wlfwd

Heviä ja kovaa treeniä
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 1958 kommenttia
- Kerron heti kun olen saanut jotain vertauskohtaa parisuhteesta.
- Parantaa puolikkaan aikaa viime vuodelta.
Naisten suhteen paha laittaa mitään tavoitteita, kun en kuitenkaan pysty parantamaan viime vuodesta. - Jokunen, en ole pitänyt kirjaa.
- Mielin määrin? Puolentoista vuoden sisällä kahdet treffit tinderin kautta.
- Pitää myöntää että en juurikaan muista mitään siitä keikasta. Tuli otettua aika hyvät pohjat etkoilla.
- Kaikki mun läheisemmät nais kontaktit ovat tulleet alkoholin vaikutuksen alaisena. Eli jotain perää aloittajan väitteellä on.
- Kinkku kuuluu jouluun https://youtu.be/5a5fHMlb4V0
- Johan helpotti! Kaikki aloitteellisemmat naiset, joiden kanssa olen ollut tekemisissä viime vuosina, ovat olleet hyvän näköisiä (tai erittäin hyvän näköisiä). Harmi vaan ettei jutuista ole tullut mitään.
- Ihme kyllä, mutta olen kirjoitellut yhden naisen kanssa s24 treffeillä, vaikka kerron profiilissa kokemattomuudestani. Ja vieläpä naisen aloitteesta.
- Kotia tarkoitin ja tuo kuva ei ole kotana otettu.
- Luonnollisesti sälekaihtimet ja pimennysverhot on aina kiinni.
- Jouluna vanhempien luona, kuten kaikki aikaisemmatkin, lukuunottamatta armeijassa vietettyä.
Vuodenvaihteen alkuilta menee kaverin pirskeissä ja loppuillasta Amorphiksen keikalle Virgin Oiliin. - Ei ole kenenkään tarvinnut pettyä siinä mielessä meikäläiseen. Olen aina ollut tositarkoituksella liikenteessä, mutta joko naiset eivät kiinnostu tarpeeksi tai ovat olleet vain panon perässä. Eli mikään ei ole johtanut mihinkään.
- Entä jos ei halua maata kenen kanssa vaan, mutta ei pysty lähestymään oikeasti kiinnostaviakaan?
- Käyn kuuntelemassa live musiikkia n. pari kertaa kuussa. Yleensä ihan yksikseni ja vedän aina pään täyteen (viikonloppu keikoilla) sosiaalisen humalan toivossa, mikä yleensä menee hukkaan, kun en kuitenkaan pysty lähestymään ketään.
Olen kiinnostunut tutustumaan uusiin ihmisiin, varsinkin naisiin. Tustumisia tulee kerran - pari vuodessa, mitkä ei yleensä johda mihinkään. - Kyllähän noita nörtähtäviä harrastuksia löytyy. Fanitan B5:ta ja Doctor Whota. Tosin melkein kaikki muukin scifi toimii.
Animea tuli kateltua aktiivisemmin joku vuosi sitten ja hyllyn päällystä on täynnä anime figuja.
Lautapelit kiinnostaa myös, mutta niitä tulee pelailtua tosi harvoin.
Mitään tietokone- tai videopelejä en pelaa, mutta läpipeluuvideoita on tullut tubetettua (varsinkin lapsuuden hittipeleistä). - Treffeillä neljän naisen kanssa, joista kahta tapasin useamman kerran. Sekä yksi yhden yön juttu.
Muilla elämän osa-alueilla ei mitään muutosta.
Paras vuosi pitkään aikaan, mutta silti en ole kovin tyytyväinen. - Viime keväällä, taisi olla huhtikuuta, yhdenyönhoitoa. Ihan mukavaa se oli. Mielelläni olisin jatkanut tutustumista.
- Olin viime viikolla viettämässä pikkujoulua ulkomailla. Harmivaan että keskityin oman firman naisien yrittämiseen, kun olisi pitänyt katsoa paikallista tarjontaa.
- Mielestäni juuri ujoilla on ongelmia normaalin kanssakäymisen kanssa. Se minullakin on esteenä naisiin tutustumisessa. Muuta haittaa siitä ei ole.