Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tää on vielä ihan pakko laitaa tänne noitten tyttöjen takia :) Voi sitä hurmaa D
http://www.youtube.com/watch?v=NpAYBsWcLuM&list=PL0YkcDVdXX6S0E439QFK5YRUIzhma2HHt&index=12
25.10.2014 18:17
Ihmiset muuttuu kun saa sitä ns. pa..kaa niskaan. Ja kyllästyy.
Miekin vaihdoin kerran nikkiä ja upotin sen entisen mereen. Nyt sitten olen tällä täällä ollut silloin tällöin.
Mutta vahvisti se kyllä luontoa täytyy myöntää.
25.10.2014 18:04
Hyvähän täällä on silloin tällöin käydä mutta joskus tuli oltua melko paljon tällä sivustolla.
25.10.2014 17:50
Etpä nyt tiiä mitä teit vaka vanha :)
Ny oon joutunut kiertämään paljon tuolla 70-luvun tuubin sokkeloissa.
Kun tuo kappale vei miut jonnekin menneeseen niinkun aikakone.
Äsken havahduin tässä paikaltani ja katselin ympärilleni, hei täähän on ihan eri vuosituhatkin jo...
Mutta laitan nyt vastauksesi vähän mimmivoimaa :)
http://www.youtube.com/watch?v=xYoogY-UGio&list=PL0YkcDVdXX6S0E439QFK5YRUIzhma2HHt
25.10.2014 17:48
Mie oon herkkä halaamaan.
Mutta en ihmisiä joista näkee jo kauas ettei he sitä halua. Oli sitten mies tai nainen.
Ja toisaalta on paljon kavereita jotka tulee ihan suoraan halaamaan.
Mutta noita poskipusuja en ole oppinut, kyllä nekin menis jos siihen se taito olis vaan luulen että kääntäisin väärän posken ja kun toiset tekee sen kolme kertaa ja jotkut vaan kerran niin jäisin ihmettelemään että mites nyt :)
Olen nähnyt miesten halaavan toisiaan, eikä siinäkään ole mitään kummallista.
Sitten on kyllä pari miestä joiden halattavaksi en suostu koska siinä on se imelyys mukana. Ja ihan suoraankin tullut sanoissa se mitä he haluavat, eli se ei ole puhdas ja ystävällinen halaus.
Ihmiset usein halaavat siksikin että se voi olla ainoa tapa saada kosketusta toiseen ihmiseen. Jos asuu yksin ja tuntee yksinäisyyttä. Eli se yksinasuminen ei tavallaan ole omasta halusta lähtevää.
25.10.2014 11:38
Silloin joskus muinoin oli itellakin olevinaan jotain kirjoitettavaa ja aiheita. Mutta kun ne kävi läpi niin huomas että mistäs sitä uutta löytyy, ja kun ei löytynyt niin jäi se alotuksien teko ja niin tuntuu välillä olevan ettei täällä muutkaan keksi aiheita joihin ite tarttuis. Ei vaan osu kohdalle silloin kun käy täällä.
25.10.2014 11:25
Nokipannukahvilla ja makkaralla. Eli viemällä oikeesti ulos syömään.
Ja hiljaisuudella, eli sillä ettei ala kiemurella kun koittaa hiljainen hetki, kaikkea hiljaisuutta ei tarvi täyttää kamalalla pölinällä ja väkisin jutun keksimisellä.
Hiljaisuus kahden kesken on mahtavaa.
15.10.2014 08:31
Huomenta.
Oli oikein hyvin ja selitetty. Koska minustakin juuri se lämmittäminen ja vesien kantelu ja kaikki mittä siihen puusaunan lämmittämiseen kuuluu on parasta.
Kun aikoinaan oli koulunkäyntiavustajana kyläkoulussa niin silloin se päivän katkaiseminen tapahtui parhaiten saunanlämmityksellä. Eikä exä koskaan siihen laittanut vastaan.
Sinne laahustin saunan lämmitykseen istuin ja kuuntelin tulen rätinää ja rauhoituin siitä kouluelämästä.
Nyt hyvää päviää sinulle Heikku ja muillekin kenties lukeneille :)
09.10.2014 09:45
Täytyy kokeilla tuota joskus.
Yleensä ottaen on sähkösaunassa liian tiukat löylyt.
Puusaunassa vaikka heittää paljonkin niin on päljon pehmeämmät.
08.10.2014 17:03
Hih Heikku. Oli kyllä niin hyvin kirjoitettu että näin itseni tekevän tuota kaikkea.
Kyllä ainoa oikea sauna on puilla lämmitettävä, ei voi mitään.
Ja yleensä siellä missä ite olen ollut , vaikka kuinka paljon miehiä paikalla niin miun hommia on saunamajurin hommat.
Ollapa oikea sauna. Täälläkin on vain sähkösauna ja todellakaan ei voi puhua samana päivänä niistä.
