sanasinko

![]()
Tärkeää tietoa:
"Olen sairastunut vakavasti. Pelkään syöpää. Mitä teen?"
https://cutt.ly/8wGguck
Etsivä löytää - ja kolkuttavalle avataan?
https://tinyurl.com/wo758hp
https://my.su/e01
Päivitystä:
Mustia pilviä taivaalla: sieni-infektio
https://goo.gl/1Bm2ZG
Tietoisku:
Sieni-infektiot jylläävät siellä missä ihmisetkin!
https://goo.gl/89jtvs
Borrelioosin uhrit kärsivät monista eri sairauksista,
tärkeää uutta tutkimustietoa! https://goo.gl/tyxx5k
Arkistoitua: https://goo.gl/6DXsQr
Kryptolepistä hometta, Lymeä ja parasiitteja vastaan
https://tinyurl.com/yy8hxmea
Loishäädöstäkin apua vatsantärinään
https://tinyurl.com/y4knzcbd
Ei edes oikeita lääkkeitä näillä leveyspiireillä!
https://tinyurl.com/slqz4p4
Lääkäreiden kieltämiä sairauksia ei tutkita eikä hoideta
https://tinyurl.com/yxzjoaxa
Älä lausu väärää lääkärintodistusta lähimmäisestäsi
https://tinyurl.com/u8qtwqv
Pyydä ja tarjoa vertaistukea: https://helppi.palstani.com/
https://narsissi.palstani.com/
Kirjoitusarkistoa: https://write.as/wordbazooka/
Sitten kun jaksetaan taas, tavataan täällä: http://www.sanasinko.net/
Kokemaani helvettiä olematta ohi vieläkään: https://goo.gl/TCuUhd
Kiusanteon takia ja voimien ollessa vähissä postannut tänne lähinnä viestejä vaan lukematta vastauksia ja pitäessäni https://goo.gl/PfyG96 taukoa. Parhaiten tavoittaa sähköpostitse [email protected], jos jotain asiaa.
https://www.youtube.com/user/Taivaanlahjat/videos/
Aloituksia
377
Kommenttia
5086
Suomi24 on täynnä naisten panettelua ja seksististä mollaamista
Ja sitten kun noista törkyviesteistä ilmoittaa, niitä ei poisteta. Vaikka Suomessa on ollut tasa-arvolakikin voimassa j2265TAPPAAKO HOME?
Juu... Se vie uskonne ja luottamuksenne tulevaisuuteen. Jäätte ikuisuudeksi katkeruuden valtaan ja lakkaatte elämästä.11264Laki potilaan asemasta ja oikeuksista
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1992/199207850263HAHHAH! 10 vuotta jäljessä!
"Toivomme lääkärikoulutuksessa huomioitavan muuttuneet ympäristöolosuhteet ja lääkärien osaamista päivitettävän 2000-luv20263Suomessa ihmiset jätetään vuosikausiksi kärsimään
Suomessa nykyaikainen terveydenhoito on sitä, ettei ihmisten kärsimyksellä ole mitään väliä, että heidät voidaan jättää2263Kusetusta näillä leveyspiireillä
Oletko sairas, hei, tarjolla on vaan kusetusta näillä leveyspiireillä. Ongelmana sieni? Ehei, tarjolla on vaan kusetust3261Candidaa, Lymeä ja muita infektioita eri sairauksien takana
Ei kun tuumasta toimeen katsomaan ohjelmasarjaa, josta kirjoitin juuri tuolla: https://keskustelu.suomi24.fi/t/164449090259Lipsahdus paljasti homeongelman?
IL 18.8: Suosikkijuontaja kiroili suorassa lähetyksessä "Metsäkedon mukaan hän oli ottamassa puheluita vastaan musiikk6256Lääkärit häipyneet palstalta
Mihin suomalaiset lääkärit ovat häipyneet palstalta viisastelemasta? Vai aukenivatko silmät muun maailman edessä? Vaan9255Kroonisen Lymen borrelioosin ja oheisinfektioiden tutkimuksen ja hoidon päivittäminen myös Suomessa!
Piti rukoilla oikein otsikkoa, jota ei meinannut niin vain tullakaan, saadakseni siihen mahtumaan kaiken tärkeän - ja ke0255"EI NÄILLÄ LEVEYSASTEILLA"
Miten toivottomalle tuntuikaan, kun lääkäri sanoi noin puhuttaessa sieni-infektion mahdollisuudesta ja poskionteloeritte4254Ihme palsta
Mitä tämmöiset kommentit tekevät palstalla, jossa keskustellaan homeen aiheuttamista sairauksista: "Lienee sama henkilö11252TOKSIINIA...
Eikä pelkästään mykotoksiinia... http://www.seiska.fi/c/87840/5415_tuksuaiti5603.jpg "Alkoholi on myös ravintoa, viel7252LÄÄKKEET
Jos emme kinastele syistä emmekä seurauksista, miksi omissa oireissani auttaa kortisoni? Tiedän itsekin kortisonin olev5251"FUNGAL REVOLUTION"
Ajatella, että oikein sieneen liittyvä vallankumous toukokuussa 2000! Ja milloinkahan tämä näkyi Suomessa? Taisi sekin16251Paarialuokkien kohtelua :(
Suomi tänään. Näin kaikkia yhteisön syrjimiä täällä kohdellaan. Lainaus Vartti-lehdestä 3.11.2010: "Silvestrua harmitt0250Tavallista lääkärintointa
Lainaus Hesarista: Valelääkäriksi epäilty 24-vuotias espoolaismies kertoi tänään Lohjan käräjäoikeudessa, että terveys4249KUIN NUKKUNEEN RUKOUS
En tiedä, mitä järkeä on missään... Minusta on tullut kuin Väyrynen, joka nukkuu yönsä yli ja keksi aina uutta. * Väy1248Tiku & Taku
Haluan muistaa teitä mukavalla videolla: Donald Duck and Chip 'N' Dale - Working For Peanuts http://www.youtube.com/w6247JÄRKYTTÄVIN UUTINEN TULOSSA
Puolitotuuksia taidetaan esittää ihan tahallaan. Hirveän asian jäljillä. Onneksi on oma foorumi, jos täällä hyökkäill21245