Vapaa kuvaus

Olen helsinkiläinen atleetti ja ateisti. Kirjoittelen kolumneja eri julkaisuihin. Poliittisesti olen oikealla ja mm. siksi kannatan suurta kapitalistista ja mahtavaa itänaapuriamme ja sen koko maailman eniten kunnioittamaa ja arvostamaa presidenttiä Putinia. Venäjä nousee tulevaisuudessa maailman kolmen suurimman talouden joukkoon. Siihen joukkoon eivät enää silloin kuulu sotahullu roistovaltio Yhdysvallat, jolla velkoja biljoonia.

Netin pikku nilkit ja mistään tietämättömät selittelijät, typerykset ja jankuttajat hoidan tiedoillani, taidoillani ja 133 pisteen älykkyysosamäärälläni lopulta AINA syvälle kyykkyyn. Aateluus velvoittaa minua pysymään aina totuudessa ja siksi yli 10- vuotta onkin sujunut loistavasti ja voittoisasti. Perässäni on konttailtu kateellisten ja katkerin luusereitten tahoilta epätoivoisesti, mutta turhaan, sillä täällä kertomani totuudet ovat 100% faktoja.

Suosikkileffat: toimintaelokuvat, mutta eivät suomalaisten tekeleet.

Lempikirjat: Politiikka- ja sotakirjat, sotahistoria.

Vapaa-aikanani: shakki, punttisali, Karate , Ammunta.

Katson tv:stä mieluiten: Ajankohtaisohjelmia ja uutisia.
Kotieläimet: Koira.
En pidä: typeryksistä, nettiluusereista, kommareista, enkä nato kiimaisista.

Parhaat matkakohteet: Etelä Afrikka. Aasia, Kotimaa. Koulutus: Ekonomi Upsalasta. Ammatti: Talous/hallinto, sijoittaminen. Siviilisääty: Avioliitossa. Lapset: Olen kolmen älykkään lapsen vanhempi.

Aloituksia

297

Kommenttia

2506

1. Sankarimme Toppa-Sale

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14387524/salessa-on-quotsankariainestaquot- Pipi jalassa.
    Maailman menoa
    3
    88
  2. Veni, vidi, vici

Naton kannattajien katkerat tappiot täällä minulle ja ylivoimaisuuteni kommareiden, vänkääjien ja stallareiden, suhtee
    NATO
    31
    87
  3. Turhat aseostot huvittavat!

"Sinä aikana kun USA ja EU leikkaavat puolustusbudjettejaan, Venäjä päinvastoin määrää armeijalleen lisää rahaa. Venäjän
    Armeija
    1
    86
  4. Trump kerjää Natolle:-)

Natolla ovat vitsit vähissä, kun Trump kerjää lisää aseistusta jokaisen natomaan puolustukseen. Suomen Venäjää pelkääv
    NATO
    4
    86
  5. Usan tappoaseet väärissä käsissä.

Miksi on niin vaikeaa asettaa pakotteita Jutskulandiaan? Siellähän on kiilusilmien taholta kansanmurhaaminen käynnissä?
    Sodat ja konfliktit
    6
    84
  6. Ennustukseni menivät taas nappiin.

Taas menivät ennustukseni nappiin, kuten kaikissa aiemmissakin vaaleissa. Ennustin, että Väyrynen voittaa Vanhasen ja et
    Politiikka
    0
    84
  7. Tässä hyvä neuvo!

Aina kun saatte sakot lievästä ylinopeudesta niin älkää myöntäkö vaan valittakaa. Asia menee tällöin oikeuteen ja vähint
    Poliisi
    4
    83
  8. Rinteestäkö pääministeri?

Se on kansan suurta tyhmyyttä, jos entisestä koijjarista, joka ei onnistunut edes pienen taloyhtiön raha.asioiden hoid
    Politiikka
    2
    83
  9. Usalainen F35 syöksyi maahan!

Nämä koneet tulisivat Suomelle kalliiksi, joten ei USA romuja Suomeen😩
    NATO
    53
    83
  10. Niinisön horinat!

Niinistö on niin kylmän tappajanatsin näköinen, että heikompia kuin minä varmaakin puistattaa. Jutut ovat niin sairait
    Perussuomalaiset
    6
    82
  11. Murhaajat kotiarestiin!

Israel on Gazassa tekemänsä teurastuksen varjossa vapauttanut kotiarestiin teinipojan miehitetyssä Itä-Jerusalemissa tä
    Maailman menoa
    8
    81
  12. Trump kerjää Natolle:-)

Natolla ovat vitsit vähissä, kun Trump kerjää lisää aseistusta jokaisen natomaan puolustukseen. Suomen Venäjää pelkäävät
    Maanpuolustus
    2
    81
  13. Tyhmät politiikot huvittavat

Eduskunnassa on suurin osa täysiä tolvanoita, eli ne jotka kannattavat armeijan määrärahojen lisäämistä. Alkuun 50 miljo
    Maailman menoa
    23
    80
  14. Myrkkyjupakka naurattaa!

Älä naurattako venäjäfobiikot, sillä missään oikeuslaitoksessakaan ei tuomita ilman pitäviä näyttöjä ketään. Venäjä h
    Maailman menoa
    6
    80
  15. Voitto häämöittää!

TosimiesTrump oli tietenkin suosikkini vaikka pelkäsinkin Clintonin eukon voittoa. Kaikki perässäni ryömineet luuserit s
    NATO
    6
    79
  16. Tiukkapipoinen sefu

Onkos teidän sefulla tiukka pipo, kun poistelee juttuja ilman järjen häivää ja vastoin Suomi24:sen omia sääntöjä?
    Maailman menoa
    4
    78
  17. Usan verikoirat Irakissa.

Irakissa ainakin 90 ihmistä on saanut surmansa yli 20 terrori-iskussa, kertovat turvallisuus- ja sairaalalähteet. Haavoi
    Maailman menoa
    7
    77
  18. Selitystä Jumalasta kaivataan!

Selittäkäähän hihhulit nyt ihmeessä mikä taho loi Jumalan, niin päästään eteenpäin väittelyssä, onko sitä Jumalaa Jum
    Uskonnot ja uskomukset
    4
    77
  19. Huvittaa ja naurattaa!

Jatkuva hokeminen Suomen ”uskottavasta” puolustuksesta”. 😢😢😢
    NATO
    35
    77
  20. Murha Marski

Ylen MOT: Mannerheim teki pahoja virheitä jatkosodassa. Olen ollut aina sitä mieltä että Murha-Marski ei ollut pätevä
    3
    75