ironmikess

![]()
Olen helsinkiläinen atleetti ja ateisti. Kirjoittelen kolumneja eri julkaisuihin. Poliittisesti olen oikealla ja mm. siksi kannatan suurta kapitalistista ja mahtavaa itänaapuriamme ja sen koko maailman eniten kunnioittamaa ja arvostamaa presidenttiä Putinia. Venäjä nousee tulevaisuudessa maailman kolmen suurimman talouden joukkoon. Siihen joukkoon eivät enää silloin kuulu sotahullu roistovaltio Yhdysvallat, jolla velkoja biljoonia.
Netin pikku nilkit ja mistään tietämättömät selittelijät, typerykset ja jankuttajat hoidan tiedoillani, taidoillani ja 133 pisteen älykkyysosamäärälläni lopulta AINA syvälle kyykkyyn. Aateluus velvoittaa minua pysymään aina totuudessa ja siksi yli 10- vuotta onkin sujunut loistavasti ja voittoisasti. Perässäni on konttailtu kateellisten ja katkerin luusereitten tahoilta epätoivoisesti, mutta turhaan, sillä täällä kertomani totuudet ovat 100% faktoja.
Suosikkileffat: toimintaelokuvat, mutta eivät suomalaisten tekeleet.
Lempikirjat: Politiikka- ja sotakirjat, sotahistoria.
Vapaa-aikanani: shakki, punttisali, Karate , Ammunta.
Katson tv:stä mieluiten: Ajankohtaisohjelmia ja uutisia.
Kotieläimet: Koira.
En pidä: typeryksistä, nettiluusereista, kommareista, enkä nato kiimaisista.
Parhaat matkakohteet: Etelä Afrikka. Aasia, Kotimaa. Koulutus: Ekonomi Upsalasta. Ammatti: Talous/hallinto, sijoittaminen. Siviilisääty: Avioliitossa. Lapset: Olen kolmen älykkään lapsen vanhempi.
Aloituksia
297
Kommenttia
2506
Suomen oikeuslaitos huvittaa!
Suomen oikeus- ja syyttäjälaitos ovat saattanut itsensä naurulaiseksi ja samoin Supo. Kuvittelevatko nämä tyhjäpäät, ett15111Mikä pikkuriikkinen maa?
https://www.google.fi/maps/@33.4979426,40.6080862,2z Mikä tuo pikkurikkinen maa maailman suurimman maan Venäjän rajalla6111Oikea tuomio.
Myös lasten "hyväksikäyttötuomio" on niin p..... seestä, että se kuluu samaan kategoriaan kuin miehen "murhaaminenkin."2109Terrorismia ei nykymenolla voiteta!
Terrorismia ei nykymenolla voiteta, kuten ei myöskään sotaa huumeita vastaan. Miksi niitä ei voiteta? Siksi, että aina11109Nizzan matkamme
Viikonloppumatkamme eteerisen kauniin vaimoni kanssa Nizzaan on tehty. Hotelimme oli loistava ja huipputasokas Hyatt Reg4107Myrkkyjupakka naurattaa!
Älä naurattako venäjäfobiikot, sillä missään oikeuslaitoksessakaan ei tuomita ilman pitäviä näyttöjä ketään. Venäjä h6106Suomi järjestää suuren sotaharjoituksen!
Suomi järjestää suuren sotaharjoituksen - puolustusministeri: ”Lähettäisimme kummallisen viestin, jos emme harjoittelisi3104Miksei sikalihava...
.. ministeriä leikkivä syöttöporsaan näköinen Anttila ei ymmärrä erota? Ämmä ei ole saanut mitään aikaan ja törkeydet el2103Tässä hyvä neuvo!
Aina kun saatte sakot lievästä ylinopeudesta niin älkää myöntäkö vaan valittakaa. Asia menee tällöin oikeuteen ja vähint4103Murha Marski
Ylen MOT: Mannerheim teki pahoja virheitä jatkosodassa. Olen ollut aina sitä mieltä että Murha-Marski ei ollut pätevä3102Uraa, uraa!
Eipä ollut olympialiikkeellä kanttia kieltää kaikkia venäläisiä urhelijoita osallistumasta kisoihin, kuten Wadan pellet7102Ikeboy
Onko täällä tietoa Ikestä? Onko Ike vieläkin kiinnostunut ja himoinnut suttuisen blondin puutarhanhoidosta? Koska0101Usan tappoaseet väärissä käsissä.
Miksi on niin vaikeaa asettaa pakotteita Jutskulandiaan? Siellähän on kiilusilmien taholta kansanmurhaaminen käynnissä?699Niinisön horinat!
Niinistö on niin kylmän tappajanatsin näköinen, että heikompia kuin minä varmaakin puistattaa. Jutut ovat niin sairait699Tolppa -Salen....
.. muísti pätkii pahoin. Sale ei halua edes tuntea rikollisia, jotka häntä tukivat vaaleissa kymmenillä tuhansilla euroi097Turhat aseostot huvittavat!
"Sinä aikana kun USA ja EU leikkaavat puolustusbudjettejaan, Venäjä päinvastoin määrää armeijalleen lisää rahaa. Venäjän197Vihreää hiippailua!
Haavisto on koukkasi ulkomailta köyhän pikkupojan panopuukseen itselleen. Poikanen tekee huvikseen parturin hommia, mu595Sankarimme Toppa-Sale
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14387524/salessa-on-quotsankariainestaquot- Pipi jalassa.395Veni, vidi, vici
Naton kannattajien katkerat tappiot täällä minulle ja ylivoimaisuuteni kommareiden, vänkääjien ja stallareiden, suhtee3195Voitto häämöittää!
TosimiesTrump oli tietenkin suosikkini vaikka pelkäsinkin Clintonin eukon voittoa. Kaikki perässäni ryömineet luuserit s695