08.10.2014 15:26
Kyllä se nyt varsinkin kun toi näköradio on poissa pelistä niin radio on tärkeä.
Aina miiulle on musiikki ollut tärkeää. Voi äitiparka silloin teininä kun soittelin samaa kappaletta vaikka kuinka monta kertaa ja siihen ei saanut muut puuttua..
Hectoriahan tuolla nyt soi cd:ltä.
08.10.2014 13:43
Telkka on rikki ei voi. Vaan en kait mie kiusaaja olekaan, en ainakaan usko.
07.10.2014 22:40
En mie halua enää koko töllöä kuntoon.
Enkä uuttakaan toistaiseksi. Radio riittää hyvin.
Tuli ihan liikaa istuttua sen edessä. Nyt on jäänyt koneella olokin vähemmäksi. Tää on hyvä miulle. Ja vielä yksi hyvvä puoli, ei tule mussutettua jotain koko ajan, niinkun telkan ääressä.
06.10.2014 19:44
En tiä mikä sille tuli kun tikittää vaan.
On ollut jo kauan sellainen että kohta loppuu kaikki.
Ääni oli ensimmäinen joka oikutteli välillä ei kuulunut ollenkaan. Mutta tälläinen hienokasittely niin kun nyrkillä päälle ja johan toimi :)
Sitten alkoi sellainen viiru tulla sinne yläreunaan joka oli moni värinen..
Onhan telkulla ikääkin parikymmentä vuotta joten ei mikään ihme.
Mulla on pesukone samaa ikäluokkaa ja mietin että jos se lakkaa toimimasta niin en ala käsipyykkiin vaikka sekin kyllä onnistuis. Uuden ostan.
Mutta telkasta ei juuri tule sellaisia ohjelmia nykyään joita jään kaipaamaan niin menköön nyt tämä lokakuu. Ja sen jälkeen katselen.
Tänäänkin on tullut tietoa siitä että löytyy, ilmaista, halpaa ja kaikenlaista. Naapuri sanoi vielä koska vaan lähetään hakemaan uusi jos siltä tuntuu.
04.10.2014 18:20
Autoa enkä ajokorttia omista, en ole koskaan omistanut. Koska omistan pään joka saa aikaan huimauksia ja taju saattaa mennä yskaks. En ole edes ajatellut hommata ajokorttia, se voisi olla vaarallista.
Ja televisiokin meni eiilen rikki. Sen jälkeen minut haastettiin.
Nyt on sitten edessä lokakuu ilman telkkua. Ja kappas niitä olis tulossa halvalla ja jopa ilmaiseksi tänne :)
Nyt kuitenkin meinaan pitää kiinni siitä että lokakuu menee ilman katsotaan sen jälkeen.
Ja tästä netin telkustakaan ei miun pää oikein tykkää äkkiä alkaa päätä särkeä.
Mutta joo kyllä miulle usein tulee himoja milloin mihinkin. Ja silloin yleensä totean itselleni että tuotakaan en tarvitse.
04.10.2014 13:56
En katsonut.
Mutta tunsin tänään(kin) käsittämättömän onnen tunteen.
Olen veikkoset, ilman syytä
sopimattoman onnelinen!
-Uuno Kailas-
03.10.2014 19:57
Miulla on vielä nuo silmät sellaiset ettei tykkää paljon koneella olosta.
Sen olen nytkin taas huomannut kun parina päivänä ollut enemmän että, ei hyvä.
Täytyis taas sammuttaa ihan kokonaan.
30.09.2014 14:04
Vähän koneilla kulkenut ja silloinkin osunut niin hyvä tuuri että parilla reissulla oli konessa niin vähän porukkaa että jäi tilaa kaikille elää leveästi. Egyptiin ei silloin ollut tunkua.
Ja toisaalta olen saanut olla siellä ikkunan puolella.
Mutta bussissa kyllä ottaa pattiin ne ihmiset jotka hölöttää koko elämänsä kännyssä ja kun yksi puhelu loppuu niin sitten otetaan toinen. Ja kaikki intiimiasiat siinä kerrotaan kaikkien kuullen, ei kivaa.
Ja sellainen kännyääni joka on kuin papukaijan tai jonkun linnun ääni. Taitaa olla vielä viestiäänenä on sattunut pari kertaa lähelle Kotka- Helsinki välillä meinas mennä hermo kun vähän väliä kovalla äänellä soi.
30.09.2014 13:56
Välillä olen vähennellyt koko koneilua.
Tästä voi tulla niin suuri ajan viejä, jos sen antaa viejä :)
30.09.2014 13:48
Jos on mahdollista voi tallentaa.
Miä tallennan ja katson musiikin, laulun ja tanssin.
Jätän katsomatta ne kaikki välijutut ja myös mainokset, joita kyllä riittää.
30.09.2014 13:10
7 / 183