Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo no Maarinan siivet on eri ketjussa mutta kun tämän huomasin niin tänne laitoin synttärilaulun.
21.12.2012 13:36
Hunksille onnittelut täältäkin. Tais olla melkoinen maailmanlopun meininki jo silloin:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=iLd3Pduvss8
21.12.2012 13:24
Seuraan Selviytyjiä ja siinäkin olen tullut johtopäätökseen että kikkailua löytyy siellä. Pakko olla niin koska ei ne kaikki voi olla aina loppuun asti typeriä.
Mutta koukussa olen siihen ollut alusta asti ja sallin sen itselleni.
Mielenkiinnolla odotan kun Suomalaisten Selviytyjät alkaa.
Juurikaan muita realityjä en ole sillä lailla katsonut.
13.12.2012 20:10
Mulla on aina ollut huumorintajuu, minkäs mie sille voin jos toiset ei sitä tajuu.
Veetuilenkin jos sille päälle satun ja mulle veetuillaan ensin. Useimmiten kyllä palstalla jätän ne mulle veetuilut aika äkkiä huomiotta.
Nauran sekä ittelleni että muille.
Mutta olenko humoristi muiden mielestä.....se onkin jo ihan toinen tarina.
13.12.2012 19:51
Herään silloin tällöin neljän aikaan kun lumiaura menee ikkunani ohi.
Nukahdan uudestaan onnellisena tietäen ettei niiden jotka menee aamuun tarvi kahlata ainakaan silloin lumessa.
Täällä on kahtena viimeisenä vuonna vähennetty huomattavasi tuota aurausta, joten itsekin aamuun mennessä viiden aikaan joudun usein kahlaamaan melko syvässä lumessa.
12.12.2012 13:27
En tiä olisko joku pesinyt tänne.
Kurjaa se vaan on kun kesken keskustelun katoaa ketjut alta. Se on ollut varsin yleistäkin täällä.
11.12.2012 19:08
Huomasin vaan taas viimeksi kun olin täällä keskustelemassa niin katos koko ketju.
Kesken keskustelun,
11.12.2012 16:07
Niin, mites olis joku jouluaihe?
Eikun hei mie meen pois, jo on joulu ihan kulutettu vaikkei ole vielä ovellakaan.
11.12.2012 15:57
Nythän sait mulle mieliteon aikaiseksi.
Joskus muinoin kun silakoita kalastettiin ja ne sitten suolattiin.
Kyllä oli hyvää kun äiti sitten laittoi kiehuvien perunoiden päälle ne.
Perunaa, voita ja suolasilakkaa, nam. ei kyllä ollut jouluruoka mutta hyvää se oli.
Joo vietellään me vaan issekseen jouluja syödään mitä haluttaa :)
10.12.2012 20:07
Niin. Mie taas oon tosi lapsellinen joskus. Pitäähän sitä edes itse olla lapsellinen kun ei noita lapsia muuten ole.
Sitten taas astuu peliin se tosi aikuismainen toisinaan. Kun mielentilasta riippuu se millainen sitten olen.
Nutturaakin kyllä löytyy jossain asioissa. Vaikkei hivukset niin pitkät olekaan että nutturalle saisi.
Elämässä on kaikenlaisia tunteita ja olotiloja. Ja siitä kyllä nautin itse että en aina ole samanlainen.
08.12.2012 12:20
Meillä kotona aina niin tehtiin ja muuallakin naapureissa siihen aikaan.
Varmaan siihen oli joku syykin mutta en enää muista. Enkä jaksa etsiä mistään.
Kaunista oli kun joka talo oli jonkun aikaa ihan pimeenä muuten mutta kynttilät paloi ikkunalla. Usein lähdin kävelemään silloiselle kotikadulle lapsena.
Nyt se kuuluu mulle ns. perinteisiin joita vaalin kun kotona olen.
Eihn noita perinteitä taida liikaa enää olla kun joulukin on muuttunut yksin ollessa ihan vaan oleiluksi jos en ykskaks innostu jotain laittamaan.
Viime yönä nukuttikin pitkästä aikaa hyvin, meni kymmenen tuntia parilla pikkuheräyksellä :)
08.12.2012 12:08
Mie kanssa tonne kauniiseen lumiseen talveen meinaan lähteä nauttimaan :)
08.12.2012 12:07
Tai pitää kait vielä selventää siis en poista miinuksia ne vaan kummasti poistuu kun itse annan plussan :))
08.12.2012 12:06
Niimpä ite annakin vaan plussia, ja poistan miinuksia.
Jos on joku viesti josta en tykkää niin en reagoi siihen mitenkään, paitsi ehkä viestillä mutta silläkin hyvin harvoin.
Ja koskee sitten ihan kaikkia.
08.12.2012 12:05
Sie ne saat perääsi yhtä nopeasti kun minäkin.
Mutta eihän me niitä uskota noita puskiksia ja miinustelijoita.
Kuljetaan vaan omia polkujamme :)
08.12.2012 11:52
Tervehdys kuin tuulahdus musapalstalle.
Ei nyt juuri musata sen kummemmin mutta kun olen dobermannifani ja kissafani niin tässäpä niitä molempia. Joku väittää dobermanneja verenhimoisiksi mutta minun tuntemani dobberit ovat juuri tämän kaltaisia. Tosin kun niitä kävelyttää niin ei tarvi pelätä edes lällyn koiran kanssa kun muut pelkää :)
http://www.iltalehti.fi/iltvluontojaelaimet/20121106014647620_v6.shtml
08.12.2012 11:40
Jotkut ne vaan nukkuu.
Kun on ollut vaikeuksia nukkua taas ja vaihteeksi monena yönä.
Eikä mitään sen kummempaa syytä kunhan vaan kierrättää ympäri ämpäri tuolla sängyssä.
Tänä aamunakin sitten nousin jo ennen seisemää ylös ja iltaan menen töihin.
Aina kun vapailla olen itsenäisyyspäivänä niin kuudelta kynttilät ikkunaan
Juhlia seurailen toisella silmällä. Mutta jos jotain kiinnostavampaa tulee muilta kanavilta niin niitä sitten kyllä mieluummin katselen.
06.12.2012 10:29
minulla on jano:lle tarkoitettu.
04.12.2012 11:08
Mua on aina hoputettu sairaalassa, kaikissa missä olen ollut liikkumaan mahdollisimman pian.
Ei ole suositettu makaamaan, tai liikkumattomaan tilaan.
04.12.2012 11:07
Voihan se noinkin olla tai sitten ei.
Ihmisiä siellä oli töissä silloin ja ihmisiä kait ne on nytkin.
Silloinkin sitä mollattiin ja sanottiin henkilökunnasta vaikka mitä.
Nyt on nyt ja täällä olen ollut sairaalassa jota kovasti on haukuttu ja olen saanut hyvää palvelua. Vaikka hektistä ja tulosjohteista ja kiireistä aikaa on täällä meidänkin suunnalla ja paljon ulkolaisia on niin lääkäreissä kun muussakin henkilökunnassa.
Viimeksi päiväkirurgiassa ja hyvin hoidettiin sitä ennen olin osastolla ja hyvin hoidettiin.
Jos tulee aika lähdön niin jossain se sitten tulee.
Enkä kiellä sitä etteikö noita pahojakin juttuja ole sairaaloissa.
Ja kaikki mitä väärää tapaahtuu on väärin oli se sitten missä sairaalassa tai muualla tahansa. Mutta minä en ainakaan elä peläten muiden kertomusten takia.
04.12.2012 10:54
23 / 183