patriklind

Siviilisääty: Varattu Lapset: En ole kiinnostunut lapsista
Aloituksia
32
Kommenttia
530
- Puhemiehistö vaihtuu?Jos perinteitä noudatetaan, eduskunnan puhemiehistö vaihtoo. Viime vuosikymmeninä suurimmasta eduskuntaryhmästä on valit0152
- Kiitos Markku Rossi!Markku Rossi valittiin ensimmäistä kertaa kansanedustajaksi vuonna 1991, ja olen siitä asti toivonut, että se tapahtuis8195
- 55 vuoden odotus päättyiAlexander Stubb on ensimmäinen ruotsinkielinen pääministeri sitten tammikuun 1959, jolloin Fagerholmin 3. hallitus erosi73529
- Brittisivusto tekee rahaa TomillaBrittien ylläpitämä sivusto www.leatherhistory.eu ilmoittaa myyvänsä lukijoilleen Tom of Finland -postimerkkiarkkeja hin4135
- Talvisodan hengessäOn upeaa huomata, ettei uhrautuminen isänmaan ja toverien puolesta ole kadonnut minnekään. Sotien aikaan nuoret suomalai0134
- Iloinen uutinen IsraelistaYle uutisoi, että Tel Avivissa paljastettiin tänään muistomerkki natsien homouhreille: http://yle.fi/uutiset/natsien_hom7160
- Suloinen juttu AamulehdessäPekka Haaviston mies, söpö Antonio on mennyt sokkiin :-). Näin Aamulehti: "Eduskunnan lisärakennuksessa eli Pikkuparlam2154
- Tänään se ratkeaa!Kuka on suosikkisi? Minä kannatan Mr. Gay Finland -kilpailussa hyvinkääläistä Arto Niskalaa. Perusteeni ovat vastaansano2147
- Miksi Jumalaa pitää rakastaa?Olen pohtinut jumaluusasioita vasta lyhyehkön ajan ja siksi haluaisin tiedustella teiltä harrastuksessa pidemmälle edenn5123
- Äänestän homoaOlen eri vaaleissa pyrkinyt äänestämään ehdokasta, joka toimii homojen oikeuksien puolesta. Tällä kertaa Helsingissä on1170
- Suomen Kuvalehti haukkuu ulkopolitiikanPerjantaina 26.10. ilmestynyt Suomen Kuvalehti arvostelee pääkirjoituksessaan Suomen ulkopolitiikkaa. Kritiikki on poikk0115
- Väyrynen menetti erikoisasemansaEnnen eilistä Paavo Väyrynen oli ainoa sotien jälkeen valittu Maalaisliitto/Keskustan puheenjohtaja, joka ei ole koskaan2113
- Antonio pääsi MäntyniemeenPresidentti Tarja Halosella on sydän paikallaan. Hän tarjosi miehensä kanssa keskiviikkona illallisen Mäntyniemessä Pekk4152
- Väyrysen ansiotEläkeläinen Paavo Väyrynen jaksaa vuodesta toiseen kehua omaa erinomaisuuttaan. Minäkin pistän korteni kekoon ja tähdenn0115
- Paavo Lipposen kannatuskirje HaavistolleIltasanomat julkaisi Lipposen kirjeen, jossa hän ilmoitti äänestäneensä Pekka Haavistoa ja jakavansa hänen arvomaailmans5134
- Elisabeth Rehn kannattaa HaavistoaMinisteri Elisabeth Rehn on tänään ilmoittanut tukevansa Pekka Haavistoa presidentinvaaleissa. Vi älskar dig, Elisabeth!2174
- Halonen kehuu Antoniota ja Pekkaa virolaisillePresidentti Tarja Halonen on tänään työvierailulla Virossa ja hän on ylistänyt Pekka Haaviston rohkeaa ja kiihkotonta ta13203
- Upeaa Eva!Eva Biaudetkin on päättänyt tunnustaa julkisesti väriä. Tuo sympaattinen ja oikeudentuntoinen nainen haluaa presidentiks17155
- Kalle Isokallio puhui asiaaTämän perjantain YLE:n Jälkiviisaissa Kalle Isokallio tiivisti osuvasti: "Suomalaisilla on nyt onnellinen tilanne, sillä3196
- Gallupit ohjaavat Haaviston taakseIhmisyyttä arvostavalla äänestäjällä on vaaleissa neljä ehdokasta: Arhinmäki, Biaudet, Haavisto ja Lipponen. Minun ykk3144