Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
toivonliisa
profiilit
toivonliisa
toivonliisa
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
233
Kommenttia
1173
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"uneni yöllä oli lämmin sinun sielusi sisässä" PS.minunki ensimmäinen kevät jossa en tuskaa tunne. peres Kesän suomaa kauneutta ja kiitos runos
08.05.2009 08:05
Tohtorkii silmiin katsoo ja näkee onko sairas. "diagnoosin" niin tuon rakkauden taudin. Sen varmasti näkee - silmistä! "Olet rakastunnu minuun" Aii miten kevyt olo ja helpotus, onneks ei ollut sen vakampaa, kiitos saat *hymyn*
07.05.2009 09:25
Jollekka huiskutit ja hymynki annoit Lähisokeuskoha vaii? Ilmaa sitä on "tuntematon" ruusu-kielo Minullaki ollu ihan samanlaisia, oi joii ohi menee , eikä huomaa - huokaa. Kiva kun sain lukea runos, taidanki alkaa toipumaan. Kevätflunssaa vilunväreitä semmosta. Kesäistä alkaa jo muuten täälä olemaan, nurmikkoki kohta jo pitää leikata. Antoisaa kesän valon taikaa ...Liisa
07.05.2009 09:13
Olen kuules pikkasen pipi ja tuota jotaki elää ja liikkuu. On aina koskettannu hauraus, miten se kantaa lämpöä sisällään. On kiire ja kaikki muu menny menojaan, miten sydämen lämmöllä - aidointa elää. On heillä kauan eläneillä - aarre on rikkautta olla läsnä - kuulemassa. Itsekki tiellä miltä jo niin, paljon riisuttu, alkaa - kuulee - näkee. Ystävä, olen tuota tänne kirjoittelemistani aatellu jo monesti lopettaa. Olen kuitenki aatellu, ehkä on joku, jollekka jotaki voisin ojentaa. Kiitos väkevästä palautteestas, joka oli kätes ojennus. Rakkaudella täältä Sinulle....Liisa
07.05.2009 08:59
Luonto saanu peseytyä,sivel hiirenkorvan vihreellä hipassu maisemaa, keväistä tuoksua tulvillaan. MURUKULTA Sinä eilen jätit ajatuksias, niistä lämmin kiitos. Silmuja odottavia - koska on vuoro. Kauniis pukee rujonki matkallaan haavottuneen, luonto sielä näkee Suuren taitelijan käden jäljen. Kevätsadetta kuunnellen soi yllä maan, iloista tietä päivääs..*hymyä* emme unohda.
06.05.2009 08:55
Yön hiljaisuuteen laulaa, nyt menee yöhön jonka tulen aina muistaan. "Surusoinnit - Kaipuun äänet hiljaisuudessa väräjää" Yöni mies oli poissa, lauloi joku lintu, en mielestäni ollu koskaa kuullu, lauloi minulle ymmärsin. MURUKULTA Herkän koskettavaa, yössäki voi laulua kuulla. Pienessä höyhenpallossa emme ehkä arvaakkaa. Sen syvintä tarkoitusta - ehkä sitten joskus. Kevään kesäasuun täälä aavistus, silmuja elämän mahla virtaa ihan koskee. Kaunista aurinkoista päivää Sinulle ja kiitos taas kauniin runos...Liisa täältä
05.05.2009 08:23
Katos murteenikos ollukki vaikeaa, jospa vaikka itsekki opit sitä, heh mietin. Samoin elämän kevättä Sinullekki ja suuri kiitos sylis kokonen..*hymyä*..Liisa
03.05.2009 12:45
Mä kuulen laulua jossa, niin tuttua - sanoitus. Sain alla kyynelten tehdä löydön - sen silloin kirjoitin Sydämessäni on pala taivasta sielä ei kukkaset koskaa kuihdu. PS..peini osa siitä halausm "Rakkaus rakastaa" kiitos pulppuavan runos johon voin yhtyä sydämestäni.
03.05.2009 10:10
Runos äärellä - "räjähdys" Nopea - ei siinä ehtis selittelemään. tomppa2006 täytyyhän niitten olla "räjähdys" minullaki ollu niitä usseitaki ja vielä katos oon koossa ...*hymyy*
03.05.2009 10:02
Juuret syvällä sielä, vain sielä on - tunne. Kuin siivet levittäytyneet "lumotun karun saaren metsittyneimmästä kolkasta jossa yötön yö huutaa kadottamiaan lapsia" Sama kysymys myönnän syvästi puhutellu, syntymäseudusta, missä ensaskelia ollaan otettu sana - äiti sanottu. Minänoita puhutteleva runos sillä on siivet , kiitos.
