Yksinäisiä naisia?

yksinäinen MIES

Tuolla toisessa ketjussa väitettiin, että yksinäisiä naisia on ihan yhtä paljon kuin ATM:iäkin.
En usko.
Haluan nähdä yksinäisten naisten omakohtaisia kertomuksia tilanteestaan, muuten en usko, että sellaisi on olemassa.

Ehdot:
-olet yli 25 (mikä todistaa, että tilanteesi on krooninen)
-sinua ei tulla iskemään baarissa, paitsi ehkä koko baarin kännisin jätkä voi tulla puristelemaan
-et ole seurustellut montaa kertaa
-haluaisit miehen, mutta et saa
-jos sinua joskus lähestyy joku mies, niin siinä on OIKEASTI jotain vikaa, esim puliukko, skitsofreenikko tai sikaläski

Antakaa yksinäiset naiset kuulua itsestänne. Jään odottamaan vastauksia, joita ei tule.

110

1379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bell0

      Ehdot täyttyy:
      -Vastikään 25 vuotta täyttänyt neitsyt
      -Absolutisti, joten en käy baareissa.
      -En ole koskaan seurustellut, eikä vikaa ole todellakaan ulkonäössä (165/51)
      -Parisuhde on toivomus
      -Ihan ihme tyypit on lähestyneet, esim yksi kalju, lihava, lyhyt, ontuva, 3-4 vuotta minua nuorempi, lähestyi sähköpostitse treffikutsulla, kadulla myös joku ihme hyypiö yritti iskeä kesällä

      :(

      • bell0

        Niin ja lisäksi ei ole ystäviä/kavereita, joten sosiaalinen verkko on aika pieni, mikä heikentää mahdollisuuksia.


      • Yksinäinen MIES

        Väitätkö että ikinä ei ole lähestynyt /- 3 vuotta iästäsi oleva, yleisesti ottaen normaalin kirjoihin laskettava mies?
        Esimerkiksi opiskelupaikalla? Kai olet jotain opiskellut peruskoulun jälkeen?
        Voisitko kertoa tarkkoja esimerkkejä miehistä, jotka ovat sinua lähestyneet tai katselleet/ flirttailleet ja jotka olet torjunut?

        Toivon vastauksia, koska yksinäisyydestäni huolimatta saatan osata myös analysoida tilannettasi ja auttaa siten sinua :)

        Huomio kaikille kommentoijille: tähän ketjuun ei niitä "monenko nussima olet?" tai "rumalla naisella ei tee mitään" tyylisiä juttuja. En sinänsä vastusta naisten kritisointia, mutta pidetään tämä ketju asiallisena.


      • yksinäinen MIES

        Toivon että en pelottanut sinua pois. Eikä myöskään eatme tuossa yläpuolella.

        Haluaisin vain oikeasti kuulla, millaista on yksinäisen naisen elämä. Naisilla on niin paljon sosiaalista turvaverkkoa, ja useimmiten miehetkin lähestyvät naisia niin paljon, että mukana täytyy olla myös huonoa tuuria jos on yksinäinen nainen. Toki veikkaisin, että se ainakin vaikuttaa että olet absolutisti etkä käy baareissa. Jos kävisit baareissa, niin varmasti lukemattomat miehet olisivat jo yrittäneet iskeä sinua.


      • aina yksin
        yksinäinen MIES kirjoitti:

        Toivon että en pelottanut sinua pois. Eikä myöskään eatme tuossa yläpuolella.

        Haluaisin vain oikeasti kuulla, millaista on yksinäisen naisen elämä. Naisilla on niin paljon sosiaalista turvaverkkoa, ja useimmiten miehetkin lähestyvät naisia niin paljon, että mukana täytyy olla myös huonoa tuuria jos on yksinäinen nainen. Toki veikkaisin, että se ainakin vaikuttaa että olet absolutisti etkä käy baareissa. Jos kävisit baareissa, niin varmasti lukemattomat miehet olisivat jo yrittäneet iskeä sinua.

        Luuletko tosiaan että jos miehet piirittävät ja yrittävät iskeä se tekee naisen onnelliseksi? Ehkäpä se juuri on se syy miksi en mene lähellekään tuollaisia paikkoja (baareja) tai isompia laumoja miehiä.


      • yksinäinen MIES
        aina yksin kirjoitti:

        Luuletko tosiaan että jos miehet piirittävät ja yrittävät iskeä se tekee naisen onnelliseksi? Ehkäpä se juuri on se syy miksi en mene lähellekään tuollaisia paikkoja (baareja) tai isompia laumoja miehiä.

        Mistä luulet löytäväsi miehen, jos ei kelpaa ne paikat, joissa miehet piirittää?


      • sivustaa
        yksinäinen MIES kirjoitti:

        Toivon että en pelottanut sinua pois. Eikä myöskään eatme tuossa yläpuolella.

        Haluaisin vain oikeasti kuulla, millaista on yksinäisen naisen elämä. Naisilla on niin paljon sosiaalista turvaverkkoa, ja useimmiten miehetkin lähestyvät naisia niin paljon, että mukana täytyy olla myös huonoa tuuria jos on yksinäinen nainen. Toki veikkaisin, että se ainakin vaikuttaa että olet absolutisti etkä käy baareissa. Jos kävisit baareissa, niin varmasti lukemattomat miehet olisivat jo yrittäneet iskeä sinua.

        sen yhden ainoan asian vuoksi. Se on ikävä totuus naiselle, joka etsii pysyvää parisuhdetta ja rakkautta.


      • yksinäinen MIES
        sivustaa kirjoitti:

        sen yhden ainoan asian vuoksi. Se on ikävä totuus naiselle, joka etsii pysyvää parisuhdetta ja rakkautta.

        Kysytään kauniimmin:
        Onko teillä sitten jotain havaintoja paikoista, joista voitte löytää miehen ilman että miehet piirittävät?
        Käsittääkseni ainakin baarissa ja nettideiteissä miehet tuppaavat piirittämään naisia. Siitähän tälläkin palstalla juuri puhutaan koko ajan, että miehet piirittävät naisia niin monessa paikassa, että naisten tarvitsee vain valita tarjottimelta.


      • aina yksin
        yksinäinen MIES kirjoitti:

        Kysytään kauniimmin:
        Onko teillä sitten jotain havaintoja paikoista, joista voitte löytää miehen ilman että miehet piirittävät?
        Käsittääkseni ainakin baarissa ja nettideiteissä miehet tuppaavat piirittämään naisia. Siitähän tälläkin palstalla juuri puhutaan koko ajan, että miehet piirittävät naisia niin monessa paikassa, että naisten tarvitsee vain valita tarjottimelta.

        Minä jätän väliin tämän väittelyn. Alentuva asenteesi ei tee tästä mukavaa.


      • yksinäinen MIES
        aina yksin kirjoitti:

        Minä jätän väliin tämän väittelyn. Alentuva asenteesi ei tee tästä mukavaa.

        En ole alentuva, enkä halua väitellä. Haluaisin vain ymmärtää. Uskoisin että moni muukin mies tällä palstalla haluaisi vain ymmärtää, mutta eivät pysty pukemaan sitä sanoiksi senkään vertaa kuin minä. Jonka seurauksena syytävät sitten niitä loukkauksia ja haukkumisia joka ketjuun.


      • asddsg

        Lyhyt ==> "ihme tyyppi".

        Taidat sittenkin olla vain ronkeli.


      • bell0

        Olen aika epäsosiaalinen tapaus. Ei siihen muuta tarvita.


      • bell0
        Yksinäinen MIES kirjoitti:

        Väitätkö että ikinä ei ole lähestynyt /- 3 vuotta iästäsi oleva, yleisesti ottaen normaalin kirjoihin laskettava mies?
        Esimerkiksi opiskelupaikalla? Kai olet jotain opiskellut peruskoulun jälkeen?
        Voisitko kertoa tarkkoja esimerkkejä miehistä, jotka ovat sinua lähestyneet tai katselleet/ flirttailleet ja jotka olet torjunut?

        Toivon vastauksia, koska yksinäisyydestäni huolimatta saatan osata myös analysoida tilannettasi ja auttaa siten sinua :)

        Huomio kaikille kommentoijille: tähän ketjuun ei niitä "monenko nussima olet?" tai "rumalla naisella ei tee mitään" tyylisiä juttuja. En sinänsä vastusta naisten kritisointia, mutta pidetään tämä ketju asiallisena.

        Pakit on tullut niiltä, joita olen lähestynyt. En ollut oikeaa tyyppiä. Liian epäsosiaalinen ilmeisesti.


      • bell0
        yksinäinen MIES kirjoitti:

        Toivon että en pelottanut sinua pois. Eikä myöskään eatme tuossa yläpuolella.

        Haluaisin vain oikeasti kuulla, millaista on yksinäisen naisen elämä. Naisilla on niin paljon sosiaalista turvaverkkoa, ja useimmiten miehetkin lähestyvät naisia niin paljon, että mukana täytyy olla myös huonoa tuuria jos on yksinäinen nainen. Toki veikkaisin, että se ainakin vaikuttaa että olet absolutisti etkä käy baareissa. Jos kävisit baareissa, niin varmasti lukemattomat miehet olisivat jo yrittäneet iskeä sinua.

        Myös jonkinlaista pelkoa miehiä kohtaan on alkanut kehittyä viime vuosina.

        Oheiset uutisjutut vain pahentaa pelkoa:
        http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2281897&pos=no-tu

        http://www.kaleva.fi/uutiset/mies-kuristi-naista-ranualla/864808

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010060711819041_uu.shtml

        http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/104619-torkea-raiskaus-– mies-jai-kiinni-lentolippu-kadessa


      • bell0
        asddsg kirjoitti:

        Lyhyt ==> "ihme tyyppi".

        Taidat sittenkin olla vain ronkeli.

        Tyyppi oli minua (165) lyhyempi


      • Reipas Poikamies
        sivustaa kirjoitti:

        sen yhden ainoan asian vuoksi. Se on ikävä totuus naiselle, joka etsii pysyvää parisuhdetta ja rakkautta.

        Naista jos ei lähesty mies, niin ei tapahdu kyllä mitään. Se vaan pitää ottaa riski ja tutustua naiseen, joka on mielkoista salapoliisi tiedettä- Joku haluaa miehen lääppivän heti tai olet tylsä mies, joku haluaa kirjoitella puoli vuotta ennen tapaamista.

        Ei ole mitään kaavaa eikä mallia miten yksinäiseltä näyttävä nainen toivoo miehensä käyttäytyvän?

        Ollaan ihmisiä ja annetaan toisten olla samoin, eikä mielikuviemme haavemaassa. Näinhän se menisi jos jonkun harrastuksen piiristä voisi hiljalleen tutustua sinkku naiseen ja siitä alkaa pohjustamaan seurustelua yhteis tuumin.


