Vapaa kuvaus

Aloituksia

30

Kommenttia

3657

  1. Kissat on ihania, olet tehnyt hyvän työn yhdelle niistä ja se kiittää sinua tavallaan. Itse olen kissaihminen ollut aina. Koiraa en ole koskaan omistanut, mutta kissoja montakin. Sikäli kun nyt eläintä voi omistaa. Omasta halustaan ovat aina kotiin tulleet ja syliini. Jopa mustikkareissuilla kanssani kulkeneet..

    Tuohon televisio elämään itse olen illan torkku ja laskin tuossa huvikseni kuinka paljon tulee katsottavia ohjemia seuraavan neljän päivän aikana ja luku on 9. Ja noista sitten dokumenneteja on asiaohjelmia on viisi että ei juurikaan mitään meikäläisen kiinnostukseen tulevia ohjelmia .
    Uusintoja ja uusintoja ja vielä kerran uusintoja. Kaikenlisäksi jotain uusintoja esitetään peräkkäin monta tuntia kun kun niitä osia näytetään vaikka ja kuinka paljon.
    Uutisia seuraan joskus mutta en läheskään joka päivä. Ei ole mitään pakkoa istua katsomaan johonkin aikaan niitä....
  2. Mie olen istuskellut tänäänkin yhden 90v naisen kanssa ja juteltu. Niin paljon lähi-historiasta en muista kuulleeni tai lukeneeni kuin häneltä.