Vapaa kuvaus

Anoreksiaan sairastunut ja pitkään sairastanu 30vuotias tytsynen... Jos kiinnostaa yhtää tutustuu ni älä pelkää moikkaa, en mä pure ja mielelläni vastailen ihmisille...



Suosikkibändit/artistit: monii

Suosikkileffat: Piirretyt :D

Vapaa-aikanani: lenkkeily, kaverit..

Katson tv:stä mieluiten: BB, CSI

Kotieläimet: pupuja

En pidä: Ötököistä, tylsyydestä, Kusipäisistä, itserakkasista ihmisistä, paikallaan istumisesta.



Koulutus: Melkein valmistunut

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: En oikein tiedä

Aloituksia

32

Kommenttia

67

  1. Ahdistaa...

    Mä en jaksa... Olis helpompi olla jo haudassa... En jaksa taistella tätä vastaan, tätä et saan yhen leivän syötyä 12 tun
    Anoreksia
    32
    1131
  2. Kuuluuko tää anorexiaan vai kuvittelenko vaan?

    Onko normaalia ettei saa kunnolla edes juotua päivässä kun vaan miettii miten paljon siitä lihoo? Oon osittain huolissan
    Anoreksia
    1
    772
  3. Apua...

    Noi nyt on kärsitty eka koulupäivä ja saatii samalla vahvistukset PAKOLLISASTA terveystarkastuksesta... Millä saa painoo
    Anoreksia
    13
    448
  4. tyhmä kysymys

    voiko jatkuva pissahätä johtua anorexiasta? kun mua alkaa ärsyttään kun joudun koko ajan käyttään vaippoja ja on tehty v
    Anoreksia
    8
    356
  5. Huoh

    Tuli todistettua itelle ettei anoreksia ookkaan niin helposti pois tai'ottavissa kun mitä luulis. Ennenkun sairastuin ol
    Anoreksia
    3
    348
  6. On..

    ..se erittäin kiva että kaverit on muka niin huolissaan ja vakuuttelee itelleen ettei mulla oo oikeesti mtn anoreksiaa j
    Anoreksia
    3
    311
  7. Te viisaat ihmiset kertokaa...

    Mä en tajua... Joku viisas ihminen vois kertoo mulle miks oon joutumassa osastolle vaikka paino on vielä ihan normimitoi
    Anoreksia
    6
    283
  8. Huoh

    Vihaan itteeni niin paljon taas vaihteeks... Vihaan tätä tilannetta missä elän.. Haluun vihdoin ja viimain laihemmaks, m
    Sairaudet
    3
    255
  9. Tää...

    on luultavasti taas väärä paikka... Väärä paikka kertoo, ehkä pitäis mennä lääkärille, mut... En jaksa enkä haluu tapell
    Anoreksia
    2
    245
  10. Huoh

    Luulin jo et nyt vihdoin kaikki on paremmin, pystyin jopa syömään muutamana päivänä pieniä määriä ruokaa, erehdyin katso
    Sairaudet
    2
    240
  11. auttakaa

    Ahdistaa ja pelottaa.. Ja toisaalta ärsyttää, pelkään turhaan osastolle joutumista, en joudu sinne kuitenkaan. Toivottav
    Syömishäiriöt
    0
    232
  12. Huoh...

    Anteeks, että puran taas tänne ahdistustani... Mä vaan vihaan tällä hetkelle itteeni niin paljon. Menin syömään suolakek
    Anoreksia
    3
    216
  13. auttakaa

    onko huimaus/pyörrytys merkki huonosta syömisestä tai jotain siihen liittyvää? pyrin pitään ruokamäärät alle 400 kcal ja
    Anoreksia
    3
    209
  14. huoh, taas...

    Mua ahdistaa... En tiiä sittenkään kärsinkö mistään anoreksiasta, lääkärit kyllä väittää että joo, mutta mutta... erehdy
    Anoreksia
    1
    196
  15. Huoh

    Luvannu ja vannonu etten kirjottais enää tänne... Mut pettäny muitakin lupauksia ja ahdistus on jättimäinen... En ymmärr
    Syömishäiriöt
    0
    178
  16. Mikä...

    ...vittu mua vaivaa... Kävin kouluterveydenhoitajalla juttelemassa vihdoin syömisongelmista, se laitto mut koulupsykolog
    Anoreksia
    0
    164
  17. Kiltit ihmiset auttakaa.

    Miksei mun paino enää putoo vaikka syön yhen mikroaterian päivässä? Ja liikun pari tuntia päivässä. Ja joo, tiiän että m
    Anoreksia
    3
    119
  18. Apua

    Tarvisin lahdutus apua ja kaveria joka voi tsemppaa mua ja auttaa vaikkeitten asioitten kanssa. Kun en osaa yksin laihdu
    Anoreksia
    6
    113
  19. Apua

    Paljon lihoo jos syö vaan puol levyy suklaata päivässä eikä mitään muuta?
    Syömishäiriöt
    4
    93
  20. Apua

    Kuuluuks anorexiaan halu kuolla? Vai kärsinkö samalla masennuksesta koska ei oo päivääkää etten miettis miten hyppään jo
    Anoreksia
    1
    86