      • it_mies
        bell0 kirjoitti:

        Myös jonkinlaista pelkoa miehiä kohtaan on alkanut kehittyä viime vuosina.

        Oheiset uutisjutut vain pahentaa pelkoa:
        http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2281897&pos=no-tu

        http://www.kaleva.fi/uutiset/mies-kuristi-naista-ranualla/864808

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010060711819041_uu.shtml

        http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/104619-torkea-raiskaus-– mies-jai-kiinni-lentolippu-kadessa

        "Myös jonkinlaista pelkoa miehiä kohtaan on alkanut kehittyä viime vuosina."
        Ei me kaikki olla vaarallisia. Koita kerätä rohkeutta ja päästä pelosta pois. On meissä miehissä paljon hyväntahtoisiakin, mutta ei meitä paljon baareissa näy. Yleensä kahviloista löytää meitä, hyvät arvot omaavia.
        "Oheiset uutisjutut vain pahentaa pelkoa:"
        Itte en voisi kuvitellakaan tuommoisia, jos minulla tulee todella pahoja erimielisyyksiä jonkun kanssa niin minä yleensä vaan lähden pois johonkin. Sitä haluaa vähän aikaa aina ns. tuultua muualla ja ajatella asioita yksin. No mutta tää on vain minun tapa.


        Argh, ei pysty käyttään omaa rekisteröityä nimimerkkiä :(


    • kysymyksiisi:

      - olen 32-vuotias
      - en käy baareissa, joten tähän on vaikea vastata. Kun olin vielä alle kaksvitonen, tuli käytyä jonkin verran viihteellä. Kukaan ei yrittänyt ottaa minuun kontaktia. (Oletan, että tässä ei tarkoiteta sitä, että kundit tuli mimmiporukkaan heittämään läppää, vaan jotain henkilökohtaisempaa aloitetta. Esim. että joku olisi tullut juttelemaan juuri minun kanssani tai hakenut tanssimaan.)
      - en ole seurustellut koskaan
      - haluaisin seurustella, mutta en ole löytänyt sellaista miestä, joka olisi halunnut seurustella minun kanssani. (Alkuperäisessä kysymyksessäsi et tarkentanut, millaisesta suhteesta oli kysymys, mutta oletan, että tarkoitit jonkinlaista "vakavampaa" suhdetta)
      - miehet eivät lähesty minua

      • yksinäinen MIES

        Luotko ikinä lyhyttäkään katsekontaktia miehiin?


      • kysymykseesi:
        yksinäinen MIES kirjoitti:

        Luotko ikinä lyhyttäkään katsekontaktia miehiin?

        Luon kyllä. Jokapäiväinen elämä kävisi hyvin hankalaksi, jos ei koskaan ottaisi katsekontaktia miehiin. Varsinkin työelämässä. Ja pk-seudulla muutenkin ihmisiä tulee vastaan niin paljon joka päivä, niin on ihme, jos ei katsekontaktia tule otettua useampaankin (tuntemattomaan) miespuoleiseen henkilöön päivittäin. Joten minusta kysymyksesi on hieman omituinen. Miten se liittyy aiheeseen?


      • yksinäinen MIES
        kysymykseesi: kirjoitti:

        Luon kyllä. Jokapäiväinen elämä kävisi hyvin hankalaksi, jos ei koskaan ottaisi katsekontaktia miehiin. Varsinkin työelämässä. Ja pk-seudulla muutenkin ihmisiä tulee vastaan niin paljon joka päivä, niin on ihme, jos ei katsekontaktia tule otettua useampaankin (tuntemattomaan) miespuoleiseen henkilöön päivittäin. Joten minusta kysymyksesi on hieman omituinen. Miten se liittyy aiheeseen?

        Vaikka olenkin yksinäinen, niin minulla on ollut jotain vähäisiä naisjuttuja joskus. Yksi nainen, jonka tapasin netissä, ja jonka kanssa tapailinkin hetken, oli juuri sellainen kolmekymppinen nainen, jota ei varmaan miehet lähestyneet ikinä. En olisi lähestynyt minäkään, ellemme olisi tavanneet netissä. Nainen nimittäin vältteli katsekontaktia lähes koko ajan. Vasta pussailun jälkeen alkoi tulla minulle katsekontaktia. En usko, että kukaan mies lähestyy naista tosielämän puolella, jos nainen ei ikinä luo minkäänlaista katsetta.


      • yksinäinen MIES
        kysymykseesi: kirjoitti:

        Luon kyllä. Jokapäiväinen elämä kävisi hyvin hankalaksi, jos ei koskaan ottaisi katsekontaktia miehiin. Varsinkin työelämässä. Ja pk-seudulla muutenkin ihmisiä tulee vastaan niin paljon joka päivä, niin on ihme, jos ei katsekontaktia tule otettua useampaankin (tuntemattomaan) miespuoleiseen henkilöön päivittäin. Joten minusta kysymyksesi on hieman omituinen. Miten se liittyy aiheeseen?

        Lisättäköön vielä, että ulkonäöstä ei voi johtua, jos kukaan mies ei ikinä lähesty. Ulkonäöstä voi johtua se, jos miehet lähestyvät harvoin, mutta ei se että kukaan ei lähesty.

        Olen nähnyt baarissa, kuinka noin 120 kiloista naista isketty. Samoin olen nähnyt, kuinka enemmän mieheltä kuin naiselta näyttävää naista on lähestytty baarissa. Joten ulkonäöstä tämä asia ei voi riippua ainakaan kokonaisuudessaan.


      • et kysynytkään:
        yksinäinen MIES kirjoitti:

        Lisättäköön vielä, että ulkonäöstä ei voi johtua, jos kukaan mies ei ikinä lähesty. Ulkonäöstä voi johtua se, jos miehet lähestyvät harvoin, mutta ei se että kukaan ei lähesty.

        Olen nähnyt baarissa, kuinka noin 120 kiloista naista isketty. Samoin olen nähnyt, kuinka enemmän mieheltä kuin naiselta näyttävää naista on lähestytty baarissa. Joten ulkonäöstä tämä asia ei voi riippua ainakaan kokonaisuudessaan.

        minulla ei ole ollut mitään miesjuttuja koskaan. Ei suutelua, ei halailua, ei kädestäpitämistä. Ikinä (olen siis neitsyt). Vaikka katsekontakti vastakkaiseen sukupuoleen ei tuota minulle vaikeuksia. Miksi katsekontakti on sinusta niin ratkaisevaa?

        Olen minäkin nähnyt näitä naisia, jotka esim. huomattavasta ylipainostaan huolimatta ovat onnistuneet pariutumaan, jopa hankkimaan lapsia. Minä en ole ylipainoinen. Olenkin siis lähinnä utelias sen suhteen, mikä miesten mielestä voi minussa olla niin sanoinkuvaamattoman vastenmielistä, että vaikka minussa ei ole mitään näitä stigmatisoivia merkkejä, joita palstalla usein mainitaan (kuten ylipaino, yksinhuoltajuus, järkyttävä rumuus), niin tilani on siitä huolimatta sellainen, kuten yllä on mainittu. Tämä kysymys herättää minussa ihan aitoa uteliasuutta.


      • yksinäinen MIES
        et kysynytkään: kirjoitti:

        minulla ei ole ollut mitään miesjuttuja koskaan. Ei suutelua, ei halailua, ei kädestäpitämistä. Ikinä (olen siis neitsyt). Vaikka katsekontakti vastakkaiseen sukupuoleen ei tuota minulle vaikeuksia. Miksi katsekontakti on sinusta niin ratkaisevaa?

        Olen minäkin nähnyt näitä naisia, jotka esim. huomattavasta ylipainostaan huolimatta ovat onnistuneet pariutumaan, jopa hankkimaan lapsia. Minä en ole ylipainoinen. Olenkin siis lähinnä utelias sen suhteen, mikä miesten mielestä voi minussa olla niin sanoinkuvaamattoman vastenmielistä, että vaikka minussa ei ole mitään näitä stigmatisoivia merkkejä, joita palstalla usein mainitaan (kuten ylipaino, yksinhuoltajuus, järkyttävä rumuus), niin tilani on siitä huolimatta sellainen, kuten yllä on mainittu. Tämä kysymys herättää minussa ihan aitoa uteliasuutta.

        " Miksi katsekontakti on sinusta niin ratkaisevaa?"

        Vain todella paatunut ja taitava pelimies pystyy iskemään oikean elämän puolella naisia, joilta ei saa katsekontaktia. Yleensä sellaiset naiset, joita monet miehet iskevät, välttelevät katsekontaktia niiden miesten kanssa, joista eivät pidä tai välitä. Niinpä miehet yleensä oppivat läksynsä baariympäristössä, kun ovat muutaman kerran lyöneet kirveensä kiveen. Itsekin olen sen oppinut kantapään kautta: ei kannata mennä juttelemaan naiselle, jos nainen ei ole ensiksi hyväksynyt sinua katsekontaktilla.


      • vaikkei
        yksinäinen MIES kirjoitti:

        " Miksi katsekontakti on sinusta niin ratkaisevaa?"

        Vain todella paatunut ja taitava pelimies pystyy iskemään oikean elämän puolella naisia, joilta ei saa katsekontaktia. Yleensä sellaiset naiset, joita monet miehet iskevät, välttelevät katsekontaktia niiden miesten kanssa, joista eivät pidä tai välitä. Niinpä miehet yleensä oppivat läksynsä baariympäristössä, kun ovat muutaman kerran lyöneet kirveensä kiveen. Itsekin olen sen oppinut kantapään kautta: ei kannata mennä juttelemaan naiselle, jos nainen ei ole ensiksi hyväksynyt sinua katsekontaktilla.

        kysyttykään: miksi katsekontakti on sinusta niin ratkaiseva. Kaupan kassalla myyjä ottaa sinuun katsekontaktin. Tämä kuuluu palveluun. Kun keskustelet opettajasi kanssa, on luontevaa että katsot häntä silmiin sen merkiksi, että kuuntelet. Kun puhut esimiehesi kanssa, on kohteliasta katsoa silmiin, sillä se osoittaa, että olet tarkkaavainen. Olisi epäkohteliasta katsoa muualle. Jos joku random-tyyppi avaa sinulle oven kaupassa, on hyvää käytöstä katsoa silmiin ja kiittää.

        Olen ystävättärieni puheista oppinut sen verran, että flirttailu on se esiaste, jolla kontaktia otetaan. Kukaan ei vaan ole halunnut flirttailla minun kanssani, joten ilmsesti olen luuserien luuseri.


