Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
itmies
profiilit
itmies
itmies
Vapaa kuvaus
Tämmönen 31v miekkonen p-pohjanmaalta.
Aloituksia
11
Kommenttia
2376
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä sadalle?
Itse en löydä kuin muutamia kiinnostavia omalta alueelta mistä haen ja niille lähetän yleensä viestin, tosin jos vastausta ei kuulu tietyn ajan kuluessa siirryn seuraavaan joka kiinnostaa.
Kauempana kyllä löytyy jonkin verran enemmän kiinnostavia, mutta välimatka muodostuu jonkinlaiseksi ongelmaksi. Harkintaa joutuu tässä tapauksessa käyttään kannattaako edes yrittää, mutta jos on todella mielenkiintoinen ilmoitus niin siinä tapauksessa voin koittaa onneani...
26.11.2010 22:07
1. Nämä ehdottomia: Luotettava, Rehellinen, Tupakoimaton, Suht. terve, Ei juo alkoholia paljoa jos ollenkaan, Osaa keskustella asioista ottaen myös toisen huomioon, Käyttäytyminen siedettävää toista kohtaan, Tietty omaperäisyys, Avoin uusille asioille.
Sitten ehdollisia, jotka eivät ole niin tärkeitä ja joista voin luopua, jos vaikuttaa mielenkiintoiselta: Avuliaisuus, Tietty salaperäisyys, Kohteliaisuus, Arvostaa yhteiset asiat kaiken muun edelle, Ulkonäkö miellyttää omaa silmää, jne. En nyt selosta kaikkia tässä.
2. Ainakin nämä muusta ei niin väliä: Suht. terve, Tupakoimaton, Omaa tietyt muodot, Luotettava.
Siinäpä vastauksiani.
26.11.2010 21:51
Joo en minä ainakaan, itsestäni johtuvia syitä on miksi olen yksin tällä hetkellä. Vaikka tilaisuuksia on ollut tarpeeksi, mutta ei vaan ole tullut vastaan sopivaa naista.
26.11.2010 16:00
En ole luopunut toivosta, mutta hankalalta tuo tilanne näyttää tällä hetkellä.
Ellen muuta pois täältä p-pohjanmaalta, kun täällä valtaosa väestöstä meitä miehiä :(
Täällä todellakin on paljon valinnanvaraa vapaalle naiselle.
Etelässä tilanne näyttää olevan toinen..
26.11.2010 15:51
Saattaisin lähteä kylille ajelemaan, kun korjasin ohjaustehostimen autosta äsken :)
Oli kyllä kylmä olla monta tuntia 15 asteen pakkasessa maata vasten, siis auton ja maan välissä...
Mutta joo mitäpä sitä muuta tekisi, heh ?
26.11.2010 15:37
"Match.comissa on profiileissa kohta, johon saa ruksittaa arvion omasta ulkonäöstään: kuuma pakkaus / erittäin viehättävä / viehättävä / keskiverto / jotain huonoa (en nyt muista)"
Jos olisin tuolla niin kait minä laittaisin tuon keskiverron tai ehkä huonomman, omasta mielestäni jos olisi pakko laittaa. Hankala sanoa kun kukaan ei ole ikinä sanonut ulkonäöstäni mitään, varmaan aika keskiverto siis.
Tai jättäisin tuon kohdan kokonaan auki, minkä luultavasti tekisin.
25.11.2010 23:00
3 ja 4 jos noista pitäisi valita.
Ei vaan vaaleat hiukset, jotenkin tunnu miltään.
25.11.2010 22:22
"joka pitää tiettyjä naisia "sikarumina ja läskeinä". Ei kukaan.
Kukaan selväjärkinen ei nimittele toisia tuolla tavalla."
Niinpä en minä ainakaan nimittele ketään, tuolla tavalla.
Itse en etsi ulkonäön perusteella, mutta kaikkia muita kriteereitä on,
tiedän oikeastaan tarkalleen minkälaista olen etsimässä.
Mutta sen voin paljastaa että mikään ei ole ulkonäköasia, vaan kaikki ovat sisäisiä asioita, ym. tapoja. Niitä kun on erittäin hankala ryhtyä muuttamaan, jollei peräti mahdotonta.
Mutta harmikseni en ole löytänyt yhtäkään joka täyttäisi minun kriteerini, ainakaan lähialueelta.
25.11.2010 19:35
Siis eihän tuo suoraan sitä tarkoita että kaikki omaisuus jaetaan. Jos pitää omat hankkimansa rahat omalla tilillään niin ei silloin tapahdu mitään ja hankkii omilla rahoillaan omalle nimelleen omaisuutta niin sen saa pitää *). Mutta jos on hankittu yhteisesti jotain omaisuutta niin se jaetaan.
*) = Poikkeus on olemassa myös toisen omaisuuteen jos vain toinen on osallistunut yhteistalouden hoitoon, niin silloin tällä joka on enemmistönä osallistunut talouteen on oikeus vaatia hyvitystä menettämistään tuloista.
