Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
toivonliisa
profiilit
toivonliisa
toivonliisa
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
233
Kommenttia
1173
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sen onnen tunteen mi ollu on aamuisin huumana läsnä. Kesän lähestyvän taas kuulen saavuttaako haihduttaako mainitsemas karikot. Kevät kuin varoen suo lämpöään saadakseen meidät uskomaan,vai oisko? Hymy sauna sielä viimeistään eikös miestäki sulaa jäät. dolan Täälä nyt kuules oikein kaunis ilma, lasteni kanssa grillattu ja ulkona syöty. Kyllä nyt jo tuntuu ollaan kesässä, jospa niitä karikoita ilman saatas. Sinulle lämmin ajatus, nautitaan elämästä..Liisa
25.04.2009 17:32
Sinulle dolan Pisara on ihme sade musiikkia Läsnä elämässä läsnä särkyneenki Lämmin kiitos saapukoon luokseks herännyttä kaunista kevättä, kiitos sanoitas.
25.04.2009 08:48
Niin minäki kun yksin jäin, hautajaisten jälkeen sateessa kuulin pisaratki - itki Mysteriet Syvällinen ajatukses, kiitos joka on aivan totta. Nyt keväistä iloista kesän odotusta Sinulle. Minäki koen ilo pisaroissa, rakastan sadetta. Viikonloppua keväisin mielin..Liisa
24.04.2009 20:26
Sylillinen kiitoksia kukkivasta puusta. Herää omenapuut, kirsikkapuut,luumupuut ja kukka loistoon, tuoksuillaan huumaa. Täälä vain nuo kanit riesana, kovasti järsineet puitten runkoja, silpunneet vadelman varsia. Sama se on tääläki sama pää ja sen kyllä huomaa. Hymyn kera kiitos , iloa loit...Liisa
24.04.2009 20:17
Tämän olin mökilläni kirjoittannu, särkyneellä sydämelläni. Koin miten pisara läsnä, sateen soittoon kutsun sain. On taas uuden aikaa ja pisara on yhtä tärkeä, se muistuttaa - on elämä pisarasta riippuvainen. MURUKULTA Luontoki odottaa sadetta, saadakseen virvoittua. Sinulle lämmin kiitos , kuuntelit sateen soittoa. Valoisaa iltaa ja kukkikoon runosuones..Liisa
24.04.2009 20:04
Sinulle MURUKULTA Tänää aukes ensimmäinen valkovuokko, katselin noitaki tuomia niissä isot silmut. Olen joskus kirjoittannu noista tuomista, tuomi on kohta kukassa ja minä oon hukassa. Pitäähän sitä vieraan varainen olla, jos sattus eksymään, heh. Tuota huumorinkukkaa aina väliin, ettei hymy ihan unohtuis. Wauu noin paljon annat, se on aika paljon. Ois ehkä riittänny se papukaijamerkki. Keväistä hienoa aikaa, nautitaan nyt siitä.Liisa
24.04.2009 19:42
Miten suuri onkaa on täyttänny maailman. Tuo jota ei mielestä pois saa, aarteeks joita sydän katsoo. Ajaudun rantaan ja sielä nään eletyn elämän lehdillä vehonen hiljaisilla peitettynä. Uusi kevät "Kurjet saapuu kaartaa nekin kaukaa" MURUKULTA Kuljin rinnallas ja koin siveltimes esiin herätteli tutun kuvan. "Ja minun sydän kyynelistä täysi" "UNELMIEN VALKOINEN LINTU" On pois lentänny, muita lintuja jäimme kuuntelemaan. Kevään avautunnu lehti aukeaa ja sille, kesän peittoa kukkasista tehtyä. Tässä samalla tyhjensin veneestäni pois noita kuolleita lehtiä, poskeltani kyyneleitä. Koskettavan herkästi esiin lohdit syvältä. Sinulle kevät tuulien myötä ..Liisa täältä
24.04.2009 08:48
Minut valloittannu puutarha, olen jopas saanu nimenki, olen puskapetisti, heh. On semmonen tunne puhua pitäs kukillekki ja eiköhä kaikki tarvitse rakkautta. Palkitseehan kukat loistollaan ja tuoksullaan jos aikaa niille on antannu pienen hetken. Meki näin Into.Lento miten tulee hyvä mieli, kiitos annoit ajatuksilleni aihetta. Kiitos vierailustas..Liisa
23.04.2009 19:41
Ompas hyvvää nyt syön liikaa. Oot hyvä kokki, näin meidän kesken sanottuna *Hymy* päivääs ..Liisa
23.04.2009 15:22
Mökin asukasta hänkin sai uskoisin huomiota. Aamusta naapureista katsottiin nouseeko piipusta savu. Lämpimiä muistoja jotka lämmittää vieläki. Talkoohenki, ehkä sitä jossaki vielä? padme amidala Hymyn kera muistaahan ne kiperät paikat, senkin painavan matkalaukun. Minullaki yks hauska, olin laivalla ja tosi paivava ja laukkuni. Olin sitä yksin nostamassa, vastapäätä seisoi mies. Kysyi saako hän auttaa, yhdessä nostettiin ja hän kysyi?..... Olenko koko ikäni ollU kiven nostajana...HEH! HEH! Sinulle eilisestä talkoo henkisestä palautteestas kiitos. Aurinkoista päivää keväistä tuulta mielen tielle....Liisa
23.04.2009 08:44
Auttajia juu onhan ollukki on tainnu olla heikko hetki. Elämän oppikirjaa aikansa kun lukee alkaa pikkuhiljaa ymärtämään. Sitä pikkuhiljaa alkaa ymmärtämään tämä on tehtäväni vejäs rekeäsi. Itku ei se oo koskaa ollu kaukana ei sillonkaa kun nauru on ollu läsnä. Kasvun paikka on se vaikea hetki sehän on uskottu elettäväks. Miten palkitseekaa kun reki inahti mäen nyppylälle ja siinä hikeään pyyhkii. halausm Eilisestä vierailustas kiitos aurinko läsnä hymyilemässä auennu uusi sivu mille sanoitamme. Etu ja takareki neki vejetty teloilleen, kohta on vuoro venhoseni vapautuville vesille. Silloo see ilon hetki syli läsnä koko kesän, uin aina ulapalle kauas pois rantakivistä satuttavista. Vesi minun syli *hymy* Iloista herännyttä kaunista päivää myöski Sinulle.
