Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

261

Kommenttia

2108

1. Mikkeli-Kikkeli

Heh heh, ei apina löydä koirasta kikkeliä, vaikka asuu likellä Mikkeliä. "Kaiken lisäksi petoeläinyhdyshenkilön nuoreks
    Petoeläimet
    1
    239
  2. Mikä törppö!

Heh heh, sählää ne tollerot muuallakin päin maailmaa kuin vaan tässä maassa. Tulipa taas hyvä mieli. https://www.is.fi/
    12
    236
  3. Mitäs meni lillumaan...

Nythän pullasorsa meni löhöämään aurinkorannelle ja lillumaan lämpimääm veteen. Siitäpäs sai tyhmä turisti opetuksen? h
    4
    231
  4. Mikähän siinä

on kun metsästäjien keskuudessa tuntuu homostelu olevan hyvin kuuma puheenaihe jatkuvasti? Eri mieltä olevia aletaan hy
    9
    230
  5. Katsokaa noita naamoja

Kyllä on typerän näköistä porukkaa. Siinä istuskellaan vakava ilme naamalla ja märistään susien kaameutta, heh heh. Kyll
    6
    229
  6. Kylläpäsekoili.....

Laitetaan tähän yksi kaikista huvittavimmista tapauksista, mitä kuulin kerätessäni aineistoa maakuntareissuillani Susian
    7
    224
  7. I am back...

Terveisiä Malesiasta, hi hi hi hih........ Kuka haluaa ensimmäisenä kuulla kuulumisia.....? Röh röh rö röhn rö hih, kui
    9
    220
  8. Jännitys tiivistyy

Kuka tässä enää jaksaa odottaa? Jännitys käy jo kohta sietämättömäksi. Paljastan nimittäin kohta kauan odotetun ja lupaa
    6
    219
  9. Tappajaporo

Minä olen aina pitänyt kaikkia poroja typerinä sarvipäinä, joulupukin punanenävetureina ja tiellä lojuvina kiusan kappal
    15
    217
  10. Heh heh,

Nyt jo susianalyysia käsitellään uusimmassa Tiede- lehdessäkin. Katsokaapa kaikki lehden (no 30) kansikuvaa ja kuvaan li
    1
    212
  11. Koirarakkipuree

Nythän susien kaameutta märistään ja parutaan tässä valtakunnassa hyvin vuolaasti. Itkua tulee niin paljon, jotta joet t
    9
    212
  12. Putkiaivot

Kenellekkään ei liene epäselvää, jotta matemaattispsykologiseen taustaani liittyen myöskin filosofinen pohdiskelu on lei
    Metsästys ja kalastus
    12
    211
  13. Taas märisee suomipoika

Kehtaa apina syyttää ulkoministeriötä, jos ei itse jaksa uida, heh heh. Ei tollo ymmärrä merivirtojen voimakkuutta. Mutt
    10
    211
  14. Pulmapatteri

Nythän kohta pitää äänestää eduskuntavaaleissa. On tässä sitä suin tätä väittelyä mm maahanmuuttajista. Nuohan tulevat
    5
    211
  15. Päivän paras!

Tämä kaveri asuu jossain Mikkelin seudulla ja pelkää sutta. Kuulemma oikein petoyhdyshenkilö. https://www.google.com/se
    9
    211
  16. Mustia pilviä tiedossa

Joulu lähestyy vääjäämättömästi. Ei tarvi olla kummoinenkaan meteorologi taikka sammakkomies, jotta osaa ennustaa hirvit
    15
    210
  17. Mitäs meni härnäämään...

Saa siinä sitten jälkikäteen märistä, jos nalle vähän raapasee, kun itse on sitä mennyt kiusaamaan. Ois antanu rauhassa
    6
    209
  18. Mustaakin mustempi aukko

Jos ja kun (nykytiedon mukaan) noita mustia aukkoja on olemassa, niin onko niitä ihan fyysisesti oikeasti olemassa? Taik
    Tähtitiede
    26
    209
  19. Kylläpä naurattaa

Nyt kun valkoinen lumi on jälleen peittänyt maan, niin joka puolella näkyy erilaisia painaumia lumessa. Tämähän tarkoitt
    5
    208
  20. Namia tekee namanannaa....

Voi että minä nautin ja namustelen. Na na na naanana nannan naa ku elämä on joskus nannaa. Muutama päivä sitten sudet o
    5
    207