mikkinnu

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Heh heh,
Olen juhlinut jo kaksi viikkoa tätä tapahtumaa, heh heh heh ja juhlat senku jatkuu, heh heh heh, kylläpä tämä elämä mais21177Mikä törppö!
Heh heh, sählää ne tollerot muuallakin päin maailmaa kuin vaan tässä maassa. Tulipa taas hyvä mieli. https://www.is.fi/12177- 10175
Teoreemoja metsästyskauden alkajaisiksi
Hyi kun hyikäilyttää supi- taikka minkkiturkkiin piiloutunut ruma akka taikka sieväkin sellainen. Jätettä aivoiltaan, va2175Perämies harrasti metsästystä
Joo, oli kuulemma tuo matkustajakoneen vuoreen tahallaan ohjannut perämies intohimoinen metsästyksen harrastaja. Eipä ih11175Uudet ja raikkaat tuulet puhaltelevat
Tervehdys kaikille. Minulla on hyviä uutisia! Nythän olen käyttänyt erittäin onnistunutta, maaseudun sutta pelkäävää to63173"Possu" niin pelkää....
Heh heh.......... Läskinokka niin kovasti pelkää sutta. Mikä vajakkipelkuri, heh heh. Ja aivot jo pehmenneet tuosta pelo0172Pöljä pelkää
Miten voi olla niin pöljää olemassa, joka pelkää pikku sutta? Miten voi maailmassa olla noin tyhmiä apinoita? Miten ja m7172Metsästäjän suusta
Tämä lainaus on edellisestä lähettämästäni linkistä / lehtileikkeestä. Sutta pelkäävän metsästäjähöperön naurettavaa log19171Tekopyhää touhua
Kyllä näillä metsästäjillä alkaa mopo karata lopullisesti käsistä. Ensin ammutaan omalta pojalta kännipäissään polvi toh10171Koirarakkipuree
Nythän susien kaameutta märistään ja parutaan tässä valtakunnassa hyvin vuolaasti. Itkua tulee niin paljon, jotta joet t9167Heh heh heh heh heh......
Heh heh heh, kylläpä mua naurattaa. Nyt on jälleen aihetta juhlia: http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/09/karhu_puri_kah12164Olipa hieno kommentti(ni)
Täytyyhän se panna näkösälle. Mestarin ruoska sivaltaa. Saapa nähdä, miten tämä jakupantsahippeli (heh heh) siihen vasta2164Metsästäjä sekosi jälleen
Ihan päivittäinhän tässä joudumme lukemaan metsästäjien sekoamisista. Tarttis varmaan Päivi Räsäsen sanoin tehdä asialle22161KYSYMYS
Nyt kaikki jäitä hattuun, älkääkä tyhjää ottako neniinne, jos asiallisesti jotain kysytään. Olkaapa hyvät: Voiko saasta4160Katsokaa noita naamoja
Kyllä on typerän näköistä porukkaa. Siinä istuskellaan vakava ilme naamalla ja märistään susien kaameutta, heh heh. Kyll6160Huvittava kysymys ja palkinto
Vertailin tuossa äskettäin eri kauppaketjujen myymiä tuotteita eri paikkakunnilla ja huomasin Susianalyysin kannalta mie34159Aivopesua Sotkamolaisittain
Nämä lapset eivät sutta pelkää. Heillä on muutakin tekemistä ja ajateltavaa kuin märistä susien kaameutta. Rakkaimmat te8156Taas märisee suomipoika
Kehtaa apina syyttää ulkoministeriötä, jos ei itse jaksa uida, heh heh. Ei tollo ymmärrä merivirtojen voimakkuutta. Mutt10155LAKIALOITE
Nythän saamme päivittäin lukea metsästäjien mielipuolisista ammuskeluista ympäriinsä heidän välittämättä yhtään siitä, m4153