Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kerrankin nostit oikean ketjun ylös :D
Muuten ei kyllä nää sun jatkuvat mainokset kiinnosta pätkääkään.
Sory vaan.
28.03.2015 14:06
Rauhottunut olen, hyväksyn elämän tuomat tilanteet helpommin.
Jos lopullisen viisastunut olis niin olisko edessä mitään haasteita enää.
Ja joka päivä voi oppia uutta kuitenkin...
24.03.2015 17:49
Samoilla linjoilla olen kanssasi.
Mennyttä mikä mennyttä. Uudistuksen huonontaa. Ja olen samaa mieltä myös tuon alapuolella olevan kanssa. "Vanha viestipuu takaisin"
Mutta eihän siellä oikeasti ihmisiä kuunnella kun sitä on pyydetty joka uudistuksen jälkeen. Aina vaan huonommaksi menee.
No täälläkin sitä räntää tulee joten työskentelen tämän päivän tuon palomuurin kanssa. Siinä on ollut ongelmia jo aikaisemmin ja se maalattiin mutta taas ne maalit tulee alas. Vaan kyllä mie vielä sen selätän.
Nyt on hyvää puhdistaa sitä ja yks kaks se on taas kunnossa.
En muuten kirjoita tietokoneen palomuurista, jos joku ei ymmätänyt :D Vaan ihan asunnossa olevasta muurista.
Vanhoissa taloissa kun löytyy vaikka mitä.
23.03.2015 12:51
En ole humannut missään että saisi nuo vastaukset pienemmälle.
Ihan liian paljon vierittelyä joutuu tekemään jos on enemmän vastauksia.
Muutenkin on jotenkin sekava.
23.03.2015 10:06
Kiitos kysymästä. Hyvää kuuluu.
Aurinko paistaa ja linnut laulaa. Rannoilla olen kulkenut ja metsissä kun tuo lumikin on hävinnyt kokonaan.
Katselen maailman menoa ja ihmettelen kun tuolla suuressa maailmassa niin kovin vouhkataan ja tuntuu olevan pinna kireällä niin monella polittikollakin, että asiat vaan pyörii muttei tule sen valmiimpaa.
Aikani ihmeteltyä totean että mikäs tässä, kaikki on hyvin tällä hetkellä.
Entäs itse, mitäpä sinulle kuuluu?
18.03.2015 16:06
Kyllä olen nähnyt pitkähiuksisia suomalaisia naisia. Jopa sellaisia jotka ei ole koskaan värjänneet hiuksia.
Omat hiukset on lyhyet kun ne on ohkaiset ja kaikenlisäksi luonnostaan niin suorat että jos ei mitään olis tehnyt niin ei viittis ulos mennä.
Omalle mielelle on hyvä hoitaa ja muutella.
Sie nyt taidat vaan taas provota yleistämällä kaikki suomalaiset naiset samaan luokkaan.
Me muutes ollan aikas hyvää porukka kunhan paremmin oppisit tuntemaan :D
18.03.2015 15:59
Asun lähellä rajaa niin maanteitse kun meritsekin.
Joskus miulta kysyttiin etkö pelkää kun Venäjä on niin lähellä?
En pelännyt silloin enkä vieläkään, mutta mielessä se käy mitä jos...
Maailma on tullut hulluksi ihan vaan harvojen ihmisten ansiosta. Tavalliset ihmiset joita kuitenkin on suurin osa haluaisi vaan elää rauhassa.
Tää maailma on muutamien ihmisten hiekkalaatikko jossa tulee liian paljon niitä sivullisia uhreja.
Mun naapuri on 90v. naisihminen joka oli lottana aikoinaan ja usein kun siellä käyn niin puhe menee sinne vanhoihin aikoihin.
Yleensä se kyllä koskee sitä kuinka silloin elettiin, ja oltiin tyytyväisiä vähään. Mutta mielessä käy kuinka paljon maailma muuttunut yhden ihmisen elämän aikana.
ja välillä käy sekin että vieläkö se ikäluokka joutuu näkkemään sotaa täällä. Vaikka en siihen usko mutta yllättäen tapahtuu vaikka mitä.
