kilpsu
Vapaa kuvaus
Anoreksiaan sairastunut ja pitkään sairastanu 30vuotias tytsynen... Jos kiinnostaa yhtää tutustuu ni älä pelkää moikkaa, en mä pure ja mielelläni vastailen ihmisille...
Suosikkibändit/artistit: monii
Suosikkileffat: Piirretyt :D
Vapaa-aikanani: lenkkeily, kaverit..
Katson tv:stä mieluiten: BB, CSI
Kotieläimet: pupuja
En pidä: Ötököistä, tylsyydestä, Kusipäisistä, itserakkasista ihmisistä, paikallaan istumisesta.
Koulutus: Melkein valmistunut
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: En oikein tiedä
Aloituksia
32
Kommenttia
67
Kiltit ihmiset auttakaa.
Miksei mun paino enää putoo vaikka syön yhen mikroaterian päivässä? Ja liikun pari tuntia päivässä. Ja joo, tiiän että m3173Tyhmä kysymys tyhmältä ihmiseltä.
Miks anorexiaan määrätään lääkkeitä? Joo siis hetken lääkkeitä syötyäni voin todeta että ne helpottaa oloo, mutta kun lo191Apua
Tarvisin lahdutus apua ja kaveria joka voi tsemppaa mua ja auttaa vaikkeitten asioitten kanssa. Kun en osaa yksin laihdu6129Kuuluuko tää anorexiaan vai kuvittelenko vaan?
Onko normaalia ettei saa kunnolla edes juotua päivässä kun vaan miettii miten paljon siitä lihoo? Oon osittain huolissan1839Minäkin
Minäkin kaipailistin laihdutuskaveria. Joko sähköpostilla tai skypessä. Mun sp ossa on [email protected] saa tulla jut084tyhmä kysymys
voiko jatkuva pissahätä johtua anorexiasta? kun mua alkaa ärsyttään kun joudun koko ajan käyttään vaippoja ja on tehty v8445Tyhmä kysymys.
Syökö anorexia lihaksia? Kun mietin vaan sellasta et mua sattuu kauheesti selkään ja kun tunnustelen mun selkää niin eih284Apua
Onks se ihan normaalia kysyä joltain toiselta lupaa syödä? Kun nykyään joudun aina kysymään luvan ennenkun voin laittaa283Apua.
Oonko säästöliekil vai miksen laihdu ollenkaan? Vaaka pysähty pari viikkoo sit jo 69 kiloon ja vaikka syön pakollisesti192Apua
Kuuluuks anorexiaan halu kuolla? Vai kärsinkö samalla masennuksesta koska ei oo päivääkää etten miettis miten hyppään jo1100- 4112
Auttakaa
MIten pystyn olemaan viikon syömättä? Jotain apuja miten pystyn välttään näläntunteen.. Tarvin kipeesti apuja koska viha295huoh
mitä mulle tapahtu? oon sairaalassa ja pakko syödä ja haluun vaan kuolla pois. en haluu syödä yhtään mitään oon sen verr060Huoh
Onks tää enää oikeeta elämää ku joudun viikot olee sairaalassa ja syömään? Onneks saan olla viikonloput kotona ja voin j068apua..
Kaipailen laihdutus kaveria. Eli kaveria jolta saa helpotusta ja apua painonpudotukseen kun tuntuu ettei mikää suju niik082Kaipaan lukijoita.
Eli siis kaipailisin lukijoita mun blogii... se on turhaa ja tyhmää tekstii jote kommenttei voi heittää et mite siit sai089Te viisaat ihmiset kertokaa...
Mä en tajua... Joku viisas ihminen vois kertoo mulle miks oon joutumassa osastolle vaikka paino on vielä ihan normimitoi6300Heissan
Te ihanat ihmiset. Tiiän et teillä on kokemusta ja tietoo mitä hyvään blogiin pitäis laittaa tai kirjottaa joten kiltit294Heissan
En uskonu et viel kirjottaisin tänne, mut ehkäpä täälä ymmärretään paremmin tätä tunnetta kun missään muualla... Eli sii278Huoh
Tuli todistettua itelle ettei anoreksia ookkaan niin helposti pois tai'ottavissa kun mitä luulis. Ennenkun sairastuin ol3406