Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Heh, 5 pistettä :D 90-luvulla ei tullut kyllä katsottua yhdenyhtä lastenohjelmaa. Ihan oli vieraita. Kun lapset on syntyneet 2000-luvulla ja itse katsoin viimeisiä lastenohjelmia 80-luvulla :) Enimmäkseen siis 70-luvulla, pikku kakkosta, Noppaa ja Myyrää vaikkapa.
  2. Hellouuu😎🤗❣️
  3. Jee, testi! Sustahan on, Randomi, tullut oikein testiguru:)

"Voisit olla taiteilija!
    Sinusta tulisi hyvä taiteilija. Olet luova, omaperäinen tyyppi: katselet maailmaa täysin omasta vinkkelistäsi. Pääsi vilisee jatkuvasti ideoita. Siedät hyvin työtilanteiden ailahtelevuutta ja taloudellista epävarmuutta, kunhan saat kulkea omaa polkuasi, toteuttaa itseäsi ja näkemyksiäsi. Olet todennäköisesti varsin lahjakas esimerkiksi esiintyjänä, visuaalisesti tai musiikillisesti. Voit tehdä töitä yksin tai osana isoa ryhmää – tärkeintä on se, että saat olla mukana luomassa jotain uutta.

Muita mahdollisia ammatteja: kirjailija, näyttelijä, muusikko, taidemaalari, elokuva- ja tv-alan työntekijä."

Olihan tää ihan hyvä testi, siinä on mainittu sekä nykyistä että entistä työtä ja tuo: "Siedät hyvin työtilanteiden ailahtelevuutta ja taloudellista epävarmuutta, kunhan saat kulkea omaa polkuasi, toteuttaa itseäsi ja näkemyksiäsi" kuvaa oikeastaan mun suhtautumista töihini 22-vuotiaasta tähän päivään. Esiintymisestä en kyllä pidä, mieluummin olen esim. kameran takana kuin edessä, oli sitten kyse liikkuvasta tai valokuvasta. Mutta esiintymistäkin on ollut pakko opetella ja joskus voin jopa tykätä siitä, jos hyvä päivä sattuu;)

Veikkaan, että sinäkin olet salaisesti eräjorma, mulle ainakin jäi aikanaan Miehen logiikassa sellainen kuva :P