Eurooppa ei ole lintukoto nykyään niin kun ei kotkakaan kaikkeen saa varautua.
Mutta en suostu pelkäämään mitään mitä media tyrkyttää pelkoajatuksia.
19.02.2015 11:33
Ja mie oon sitä mieltä että meillä on ihan riittävästi kaikenmaailman juhlapyhiä. Vähempikin riittäisi.
Oikeesti yksinäisille ihmisille ei niistä ole mitään iloa.
Jokainenhan voi omalla paikallaan ja elämässään viettää joka päivä sitä. Mutta tuollainen yleisyys ei helpota yksinäisten ihmisten elämää.
Joka paikassa sitä toitotetaan silloin. Itse en käy esim. koneella kun hyvin nopeasti kun ei jaksa tuota hapatusta.
Joka kerta kun on joku päivä jota juhlitaan, siis yleinen, minun ajatukseni kääntyvät niiden ihmisten luo joille ei siitä ole iloa.
Kaikki ei kuitenkaan elä tälläistä erakon elämää vapaaehtoisesti. Itse nautin kyllä tästä.
19.02.2015 11:14
Surullista, hyvin surullista tulla nykyään tänne.
Eikö muuta ole enää kun jatkuvasti käydä tätä keskustelua.
ihmiset on kaikenlaisia kaikenikäisinä. Ihmiset ei ole vain yhtä.
Ei miehet eikä naiset jokainen on oma persoonansa.
Tässä tämä, enkä enempää tästä asiata kirjoita,
16.02.2015 10:28
Oikeestaan paras lähtö olis sellainen kun veljellä oli. Lähti nukkuessaan, kuuskymppisenä.
saman ikäisenä lähti toinen sisko tosin hän sairauteen.
Se aika lähenee ja täytyy myöntää että itekin aina silloin tällöin mietin nyt kun se aika lähenee mitä sanoisin.
Ainakin se on tarkeetä että väit omiin on kunnossa.
Luulen että halusin sanoa että "Muistakaa toteuttaa unelmianne, ja eläkää riskillä. Pitäkää huolta toisistanne ja Rakastakaa toisianne"
Ja jos omia ei olis lähellä niin ne sanat olis varmaan "Elämältä se maistui"
13.02.2015 11:39
No mie taas olen kahden ekan kanssa samoilla linjoilla.
Siis nyt mietin mitä on itsensä muuttaminen.
Ihminen muuttuu asioiden myötä mitkä tapahtuu jos on muuttuakseen. Väkisin muuttaminen ei tuo mukanaan muuta kun stressiä ja kuinka kauan jaksaa elää sellaista elämää joka ei ole luontaista.
Kunka voi estää maailmaa muuttumasta kun se muutetaan kysymättä keneltäkään. Nää palstatkin on muutettu ihan väkisin ja monta kertaa.
Onneksi on meitä jarrujakin, täällä ei olis enää mitää jos kaikki jotka haluaa muuttaa maailmaa olis sen saanut tehdä. Olis kuollut jo koko planeetta.
13.02.2015 11:27
Joo kannattaa vierittää niin pitkään kun alas menee.
Harmaata tylsää ja mitään sanomatonta. Jos nuo vastaukset edes olis lyhennetty niin kun vanhassa mallissa niin sitä ihme vierittämist ei olis niin paljon.
Mutta toivotaan että nää vielä paranee aikaa myöten, kunnes taas keksivät muuttaa kaiken ja arvattavasti huonommaksi niin kun on koko ajan käynyt.
04.02.2015 16:07
Maailman hyvyys jää tuon pahuuden jalkoihin.
Joka päivä kohtaan ihmisiä jotka ei ole pahoja, ainakaan tarkoituksellisesti.
Omaa lähielämän hyvyyttä kun valvoisi jokainen pieni ihminen niin ykskaks pahuuttta ei voisi ollakaan.
Itse kyllä vältän pitkälti lehtien ja uutisten seuraamisen.
