joka on horoskoopiltaan härkä, sit joutaiskin kuolemaan hymyssä suin
katsotaan pitääkö jäähdytin nesteet sisällä vai vieläkö auto lorottaa nesteet ulos. tiiä häntä kestääkö tinaukseni. kolvilla oli ihan turha yrittää paikata, pienellä töhöllä sai tarpeeksi lämpöä aikaiseksi. esitestissä …
kuulemma kaljan kulutus ois saatava vähennettyä ja se ehdottaa kaljojen laimentamista. mikäköhän logiikka tuossakin on, miun laskuopin mukaan kulutus nousee kaljan alkoholipitoisuutta laskemalla, joutuu juomaan enemmän …
luulis et vahvempaa kättä käytettäis ,mut ei heikolla pitää lämäistä,ei hjuva ei hjuva. oon vasuri mut oikea käteni on selkeesti vahvempi joten tulee hirmu lämäri, yli200 kilometriä tunnissa kiekko lähtee, usein se kyl …
"Kansa ryntäili lähes sekasortoisesti todistamaan häiden kohokohtaa, vastavihityn kuninkaallisen parin ensimmäistä suudelmaa. Kello 15.25 kansa räjähti suosionosoituksiin, kun William ja Kate astelivat tervehtimään Buck…
pilas miun synttärit, oliko pakko juuri miun synttäripäivänä viedä median huomio häihinsä :( itkee poskihampaat ruvella :(
pääkaupunki valittais neljän vuoden jaksoiksi, arvottais mikä kaupunki olis seuraavat 4 vuotta helsinki , näin sais jokainen suomalainen mahdollisuuden olla hesalainen edes kerran eläessään. eduskuntatalokin vois olla s…
"- Hienoa, nelosen ratikka näkyy! - Tämä on iso!" http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Stubb työhuoneestaan Hienoa nelosen ratikka näkyy!/art-1288385518666.html tää selittää kaiken :)
"Baltimoren McDonaldsissa koettiin viikko sitten kauhun hetkiä, kun teinitytöt pahoinpitelivät naisten vessaa käyttäneen transseksuaalin. Yksi McDonaldsin työntekijöistä vain nauroi tilanteelle ja päätti tallentaa pahoi…
kanssa??? kokeilin sitä ku tuli beta versiona ja täys paska oli, no muutama viikko sitten windows päivitti sen virallisen version huomaamattani ja taaskaan ei jotkut jutut pelanneet kuten piti.
"Suomalaisten korkeita itsemurhalukuja on perinteisesti selitetty sillä, että olemme synkkää kansaa, mutta totuus voikin olla päinvastainen. Tuore tutkimus vahvistaa, että itsemurhia tehdään eniten siellä, missä ihmiset…
"Giorgio Armani on loikannut muodin saralta sisustajaksi. Armani esitteli sisustuskotiaan Milanon asuntomessuilla. Muodin visionääri ja omintakeisista muotiluomuksistaan tunnettu Giorgio Armani yllätti Milanon asuntomes…
niin käsittelisikö suomalainen media miuta suomessa asuneena maahanmuuttajana joka nous paaviksi, vai suomalaisena joka nous paaviksi???
kuinka päivä on lähtenyt käyntii???
nääs tummana mamuna joudun oman turvallisuuden takia katsomaan asioita hiukan eri tavalla ku useimmat teistä. oon ennakkoluuloinen teidän ennakkoluuloista minua kohtaan, siksi olen varautunut 24/7 ku on kärpäsenä maitol…
"Ranskan mellakkapoliiseilta on mennyt niin sanotusti kuppi nurin uusista säännöistä, joiden mukaan poliiseilta kiellettäisiin alkoholijuomien nauttiminen työajalla. Sisäministeriön uusien sääntöjen mukaan mellakkapolii…
tuli mese kutsu joltain ihan oudolta joka haluaa miut johonkin ihme funroomiin. onks toi joku vaarallinen juttu???taidan hylätä
vilkuilemassa keskusteluja, on olleet merkkikohtaisia palstoja, niin tuntuu olevan ihan eri meininki ku täällä keskustelut. uudet harrastajat saa pirun hyvin kysellä jopa ihan tyhmiäkin asioita,silti niitä ei lytätä maa…
en oon saanut yhtään suklaamunaa vielä
"Uteliaisuus mahdollistaa seksin mielenkiinnon ja kukoistuksen. Parhaimmillaan seksi on aikuisten rentoa, luovaa ja uteliasta leikkiä. Mutta entä jos ei ole utelias? Meistä jokainen on utelias; lapsi ei esimerkiksi kehi…