      • yksinäinen MIES
        vaikkei kirjoitti:

        kysyttykään: miksi katsekontakti on sinusta niin ratkaiseva. Kaupan kassalla myyjä ottaa sinuun katsekontaktin. Tämä kuuluu palveluun. Kun keskustelet opettajasi kanssa, on luontevaa että katsot häntä silmiin sen merkiksi, että kuuntelet. Kun puhut esimiehesi kanssa, on kohteliasta katsoa silmiin, sillä se osoittaa, että olet tarkkaavainen. Olisi epäkohteliasta katsoa muualle. Jos joku random-tyyppi avaa sinulle oven kaupassa, on hyvää käytöstä katsoa silmiin ja kiittää.

        Olen ystävättärieni puheista oppinut sen verran, että flirttailu on se esiaste, jolla kontaktia otetaan. Kukaan ei vaan ole halunnut flirttailla minun kanssani, joten ilmsesti olen luuserien luuseri.

        Luulen, että miehet ovat yrittäneet flirtata kanssasi, mutta et ole tajunnut sitä. Tai et ole osannut vastata niin, että miehet olisivat tajunneet sinun vastanneen positiivisesti. Varmahan en tietenkään voi olla, pelkkää arvausta, eli siinä mielessä ei kannata liikaa laittaa painoa vastauksilleni.


      • hyvänsä---
        yksinäinen MIES kirjoitti:

        " Miksi katsekontakti on sinusta niin ratkaisevaa?"

        Vain todella paatunut ja taitava pelimies pystyy iskemään oikean elämän puolella naisia, joilta ei saa katsekontaktia. Yleensä sellaiset naiset, joita monet miehet iskevät, välttelevät katsekontaktia niiden miesten kanssa, joista eivät pidä tai välitä. Niinpä miehet yleensä oppivat läksynsä baariympäristössä, kun ovat muutaman kerran lyöneet kirveensä kiveen. Itsekin olen sen oppinut kantapään kautta: ei kannata mennä juttelemaan naiselle, jos nainen ei ole ensiksi hyväksynyt sinua katsekontaktilla.

        Kuka hyvänsä mies joka vähänkin on käynyt baareissa ja vaikka vain sivustakin seurannut naisten käyttäytymistä ja sitä miten miehet sieltä naisia iskevät, tai sitten ollut jossain kursseilla joille on myös joku nainenkin tullut tietää sen miten ei sellaista naista huvita lähestyä alkuunkaan joka selvästi välttää katsekontaktia. Vain ne n.s. pelimiehet jotka aina estoitta agressiivisesti naisia joka puolella iskevät lähestyvät tällaistakin naista jos hän on vähintäänkin siedettävän näköinen.
        Jos nainen on katsekontaktia välttelevä niin hän voi saman tien unohtaa muut miehet kuin nämä varsinaiset pelimiehet.
        Tälläkin palstalla yksi nainen(tai ainakin sellaisena esiintyvä) kerran järkeili että 'jos vaan nainen on riittävän kaunis niin silloin ne kaikkein ujommatkain miehet voittavat ujoutensa ja eivät voi olla lähestymättä häntä' Kyllä tällainen järkrily aika pahasti pieleen menee.


      • ANRlkjkjklj
        hyvänsä--- kirjoitti:

        Kuka hyvänsä mies joka vähänkin on käynyt baareissa ja vaikka vain sivustakin seurannut naisten käyttäytymistä ja sitä miten miehet sieltä naisia iskevät, tai sitten ollut jossain kursseilla joille on myös joku nainenkin tullut tietää sen miten ei sellaista naista huvita lähestyä alkuunkaan joka selvästi välttää katsekontaktia. Vain ne n.s. pelimiehet jotka aina estoitta agressiivisesti naisia joka puolella iskevät lähestyvät tällaistakin naista jos hän on vähintäänkin siedettävän näköinen.
        Jos nainen on katsekontaktia välttelevä niin hän voi saman tien unohtaa muut miehet kuin nämä varsinaiset pelimiehet.
        Tälläkin palstalla yksi nainen(tai ainakin sellaisena esiintyvä) kerran järkeili että 'jos vaan nainen on riittävän kaunis niin silloin ne kaikkein ujommatkain miehet voittavat ujoutensa ja eivät voi olla lähestymättä häntä' Kyllä tällainen järkrily aika pahasti pieleen menee.

        Kyllä nämä sinunkin juttusi ovat sitä tasoa että olen alkanut epäillä ettet ole mies.


      • Aikuinen mies
        vaikkei kirjoitti:

        kysyttykään: miksi katsekontakti on sinusta niin ratkaiseva. Kaupan kassalla myyjä ottaa sinuun katsekontaktin. Tämä kuuluu palveluun. Kun keskustelet opettajasi kanssa, on luontevaa että katsot häntä silmiin sen merkiksi, että kuuntelet. Kun puhut esimiehesi kanssa, on kohteliasta katsoa silmiin, sillä se osoittaa, että olet tarkkaavainen. Olisi epäkohteliasta katsoa muualle. Jos joku random-tyyppi avaa sinulle oven kaupassa, on hyvää käytöstä katsoa silmiin ja kiittää.

        Olen ystävättärieni puheista oppinut sen verran, että flirttailu on se esiaste, jolla kontaktia otetaan. Kukaan ei vaan ole halunnut flirttailla minun kanssani, joten ilmsesti olen luuserien luuseri.

        Näin ujohkona miehenä (ujous iskee vain kiinnostavien naisten seurassa) väittäisin tuon iskemättömyyden johtuvan ihan vain siitä, että olet hieman totisempi, etkä erityisen ulospäin suuntautunut. Eli miehet ovat minun kokemukseni mukaan iskemässä niitä helpompia tapauksia, eli kaikki hymyilevät naiset tai sitten sen näköiset, ettei sitä vientiä ole liikaa.. joku kaunis, mutta hieman vakavalta näyttävä nainen on liian kova pala. Osuiko yhtään?


    • '

      Täällä nainen vähän alta kolmenkympin.
      -en oo seurustellut koskaan enkä harrastanut seksiä
      -Käyn harvoin baarissa mutta eipä kukaan lähesty, joskus isken juttua jollekulle mutta eipä siitä mitään suurempaa tuu. Känniääliöt kyllä saattaa lähestyä, mutta sitä ei lasketa. Nehän piirittää ihan jokaista ja kaikki tietää mitä varten, ei ne oo vakavastiotettavia.
      -Varattuja kavereita kyllä isketään. Yleensä vierestä viedään, mutta mua ei.
      -En koe olevani susiruma mutta ehkä kuitenkin oon miesten mielestä.
      -Oon kai aika seksitön kun miehet pelottaa omasta kokemattomuudesta johtuen. En osaa flirtata enkä lirkutella, se ei sovi mulle. Parittelurituaalit on helvetin naurettavia.
      - Mulla on voimakkaat mielipiteet enkä elä muita miellyttääkseni tai tyydyttääkseni, miehet ei kai siitä tykkää. Kohtelias oon kyllä, jos mulle ollaan, en auo päätä, mutta en esitä tyhmempää miesten mieliksi enkä vain hymyile nätisti.

      Noh, yksinkin pärjää, eikä se parisuhde kuulemma mitään herkkua ole kuin satunnaisesti. Näin ainakin likkakaverit on sanoneet.
      Mä oon aatellu et jos en näin kelpaa niin antaa olla sitten.Se vois olla tietty syy sinkkuuteeni. Mut miks muuttuisin ja alkaisin jotain nöyristeleen ja kärsiin, ei se olis enää mun elämä.
      Oikeestaan mun elämä on ihan jees, en ainakaan halua huonompaan tilanteeseen. Mukavaa olis toki jos olis samanhenkinen mies vierellä, mut ihan turhaa vaivautua jos sellaista ei löydy. Kaikille ei vaan löydy puoliskoa, ei kai sille mitään voi eikä se kenenkään vika oo.

      • yksinäinen MIES

        Suurin osa miehistä on kännissä känniääliöitä. Siis ihan kivoistakin miehistä. Mistä tiedät, ettei joku niistä känniääliöistä ole ollut kiva mies, joka on ottanut vain liikaa rohkaisua? Ovatko känniääliöit aina ääliöitä?
        En tarkoita kyseenalaistaa kokemustasi, tämäkin kiinnostaa minua, koska itse kyllä juon jos baariin menen. Onko siis aivan sama millainen känniääliö on muuten elämässään?
        Entä mikä tekee känniääliön? Törkeät puheet ja tunkeileva käytös? Vai pelkästään känninen sössötys?


      • neiti yksin

        Olen ollut ilman suhteita todella pitkään...vaikka olen sosiaalinen ja peruspositiivinen.
        Yksi kahden viikon suhde oli, olin jo rakastumassa kun mies tunnustautui seksiaddiktiksi joka halusi vain pitää hauskaa.

        Itkin vuorokauden ja totesin että itsetyydytys on parempi vaihtoehto jos mies tuntuu immuunilta rakkaudelle. Itse haluaisin rakastua koska silloin vain uskaltaa olla rohkea kaikessa.

        Miesten tapa käydä huorissa ihmetyttää, eikö ne välitä siitä että nainen vaan näyttelee? Itse kun on aivan aito voisi ehkä tuottaa pettymyksen miehelle kun ei ole kykyä tuohon näyttelemiseen. Miksei miehet sitten suosiolla vie vihille niitä huoratyttöjä jotka pystyy palvelemaan esittämällä muka kiihkeää? Tämmöinen pidättyväinen ei voi olla kenenkään unelma.


      • yksinäinen MIES
        neiti yksin kirjoitti:

        Olen ollut ilman suhteita todella pitkään...vaikka olen sosiaalinen ja peruspositiivinen.
        Yksi kahden viikon suhde oli, olin jo rakastumassa kun mies tunnustautui seksiaddiktiksi joka halusi vain pitää hauskaa.

        Itkin vuorokauden ja totesin että itsetyydytys on parempi vaihtoehto jos mies tuntuu immuunilta rakkaudelle. Itse haluaisin rakastua koska silloin vain uskaltaa olla rohkea kaikessa.

        Miesten tapa käydä huorissa ihmetyttää, eikö ne välitä siitä että nainen vaan näyttelee? Itse kun on aivan aito voisi ehkä tuottaa pettymyksen miehelle kun ei ole kykyä tuohon näyttelemiseen. Miksei miehet sitten suosiolla vie vihille niitä huoratyttöjä jotka pystyy palvelemaan esittämällä muka kiihkeää? Tämmöinen pidättyväinen ei voi olla kenenkään unelma.

        Miten kahdessa viikossa ehtii toteamaan, että mies on seksiaddikti? Olitte te sitten aikamoinen pupupariskunta, jos siinä ajassa ehtii niin paljon nussia.


