kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Onko rippisalaisuus Jumalasta?
Sillä Jumala tuo kaikki teot tuomiolle, joka KOHTAA KAIKKEA SALASSA OLEVAA, olkoon se hyvää tai pahaa. ( Saarn. 12;14 )190Riittäkö vanhurkauttamiseen usko Herraan?
Mitä Raamatun mukaan kolmiyhteinen Jumala pelastavana toimellisuudessa on. Se on; - Jumala, joka on luoja sekä LUPAUKS089Mikä on maan päältä, se on turhaa.
Tuo VL mantra siellä jaettavaan synnin sovituksen sanaan sekä luvata se sovitetuksi, on todella pakanallista. Maan pääl788Seuroissa myönnettiin, että Jumalan Valtakunta
ei ole vielä tullut, mutta on lähellä. Eilen Oulun alueelta toinen puhuja alkoi olla jo raiteilla. Hän sanoi, että Ju1888Olisiko hyvä tarkentaa avaukisa hieman.
Jos me ihan oikeasti haluamme, että VL piirit löytävät Jeesuksen, eli tunnustavat Hänet Herrakseen oman lahkonsa tilalle085VL;t ei tunne polvirukousta.
Näille Raamattua heikosti tunteville VL;ille polvirukouksesta. Otetaan ensin Paavali; "Tämän vuoksi MINÄ POLVISTUIN Isä2285Juutalaista oppia lestadiolaisille.
Israel, ( lestadiolaisten parjattu kansa) osittivat jälleen hyvää esimerkkiä pyytämällä Hallituiksensa ja Israelin puole1084SRK vieläkin väärentää opetuksella Paven kääntym.
Lestadiolaisien on todella vaikeaa tunnustaa viimevuosiin asti olleita vääriä oppeja. - Jumalan huoneen Hallitus ei ereh2283Kenen ovelle Jeesus kolkuttaa?
Matt. 26:29 Ja minä sanon teille: tästedes minä en juo tätä viinipuun antia, ennenkuin sinä päivänä, jona juon sitä uut1582Jo Apostolien aikaan oli evaneliumia saarnattu?
Paavali kirjoittaa Timoteukselle kolmannessa luvussa, lopun jakeissa asiaa, mikä tekee VL käsityksen, VAIN ME tyhjäksi.2778VL- jumalan oikukkaat tiet.
On se aikamoinen souvari tuo lestadiolaisten jumala. Hän käskee naisen kaunistua miehen edessä koruin ja somistein; ”Mi277Raamatun tutkinta etenee SRK;ssa
. Olen palstalla aina saanut ”neniini” uudestisyntymisen tarpeellisuudesta pelastukseen. Asiaa on pilkattu sekulaarien t276Pyhät TEOT pelastaa, se on Jeesuksen sanaa.
Lestadiolaiset väittävät kiven kovaan, ettei teoilla ole mitään merkitystä. On totta heidän osaltaan, Pyhiä tekoja ei ol2275Kyllä näissä suviseuroissa on menty lähelle Jeho-
van todistajia. Jeesuksen rooli on vain "tähden"? Rukoillaan Jumalaa, ei Jeesusta. Väitetään, että Jumalalla on kai673- 071
Moniko Ev.Lut jatkaa kasteessa vauvasta lähtien?
Onko ripottelu kaste? Ei, vaan se tehdään täysin tietämättömälle vauvalle. Kasteessa luvataan lähteä seuraamaan Jeesusta469Lestadiuss tuomitsee VL;inen ahneuden, kuten Markuskin.
Ote Laars Leevi Laestadiuksen kirjoituksista, silloin kun Hän oli vielä terve. ” Luonnollisessa ihmisessä vallitsevista2167Selibaatti
Heti lähtökohtaisesti, - miten selibaatti liittyy Kristuksen seuraamiseen. Mainitaanko koko juttua Raamatussa. Avioliito366Laidasta- taitaan
Hyvä Joulun tervehdys kaikille, Vapahtajamme syntymän muistojuhlan nimissä. Rauhaa. Kes.264Parannukseen kuuluu myös järkisyyt.
Pelastava usko, uskominen Jeesus Messiaaksi on aina mielen ratkaisu, järjellinen ratkaisu tehdä parannus, ja heittää kai964