kilpsu
Vapaa kuvaus
Anoreksiaan sairastunut ja pitkään sairastanu 30vuotias tytsynen... Jos kiinnostaa yhtää tutustuu ni älä pelkää moikkaa, en mä pure ja mielelläni vastailen ihmisille...
Suosikkibändit/artistit: monii
Suosikkileffat: Piirretyt :D
Vapaa-aikanani: lenkkeily, kaverit..
Katson tv:stä mieluiten: BB, CSI
Kotieläimet: pupuja
En pidä: Ötököistä, tylsyydestä, Kusipäisistä, itserakkasista ihmisistä, paikallaan istumisesta.
Koulutus: Melkein valmistunut
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: En oikein tiedä
Aloituksia
32
Kommenttia
67
Ahdistaa...
Mä en jaksa... Olis helpompi olla jo haudassa... En jaksa taistella tätä vastaan, tätä et saan yhen leivän syötyä 12 tun321142Kuuluuko tää anorexiaan vai kuvittelenko vaan?
Onko normaalia ettei saa kunnolla edes juotua päivässä kun vaan miettii miten paljon siitä lihoo? Oon osittain huolissan1839Apua...
Noi nyt on kärsitty eka koulupäivä ja saatii samalla vahvistukset PAKOLLISASTA terveystarkastuksesta... Millä saa painoo13459tyhmä kysymys
voiko jatkuva pissahätä johtua anorexiasta? kun mua alkaa ärsyttään kun joudun koko ajan käyttään vaippoja ja on tehty v8445Huoh
Tuli todistettua itelle ettei anoreksia ookkaan niin helposti pois tai'ottavissa kun mitä luulis. Ennenkun sairastuin ol3406On..
..se erittäin kiva että kaverit on muka niin huolissaan ja vakuuttelee itelleen ettei mulla oo oikeesti mtn anoreksiaa j3354Te viisaat ihmiset kertokaa...
Mä en tajua... Joku viisas ihminen vois kertoo mulle miks oon joutumassa osastolle vaikka paino on vielä ihan normimitoi6300Huoh
Vihaan itteeni niin paljon taas vaihteeks... Vihaan tätä tilannetta missä elän.. Haluun vihdoin ja viimain laihemmaks, m3272Huoh
Luulin jo et nyt vihdoin kaikki on paremmin, pystyin jopa syömään muutamana päivänä pieniä määriä ruokaa, erehdyin katso2269Tää...
on luultavasti taas väärä paikka... Väärä paikka kertoo, ehkä pitäis mennä lääkärille, mut... En jaksa enkä haluu tapell2254auttakaa
Ahdistaa ja pelottaa.. Ja toisaalta ärsyttää, pelkään turhaan osastolle joutumista, en joudu sinne kuitenkaan. Toivottav0242Huoh...
Anteeks, että puran taas tänne ahdistustani... Mä vaan vihaan tällä hetkelle itteeni niin paljon. Menin syömään suolakek3224auttakaa
onko huimaus/pyörrytys merkki huonosta syömisestä tai jotain siihen liittyvää? pyrin pitään ruokamäärät alle 400 kcal ja3216huoh, taas...
Mua ahdistaa... En tiiä sittenkään kärsinkö mistään anoreksiasta, lääkärit kyllä väittää että joo, mutta mutta... erehdy1207Huoh
Luvannu ja vannonu etten kirjottais enää tänne... Mut pettäny muitakin lupauksia ja ahdistus on jättimäinen... En ymmärr0189Mikä...
...vittu mua vaivaa... Kävin kouluterveydenhoitajalla juttelemassa vihdoin syömisongelmista, se laitto mut koulupsykolog0178Kiltit ihmiset auttakaa.
Miksei mun paino enää putoo vaikka syön yhen mikroaterian päivässä? Ja liikun pari tuntia päivässä. Ja joo, tiiän että m3173Apua
Tarvisin lahdutus apua ja kaveria joka voi tsemppaa mua ja auttaa vaikkeitten asioitten kanssa. Kun en osaa yksin laihdu6129- 4112
Apua
Kuuluuks anorexiaan halu kuolla? Vai kärsinkö samalla masennuksesta koska ei oo päivääkää etten miettis miten hyppään jo1100