      • voi voi tätä
        yksinäinen MIES kirjoitti:

        Suurin osa miehistä on kännissä känniääliöitä. Siis ihan kivoistakin miehistä. Mistä tiedät, ettei joku niistä känniääliöistä ole ollut kiva mies, joka on ottanut vain liikaa rohkaisua? Ovatko känniääliöit aina ääliöitä?
        En tarkoita kyseenalaistaa kokemustasi, tämäkin kiinnostaa minua, koska itse kyllä juon jos baariin menen. Onko siis aivan sama millainen känniääliö on muuten elämässään?
        Entä mikä tekee känniääliön? Törkeät puheet ja tunkeileva käytös? Vai pelkästään känninen sössötys?

        Tarkoituksesi on mitä ilmeisesti saada aikaan väittely. Vai miksi muuten pitää yksinkertaisinkin asia selvittää? "Ovatko känniääliöt aina ääliöitä?" Ei herranen aika, ne ovat niitä baarin symppiksiä jonka vuoksi sinne baariin mennään. Minköhän vuoksi niitä sanotaan ääliöiksi? Tiedätkö?


      • '
        yksinäinen MIES kirjoitti:

        Suurin osa miehistä on kännissä känniääliöitä. Siis ihan kivoistakin miehistä. Mistä tiedät, ettei joku niistä känniääliöistä ole ollut kiva mies, joka on ottanut vain liikaa rohkaisua? Ovatko känniääliöit aina ääliöitä?
        En tarkoita kyseenalaistaa kokemustasi, tämäkin kiinnostaa minua, koska itse kyllä juon jos baariin menen. Onko siis aivan sama millainen känniääliö on muuten elämässään?
        Entä mikä tekee känniääliön? Törkeät puheet ja tunkeileva käytös? Vai pelkästään känninen sössötys?

        Känniääliö:
        - tunkeileva
        - uhoava
        - morkkaava
        - sovinistinen
        -käpälöijä
        -viljelee seksijuttuja
        - täysi junttiurpo jolla ei oo mitään käytöstapoja
        - jää roikkuun hihaan ja karkottaa kaikki muut ympäriltä

        Kyllä sen yleensä näkee kelle maistuu liiaksikin ja sen kenelle on maistunut vaan muutama paukku. Otan itekin baarissa vähän, ei se oo ongelma. Käytös ja machopullistelupuheet taas on.

        Onks se muka joku kuumin iskujuttu et jutellessa aletaan dissaan naista ja suoraan v*ttuileen ja esiintyyn ihan täytenä sovinistim*lkkuna? Käyttäydytään niin kuin ei vois vähempää kiinnostaa, ollaan ylimielisiä ja niin cooleja. Jos näin on niin kai mua sit on isketty. Toivon kyl ettei enää sit iskettäis ollenkaan.


      • yksinäinen MIES
        ' kirjoitti:

        Känniääliö:
        - tunkeileva
        - uhoava
        - morkkaava
        - sovinistinen
        -käpälöijä
        -viljelee seksijuttuja
        - täysi junttiurpo jolla ei oo mitään käytöstapoja
        - jää roikkuun hihaan ja karkottaa kaikki muut ympäriltä

        Kyllä sen yleensä näkee kelle maistuu liiaksikin ja sen kenelle on maistunut vaan muutama paukku. Otan itekin baarissa vähän, ei se oo ongelma. Käytös ja machopullistelupuheet taas on.

        Onks se muka joku kuumin iskujuttu et jutellessa aletaan dissaan naista ja suoraan v*ttuileen ja esiintyyn ihan täytenä sovinistim*lkkuna? Käyttäydytään niin kuin ei vois vähempää kiinnostaa, ollaan ylimielisiä ja niin cooleja. Jos näin on niin kai mua sit on isketty. Toivon kyl ettei enää sit iskettäis ollenkaan.

        Ehkä olet kaunis ja etäisen näköinen? Sellaisia naisia kehoitetaan kaikissa netistä löytyvissä pelimiesjutuissa iskemään v*ttuilemalla ja ilkeilemällä. Omasta puolestani voin sanoa, että en ikinä ole tehnyt tuota. On väärin olla törkeä. Tai hmmm... myönnettäköön, että kerran kommentoin yhdelle puolitutulle naiselle illanistujaisissa hänen lähestyvää kolmekymppissynttäriään, että "niin teillä naisillahan tuo kello käy nopeampaa tahtia kuin meillä miehillä. Kohta tulee kiire, heheh". Tämän kommentin seurauksena nainen flirttaili minulle koko illan. En voinut käsittää, enkä käsitä vieläkään, että mikä saa naisen tykkäämään, jos mies v*ttuilee.


      • yksinäinen MIES
        voi voi tätä kirjoitti:

        Tarkoituksesi on mitä ilmeisesti saada aikaan väittely. Vai miksi muuten pitää yksinkertaisinkin asia selvittää? "Ovatko känniääliöt aina ääliöitä?" Ei herranen aika, ne ovat niitä baarin symppiksiä jonka vuoksi sinne baariin mennään. Minköhän vuoksi niitä sanotaan ääliöiksi? Tiedätkö?

        En halua väitellä. Haluan pureutua kerrankin syvemmälle asioihin. Esimerkiksi juuri siihen, mitä naiset tarkoittavat känniääliöllä. Alla olevassa viestissä yksi nainen minulle sitä ystävällisesti selvensikin :)


      • '
        yksinäinen MIES kirjoitti:

        Ehkä olet kaunis ja etäisen näköinen? Sellaisia naisia kehoitetaan kaikissa netistä löytyvissä pelimiesjutuissa iskemään v*ttuilemalla ja ilkeilemällä. Omasta puolestani voin sanoa, että en ikinä ole tehnyt tuota. On väärin olla törkeä. Tai hmmm... myönnettäköön, että kerran kommentoin yhdelle puolitutulle naiselle illanistujaisissa hänen lähestyvää kolmekymppissynttäriään, että "niin teillä naisillahan tuo kello käy nopeampaa tahtia kuin meillä miehillä. Kohta tulee kiire, heheh". Tämän kommentin seurauksena nainen flirttaili minulle koko illan. En voinut käsittää, enkä käsitä vieläkään, että mikä saa naisen tykkäämään, jos mies v*ttuilee.

        En usko olevani mitenkään erityisen kaunis, ihan tavis. Etäinen varmastikin, johtuen hermostumisesta.


      • '
        yksinäinen MIES kirjoitti:

        Ehkä olet kaunis ja etäisen näköinen? Sellaisia naisia kehoitetaan kaikissa netistä löytyvissä pelimiesjutuissa iskemään v*ttuilemalla ja ilkeilemällä. Omasta puolestani voin sanoa, että en ikinä ole tehnyt tuota. On väärin olla törkeä. Tai hmmm... myönnettäköön, että kerran kommentoin yhdelle puolitutulle naiselle illanistujaisissa hänen lähestyvää kolmekymppissynttäriään, että "niin teillä naisillahan tuo kello käy nopeampaa tahtia kuin meillä miehillä. Kohta tulee kiire, heheh". Tämän kommentin seurauksena nainen flirttaili minulle koko illan. En voinut käsittää, enkä käsitä vieläkään, että mikä saa naisen tykkäämään, jos mies v*ttuilee.

        Unohtui: en itekään ymmärrä mikä siinä tylyttämisessä toisiin naisiin vetoaa. Mulle tylyttäminen on täydellinen turn-off.


      • Ei noin
        yksinäinen MIES kirjoitti:

        Miten kahdessa viikossa ehtii toteamaan, että mies on seksiaddikti? Olitte te sitten aikamoinen pupupariskunta, jos siinä ajassa ehtii niin paljon nussia.

        sanoi?


      • yksinäinen MIES
        Ei noin kirjoitti:

        sanoi?

        Ai mies myönsi olevansa seksiaddikti ja haluavansa vain käyttää hyväksi? Vaikea sanoa kun en itse sellaista harrasta, mutta jotenkin luulisin että aika harva mies sellaista myöntää.


      • Ei noin
        yksinäinen MIES kirjoitti:

        Ai mies myönsi olevansa seksiaddikti ja haluavansa vain käyttää hyväksi? Vaikea sanoa kun en itse sellaista harrasta, mutta jotenkin luulisin että aika harva mies sellaista myöntää.

        Aika harva mies on seksiaddikti.

        Kyllä ihmiset kertovat toisilleen vaikka mitä, ei sen välttämättä tarvitse olla niin virallista.


      • Ei noin
        Ei noin kirjoitti:

        Aika harva mies on seksiaddikti.

        Kyllä ihmiset kertovat toisilleen vaikka mitä, ei sen välttämättä tarvitse olla niin virallista.

        siis siihen että jos se mies on kertonut vaikka harrastavansa huorissa käymistä, irtosuhteita etc. niin kai siitä voi jotain johtopäätöksiä tehdä.


      • Regina Linnanhemmo
        yksinäinen MIES kirjoitti:

        Ehkä olet kaunis ja etäisen näköinen? Sellaisia naisia kehoitetaan kaikissa netistä löytyvissä pelimiesjutuissa iskemään v*ttuilemalla ja ilkeilemällä. Omasta puolestani voin sanoa, että en ikinä ole tehnyt tuota. On väärin olla törkeä. Tai hmmm... myönnettäköön, että kerran kommentoin yhdelle puolitutulle naiselle illanistujaisissa hänen lähestyvää kolmekymppissynttäriään, että "niin teillä naisillahan tuo kello käy nopeampaa tahtia kuin meillä miehillä. Kohta tulee kiire, heheh". Tämän kommentin seurauksena nainen flirttaili minulle koko illan. En voinut käsittää, enkä käsitä vieläkään, että mikä saa naisen tykkäämään, jos mies v*ttuilee.

        miksi itseäni huomattavasti nuorempi(näytän itse myös pennulta) tyyppi tuli vittuilemaan mulle viime viikonloppuna ihan pokkana. En provosoitunut, ihmetytti lähinnä. Mietiskelin että mikähän sillä oli ongelma.. Ja huom! Vittuilu liittyi oletettuun rotuun, ts. rasistisia elementtejä mukana.

        Loppuillasta tämä ilpo tuli pyytämään minua mukaansa jatkoille..
        No haloo! varmaan lähdin......

        Onpa huonoja ohjeita naiseniskukirjoissa, ehkä kannattaisi ajatella ihan itekin joskus.


      • just----
        ' kirjoitti:

        Känniääliö:
        - tunkeileva
        - uhoava
        - morkkaava
        - sovinistinen
        -käpälöijä
        -viljelee seksijuttuja
        - täysi junttiurpo jolla ei oo mitään käytöstapoja
        - jää roikkuun hihaan ja karkottaa kaikki muut ympäriltä

        Kyllä sen yleensä näkee kelle maistuu liiaksikin ja sen kenelle on maistunut vaan muutama paukku. Otan itekin baarissa vähän, ei se oo ongelma. Käytös ja machopullistelupuheet taas on.