Tämmöisen käsityksen sain kun luin tuota laki tekstiä.
24.11.2010 23:11
Rahatilanteen...eli siis kun oikean työpaikan saisi, muuta en muuttaisi.
24.11.2010 19:42
"Ei nyt tainnut löytyä oikeutusta täysin asiaankuulumattomalle AT-sikailulle ja pötköttelylle tästä koulukiusauksesta"
Ei löydy ei. Kyllä asian laita on sillä lailla kun sanoin tuossa aikaisemmin että: "mitään ei tule jos et tee mitään"
"mm.Irlannin tukipaketti ja Karpon asiat"
Näistä asioista olen samaa mieltä että ovat kyseenalaisia, mutta eivät kuulu tähän asiaan.
24.11.2010 17:14
"Entinen koulukiusattu voi elää ihan hyvää elämää aikuisena"
Kyllä ainakin minulla on ihan hyväkin elämä, jos ei tämän hetkistä työttömyyttä ja sitä kautta rahattomuutta lasketa.
Taisi minun ensimmäinen toisen sukupuolen kanssa jonkinlainen tunnustus tapahtua jo ala-asteella :) kun olin 6:lla, mutta siitä on jo aika kauan. Mutta ei ollut sopiva minulle, liian toisenlainen oli.
Muistan myös toisen tapauksen joka rupesi samoihin aikoihin olemaan erään toisen kanssa tosin poika oli jo jäänyt kertaalleen luokalleen eli siis minua 2 vuotta vanhempi (oli minua ylemmällä luokalla). Ja vieläkin he ovat yhdessä ovat olleet koko ajan, heillä on jo lapsiakin, ym.. Että tämmöinen tarina heillä.
Mut joo en kokematon ole. Kun vielä löytäisin jonkun, joka olisi sopiva ja kiinnostusta olisi.. mutta ensin pitäisi saada töitä...
24.11.2010 16:41
"että kaikki insinöörit saavat naista"
Itse olen insinööri....tosin tällä hetkellä työtön sellainen, mutta toivottavasti töitä löytyy.
Eli siis jos pelkästään tuosta olettamuksesta lähdetään, minulla olisi mahdollisuuksia? Vai olenko väärässä?
"Kun puhutaan vuosia jatkuneesta kiusaamisesta, jolla tuhottiin yhden ihmisen koko elämä"
Kyllä minuakin kiusattiin koko peruskoulun ajan ja vielä ammattikoulussakin. Ei se estä silti yrittämästä, sen olen itse huomannut. Olen ollut töissä ihan vakituisessakin paikassa kunnes firma pisti ovet kiinni ja jouduin kortistoon. Niin ja siinä työn aikana kävin AMK:n hyvillä arvosanoilla. Nyt sitten olen kohta vuoden ollut työttömänä kun tuli tämä taantuma. Arvaat vaan jäänkö vain makaamaan eristäytyneenä, en todellakaan töitä on haettu ties mistä. Mutta niin paljon on osaavia vielä työttömänä, että taitaa vain pitkittyä työttömyys, mut tämä on jo eri tarina. Ei liity tähän palstaan.
Ja kyllä muuten tuo vuosien kiusaus antaa semmoisen rohkeuden että muusta ei ole väliä. Kaikki tämä myös riippuu siitä että pitää toden teolla ottaa itseään niskasta kiinni ja mennä, mitään ei tule jos et tee mitään.
Ai niin profiilissa on kuvakin tosin huono, pitäisi varmaan muuten käydä parturilla :)
24.11.2010 15:53
"Jos syy on jokin seuraavista miksi lopetit suhteen:
1) Exäsi hakkasi
2) Hän joi ylettömästi tms.
3) hän petti
Voit odottaa että miehet hyväksyvät erosi ja ymmärtävät että haluat parempaa seuraa. "
Jos nuo asiat ovat pohjalla, niin siinä tapauksessa ainakin itseni kohdalla hyväksyisin. Lisättynä tuohon listaan vielä huono käytös, välinpitämättömyys, ym. vastaava.
Mutta muun asian ollessa kyseessä, se on harkinnan varassa yleensä ei, mutta joitakin poikkeuksia on.
24.11.2010 14:35
Aiemmin törmäsin tuohon sivustoon joskus ja eikä mikään noista asioista pitänyt paikkaansa.
Ei kannata huijaukseen sortua. Nyt se osoittaa jollekin konferenssi-sivustolle...
24.11.2010 12:49
En taida olla vielä paljoa kirjoitellut mitä nyt ilman nimimerkkiä vähän.
No joo empä tiedä ajankuluksi, kun ei oo muutakaan tekemistä.
Uloskaan ei viitti lähteä on niin kylmä. No nyt näyttää siedettävältä -10, eilen oli vajaa -20.
24.11.2010 12:27
119 / 119