23.04.2009 08:10
Onnii routaki sitä kun oikein hyllä ja kuin tulivuoresta velliä esiin nostaa. Heh että minua makeesti naurattaa ! Onneks tuo nauru ei oo minua jättänny, vaikka onki vaikeita mäkiä ollu. MURUKULTA Eihän see tuo tie aina niin tasata oo. Aika ykstoikkostaki seki ois , jos ei etes yhtää mutkaa ois. HEH, Se jännää miten sitä kasvatetaan, jäis etes mieleen, mistä sitä on tullu. Oii Sinullakos kuovit sielä , nee ja yks minun lempilintujani tulee kuvaa suomaisemista, sielä ne asusteli, onneks mökilläni saan kuulla ja nähdä Näin se kevät tulee ja tervehtii taas meitä, aivan ihanaa aikaa saadaan meki olla läsnä ihmettelemässä. Kiitosta vielä pidit huumorkukastani, ehkä hymyn kera?....*HYMY* täältä sinne....Liisa
22.04.2009 13:21
Napanuora se henkinen , siitä lapset kiinni. Äidin sydämessä uskomatonta,sielä näkee heidät. Oi ihan tähän herää noit kyyneleitä, kastelee taas kukkasia ettei vain ne kuivuis. lomasävel Aivan lapset on lapsia , vaikka ne ois 1oo vuotiata äitihän eihän se vanhene, lapset vaan, heh. *HYMY* läsnä ja oikein keväistä mieltä päivääs..Liisa
22.04.2009 09:50
Sen suurimmaks koen, uskottu lahja suuri. Niitä katseita viattoman siinä sylissä. Sanoiks eihän niitä etes voi pukea, sydän vain voi kaiken tuon kokea. diinaliin1 Lämmin kiitos et viivyit ajatukseni äärellä oli lapseni vuoro. Sinulle sydämes teille keväästä kertovia, rakkauden tuulia,viehän pois sydämestä murheita ja huolia. Hyvää ylös noussutta uutta päivää..Liisa
22.04.2009 09:42
Aamua MURUKULTA Rakkauden aallot Elämän kohokohtia ollu saada uutta elämää. Voi onnesta sylissäni kantannu tuotaki poikaa. Pojalla aii sillä useesti on äitille asiaa. Olen kiitollinen siitä yhteydestä, se on rakkautta. Sanonta lapset on aina lapsia , vaikka ne ois 100vuotiaita. Sielä ne äidin sydämessä asuu, sielä se lasten huone. Aamu hymyilee lämpimästi meille kaikille , Sinulle sydämellinen kiitos niin lämpimästä palautteesta , joka sydäntäni lämmittää. Uusin siivin taas saamme liitää elämän ojentamille heränneille oksille - jossa eikös lauletaan..Liisa
22.04.2009 09:32
Hyvän makunen runo, kiitos hymyn kera..Liisa
21.04.2009 21:55
Sydämeen asti menee ja sielä se tunne - lämmin Kuolleet lehdet lentelee niitä kun ja haravoin. Tuli ajatus Kuollut ei pelkää mitää lomasävel "Lähetän haikeuden auringon tuomassa puhtaudessaan" "Toivon" Hienoa uusi kesäki taas tulee ja saamme lämmön sylissä olla..Liisa
21.04.2009 10:49
Sehän nyt mielessä tipusellakki ja - Mysteriet heh "närhen munat" oma on lupa eikös Kiitos runos, aurinkoista kevätkeijujen aikaa.Liisa
21.04.2009 09:01
Voi onhan se paljon enemmän, kuin rikkaudet maailman. Elon merkki - hymy - padme amidala uusi aamu juu noussu ja me sen myötä kylmä vielä antaa odottaa, väistyä sais lämmön uuden kevään tieltä Keväistä mieltä kiitos aamukahvi hetkestänne..Liisa
21.04.2009 08:48
Niin arvaamattomalla missä myrskyki voi yllättää. Rakkauden köysin - niillä "kolmisäikeilillä" "Soudan, en huopaa" Diinaliin Aurinkoista päivää kiitoksen myötä, pidin runostas. Liisa
21.04.2009 08:44
20 / 59