        Onks se muka joku kuumin iskujuttu et jutellessa aletaan dissaan naista ja suoraan v*ttuileen ja esiintyyn ihan täytenä sovinistim*lkkuna? Käyttäydytään niin kuin ei vois vähempää kiinnostaa, ollaan ylimielisiä ja niin cooleja. Jos näin on niin kai mua sit on isketty. Toivon kyl ettei enää sit iskettäis ollenkaan.

        Just noin. Luettelit tuossa juuri niitä käytöstapoja joita naiset mieheltä odottavat. Jos mies ei näin käyttäydy tulkitsee nainen hänet nössöksi luuseriksi ja epävarmaksi joka asia tietenkin on naiselle pahimman luokan turn-off.
        Jos ajatellaan vaikka näitä ulkomaalaisia tummia miehiä niin ainakin he käyvät estoitta naisiin kiinni, ja kyllä heillä aina lähes järjestään joku vähintäänkin siedettävän näköinen suominainen on vaikka he sitten olisivat lyhenläntiä ja selvästi rumia kasvoiltaan ja karvaisia.


      • Ilmeisesti on
        ' kirjoitti:

        Känniääliö:
        - tunkeileva
        - uhoava
        - morkkaava
        - sovinistinen
        -käpälöijä
        -viljelee seksijuttuja
        - täysi junttiurpo jolla ei oo mitään käytöstapoja
        - jää roikkuun hihaan ja karkottaa kaikki muut ympäriltä

        Kyllä sen yleensä näkee kelle maistuu liiaksikin ja sen kenelle on maistunut vaan muutama paukku. Otan itekin baarissa vähän, ei se oo ongelma. Käytös ja machopullistelupuheet taas on.

        Onks se muka joku kuumin iskujuttu et jutellessa aletaan dissaan naista ja suoraan v*ttuileen ja esiintyyn ihan täytenä sovinistim*lkkuna? Käyttäydytään niin kuin ei vois vähempää kiinnostaa, ollaan ylimielisiä ja niin cooleja. Jos näin on niin kai mua sit on isketty. Toivon kyl ettei enää sit iskettäis ollenkaan.

        luettu just näitä neil strausseja sun muita urpoja, jotka kehottaa horjuttamaan naisen itsetuntoa. Ei toimi Suomessa.


      • rptprpt
        Regina Linnanhemmo kirjoitti:

        miksi itseäni huomattavasti nuorempi(näytän itse myös pennulta) tyyppi tuli vittuilemaan mulle viime viikonloppuna ihan pokkana. En provosoitunut, ihmetytti lähinnä. Mietiskelin että mikähän sillä oli ongelma.. Ja huom! Vittuilu liittyi oletettuun rotuun, ts. rasistisia elementtejä mukana.

        Loppuillasta tämä ilpo tuli pyytämään minua mukaansa jatkoille..
        No haloo! varmaan lähdin......

        Onpa huonoja ohjeita naiseniskukirjoissa, ehkä kannattaisi ajatella ihan itekin joskus.

        mun mielestä ole ideana, että pitäisi vittuilla naiselle. Mitä olen joskus lukenut netistä jotain "naiseniskuohjeita", niin kommentin pitäisi olla leikkimielinen, kiusotteleva. Eikä mitään vittuilua. Eikä niitä pitäisi käyttää kuin kauneimpiin naisiin, jotka saavat (ainakin monissa muissa maissa) nöyristelyä osakseen päivittäin.


      • Aikuinen mies

        Sinähän vaikutat juuri ihanteelliselta naiselta, ei turhaa flirttailua jokaisen vastaan tulevan miehen kanssa, joten antaisit taatusti parisuhteessa luotettavan kuvan itsestäsi.

        Ja siinä olet kyllä oikeassa, ettei se parisuhde (papin aamenen jälkeen) ole yhtä ruusuilla tanssimista tai ainakin niistä ruusuista alkaa niitä piikkejä tulla yhä useammin esiin.. jos flirttailuun tottunut nainen ei saa mieheltään viiden vuoden avioliiton jälkeen sitä samaa huomiota mitä hän sai seurusteluaikana, niin mitä siitä seuraa? Tai päinvastoinkin? Itse siis katselen juuri näitä vähemmän flirttailuun taipuvaisia naisia, mutta onhan se paljon vaikeampaa tehdä heihin tuttavuutta, kuin puheliaimpiin tapauksiin.


      • Aikuinen mies
        yksinäinen MIES kirjoitti:

        Suurin osa miehistä on kännissä känniääliöitä. Siis ihan kivoistakin miehistä. Mistä tiedät, ettei joku niistä känniääliöistä ole ollut kiva mies, joka on ottanut vain liikaa rohkaisua? Ovatko känniääliöit aina ääliöitä?
        En tarkoita kyseenalaistaa kokemustasi, tämäkin kiinnostaa minua, koska itse kyllä juon jos baariin menen. Onko siis aivan sama millainen känniääliö on muuten elämässään?
        Entä mikä tekee känniääliön? Törkeät puheet ja tunkeileva käytös? Vai pelkästään känninen sössötys?

        Kenenkään ei tarvitse olla kännissä ääliö, sillä jos hän olisi edes selvinpäin fiksu, niin hän tajuaisi silloin rajoittaa sitä juomistaan. Miehenä allekirjoitan kyllä täysin tuon, että ääliö kannissä = yhtä ääliö selvinpäin.


      • ghgdhg
        yksinäinen MIES kirjoitti:

        Ehkä olet kaunis ja etäisen näköinen? Sellaisia naisia kehoitetaan kaikissa netistä löytyvissä pelimiesjutuissa iskemään v*ttuilemalla ja ilkeilemällä. Omasta puolestani voin sanoa, että en ikinä ole tehnyt tuota. On väärin olla törkeä. Tai hmmm... myönnettäköön, että kerran kommentoin yhdelle puolitutulle naiselle illanistujaisissa hänen lähestyvää kolmekymppissynttäriään, että "niin teillä naisillahan tuo kello käy nopeampaa tahtia kuin meillä miehillä. Kohta tulee kiire, heheh". Tämän kommentin seurauksena nainen flirttaili minulle koko illan. En voinut käsittää, enkä käsitä vieläkään, että mikä saa naisen tykkäämään, jos mies v*ttuilee.

        "Tämän kommentin seurauksena nainen flirttaili minulle koko illan. En voinut käsittää, enkä käsitä vieläkään, että mikä saa naisen tykkäämään, jos mies v*ttuilee."

        Ehkä nainen ei ottanut sitä vittuiluna, vaan luuli sun olevan potentiaalinen isäkandidaatti? ;)


      • 16
        ' kirjoitti:

        En usko olevani mitenkään erityisen kaunis, ihan tavis. Etäinen varmastikin, johtuen hermostumisesta.

        Näinpä. Ihmiset mieltävät ujon ja kauniin ihmisen ylpeäksi, joten vittuillahan sellaiselle pitää. Tämä taas saa aran ihmisen vetäytymään entistä enemmän kuoreensa, kauemmas muista. Itse en ole koskaan ymmärtänyt vittuilun "nerokkuutta". Fiksulla ihmisellä ei ole tarvetta vittuiluun.


      • pissipään merkki
        Ilmeisesti on kirjoitti:

        luettu just näitä neil strausseja sun muita urpoja, jotka kehottaa horjuttamaan naisen itsetuntoa. Ei toimi Suomessa.

        Ilkeily viestii vittuilijasta itsestää. Kohteesta se ei kerro yhtään mitään. Nähdessään jonkun kauniin, menestyneen tai vaikkapa varakkaalta vaikuttavan henkilön, vittuilija tuntee kateutta tai muuta osattomuutta onnesta. Alemmuuden puuska pakottaa tekemään pikaisen "korjausliikkeen" sanallisen letkautuksen muodossa.


      • kalle 1964

        Olen yksinäinen kuin siekin! Olen raitis ja en polta kenkään päreitä enkä tupakoi!Mulla on joullu yksinäinen!Jos halluat tietää minusta lissä niin otta yhteytä [email protected]


      • ;) ;) ;) ;)
        kalle 1964 kirjoitti:

        Olen yksinäinen kuin siekin! Olen raitis ja en polta kenkään päreitä enkä tupakoi!Mulla on joullu yksinäinen!Jos halluat tietää minusta lissä niin otta yhteytä [email protected]

        Jep. Ja nyt kaikki naiset kilvan kirjoittamaan. Tästä ei mies parane.


    • Jotakin asiaa

      Olen pohjoisesta ja voin sanoa kokemuksesta etten täältä ole moisia löytänyt mutta ollut yhteydessä sähköpostilla Etelä-Suomessa eläviin naisiin jotka ovat päälle 25 ja joko kokonaan tai osittain kokemattomia.

      Suurin syy mikseivät he ole löytäneet kumppania on ehken haluttomuus liikkua baareissa ja vieraantuminen sosiaalisesta elämästä.

    • worldpaintedblood

      Mitä asiaa nuo ehdot tässä ajavat?

      Yksinäinen voi olla, vaikkei kaikki mainitsemasi asiat toteutuisikaan elämässä.
      Vaikka kaikki asiat toteutuisivatkin, ihminen ei välttämättä koe olevansa yksinäinen.

      Yksinäisyys on myös jotain ihan muuta.
      Ja joku kärsii enemmän, joku vähemmän.

      • *******

        Voinen tulkata; ehdot kuvaavat aloittajan omaa elämäntilannetta - eikä sillä muuten kuin henkilökohtaisesti hänelle itselleen ole tekemistä minkään kanssa...


      • yksinäinen MIES
        ******* kirjoitti:

        Voinen tulkata; ehdot kuvaavat aloittajan omaa elämäntilannetta - eikä sillä muuten kuin henkilökohtaisesti hänelle itselleen ole tekemistä minkään kanssa...

        Ehdot kuvaavat osittain elämäntilannettani, mutta eivät kokonaan. Ehdot ovat siellä siksi, ettei tänne tule vastaamaan jotain naisia, jotka ovat olleet naimisissa ja joilla miehet koko ajan vaihtuu, ja nyt on oltu kaksi viikkoa yksin ja voi kun on yksinäistä. Naisille on hyvin tyypillistä valittaa yksinäisyyttään, vaikka he eivät ikinä oikeasti ole todellista yksinäisyyttä kokeneet.


      • *******
        yksinäinen MIES kirjoitti:

        Ehdot kuvaavat osittain elämäntilannettani, mutta eivät kokonaan. Ehdot ovat siellä siksi, ettei tänne tule vastaamaan jotain naisia, jotka ovat olleet naimisissa ja joilla miehet koko ajan vaihtuu, ja nyt on oltu kaksi viikkoa yksin ja voi kun on yksinäistä. Naisille on hyvin tyypillistä valittaa yksinäisyyttään, vaikka he eivät ikinä oikeasti ole todellista yksinäisyyttä kokeneet.

