Vapaa kuvaus

Katson+tv:stä+mieluiten:+dokumentitKotieläimet:+KissaEn+pidä:+MaanantaiParhaat+matkakohteet:+Siperia,+Norja,+Italia,+Bulgaria,+UnkariKoulutus:+Valmistunut.Ammatti:+Tiede/teknologiaSiviilisääty:+SinkkuLapset:+En+oikein+tiedä.Hakusanat:+feedee,+lihotus,+bhm,+lihominen,+foodee,+fa,+gainer,+bbw(ihania+:),+ssbbw(ihania+:),+mutual+gainer.

Aloituksia

8

Kommenttia

162

1. Olen+37+-+vuotias+mies+hieman+pyöreä+mies+ja+suurin+fantasiani+olisi+että+nainen+lihottaisi+minut+todella+lihavaksi+niin+että+mahani+olisi+iso+ja+minulle+kasvaisi+lihavuudesta+johtuvat+tissit.+Olisi+ihana+että+nainen+syöttäisi+minua,+tai+aina+kun+olisin+syönyt+mahan+täyteen+niin+nainen+palkitsisi+minut+seksillä.Kiva+olisi+myös+mikäli+nainen+seuraisi+painoni+nousua,+laittaisi+minut+puntarille,+mittaisi+mahan+kokoa+mittanauhalla+ja+kommentoisi+miten+hyvin+olen+lihonut.Tälläinen+olisi+todella+ihanaa.+Valitettavasti+en+ole+sellaista+naista+tavannut+joka+tykkäisi+lihavasta+miehestä+tai+miehen+lihottamisesta,
  2. Olen+aina+nauttinut+pyöreistä+pehmeistä+masuista+naisilla,+mielestäni+ne+ovat+ihania.+En+kuitenkaan+tiennyt+että+haluaisin+pyöreän+ison+mahan+itselleni.Aikaisemmin+minulla+oli+litteä+vatsa+ja+olin+normaalipainoinen.+Kaikki+kuitenkin+muuttui+kun+jäin+kävellessä+auton+alle.+Sääreni+ja+nilkkani+murtuivat.+Nilkka+sääri+leikattiin+mutta+en+saanut+varata+jalalla+kahteen+kuukautee+ja+kävelin+kepeillä.+Tuona+aikana+huomasin+että+aloin+syömään+herkkuja+koko+ajan+enemmän+ja+kahden+kuukauden+päästä+minulla+oli+pieni+pehmeä+maha.+Huomasin+että+aloin+leikkimään+mahalla,+hyväilemään+mahaa+entistä+enemmän.+Mahan+syöminen+täyteen+alkoi+tuntua+hyvältä,+kiihottavalta+ja+eroottiselta.+Päätin+kasvattaa+itselleni+pyöreä+pehmeän+mahan.+Olen+tahallisesti+lihottanut+itseni+normaalipainosta+>+ylipainoon.+Mahani+on+pyöreä+kumpu,+joka+on+alkanut+roikkumaan+hieman+minulle+on+myös+kasvanut+miestissit.Jätin+liikunnan+vähemmälle,+aloin+syömään+herkkuja+todella+paljon.+Syön+viikossa+paljon+suklaata,+kakkuja+pikkuleipiä+ja+pullaa.+Olen+laiskistunut+ja+minusta+on+tullut+huonokuntoinen+sohvaperuna.+Vuoden+aikana+painoa+on+tullut+lisää+18kg.+Olen+mielestäni+saanut+paljon+aikaan+yksin,+mutta+lihottajan+avulla+olisin+paljon+pulleammassa+kunnossa.Olen+tällä+hetkellä+sinkku,+unelmani+olisi+löytää+nainen+joka+pitäisi+ylipainoisista+miehistä+ja+pyöreästä+mahasta.+Vielä+ihanampaa+olisi+jos+nainen+auttaisi+minua+lihoamaan+ja+kasvattamaan+mahaani+isommaksi.+Mikäli+minun+lihottaminen+tapahtuisi+salaa+niin+se+olisi+vieläkin+parempi.Todellakin+nautin+lihomisesta+ja+itseni+lihottamisesta,+on+ihana+nähdä+kuinka+maha+paisuu+isommaksi,+pehmeäksi+ja+kuinka+vaatteet+jäävät+pieneksi.Sähköpostiin+saa+kirjoitella+myös+kaikki+lihottamisesta+ja+lihomisesta+kiinnostuneet.+Sama+kuin+käyttäjätunnus+suomi24.fi