Vapaa kuvaus

Olen helsinkiläinen atleetti ja ateisti. Kirjoittelen kolumneja eri julkaisuihin. Poliittisesti olen oikealla ja mm. siksi kannatan suurta kapitalistista ja mahtavaa itänaapuriamme ja sen koko maailman eniten kunnioittamaa ja arvostamaa presidenttiä Putinia. Venäjä nousee tulevaisuudessa maailman kolmen suurimman talouden joukkoon. Siihen joukkoon eivät enää silloin kuulu sotahullu roistovaltio Yhdysvallat, jolla velkoja biljoonia.

Netin pikku nilkit ja mistään tietämättömät selittelijät, typerykset ja jankuttajat hoidan tiedoillani, taidoillani ja 133 pisteen älykkyysosamäärälläni lopulta AINA syvälle kyykkyyn. Aateluus velvoittaa minua pysymään aina totuudessa ja siksi yli 10- vuotta onkin sujunut loistavasti ja voittoisasti. Perässäni on konttailtu kateellisten ja katkerin luusereitten tahoilta epätoivoisesti, mutta turhaan, sillä täällä kertomani totuudet ovat 100% faktoja.

Suosikkileffat: toimintaelokuvat, mutta eivät suomalaisten tekeleet.

Lempikirjat: Politiikka- ja sotakirjat, sotahistoria.

Vapaa-aikanani: shakki, punttisali, Karate , Ammunta.

Katson tv:stä mieluiten: Ajankohtaisohjelmia ja uutisia.
Kotieläimet: Koira.
En pidä: typeryksistä, nettiluusereista, kommareista, enkä nato kiimaisista.

Parhaat matkakohteet: Etelä Afrikka. Aasia, Kotimaa. Koulutus: Ekonomi Upsalasta. Ammatti: Talous/hallinto, sijoittaminen. Siviilisääty: Avioliitossa. Lapset: Olen kolmen älykkään lapsen vanhempi.

Aloituksia

297

Kommenttia

2506

1. Natokiimaiset eduskunnassa!

Ukrainassa länsi- ja natsimielinen roskajoukko kaappasi vallan lailliselta presidentiltä ja nyt eräät eduskunnan vähälah
    15
    107
  2. Usan demokratiaa Irakissa.

Usa lähti Irakiin viemään rauhaa ja "demokratiaa" törkeitten valheitten varassa ja lopullisena tarkoituksena ottaa Ira
    Sodat ja konfliktit
    18
    107
  3. Tolppa Salesta tulee presidentti

Olen aina ennustanut täällä oikein ja niin ennustan nytkin. Niinistölle ei ole kunnon vastusta kenestäkään, niin se vaa
    Maailman menoa
    16
    106
  4. Vielä kerran marjoista!

Ennen kuin marjastamaan aikova saa selville kuka omistaan metsät missä aikoo poimia ja ehtii tehdä kirjallisen sopimukse
    Maailman menoa
    11
    103
  5. Takinkääntäjäpuolue Persut

Pitkö eduskunnan tyhmimmän ministerin, eli Niinistön taas avata päänsä asioista, joista ei selvästikään tajua hevon vit
    Autoverot ja vakuutukset
    2
    103
  6. Arvoituksia. Kuka on kyseessä?

- Hän on etsinyt pa..seuraa myös netistä - Hän osaa jopatestailla ja etsiä naikkosia myös netistä - Hän valehteli tapaam
    Suomen Keskusta
    1
    102
  7. Suomen "uskottava" puolustus huvittaa.

Voiko enää turhempaa ja kalliimpaa systeemiä olla kuin Suomen pili pali armeija? Satoja miljardeja on tuhlattu yli 70- v
    Maailman menoa
    6
    102
  8. Mikä pikkuriikkinen maa?

https://www.google.fi/maps/@33.4979426,40.6080862,2z Mikä tuo pikkurikkinen maa maailman suurimman maan Venäjän rajalla
    Maailman menoa
    6
    102
  9. Uraa, uraa, uraa!

Suomi konttasi suuren ja mahtavan kapitalistimaan Venäjän jääkiekkomahdin edessä. Tuurilla Suomi pääsi jatkopeleihin ja
    Maailman menoa
    10
    100
  10. Suomen oikeuslaitos huvittaa!

Suomen oikeus- ja syyttäjälaitos ovat saattanut itsensä naurulaiseksi ja samoin Supo. Kuvittelevatko nämä tyhjäpäät, ett
    Maailman menoa
    15
    97
  11. Terrorismia ei nykymenolla voiteta!

Terrorismia ei nykymenolla voiteta, kuten ei myöskään sotaa huumeita vastaan. Miksi niitä ei voiteta? Siksi, että aina
    Maailman menoa
    11
    96
  12. Miksei sikalihava...

.. ministeriä leikkivä syöttöporsaan näköinen Anttila ei ymmärrä erota? Ämmä ei ole saanut mitään aikaan ja törkeydet el
    Maailman menoa
    2
    95
  13. Moskovaan!

Olin eteerisen kauniin vaimoni kanssa Moskovassa lomailemassa ja kyllä pitää sanoa, että se on mahtava ja uskomattoman h
    Matkailu
    6
    95
  14. Ikeboy

Onko täällä tietoa Ikestä? Onko Ike vieläkin kiinnostunut ja himoinnut suttuisen blondin puutarhanhoidosta? Koska
    Kansallinen Kokoomus
    0
    94
  15. Tolppa -Salen....

.. muísti pätkii pahoin. Sale ei halua edes tuntea rikollisia, jotka häntä tukivat vaaleissa kymmenillä tuhansilla euroi
    Maailman menoa
    0
    92
  16. Nizzan matkamme

Viikonloppumatkamme eteerisen kauniin vaimoni kanssa Nizzaan on tehty. Hotelimme oli loistava ja huipputasokas Hyatt Reg
    Maailman menoa
    4
    92
  17. Uraa, uraa!

Eipä ollut olympialiikkeellä kanttia kieltää kaikkia venäläisiä urhelijoita osallistumasta kisoihin, kuten Wadan pellet
    Maailman menoa
    7
    91
  18. Antti Rinne

Antti Rinne sönkkää eduskunnassa Sotesta, ikäänkuin siitä jotain tajuaisi. Reppana joka ei pystynyt edes pienenen taloy
    Politiikka
    1
    90
  19. Sankarimme Toppa-Sale

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14387524/salessa-on-quotsankariainestaquot- Pipi jalassa.
    Maailman menoa
    3
    89
  20. Multipersoona TajuTonta !

Olen 100% vakuuttunut, että täällä kirjoittelee ainakin yksi ilmiselvä hinttari, eli TajuTonta /44.div multipersoona.
    NATO
    21
    89