03.05.2009 09:56
Sinulla näkemisen taito , kiitos tulit ja kuin käden ojennus, kiitos rohkasevista sanoistas - aidoista Sinulle tielles kesäistä päivää.
03.05.2009 09:44
Näkee sitten joskus, kun kiireen vaunut pysähtyy. Miten ne esiin nousee ja tulee niittenki vuoro. On hyvä olla läsnä, tulee niin lähelle - eläväks. halausm elämän kevät - sen viinin aitous on monien sateitten ja tuulien summa. Lämmin käden ojennus päivääs ja kiitos.
03.05.2009 09:41
Aamuun heräs eräs pihapiiri ja jossa asui kauan toisiaan rakastannu pari. Heillä oli kiireet taakse jääneet ja kuinka kauniisti he yhteen soi. Minua on aina itseäki suunnattomasti lämmittänny, käden puhe sen sanoma menee niin syvälle. Heidät aina näin käsikädessä torillekki ja tiellä sielä heidät eroitti jo kaukaa. Käsikädessä - huokaan - se tunne on läsnä, kuumina kuumina kyynelinä - tiedän käsi lämmin ei enää koske. Minänoita Sinä wauu voin vain nauttia, kuvaat löydät elämän havinaa. Minua myös kiehtoo ja vie, sielä koen , miten rakkaus on asunu ja puhuu - Tekee pieneks ja nöyräks, kun saa olla läsnä, senkin umpeutuneen tien, mi aitalle sen ovelle vie. Anteeks - minä viestistäs noin riemastuin. Sinulle antoisia retkiä - löytöjen äärellä. Rakkauden siipien havinassa, on hyvä olla...Liisa
03.05.2009 09:36
Nousin auringon kanssa ja tässä kiitosta Sinulle laulan. Sain elää suuren rakkauden, sain kokea suuren menetyksen. Joka aheiks lauluuni, mustimmasta, tulipunaisimpaan asti. On lauluja jopa olkihatustaki,joka löytyi ullakolta. Tarinaks asti, sydämelle laskea tuntevasti. padme amidala Kiitos aamuauringon säteitten siivittämänä saapukoon luokses. Jatketaan laulamista aihehista kevään herkistä hiirenkorvista. Iloista askeltamista kesään.
02.05.2009 06:56
Ennenkuin kuin lauks asti. ehkä on pitäny elää, aiheitten keväitä, kesiä, syksyjä ja talvia. Niihin samaistua saa laululleen vastakaikua. Samoin olen ja miettinny jos asuis noissa kuumissa maissa. Missä ei kevät, kesä, syksy ja talvi, kuin meillä. Kyllä meillä on vaikuttavia vuodenajat, kevät sen herkkää syntymistä kyynelsilmin katsella. MURUKULTA Niin kaunis aurinkoinen aamu, metsä valossa kylpee. Aamukahvin kera kukkivia kiitoksia Sinulle, palautteestas , joka minutki vei Malediiveille.
02.05.2009 06:43
Hyys eikös se saaki krooniseks asti. Jotaki muruu rinnan alle kans ajattelin, krillaamaan tästä kohta. Kesäistä mieltä ja iloista Vappua ...Liisa
01.05.2009 16:03
"RAKKAUDENTUULI" sydän sen hyväilyn tuntee, "On tämä elämä - On tämä rakkaus - On tuulien tuuli sydämen pinnalla" Aurinkoista kevätjuhlaa ja kiitos kauniin runos. Mökkeilly ja klo 3.20 yöllä mustarastas alkoi laulun
01.05.2009 16:02
Kukkivassa nurmen nukassa linnun laulussa solisevassa virran juoksussa. dolan Kaunista Vappupäivää
01.05.2009 15:56
dolan..aamua Sinullekki aurinkoista Vappua! hattaraa ja ilmapalloja!!! *hymyä sylillinen*
30.04.2009 08:53
Margitta heii! Aii ykskii hiekanmurunen kengässä, aina joka askeleella olemisestaan muistuttaa. Tuo kysymys? "Olenko oikealla tiellä" Sen kysymyksen äärellä tungosta. nyt meidän hoo hetkemme uimavedet sinne voimme antautua - mikä ihanuus. Kesäistä iltapäivää ja kiva kun taas ilmestyit.
29.04.2009 17:17
18 / 59