monte24

![]()
tere
Kotimaa: ---suomi
Koulutus: ---täh?
Siviilisääty: ---naimaton ja aion pysyä :)
Lapset: ---ei ole eikä tule
Aloituksia
928
Kommenttia
12551
pitääkö mun oikeasti poistua palstalta lopullisesti
joku puska väittää että se on yleinen toive, mie oikeesti haluun vielä käydä täällä.please antakaa mun ja ziselin käydä26249- 10248
olo sellainen et tänään vois seksiä harrastaa
enää ei puutu kuin nainen :( hei lappeenrantalais naiset jotka käytte täällä, nyt olis helppoa lihaa tarjolla, ei muuta21246hitto! en löydä netistä boss hossin runkoja :(
eikö frame ole englanniksi runko??? miks perkele tekee tiukkaa löytää moinen :( MIE HALUUN NÄHDÄ PRÄTKÄN NAKUNA16246miksi miestä joka ei hoida
velvollisuuksiaan haukutaan munattomiksi, mut naista joka ei hoida hommiaan ei haukuta pilluttomaksi???26245- 18244
Girls Got Rhythm
http://www.youtube.com/watch?v=TGR_wiTll14 tulee hyvä fiilis tuost biisistä41243haluaisin kysyä rekatuilta ja rekkaamattomilta
et mikä fiilis sulla juuri nyt on? saatte luvan kanssa avautua mulle.67243KAMELIN VARVAS MUISTUTTAA TURVONNEITA
IHMISNAARAAN ULOMPIA HÄPYHUULIA, MIUN OMA OIKEAN JALAN PIKKUVARPAAN ULOMPISYRJÄ NÄYTTÄÄ YKSKYTTYRÄISELTÄ KAMELN RASVAVAR2242Netin salarakas olikin oma puoliso!
"Naimisissa keskenään ollut pariskunta käräytti toinen toisensa nettideittailusta - deittailtuaan salanimillä keskenään.17237voisko lisko taas lopettaa provoilun
et voi aikuinen nainen olla katkera visailusta :)19236Penis päässä
"Penis päässä Australian merietana- naaraiden päähän on alkanut kasvaa peniksiä niiden altistuttua torjunta-aineena k6236- 18236
chilen kaivosturma
outoa on ollut seurata uutisointia ja etenkin sitä mitenkä näiden kaivosmiesten peloista ollaan puhuttu niin avoimesti.1623512-vuotias riisti henkensä pelastaakseen isänsä ja veljensä
Tyttö uhrasi itsensä perheensä vuoksi. Pitkän aikaa intialainen Mumpy, 12, kuunteli vaiti vanhempiensa keskusteluja per2235kävin äsken kioskilla
joudun ylittämään valo-ohjatun risteyksen ja kun valo näytti mulle vihreetä näin etumaisen auton sisällä naisen. no se m14234levoton uni paljaista jaloista
nyt kun siirryin kesä alushousuihin,niin olen huomannut että paljaat jalkani toisiaan vasten vaikeuttavat nukahtamista.7233Poliisi: Varo tätä miestä
"Julkaistu: 30.12.2010 21:49 Kommentteja () Poliisi etsii vaaralliseksi epäiltyä miestä, joka karkasi Niuvanniemen sair13231it’s BIG!
masentaa lukea tuollain otsikoituja uutisia :( voisko jotenkin muuten asiasta informoida? "Nokia julkisti Lontoossa odot2229cheddarjuustokossu
tuli esitettyä eilen baarimikolla joka oli viihteellä,et joku vois kehittää cheddarjuustopaukun, ei kauaa mennyt kun kun8228