        Todella outo vastaus, huomaa, että palsta on teini-ikäisten valtaama.

        Juu, olen ollut kaksi kertaa naimisissa, ja olen nykyisin yksinäinen leski. Älkääkä te keskenkasvuiset tulko äitiänne opettamaan, kuka on yksinäinen ja kuka ei. Vaikka heh, pitäisihän minun vanhempana tietää nuorison itsekeskeisyys :D

        Mutta kertokaas nyt, eikö ole nettimaailmassa aikuisille sinkuille omaa palstaa, kun tämä on nyt tämmöistä hiekkalaatikkoikäisten valitusta, syyllistämistä ja uhoa?


      • yksinäinen MIES
        ******* kirjoitti:

        Todella outo vastaus, huomaa, että palsta on teini-ikäisten valtaama.

        Juu, olen ollut kaksi kertaa naimisissa, ja olen nykyisin yksinäinen leski. Älkääkä te keskenkasvuiset tulko äitiänne opettamaan, kuka on yksinäinen ja kuka ei. Vaikka heh, pitäisihän minun vanhempana tietää nuorison itsekeskeisyys :D

        Mutta kertokaas nyt, eikö ole nettimaailmassa aikuisille sinkuille omaa palstaa, kun tämä on nyt tämmöistä hiekkalaatikkoikäisten valitusta, syyllistämistä ja uhoa?

        Olen sitten yli kolmekymppinen teini-ikäinen mies.


      • yksinäinen MIES
        ******* kirjoitti:

        Todella outo vastaus, huomaa, että palsta on teini-ikäisten valtaama.

        Juu, olen ollut kaksi kertaa naimisissa, ja olen nykyisin yksinäinen leski. Älkääkä te keskenkasvuiset tulko äitiänne opettamaan, kuka on yksinäinen ja kuka ei. Vaikka heh, pitäisihän minun vanhempana tietää nuorison itsekeskeisyys :D

        Mutta kertokaas nyt, eikö ole nettimaailmassa aikuisille sinkuille omaa palstaa, kun tämä on nyt tämmöistä hiekkalaatikkoikäisten valitusta, syyllistämistä ja uhoa?

        Enkä aio vastata tämän jälkeen enää, sillä ketjussa saa vapaasti kertoa näkemyksiään, kunhan noudattaa sääntöjä. Huomaa, että laitoin säännöt myös miehille, ettei tänne tule mitään lutkittelua tai muuta vastaavaa.


      • kgjldg
        ******* kirjoitti:

        Todella outo vastaus, huomaa, että palsta on teini-ikäisten valtaama.

        Juu, olen ollut kaksi kertaa naimisissa, ja olen nykyisin yksinäinen leski. Älkääkä te keskenkasvuiset tulko äitiänne opettamaan, kuka on yksinäinen ja kuka ei. Vaikka heh, pitäisihän minun vanhempana tietää nuorison itsekeskeisyys :D

        Mutta kertokaas nyt, eikö ole nettimaailmassa aikuisille sinkuille omaa palstaa, kun tämä on nyt tämmöistä hiekkalaatikkoikäisten valitusta, syyllistämistä ja uhoa?

        olla oma palsta.


      • sfdfdh
        kgjldg kirjoitti:

        olla oma palsta.

        Ja suosikilla omansa. Teinit sinne, heti mars.


    • JEEE JEEEE

      Yksinäisiä naisia ei ole olemassa

      • niin---

        "Yksinäisiä naisia ei ole olemassa"

        No kyllä niitä kaikenlaisia tapauksia voi satunnaisesti löytyä, mutta yksinäiset vailla miesseuraa olevat naiset jotka kuitenkin haluaisvat miesseuraa ovat niin äärimmäisen harvinaisia että sellaisten olemassaolo voidaan unohtaa. Paitsi tietysti ne ihan sikarumat ja läskit naiset.


      • Yksinäinen nainen.
        niin--- kirjoitti:

        "Yksinäisiä naisia ei ole olemassa"

        No kyllä niitä kaikenlaisia tapauksia voi satunnaisesti löytyä, mutta yksinäiset vailla miesseuraa olevat naiset jotka kuitenkin haluaisvat miesseuraa ovat niin äärimmäisen harvinaisia että sellaisten olemassaolo voidaan unohtaa. Paitsi tietysti ne ihan sikarumat ja läskit naiset.

        Jotenkin juuri tämän kaltaisen kommentoinnin ja tulkinnan vuoksi jätän yleensäkin vastaamatta tai kertomatta mielipiteeni miehille. Ja myös tällä palstalla. Vaikuttaa ihan turhalta sanoa mitään kun kumminkin kaikki lytätään ja jätetään huomioimatta. Kuten tuossa ylempänä monikin on jo kertonut olevansa yksinäinen niin eipä sillä mitään väliä ole. Huijareitahan he varmaankin ovat. Tai valehtelijoita. Tämä maailma on niin miesten alistama että kyllä tekisi välillä mieli antaa kaiken olla ja hävitä vaan hiljalleen pois.


      • Sikaruma läski
        niin--- kirjoitti:

        "Yksinäisiä naisia ei ole olemassa"

        No kyllä niitä kaikenlaisia tapauksia voi satunnaisesti löytyä, mutta yksinäiset vailla miesseuraa olevat naiset jotka kuitenkin haluaisvat miesseuraa ovat niin äärimmäisen harvinaisia että sellaisten olemassaolo voidaan unohtaa. Paitsi tietysti ne ihan sikarumat ja läskit naiset.

        Ja tuskinpa sikarumat ja läskit naiset edes viittii tähän vastata, koska eihän sitä tarvitse ihmetellä miksi sikarumat ja läskit naiset ovat yksinäisiä. Koska he ovat sikarumia ja läskejä ja tietävät sen itsekin.


      • yksinäinen MIES
        Yksinäinen nainen. kirjoitti:

        Jotenkin juuri tämän kaltaisen kommentoinnin ja tulkinnan vuoksi jätän yleensäkin vastaamatta tai kertomatta mielipiteeni miehille. Ja myös tällä palstalla. Vaikuttaa ihan turhalta sanoa mitään kun kumminkin kaikki lytätään ja jätetään huomioimatta. Kuten tuossa ylempänä monikin on jo kertonut olevansa yksinäinen niin eipä sillä mitään väliä ole. Huijareitahan he varmaankin ovat. Tai valehtelijoita. Tämä maailma on niin miesten alistama että kyllä tekisi välillä mieli antaa kaiken olla ja hävitä vaan hiljalleen pois.

        Uskon kyllä, että tähän ketjuun kirjoittaneista naisista useimmat ovat oikeasti yksinäisiä. Ainakaan itse en ole kiistänyt muiden yksinäisyyttä kuin sen yhden iloisen lesken, joka tuolla ylempänä kirjoittaa. En myöskään ole väitellyt, vaan olen kysellyt jatkokysymyksiä ymmärtääkseni enemmän yksinäisten naisten elämästä. Toivottavasti sinäkin kertoisit omia kokemuksiasi yksinäisyydestä. Minua ihan aidosti kiinnostaa, ilman mitään tuomitsemista tai lyttäystä, että millaisia ovat yksinäiset naiset ja miten he elämäänsä elävät.


      • Utelevainen
        yksinäinen MIES kirjoitti:

        Uskon kyllä, että tähän ketjuun kirjoittaneista naisista useimmat ovat oikeasti yksinäisiä. Ainakaan itse en ole kiistänyt muiden yksinäisyyttä kuin sen yhden iloisen lesken, joka tuolla ylempänä kirjoittaa. En myöskään ole väitellyt, vaan olen kysellyt jatkokysymyksiä ymmärtääkseni enemmän yksinäisten naisten elämästä. Toivottavasti sinäkin kertoisit omia kokemuksiasi yksinäisyydestä. Minua ihan aidosti kiinnostaa, ilman mitään tuomitsemista tai lyttäystä, että millaisia ovat yksinäiset naiset ja miten he elämäänsä elävät.

        "Ainakaan itse en ole kiistänyt muiden yksinäisyyttä kuin sen yhden iloisen lesken, joka tuolla ylempänä kirjoittaa."

        Millä perusteilla?


      • Täsmennystä kaivataa
        yksinäinen MIES kirjoitti:

        Uskon kyllä, että tähän ketjuun kirjoittaneista naisista useimmat ovat oikeasti yksinäisiä. Ainakaan itse en ole kiistänyt muiden yksinäisyyttä kuin sen yhden iloisen lesken, joka tuolla ylempänä kirjoittaa. En myöskään ole väitellyt, vaan olen kysellyt jatkokysymyksiä ymmärtääkseni enemmän yksinäisten naisten elämästä. Toivottavasti sinäkin kertoisit omia kokemuksiasi yksinäisyydestä. Minua ihan aidosti kiinnostaa, ilman mitään tuomitsemista tai lyttäystä, että millaisia ovat yksinäiset naiset ja miten he elämäänsä elävät.

        Tarkoitatko nyt siis yksinäisyydellä mitä? Todellista yksinäisyyttä vai parisuhde/seksiyksinäisyyttä?


      • ei ruma sisältä
        Sikaruma läski kirjoitti:

        Ja tuskinpa sikarumat ja läskit naiset edes viittii tähän vastata, koska eihän sitä tarvitse ihmetellä miksi sikarumat ja läskit naiset ovat yksinäisiä. Koska he ovat sikarumia ja läskejä ja tietävät sen itsekin.

        joka pitää tiettyjä naisia "sikarumina ja läskeinä". Ei kukaan.
        Kukaan selväjärkinen ei nimittele toisia tuolla tavalla. Täytyy olla todella ruma sisältä jos tuolla tavalla ajattelee.


      • yksinäinen MIES
        Täsmennystä kaivataa kirjoitti:

        Tarkoitatko nyt siis yksinäisyydellä mitä? Todellista yksinäisyyttä vai parisuhde/seksiyksinäisyyttä?

        Parisuhteen/ läheisyyden/ seksin jatkuvaa puuttumista ja siitä aiheutuvaa yksinäisyyttä yhdistettynä vähintään jonkinlaisiin ongelmiin myös kaverisosiaalisuuden puolella. Parisuhteen jatkuva puuttuminen kuitenkin ykköskriteerinä, ja kaverisosiaalisuuden ongelmat vasta sen jälkeen tulevana kriteerinä.


      • ei ruma sisältä kirjoitti:

        joka pitää tiettyjä naisia "sikarumina ja läskeinä". Ei kukaan.
        Kukaan selväjärkinen ei nimittele toisia tuolla tavalla. Täytyy olla todella ruma sisältä jos tuolla tavalla ajattelee.

