Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Samaa mieltä.
Ilta kun tulee paras syy elää on sänky, pää tyynyyn ja uni tulee.
Sitten toinen hyvä syy elää (pysyä hengissä) on aamu.
Kahvinkeitin päälle ja sohvan nurkkaan juomaan ensimmäistä kahvikupullista sinä päivänä. Katselen kun pimeys väistyy ja tuolla kaukana meren toisella puolella alkaa päivä nousemaan pilvettömänä pävinä taivaanranta tulee ihan punaiseksi ja siitä se kirkastuu taas uusi ihana päivä. Joka voi tullessaan tuoda sitten vaikka ihan mitä vaan.
18.11.2014 16:20
Kissat on ihania, olet tehnyt hyvän työn yhdelle niistä ja se kiittää sinua tavallaan. Itse olen kissaihminen ollut aina. Koiraa en ole koskaan omistanut, mutta kissoja montakin. Sikäli kun nyt eläintä voi omistaa. Omasta halustaan ovat aina kotiin tulleet ja syliini. Jopa mustikkareissuilla kanssani kulkeneet..
Tuohon televisio elämään itse olen illan torkku ja laskin tuossa huvikseni kuinka paljon tulee katsottavia ohjemia seuraavan neljän päivän aikana ja luku on 9. Ja noista sitten dokumenneteja on asiaohjelmia on viisi että ei juurikaan mitään meikäläisen kiinnostukseen tulevia ohjelmia .
Uusintoja ja uusintoja ja vielä kerran uusintoja. Kaikenlisäksi jotain uusintoja esitetään peräkkäin monta tuntia kun kun niitä osia näytetään vaikka ja kuinka paljon.
Uutisia seuraan joskus mutta en läheskään joka päivä. Ei ole mitään pakkoa istua katsomaan johonkin aikaan niitä....
18.11.2014 16:12
Miksi teeskentelisin?
Kirjoitinhan etten kaikkea ymmärrä.
ja olen todella kauan pienessä päässäni pohtinut näitä asioita.
Nähnyt kuinka moni ihminen joka ei hyväksy erilaisuutta itseasiassa saa vaan oman päänsä ja olonsa sekaisin huutaessaan kuinka ei noin ja näin saa elää.
Kun eritavalla elävissä ihmisissä voi olla sitä upeutta kuitenkin.
Eikä se koskaan ole minulta ollut pois muiden ihmisten elämä.
Maailma kun muuttuu ja minä seuraan omalta paikaltani sitä muuttumista mutta omaa elämää elän juuri niinkuin itse haluan.
13.11.2014 07:30
Tää kuuluu niihin sarjassaame asioita joita en ymmärrä.
Ja niitähän on paljon.
Mutta se ei tarkoita että arvostelisin ihmisiä. Kaikki saa elää omalla tavallaan.
Ja varsinkin jos nämä kaikki sopivat kaikille.
Oikeesti en jaksa kauheesti alkaa vaahtoomaan tai ees miettimään erilaisia suhteita. Se olis niin rasittavaa ja voimia vievää.
Toisaalta kun omia kavereita elää monenlaisissa erilaisissa suhteissa niin ajattelen että oma on asiansa.
Kyllä välillä sitten saa kuullakin että se elämä ei välttämättä ole mitään autuutta, eikä ehkä niin ihanaa kuitenkaan kun annetaan vieraille ymmärtää.
Omaa ajatusmaailmaa se aukaisee ja toisaalta myös tuo varmuuden siihen että elämä jonka olen itse valinnut on se paras minulle.
12.11.2014 16:52
Toi unohtuikin. Ehdottomasi mustana. Ei mitään sekaan ja aamulla ei mitään muuta kun pelkkää kahvia ja todella paljon. Päivkahvin kanssa jo meneekin jotain herkkua tai suolaista muttei välttämätöntä ole ollenkaan.
Ja juon sen sellaisesta Kreetalta ostetusta mukista joka on todella iso ja jousimiehelle tehty.
Ja vahvaakin se on ainakin joidenkin ihmisten mielestä, itsestä juuri sopivaa. Laiha kahvi saa menemään heti vessaan siitä en tykkää.
02.11.2014 11:24
Perin tylsä taitaa olla vastaukseni olla.
Juhla mokka ja tavallinen kahvinkeitin.
Minähän en halua kotiini en edes keittiööni yhtään enempää koneita kun on pakko oman tyytyväisyyteni kannalta.
Mutta parasta kahvi on aamulla, joskus tulee jopa yöllä keitettyä kun ei saa unta.
Ja tietysti sitten päivälläkin.
Joskus jotain erikoiskahveja tulee kokeiltua jossain kahviloissa käydessä.
Mutta niin tärkeä kahvi on aamulla että jos niin kiire tulee lähteä ettei kerkeä aamukahvia juomaan niin sekaisin on koko päivä kunnes sitten saa sen kupillisen. Tai jos joutuu johonkin kokeisiin menemään juomatta ja syömättä niin sekin on ihan tuskaa.
02.11.2014 11:10
Kyllä niitä tulee rikottua onneksi.
Muutenhan ei olis niin hyvä kun pääsee taas omalle mukavuusalueelleen.
Se on vähän sama kun onnellisuutta ei vois olla jos ei välillä olis tuskaa ja kurjuutta.
Kaikelaisin alueita pitää rikkoa ja kaikenlaisia oloja pitää olla että elämä tuntuu elämälle.
01.11.2014 12:36
Lauantaitanssit tuli 1971- 1985
Parempi myöhään oli -79 se oli sketsi ohjelma jossa oli myös musiikkia ja laulua D
Ei kaikki silloin ollut pelkkää rokkia ja kovaa musiikkia.
