wlfwd

Heviä ja kovaa treeniä
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 1958 kommenttia
- Mulle riitti 9 kk Hangossa.
- No totta hitossa
- Tuosta http://www.tannus.com/
- En halua lapsia. Mutta ei niitä kukaan mun kanssa haluasi edes tehdä.
- Sama vika! Ne pari kertaa kun olen herännyt kengät jalassa (ja takki päällä) on ollut pää kipeä ja pahaolo.
- Varmaan joku voisi löytyäkin, jos olisin aktiivisempi. Mutta tarvitsen kiinnostuksen merkkejä naiselta, ennen kuin voin itse toimia.
- Mitä se riman laskeminen auttaa, kun kukaan ei kuitenkaan osoita kiinnostusta?
- Tiedän muutamia liikuntaharrastuksen kautta pariutuneita. Heitä kaikkia yhdistää se että mies on menestynyt lajissaan ohjaajatasolle tai saavuttanut mitalisijoja vähintään SM-tasolla.
- Profiilikuvasta sen näkee.
- Noin 10 eri naista tavannut 15 vuoden aikana, joista kahden kanssa ensitreffit sai jatkoa. Viime treffit taisi olla syksyllä 2016.
- Perus surffitukka ja hyvin istuvat normivaatteet. Naamasta en sano mitään.
- Urheilullinen kroppa ei ainakaan minun kohdalla ole lisännyt vientiä. Verrattuna aikaisempaan laihaläskiin olemukseen. Eikä ole niitä lapsiakaan.
- Mieluummin katselen tavallisten nuorten naisten nettikamera sooloilua kuin ammattilaisia.
- Noinhan se tuppaa olemaan tuntemattomien naisten kanssa. Eikä edes alkoholi helpota lähestymistä.
- Treenaan päivittäin (paitsi nyt sairaslomalla). Ruokailutottumukset ja ruokavalio eivät ole treenin kannalta parhaat mahdolliset, mutta kuitenkin paremmat kuin pari vuotta sitten.
- Suunnitelmissa on nostaa voimatasoja kesän aikana.
- Aikalailla tasan kolme vuotta sitten Viikatteen keikan jälkeen kuin tyhjästä ilmestyi nainen, jonka mielestä olin sen näköinen että halusaisi tutustua muhun ja tarjota juoman. Harmi ettei yhden yön jälkeen halunnut jatkaa tutustumista vaikka ensin uutta tapaamista ehdottikin.
- Nainen oli jutun mukaan ennestään tuttu, joten tiesi varmaan että mies menee napkymppiin jo ennen tv-esitystä.
- Se nainenhan kiinnostui vasta kun mies meni napakymppiin. Eli kiinnostus heräsi vasta kun huomasi että miehestä on toisetkin kiinnostuneet.
- Ihan hyvä aloituspaino.