toivonliisa

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
233
Kommenttia
1173
- Kaunis kuvaTuli esiin hyvin kaunis kuva, jossa olen vasta polven korkuinen. Sillon ei käteni vapissu, poimin aurinkoisella nurmell0153
- 0110
- KaipausSoi sielussa,kuin viulu,herkin kielin, kaipaus surunvoittoisin kielin, sielussa matkaa tehdessä soi. Kaipaus on pitkä,2251
- Syvin alastomuusEi se ollu se, kun alastomana synnyin. Alastomuus ei nekää hetket, lapset omille siiville lens. Eikä sekään käsi rakka3295
- Avautuneessa aamussaanVanhus istuu kauas katsoo, pihapiiri hiljaisena läsnä. Näkee on kesä menny, pikkulinnut vaienneet. Elämä painaa, vaikka2159
- Metsän huminaaämpäri täyttyy puolukoista metsänväkeä karhuja,hirviä,peuroja,ilveksiä, susia,kettuja,jälkiä nään. laulampas ihan pik0141
- "Hiekanjyväsenä"ne varjostavat puut, tielle lankeaa kirkastuuko tie, "sydänpäivään" Valolla on valta ! katseellaan tunkeutui, läpi var0160
- Ajatussinä ehdit kiertää, kiersitkös montaki sukupolvee? kiersinhän minä, mummonki sylissä istuin, letitin mummon palmikonki.0148
- Sainhan tilanannoit aikaa hiljaa sivusta katsoin, rakastit minua niin näithän minussa kasvun, elin aikaa murroksen ymmärsin suunnat0116
- Sydän on täynnäElettyä elämää, sen aurinkoisia ,pilvisiä rantoja. Niitä pieniä onnenhetkiä, yhteisiä elettyjä retkiä. Elämä annoit aih0149
- Usvalintukevyt harso ylläs lennät pois päivän tieltä kevyt harso ylläs laskeudut alas tyyneen iltaan kevyen peiton lailla lepää21008
- Lapsuuden poluillaKultaantuneet sielä pieni jalka astuu peni käsi kukkakimpun poimii leppäkerttu kämmenellä kiitää perhonen istuu hennon2214
- Kesäyön muisteloitaSe oli niin kaunis, elämämme taivaalla,kaarteli avaruus. Muistan,auringon nousun,tyynen vedenkalvon. Me yhdessä sukelsi0102
- Saanhan kertoaaamunkastepisaroille katseenvangitsijoille tuulensiivillä saapuville tuoksuille katetulle murujen pöydälle olet niin lä0143
- SydänKylpee vain rakkaudesta, rakkauden sen puhtaudesta. Rakkauden puhtoinen yllään, sydän senkin tuntee. Heräävässä kevääs2175
- Uinuvasta unestaNyt olen kotelovaiheessa, ei en löydä ikkunaa, ovea, on yö läsnä. Siihen asti kunnes, kunnes, valonsäde tunkeutuu, raot2304
- JouluaattoOn juhla suuri, syntynny on, lahjoista suurin. Taas kansat maan, yön kylmyydessä vaeltaa - toivoen - Tule rauha tähän,2124
- Ajatusten äärelläMikäs meillä nyt kiire ois, eihän sitä enää, sehän vain on pahaa unta. Annetaan vapaat kädet, ajatella olla ajattelemat2123
- Suurin nälkäOn rakkauden - nälkä - Istun tässä isäinpäivänä ajattelen, ajattelen. Nyt on Isäin päivä Näen itseni pienenä, noin 34247
- KatsotSyvälle minuun haluat minut ulos Aneleva katsees siinä on uskoa odota odotat Uskoa valaat ja koko voimallas halaat Mi2137