8117 kirjoitti:

        Kaikkia naisiahan te täällä aina haukutte.

        Ehkä se johtuu siitä että me ollaan kuultu syntymästämme asti niin paljon "kaikki miehet", "suomalaiset miehet" jne. shittiä vähän joka tuutista niin tasoitellaan täällä vähän puntteja :)


      • 8117 kirjoitti:

        Kaikkia naisiahan te täällä aina haukutte.

        Se on Vain Rakkautta Naisia kohtaan.. Joka purkaantuu Turhautumisena Oman Kullan Puuttumisesta (osalla jonkun muun värkin).. Sama juttu PalstanNaisilla.. ;D


      • puuttuu
        Ikis..M kirjoitti:

        Ehkä se johtuu siitä että me ollaan kuultu syntymästämme asti niin paljon "kaikki miehet", "suomalaiset miehet" jne. shittiä vähän joka tuutista niin tasoitellaan täällä vähän puntteja :)

        Kenen kanssa te muka tasoitatte niitä? Täällä näitä juttuja lukee muutama onnellisesti naimisissa oleva täti-ihminen ja muutama työpaikallaan kahvitauolla ikävystyvä sinkkunainen.


    • RakkauRest Se Hevonenki Potkii.. ;D

      • En ole ketään potkinut kun ei tarvi. Omakin mies yritän pitää hengissä😥


      • valtakunta kirjoitti:

        En ole ketään potkinut kun ei tarvi. Omakin mies yritän pitää hengissä😥

        Meinasi Sulle jo tänään laittaa viestin, että olet HyväTyyppi.. Mukava lukea Monesti Sun juttujas.. ;P

        Btw.. Ethän sinä täällä Potkikkaa.. Ne On Toiset Naiset kun.. ;P


    • exkeittiöekspertti

      Minä kutsuin naisia leikillisesti vitunkantotelineiksi (mitä ne onkin) ja siitä alkoi vainoaminen. Pikkusieluisia ämmiä täällä.

      • Ikis..M

        Palstan naiset ovat hieman tosikkoja toisinaan eivätkä hyväksy tuonkaltaista "leikillisyyttä" palstan miehiltä koska se esineellistää ja loukkaa heidän naiseuttaan, sensijaan ätmittely ja miehen sosiaalisten kontaktien ja seksuaalisen kokemattomuuden vähättely on ok, niillä saisit jopa suosiota ja tykkäyksiä.


      • leikkisää

        Leikillisesti naiset vain antavat palautetta. Oletko niin pikkusieluinen, että et osaa asennoitua oikein?


      • 678
        leikkisää kirjoitti:

        Leikillisesti naiset vain antavat palautetta. Oletko niin pikkusieluinen, että et osaa asennoitua oikein?

        Totta! Ihan hyvässä hengessä ja leikillisesti, mutta nämä ikikset ja keittiöperat ovat niin pikkusieluisia tosikkoja. Vähän nyt hei tsemppiä pojat!


      • Ikis..M
        678 kirjoitti:

        Totta! Ihan hyvässä hengessä ja leikillisesti, mutta nämä ikikset ja keittiöperat ovat niin pikkusieluisia tosikkoja. Vähän nyt hei tsemppiä pojat!

        En minä näitä kovin tosissani ole ottanut, enimmäkseen hymyilen teille täällä ruudun takana lymyillessäni, olen pahoillani jos on päinvastainen kuva sinne puolelle syntynyt :)


      • 678
        Ikis..M kirjoitti:

        En minä näitä kovin tosissani ole ottanut, enimmäkseen hymyilen teille täällä ruudun takana lymyillessäni, olen pahoillani jos on päinvastainen kuva sinne puolelle syntynyt :)

        Hyvin osaat sen peittää, kun aina olet uhriutumassa ja pillittämässä.


    • Itse asiassa avaukseni oli alustus tarinalle, mihin palstan kriittisimmät eivät vielä ole ottaneet kantaa.

      Tarina kertoo nuoresta miehestä ennen somea, joka oli rannalla kävelyllä ja huomasi valtavan kalaparven jääneen rantasärkän saartamaksi. Lähelle päästessään nuorimies tuntee pohjatonta avuttomuutta, koska tukehtuvia ja sätkiviä kaloja on tuhansia ja taas tuhansia. Silloin mies huomaa "vanhan eukon", joka kantaa esiliinassaan kaloja särkän yli mereen. Nuorimies menee lähemmäs eukkoa ja huudahtaa tuskastuneena: - Eihän tuollaisella näpertelyllä ole mitään merkitystä! Et sinä voi oikeasti auttaa.

      Nainen ottaa käteensä yhden kalan ja sanoo: - Kyllä sillä on tälle kalalle merkitystä!

    • erika-täti

      Voisitko Herra H16amsteri ystävällisesti täsmentää, kun en oikein ymmärtänyt?

      Varoituksia ja vihjeitäkin, mitä ihmettä? Ehkä hamsterimaailmassa, mutta päteekö sama myös naisiin? HÄH?

      • Poikakalat olivat tulleet kutemaan...