        "joka pitää tiettyjä naisia "sikarumina ja läskeinä". Ei kukaan.
        Kukaan selväjärkinen ei nimittele toisia tuolla tavalla."
        Niinpä en minä ainakaan nimittele ketään, tuolla tavalla.

        Itse en etsi ulkonäön perusteella, mutta kaikkia muita kriteereitä on,
        tiedän oikeastaan tarkalleen minkälaista olen etsimässä.
        Mutta sen voin paljastaa että mikään ei ole ulkonäköasia, vaan kaikki ovat sisäisiä asioita, ym. tapoja. Niitä kun on erittäin hankala ryhtyä muuttamaan, jollei peräti mahdotonta.
        Mutta harmikseni en ole löytänyt yhtäkään joka täyttäisi minun kriteerini, ainakaan lähialueelta.


    • vinkkusinkku

      Olen yksinäinen nainen, ja ystäväpiirissäni meitä on monta.

      Ehtolistallesi viittaan kintaalla, sillä meitä keski-ikäisiä ei kiinnosta teidän nuorisoangstisten määritelmät.

    • utelevainen

      "Antakaa yksinäiset naiset kuulua itsestänne. Jään odottamaan vastauksia, joita ei tule."

      Miksi odotat vastauksia, kuitenkin ignoroit ne?

      • yksinäinen MIES

        En ollut nähnyt tätä aikaisemmin kenenkään naisen kirjoittavan netissä aidosta yksinäisyydestä. Tässä ketjussa sellaisia naisia nyt kuitenkin on. Eniten ihmetyttää se, missä voisin tällaisen naisen tavata. Arkielämässä lähes kaikki sinkkunaiset aina vaikuttavat siltä, että heillä on menoja, kiirettä, ystäviä ja miehiä vaikka muille jakaa.


      • Neiti itsekseen
        yksinäinen MIES kirjoitti:

        En ollut nähnyt tätä aikaisemmin kenenkään naisen kirjoittavan netissä aidosta yksinäisyydestä. Tässä ketjussa sellaisia naisia nyt kuitenkin on. Eniten ihmetyttää se, missä voisin tällaisen naisen tavata. Arkielämässä lähes kaikki sinkkunaiset aina vaikuttavat siltä, että heillä on menoja, kiirettä, ystäviä ja miehiä vaikka muille jakaa.

        Luulenpa että aika moni yksinäinen nainen vierastaa baareja ja ravintoloita. Kuten itsekin. Itse toivoisin joskun tapaavani "sen oikean" jotenkin niin että tutustuminen tapahtuisi kuin luonnostaan ja pikku hiljaa. En todellakaan haluaisi "kahvi kutsua" heti ensi näkemältä. Enkä sellaiseen myöskään suostuisi. Naisena ihmetyttää se että onko sellaista miestä olemassakaan joka näin tahtoisi tutustua.


    • Reettanen1

      -olen 32-vuotias (tosin seurustellut monta kertaa usean vuoden ajan)
      -en käy baarissa enkä juo alkoholia
      -ei ole ollut pariin vuoteen mitään
      -olen perusnätti ja hoikka
      -mulle ei ehdoteta muuta kuin "hauskanpitoa" johon en ryhdy. Haluan kunnon suhteen ja perheen enkä mitään seksisuhdetta

      • Reettanen1

        Uskoisin että syyni sinkkuuteeni on se, että sosiaaliset verkostot puuttuvat. Ei ole kuin yksittäisiä ystäviä joiden kautta en tapaa kavereiden kavereita, jotka voisivat olla miehiä. Voi olla tietysti mahdollista että joku iskee minut kaupan kassalla tai bussissa, mutta en tiedä.. Olen lisäksi hyvin korkeasti koulutettu, mikä lisää pelottavuuttani.


      • Aikuinen mies
        Reettanen1 kirjoitti:

        Uskoisin että syyni sinkkuuteeni on se, että sosiaaliset verkostot puuttuvat. Ei ole kuin yksittäisiä ystäviä joiden kautta en tapaa kavereiden kavereita, jotka voisivat olla miehiä. Voi olla tietysti mahdollista että joku iskee minut kaupan kassalla tai bussissa, mutta en tiedä.. Olen lisäksi hyvin korkeasti koulutettu, mikä lisää pelottavuuttani.

        Oletko kokeillut? Miksi et, mikäli näin on (et maininnut sitä)? Häviäisikö siinä jotain jos kokeilee? Itsestäni tuntuu, että 95% näiden treffipalstojen naisista on niitä samoja, jotka baareissa pyörii, missä ovat ne jotka eivät pyöri?


      • yksinäinen MIES

        Kyllähän sinua sitten on miehet lähestyneet, jos olet seurustellut monta kertaa useamman vuoden.


      • Reettanen1
        Aikuinen mies kirjoitti:

        Oletko kokeillut? Miksi et, mikäli näin on (et maininnut sitä)? Häviäisikö siinä jotain jos kokeilee? Itsestäni tuntuu, että 95% näiden treffipalstojen naisista on niitä samoja, jotka baareissa pyörii, missä ovat ne jotka eivät pyöri?

        Nettideittailu on aivan hakuammuntaa... haluaisin tavata miehen jossain elävässä elämän tilanteessa.. nettideitein haku on vääristä lähtökohdista peräisin, haluaa vaan "jonkun".. olen kokeillut eikä ole löytynyt mitään.


      • Reettanen1
        yksinäinen MIES kirjoitti:

        Kyllähän sinua sitten on miehet lähestyneet, jos olet seurustellut monta kertaa useamman vuoden.

        en ehkä sitten ollut tämän viestiketjun kohderyhmässä.. suo anteeksi

        Mutta nyt ei ole oikein pariin vuoteen ollut yhtään mitään.. muutama ehdotus jostain seksisuhteesta (törkeätä sinänsä).

        Lapsia minulla ei ole, mutta haluaisin niitä kyllä vielä..

        Olen vaan jotenkin sosiaalisesta elämästä syrjäytynyt..


      • Reipas Poikamies
        Reettanen1 kirjoitti:

        en ehkä sitten ollut tämän viestiketjun kohderyhmässä.. suo anteeksi

        Mutta nyt ei ole oikein pariin vuoteen ollut yhtään mitään.. muutama ehdotus jostain seksisuhteesta (törkeätä sinänsä).

        Lapsia minulla ei ole, mutta haluaisin niitä kyllä vielä..

        Olen vaan jotenkin sosiaalisesta elämästä syrjäytynyt..

        Miten siis näihin kunnon reettoihin voisi edes tutustua heidän ehdoillaan?

        Antaisitko sinä samoihin arvoihin uskovalle miehelle pari mahdollisuutta näyttää oikean luonteensa eikä sitä treffijännitystä?

        En ole sosiaalisesti yksinäinen edes.

        Käyn baareissa ja otan kyllä-sekä voin olla kokonaan ottamatta. Ottaminen ylenmäärin ei vaikuta nostavasti naisen saamiseen, kunhan liiat jännitykseni juon pois.


      • soile sosiaalinen
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        Miten siis näihin kunnon reettoihin voisi edes tutustua heidän ehdoillaan?

        Antaisitko sinä samoihin arvoihin uskovalle miehelle pari mahdollisuutta näyttää oikean luonteensa eikä sitä treffijännitystä?

        En ole sosiaalisesti yksinäinen edes.

        Käyn baareissa ja otan kyllä-sekä voin olla kokonaan ottamatta. Ottaminen ylenmäärin ei vaikuta nostavasti naisen saamiseen, kunhan liiat jännitykseni juon pois.

        Siinähän on sinulle mielekästä tekemistä viikonlopuksi. Ohjeita on annettu tällä palstalla vaikka kuinka paljon joten siitä ei ainakaan pitäisi jäädä kiinni. Eli oma halu ja tahtotila ratkaisee.


      • Utelias mies
        Reettanen1 kirjoitti:

        Nettideittailu on aivan hakuammuntaa... haluaisin tavata miehen jossain elävässä elämän tilanteessa.. nettideitein haku on vääristä lähtökohdista peräisin, haluaa vaan "jonkun".. olen kokeillut eikä ole löytynyt mitään.

        Minäkään en jaksa uskoa näihin nettideitteihin, sen verran kuraa sieltä tuli kun kokeilin. Vaikutat näinkin lyhyellä viestinnällä ihan fiksulta naiselta, mutta kerroppas missä sinunlaiseesi voi sitten törmätä, jos ei kerran näissä nettideiteissä? Voiko jossain satunnaisesti kohtaamasi mies pyytää sinulta yhteystietoja tai antaa omiaan? Kuinka paljon miehen pitää tehdä tuttavuutta, että koet tuollaisen hyväksyttävänä, etkä ajattele miehen tekevän sitä puhtaasti ulkonäön perusteella ja joka toiselle naiselle? Ja ihan vakavasti siis kyselen, mistä niitä kunnon naisia löytää.


      • Reettanen1
        Utelias mies kirjoitti:

        Minäkään en jaksa uskoa näihin nettideitteihin, sen verran kuraa sieltä tuli kun kokeilin. Vaikutat näinkin lyhyellä viestinnällä ihan fiksulta naiselta, mutta kerroppas missä sinunlaiseesi voi sitten törmätä, jos ei kerran näissä nettideiteissä? Voiko jossain satunnaisesti kohtaamasi mies pyytää sinulta yhteystietoja tai antaa omiaan? Kuinka paljon miehen pitää tehdä tuttavuutta, että koet tuollaisen hyväksyttävänä, etkä ajattele miehen tekevän sitä puhtaasti ulkonäön perusteella ja joka toiselle naiselle? Ja ihan vakavasti siis kyselen, mistä niitä kunnon naisia löytää.

        Eipä se pelkkä kunnollisuus riitä, pitää siinä olla kiinnostusta puolin ja toisin. En usko oikeasti että tämän ikäisenä enää ketään löytää.... varsinkin jos on syrjäytynyt sosiaalisesta elämästä ja omat kiinnostuksen kohteet ja harrastukset ovat lähinnä sellaisia, missä käy vain naisia tai sitten ei ketään muita... Tällä palstalla törmää älyttömään ehdotukseen, joka kuuluu "laskekaa rimaa".. mikä taas on älytöntä putkiaivo-ajattelua. Joko joku tyyppi kiinnostaa tai sitten ei. Sellaisen kanssa en aloita mitään, joka ei kiinnosta ja valitettavasti niitä, jotka kiinnostavat, tulee harvoin vastaan. Ehkäpä olen sitten yksin koko loppuelämäni?

        En tiedä, missä minunlaiseeni voi törmätä.. ehkä bussissa, ratikassa tai kaupassa, jossa kuljen luultavasti vihainen ilme naamallani..