Siksikään en niitä juuri enää seuraile kun ei voi tietää oikeaa totuutta asioista.
Uutisten lukijatkin lukevat aina toisen käden tietoa kuitenkin.
Oman elämän suojaa ja siltä vihalta itsensä kun seuraa kaikkea tuota mahdollisimman vähän.
Ja toinen mitä voi tehdä on tehdä oma osuus pienissä asioissa ihmisten eteen.
Ja niitä mahdollisuuksiakin on. Silloin ei tarvi niin kamalasti surra pahaa maailmaa, eikä siihen välttämättä jää aikaakaan.
04.02.2015 16:01
Onhan tää koukuttanut vaikkei houkutakaan :)
04.02.2015 15:43
Alastomia nää kyllä onkin. Mutta ei ne plussat minusta yhtään vaatettaneet, ..Tässä oli näihin viimeisiin vastauksiin taas niin pitkä väli etten olisi huomannut ellei olisi tuonne ylös tullut vastauksia.
Ja eihän niissä plussissa näkynyt kuka oli sen plussan antanut eli ei mitään merkitystä siinä mielessä.
04.02.2015 15:42
50:nen alkaa olla vähän liian nuori.
60 vuotias kuulostais jo vähän paremmalta D
Mutta ei noissa 50 vuotiaissakaan mitään vikaa ole, ainakaan niissä jotka tunnen.
01.02.2015 20:48
Eipä ihan vaalit tullu mieleen tästä. Mutta massaltahan tuo kaikki näyttää. Siihenhän meitä yritetään tässä maailmassa sulauttaa kaiki keinoin lehdistön ym. vastaavan juttuja katsellessa tai ohjelmia.
Tai sitten luullaan että ollaan harmaata massaa kun katsoo uusia ohjemia jotka toistaan toistavat.
Mutta onneksi ei enää tässä iässä tarvi sulautua mihinkään voi helposti olla ihan oma ihana ittensä :D
01.02.2015 17:04
En osaa sanoa kun muilla paikoilla en käy. Täälläkin enää tavan vuoksi.
Oli aika jolloin tää palsta oli todella hulvaton. Parhaimmillaan yli 500 viestiä päivässä Sai nauraa mahansa kipeäksi.
Sitten tuli luotsi joka alkoi systemaattisesti hävittää kaikki hauskat ketjut.
Monesti kirjoittaessani vastausta jonnekin oli sillä välin kato käynyt eli ei koko ketjua enää.
Sitten hävisi iso osa porukasta tuonne kuuskymppisiin.
Eikä taida enää sitä iloa tänne tulla vaikka luotsi onkin hävinnyt.
Ite olin välillä pois monta kuukautta kokonaan. Meinasin unohtaa koko salasanani ja koko ryhmän.
01.02.2015 17:00
No on tossa jotain minkä allekirjoitan. Esim noi plussat ihan turhia olivat.
Mutta nimenomaan toi ettei saa lyhennettyä vastauksia se lisää vieritystä pitkissä ketjuissa. Muutenkin joidenkin vastausten jälkeen on pitkästi valkoista ja luulinkin alussa että lppui koko ketju. Mutta ei.
Maailma muuttuu väkisin se on totta mutta jos vois muuttaa niin muuttaisin heti tän siihen vielä vanhempaan malliin joka oli ennen tuota edellistä muttei voi :)
Ja onhan tämä varmasti erittäin monen mielestä parempikin.
Kunhan tulin rutisemaan ja samalla kokeilemaan tuota alotusta.
Muuttuuhan sitä itekin tässä elämässä ihan väkisin, jossain parempaan ja jossain toisessa huonompaan suuntaan....
01.02.2015 12:32
En tiedä kuka ja mistä on keksinyt. En kuitenkaan ihan joka välissä sitä itse ole nähnyt saati käyttänyt.
Miekii inhoon monia juttuja ja vielä enemmän on juttuja joita en ymmärrä muttei auta kun kestää.
Elämä on :D
01.02.2015 08:25
4 / 183