    • sydämmissään.tietää

      siksi kun oikeasti tietävät monesta palstan miehestä saisi hyvän kumppanin ja puolison eli täydellisen aviomiehen ja rakkauden ja onnen mutta palsta naiset ei ole tottuneet kunnon suhteisiin eikä tiedä miten kunnon suhteessa ja kunnon kumppanin kanssa ollaan eli sisimmässään naiset ovat kateellisia kun tietää joku muu nainen saa hyvän miehen niin palsta naisilla on vain kokemusta ns. lyhyistä suhteista ja tinderistä ja ovat tottuneet tai luulevat hetken seuran olevan kunnon rakkautta niin palsta naiset ei ole koskaan kokeneet aitoa rakkautta

      • exkeittiöekspertti

        Puhut järjen sanoja, palstatytöt eivät ole kykeneviä ottamaan vastaan tosirakkautta.


      • 8117

        Miksi palstapojat vuodesta toiseen täällä sinkuissa roikkuvat, jos heillä noin hyvästi vientiä on?


      • VäliMerkitön on palannut?.. ;P

        VoiVeljet.. Mun pitää Näämmä alkaa lisäille pisteitä Mun Maalauksiin, niin pysyy Palstan PisteSaldoBalanssissa.. ;P

        Pakko tunnustaa, että Mulla taisi olla vähän ikävä.. Tuntui, kuin jotain oleellista olisi Palstalta puuttunut.. ;P

        Pisteitä sen kunniaksi................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

        ;P


      • exkeittiöekspertti
        8117 kirjoitti:

        Miksi palstapojat vuodesta toiseen täällä sinkuissa roikkuvat, jos heillä noin hyvästi vientiä on?

        Luulen että kyse on laupeudentyöstä.


      • niin.mistä.auta.miehiä
        8117 kirjoitti:

        Miksi palstapojat vuodesta toiseen täällä sinkuissa roikkuvat, jos heillä noin hyvästi vientiä on?

        no mitä pitäisi sinkkumiesten tehdä kun heistä 90,3% on kunnon miehiä ja hyviä aviomiehiä mutta 99,1% sinkkunaisista on tinderityttöjä niin vanha sanontakin joka pitää paikkansa ennemmin yksin kuin huonossa ja onnettomassa suhteessa ja onhan monen miehen vanhemmatkin opastaneet älä ota jokapojan lyyliä vaimoksesi ja jos kunnon sinkkunainen näkeekin että sinkkumies hengailee tinderitytön kanssa niin sanovat painu tinderityttösi luokse ja ei kukaan normaali sinkkumies halua käyttää naista hyväkseen niin tinderitytöille jää tinderiin 9,7% sinkkumiehiä jotka on mitä on ja sit ne määrätyt varatut eli mistä kunnon sinkkumies löytää hyvän kunnon sinkkunaisen niin sitä jokainen sinkkumies etsii


      • katsoo.ny
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        VäliMerkitön on palannut?.. ;P

        VoiVeljet.. Mun pitää Näämmä alkaa lisäille pisteitä Mun Maalauksiin, niin pysyy Palstan PisteSaldoBalanssissa.. ;P

        Pakko tunnustaa, että Mulla taisi olla vähän ikävä.. Tuntui, kuin jotain oleellista olisi Palstalta puuttunut.. ;P

        Pisteitä sen kunniaksi................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

        ;P

        ei tulin vain käymään kun söin iltapalaa ja ajattelin tulla käymään ehkä voin tulla välillä käymään


      • erika-täti
        niin.mistä.auta.miehiä kirjoitti:

        no mitä pitäisi sinkkumiesten tehdä kun heistä 90,3% on kunnon miehiä ja hyviä aviomiehiä mutta 99,1% sinkkunaisista on tinderityttöjä niin vanha sanontakin joka pitää paikkansa ennemmin yksin kuin huonossa ja onnettomassa suhteessa ja onhan monen miehen vanhemmatkin opastaneet älä ota jokapojan lyyliä vaimoksesi ja jos kunnon sinkkunainen näkeekin että sinkkumies hengailee tinderitytön kanssa niin sanovat painu tinderityttösi luokse ja ei kukaan normaali sinkkumies halua käyttää naista hyväkseen niin tinderitytöille jää tinderiin 9,7% sinkkumiehiä jotka on mitä on ja sit ne määrätyt varatut eli mistä kunnon sinkkumies löytää hyvän kunnon sinkkunaisen niin sitä jokainen sinkkumies etsii

        Niin. Tulipas siinä asiaa, ihan hengästyttää lukea. Ja tanakkaa, asiantuntijan lausuntoa! Kuinka voikaan noin hyvin tuntea sinkkujen asiat tämä välimerkitön tyyppi?

        Voin vain kuvitella, miten hyvin hän tuntee lähipiirinsä asiat. Varmasti osaa myös kaikessa neuvoa ja opastaa omaan tyyliinsä.

        You take my breath away:
        https://www.youtube.com/watch?v=UBBne8R66xo

        N.O.T.


      • katsoo.ny kirjoitti:

        ei tulin vain käymään kun söin iltapalaa ja ajattelin tulla käymään ehkä voin tulla välillä käymään

        Tuu vain aina, kun siltä tuntuu.. PalstanSydämmessä on aina Väli Välimerkittömälle.. ;P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2231
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      94
      994
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      107
      990
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe