Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

261

Kommenttia

2108

1. Heh heh,

Olen juhlinut jo kaksi viikkoa tätä tapahtumaa, heh heh heh ja juhlat senku jatkuu, heh heh heh, kylläpä tämä elämä mais
    21
    177
  2. Mikä törppö!

Heh heh, sählää ne tollerot muuallakin päin maailmaa kuin vaan tässä maassa. Tulipa taas hyvä mieli. https://www.is.fi/
    12
    177
  3. hi hi hi

Apina, heh heh.
    10
    175
  4. Teoreemoja metsästyskauden alkajaisiksi

Hyi kun hyikäilyttää supi- taikka minkkiturkkiin piiloutunut ruma akka taikka sieväkin sellainen. Jätettä aivoiltaan, va
    2
    175
  5. Perämies harrasti metsästystä

Joo, oli kuulemma tuo matkustajakoneen vuoreen tahallaan ohjannut perämies intohimoinen metsästyksen harrastaja. Eipä ih
    Metsästys ja kalastus
    11
    175
  6. Uudet ja raikkaat tuulet puhaltelevat

Tervehdys kaikille. Minulla on hyviä uutisia! Nythän olen käyttänyt erittäin onnistunutta, maaseudun sutta pelkäävää to
    63
    173
  7. "Possu" niin pelkää....

Heh heh.......... Läskinokka niin kovasti pelkää sutta. Mikä vajakkipelkuri, heh heh. Ja aivot jo pehmenneet tuosta pelo
    0
    172
  8. Pöljä pelkää

Miten voi olla niin pöljää olemassa, joka pelkää pikku sutta? Miten voi maailmassa olla noin tyhmiä apinoita? Miten ja m
    7
    172
  9. Metsästäjän suusta

Tämä lainaus on edellisestä lähettämästäni linkistä / lehtileikkeestä. Sutta pelkäävän metsästäjähöperön naurettavaa log
    19
    171
  10. Tekopyhää touhua

Kyllä näillä metsästäjillä alkaa mopo karata lopullisesti käsistä. Ensin ammutaan omalta pojalta kännipäissään polvi toh
    10
    171
  11. Koirarakkipuree

Nythän susien kaameutta märistään ja parutaan tässä valtakunnassa hyvin vuolaasti. Itkua tulee niin paljon, jotta joet t
    9
    167
  12. Heh heh heh heh heh......

Heh heh heh, kylläpä mua naurattaa. Nyt on jälleen aihetta juhlia: http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/09/karhu_puri_kah
    12
    164
  13. Olipa hieno kommentti(ni)

Täytyyhän se panna näkösälle. Mestarin ruoska sivaltaa. Saapa nähdä, miten tämä jakupantsahippeli (heh heh) siihen vasta
    2
    164
  14. Metsästäjä sekosi jälleen

Ihan päivittäinhän tässä joudumme lukemaan metsästäjien sekoamisista. Tarttis varmaan Päivi Räsäsen sanoin tehdä asialle
    22
    161
  15. KYSYMYS

Nyt kaikki jäitä hattuun, älkääkä tyhjää ottako neniinne, jos asiallisesti jotain kysytään. Olkaapa hyvät: Voiko saasta
    4
    160
  16. Katsokaa noita naamoja

Kyllä on typerän näköistä porukkaa. Siinä istuskellaan vakava ilme naamalla ja märistään susien kaameutta, heh heh. Kyll
    6
    160
  17. Huvittava kysymys ja palkinto

Vertailin tuossa äskettäin eri kauppaketjujen myymiä tuotteita eri paikkakunnilla ja huomasin Susianalyysin kannalta mie
    34
    159
  18. Aivopesua Sotkamolaisittain

Nämä lapset eivät sutta pelkää. Heillä on muutakin tekemistä ja ajateltavaa kuin märistä susien kaameutta. Rakkaimmat te
    8
    156
  19. Taas märisee suomipoika

Kehtaa apina syyttää ulkoministeriötä, jos ei itse jaksa uida, heh heh. Ei tollo ymmärrä merivirtojen voimakkuutta. Mutt
    10
    155
  20. LAKIALOITE

Nythän saamme päivittäin lukea metsästäjien mielipuolisista ammuskeluista ympäriinsä heidän välittämättä yhtään siitä, m
    Vitsit
    4
    153