Itse tykkään tangosta ja humpasta ja muusta tanssi musiikista, kaiken tuon kovemman ja menevämmän musiikin lisäksi.
Tässä vähän tuosta parempi myöhään D
Aku ja iines
http://www.youtube.com/watch?v=6TiTKT8EWW8
Ei oo ei tuu
http://www.youtube.com/watch?v=8LGu7yI7Khc
01.11.2014 12:27
Ei tästä ole pitkääkään aikaa kun Hottentotti soi päässäni. Joten olen varmaan tulossa lapseksi jälleen. Tosin tämä on paljon uudempi versio siitä mitä lapsena kuuntelin :)
31.10.2014 20:14
Rautalankaa ja Shadows:sia ei saa unohtaa:
http://www.youtube.com/watch?v=EzgbcyfJgfQ
Eikä myöskään Roger Whittageria:
http://www.youtube.com/watch?v=wE0CeyPoUgw
Miun veli oli yli kymmenen vuotta vanhempi ja paljon meillä kuunneltiin hänen mielimusiikkiaan kun hänellä oli kelanauhuri johon ei kukaan muu saanut koskea :) Tosin itse opin pitämään samoista kappaleista.
31.10.2014 20:11
Mie oon aina ollut monenlaisen musiikin ystävä. Tässä vaiheessa olin jo melkein parikymppinen eli tämä ei ole lapsuuden kappaleita. Mutta Kaseva oli yksi suosikeistani:
http://www.youtube.com/watch?v=u4oGVZA56dg
31.10.2014 19:57
Nyt taas vaihteeksi se positiivisuus.
Kun ei siellä negatiivisuudessa jaksa kauaa olla. Eikä nyt ole siihen syytäkään.
29.10.2014 16:20
Jaa jaa siultakos se Leikolakin meni varastamaan :)
Ei ne osaa kukaan tässä maailmassa keksiä omia juttuja.
Punaisia neniä kyllä löytyy joka kylästä. Jopa itseltä silloin kun joskus harvoin enää nykyään se kunnon talvi iskee tänne suomen maahan.
Niin ja kyllä nykyään useimmiten pysyn tuolla omalla ikäluokallani ettei tarvi jäädä luokalleen kun aika on....
28.10.2014 11:23
Pitäisköhän sitten tuon maailman hauskimman miehen puolestaan mennä asiallisiin dokumentteihin kun kun noin laitettiin tiede-mies tälle naurun puolelle?
Eikse ois tasa-arvoa.
28.10.2014 10:54
Meinasin kirjoittaessani jo alkaa selittämään mutta jätin sen.
Tarkoitan että jos ihminen käyttää samaa nikkiä edes sen yhden ketjun ajan vaikkakin puskasta niin pääsee syvemmälle ihmisen ajatuksesta.
Muuten kaikki kirjoitukset on jotenkin tyhjiä minulle.
Ja onneksi minulle on näin :)
Kirjaimiahan ja sanoja ja lauseita tähän maailmaan mahtuu....
28.10.2014 10:41
Moi Korppis!
Juuri tuo ettei näe ihmisiä, eleitä ja silmien välkettä voi saada aikaan sen että huumorilla heitetty asia saa ykskaks kauheat mittasuhteet. Se minkä tarkoitti nauruksi menee pelkäksi huudoksi ja tappeluksi ihmisten mollaamiseksi.
Toisaalta täällä kirjoittelee ihmisiä jotka on samalla tasolla huumorin kanssa, eli ei tarvi vääntää rautalangasta että se oli huumorii hei. Silloin voi saada aikaan tosi hervottomia ketjuja.
Totuuden puhujat on yksin on vanha lause ja usein se kyllä pitää paikkansa koska harrva ssitä totuutta haluaa kuulla.
Itellä tulee ihan elämässä tilanteita että miettii sanomisensa jälkeen että: Hups tulihan taas laskettua uos ennekuin kerkes miettimään. No näillä on menty ja näillä mennään edelleen.
28.10.2014 07:02
Mun mielestä keskustelu syntyy helpommin kun "tietää" kenen kanssa keskustelee.
Sehän on tavallaan vain joukko mielipiteitä jos on nikittömiä kaikki.
Paremmin voi hakea perusteluja asioille jos pidetään samaa nikkiä. Voi päästä syvemmälle siihen yhden ihmisen ajatukseen.
Eikä lauseet ja ajatukset ole kuin lehtiä jotka tuulessa lentää sinne ja tänne.
Mutta kukin tavallaan, täällä on luvallista nikillä ja puskasta.
27.10.2014 08:42
Ne pohojalaaset miehet jotka mie oon tuntenut on kyllä ollee ihan mukavia. Halaaviakin.
Mutta ne oli kavereita.
Mutta toisaalta mie varmaan naisena kuulun monen ihmisen mielestä jurottajiin vaikken pohjalainen olekaan.
Kalastajia on miun sukujuuret omista vanhemmista lähtien.
Miksi pitää koko ajan puhua pulputtaa kun voi mietiskellä hiljaakin asioita.
26.10.2014 10:52
Eilen kattelin Komisario Lewisiä. Eli vastaukset:
1. Oxford
2. Jaaha, tiedä tuota vielä?
3. Kaikki on mahdollista, kun on oikea aika.
26.10.2014 10:09
Mie olen istuskellut tänäänkin yhden 90v naisen kanssa ja juteltu. Niin paljon lähi-historiasta en muista kuulleeni tai lukeneeni kuin häneltä.
25.10.2014 18:27
6 / 183