mikkinnu
![]()
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Mikkeli-Kikkeli
Heh heh, ei apina löydä koirasta kikkeliä, vaikka asuu likellä Mikkeliä. "Kaiken lisäksi petoeläinyhdyshenkilön nuoreks1239Mikä törppö!
Heh heh, sählää ne tollerot muuallakin päin maailmaa kuin vaan tässä maassa. Tulipa taas hyvä mieli. https://www.is.fi/12236Mitäs meni lillumaan...
Nythän pullasorsa meni löhöämään aurinkorannelle ja lillumaan lämpimääm veteen. Siitäpäs sai tyhmä turisti opetuksen? h4231Mikähän siinä
on kun metsästäjien keskuudessa tuntuu homostelu olevan hyvin kuuma puheenaihe jatkuvasti? Eri mieltä olevia aletaan hy9230Katsokaa noita naamoja
Kyllä on typerän näköistä porukkaa. Siinä istuskellaan vakava ilme naamalla ja märistään susien kaameutta, heh heh. Kyll6229Kylläpäsekoili.....
Laitetaan tähän yksi kaikista huvittavimmista tapauksista, mitä kuulin kerätessäni aineistoa maakuntareissuillani Susian7224I am back...
Terveisiä Malesiasta, hi hi hi hih........ Kuka haluaa ensimmäisenä kuulla kuulumisia.....? Röh röh rö röhn rö hih, kui9220Jännitys tiivistyy
Kuka tässä enää jaksaa odottaa? Jännitys käy jo kohta sietämättömäksi. Paljastan nimittäin kohta kauan odotetun ja lupaa6219Tappajaporo
Minä olen aina pitänyt kaikkia poroja typerinä sarvipäinä, joulupukin punanenävetureina ja tiellä lojuvina kiusan kappal15217Heh heh,
Nyt jo susianalyysia käsitellään uusimmassa Tiede- lehdessäkin. Katsokaapa kaikki lehden (no 30) kansikuvaa ja kuvaan li1212Koirarakkipuree
Nythän susien kaameutta märistään ja parutaan tässä valtakunnassa hyvin vuolaasti. Itkua tulee niin paljon, jotta joet t9212Putkiaivot
Kenellekkään ei liene epäselvää, jotta matemaattispsykologiseen taustaani liittyen myöskin filosofinen pohdiskelu on lei12211Taas märisee suomipoika
Kehtaa apina syyttää ulkoministeriötä, jos ei itse jaksa uida, heh heh. Ei tollo ymmärrä merivirtojen voimakkuutta. Mutt10211Pulmapatteri
Nythän kohta pitää äänestää eduskuntavaaleissa. On tässä sitä suin tätä väittelyä mm maahanmuuttajista. Nuohan tulevat5211Päivän paras!
Tämä kaveri asuu jossain Mikkelin seudulla ja pelkää sutta. Kuulemma oikein petoyhdyshenkilö. https://www.google.com/se9211Mustia pilviä tiedossa
Joulu lähestyy vääjäämättömästi. Ei tarvi olla kummoinenkaan meteorologi taikka sammakkomies, jotta osaa ennustaa hirvit15210Mitäs meni härnäämään...
Saa siinä sitten jälkikäteen märistä, jos nalle vähän raapasee, kun itse on sitä mennyt kiusaamaan. Ois antanu rauhassa6209Mustaakin mustempi aukko
Jos ja kun (nykytiedon mukaan) noita mustia aukkoja on olemassa, niin onko niitä ihan fyysisesti oikeasti olemassa? Taik26209Kylläpä naurattaa
Nyt kun valkoinen lumi on jälleen peittänyt maan, niin joka puolella näkyy erilaisia painaumia lumessa. Tämähän tarkoitt5208Namia tekee namanannaa....
Voi että minä nautin ja namustelen. Na na na naanana nannan naa ku elämä on joskus nannaa. Muutama päivä sitten sudet o5207