      • Sama utelias
        Reettanen1 kirjoitti:

        Eipä se pelkkä kunnollisuus riitä, pitää siinä olla kiinnostusta puolin ja toisin. En usko oikeasti että tämän ikäisenä enää ketään löytää.... varsinkin jos on syrjäytynyt sosiaalisesta elämästä ja omat kiinnostuksen kohteet ja harrastukset ovat lähinnä sellaisia, missä käy vain naisia tai sitten ei ketään muita... Tällä palstalla törmää älyttömään ehdotukseen, joka kuuluu "laskekaa rimaa".. mikä taas on älytöntä putkiaivo-ajattelua. Joko joku tyyppi kiinnostaa tai sitten ei. Sellaisen kanssa en aloita mitään, joka ei kiinnosta ja valitettavasti niitä, jotka kiinnostavat, tulee harvoin vastaan. Ehkäpä olen sitten yksin koko loppuelämäni?

        En tiedä, missä minunlaiseeni voi törmätä.. ehkä bussissa, ratikassa tai kaupassa, jossa kuljen luultavasti vihainen ilme naamallani..

        Itsekin olen huomannut, että rima vain nousee kun ikää ja kokemusta kertyy, eli siinä missä teininä olisi melkein nainen kuin nainen kelvannut, niin kyllähän nyt asoita ajattelee paljon enemmän käytännön elämän kannalta. Miksi pilata hyvää arkea huonolla suhteella.

        Mutta eihän sitä koskaan tiedä missä törmää kehenkin :)


    • ....................

      Olen kyllä 22, mutta mielestäni sekin on jo aivan liian paljon. Suhteita tasan 0. Haluaisin todella kernaasti miehen, mutta taitaa olla mahdotonta. Kukaan ei iske, eivät edes epänormaalit. Ellei sitten ulkomaalaisia lasketa, ja sillä tarkoitan myös ihan normaaleja ja mukavia valkoihoisia eurooppalaisia (eli ei suinkaan että pelkät Euroopan ulkopuoliset kehitysmaan asukit koittaisivat iskeä). Mutta tuskinpa lasketaan kun Suomesta puhutaan, ja muutenkin suomalaisen kanssa olisi varmasti helpompaa.

      PS: Ylipainoinen en ole ollut koskaan, joten ei kiikasta siitä. Hiuksetkin ovat tosi pitkät, kun joku neropatti jossain aiemmassa ketjussa ehdotti että minulla olisi lyhyet hiukset (ei ole muuten ollut koskaan) ja yksin jääminen johtuisi muka siítä...

      • vai ei meitä ole?

        Kun menen kirjaston lukusaliin (pieni huone vain) lukemaan lehtiä katson aina miehet huoneessa, olisko potentiaalisen ikäisiä ja vapaita (sormus). Yrittäisin sitten katseen ja hymyn kanssa antaa signaalia avoimesta mielestäni. Ei ole onnistunut, kaikki lehtiä lukevat miehet ovat aivan omissa maailmoissaan.

        Käyn myös n. kerran kuussa eräällä isolla kirppiksellä penkomassa. Siellä on pitkiä ahtaita käytäviä ja kaikenlaista porukkaa ohittelee toisiaan. Siellä myös katselen ikäisiäni ja olen valmis hymyilemään tai vaihtamaan pari sanaa jonkun kanssa. Mutta sama juttu, miehet omissa ajatuksissaan vaan. Yksikin sovitti karvalakkia siinä vieressäni, katselin siinä häntä ja jos olisi katsonut takaisin olisin voinut antaa jonkun kivan kommentin hatusta mutta turha toivo.

        Taidan olla outo nainen kun katselen miehiä ja haaveilen kontaktinotosta. Miehet ovat täysin "muuriensa" takana.

        Olin yhteen kaupassa työskentelävään mieheen oikein ihastunut. Hän oli sinkku ja kuulin hänen viettävän vapaa-aikaansa nuorten urheiluvalmentajana...miten hieno harrastus! En kuitenkaan saanut mitenkään tätä ihastumistani ilmaistua ja totesin että olisi mahdotonta tunkeilla häirikkönä hänen elämäänsä, muutaman kerran pääsin juttelemaan mutta hymytön keskustelu ei antanut mitään syytä jatkaa.

        Eli jatketaan kirjasto-kauppa-kirppis-syynäilyä kuten jo pari vuosikymmentä olen jo tehnytkin...


      • Reipas Poikamies
        vai ei meitä ole? kirjoitti:

        Kun menen kirjaston lukusaliin (pieni huone vain) lukemaan lehtiä katson aina miehet huoneessa, olisko potentiaalisen ikäisiä ja vapaita (sormus). Yrittäisin sitten katseen ja hymyn kanssa antaa signaalia avoimesta mielestäni. Ei ole onnistunut, kaikki lehtiä lukevat miehet ovat aivan omissa maailmoissaan.

        Käyn myös n. kerran kuussa eräällä isolla kirppiksellä penkomassa. Siellä on pitkiä ahtaita käytäviä ja kaikenlaista porukkaa ohittelee toisiaan. Siellä myös katselen ikäisiäni ja olen valmis hymyilemään tai vaihtamaan pari sanaa jonkun kanssa. Mutta sama juttu, miehet omissa ajatuksissaan vaan. Yksikin sovitti karvalakkia siinä vieressäni, katselin siinä häntä ja jos olisi katsonut takaisin olisin voinut antaa jonkun kivan kommentin hatusta mutta turha toivo.

        Taidan olla outo nainen kun katselen miehiä ja haaveilen kontaktinotosta. Miehet ovat täysin "muuriensa" takana.

        Olin yhteen kaupassa työskentelävään mieheen oikein ihastunut. Hän oli sinkku ja kuulin hänen viettävän vapaa-aikaansa nuorten urheiluvalmentajana...miten hieno harrastus! En kuitenkaan saanut mitenkään tätä ihastumistani ilmaistua ja totesin että olisi mahdotonta tunkeilla häirikkönä hänen elämäänsä, muutaman kerran pääsin juttelemaan mutta hymytön keskustelu ei antanut mitään syytä jatkaa.

        Eli jatketaan kirjasto-kauppa-kirppis-syynäilyä kuten jo pari vuosikymmentä olen jo tehnytkin...

        Tiedätkö mitä haluat mieheltä?

        Maailman kovinta iskuyritystä, ei tähän tavismiehet taivu. Sun pitää tulla lisää vastaan ja kyllä se "muuri" murtuu kun jotain vaikka kysyy. Ja mies on putkiaivoinen ei siinä lehteä lukiessa muuta näe kuin lehden.

        Olen kerran keskellä päivää yhdelle naiselle sanonut että lähtiskö mun kanssa kahville tuohon viereiseen paikkaan, niin hän meni ihan ymmälleen. Ei kirjasto mutta nähtiin ja pyörittiin samassa paikassa. Vaikka itse niin silmiini vilkuili ennen sitä ja sitten ei halunnutkaan mitään?

        Eli tätä pokkaa minulla alkaa jo riittää.

        Voin sanoa että minusta tässä on kirjoittanut monta tosi mielenkiintoista naiskirjoittajaa. Surullista että he jäävät jonnekkin piiloon. Ehkei meidän olekkaan tarkoitus baarissa onnistua? Ehkä karmalla on suurempi suunnitelma.


      • 54vhj8m6
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        Tiedätkö mitä haluat mieheltä?

        Maailman kovinta iskuyritystä, ei tähän tavismiehet taivu. Sun pitää tulla lisää vastaan ja kyllä se "muuri" murtuu kun jotain vaikka kysyy. Ja mies on putkiaivoinen ei siinä lehteä lukiessa muuta näe kuin lehden.

        Olen kerran keskellä päivää yhdelle naiselle sanonut että lähtiskö mun kanssa kahville tuohon viereiseen paikkaan, niin hän meni ihan ymmälleen. Ei kirjasto mutta nähtiin ja pyörittiin samassa paikassa. Vaikka itse niin silmiini vilkuili ennen sitä ja sitten ei halunnutkaan mitään?

        Eli tätä pokkaa minulla alkaa jo riittää.

        Voin sanoa että minusta tässä on kirjoittanut monta tosi mielenkiintoista naiskirjoittajaa. Surullista että he jäävät jonnekkin piiloon. Ehkei meidän olekkaan tarkoitus baarissa onnistua? Ehkä karmalla on suurempi suunnitelma.

        "Olen kerran keskellä päivää yhdelle naiselle sanonut että lähtiskö mun kanssa kahville tuohon viereiseen paikkaan, niin hän meni ihan ymmälleen. Ei kirjasto mutta nähtiin ja pyörittiin samassa paikassa. Vaikka itse niin silmiini vilkuili ennen sitä ja sitten ei halunnutkaan mitään?"

        Tuollaisessa tilanteessahan nainen yleensä tekee rikosilmoituksen seksuaalisesta ahdistelusta.


    • 13+5

      Nainen, piirun verran vajaa 30. Paniikkihäiriöitä ja ajoittaista masennusta, minkä takia en mielelläni käy enää missään. Baareissa en ole koskaan käynyt, mutten enää käy juurikaan entisissä mielipaikoissanikaan kuten kirjastoissa tai museoissa. Jos kävisinkin, en saa ihmisiin kontaktia. Olen lievästi autistinen, mikä ei muuten haittaa elämää, mutta kaikenlainen smalltalk on mahdottomuus enkä osaa katsoa tuntemattomia silmiin. Minusta saa aika oudon kuvan, ja tiedän että minulle naureskellaan, kun joskus yritän paniikinomaisesti keskustella. Työtä pystyn onneksi tekemään omissa oloissani, sillä normaalilla työpaikalla en pärjäisi. "Oikeita" ystäviä ei ole ollut yläasteen jälkeen, siitä lähtien kaikki ovat olleet nettikavereita, useimmat samanlaisia luusereita kuin minä itse. Omia perheenjäseniä lukuunottamatta en ole ollut koskaan missään suhteessa vastakkaiseen sukupuoleen, en edes kaverina. Ironista on, että olen melko hyvännäköinen, mutta jo muutaman sanan kanssani vaihdettuaan kuka tahansa mies alkaisi miettimään, millainen vajakki tuo oikein on. Vajakkinakin voisin kelvata jollekin panoseuraksi, mutta pitäisikö siitä olla riemuissaan?

      Minunkaltaisiani naisia on paljon muitakin, mutta ne tuskin käyvät täällä vaan ihan eri palstoilla. Ne yksinäiset naiset, jotka tänne sattuvat eksymään, eivät varmaan helpolla ala kirjoittelemaan. Kuka haluaisi levitellä omat asiansa tuntemattomien haukuttaviksi? Eihän täältä muuta kommenttia saa.

      • yksinäinen MIES

        Tässä ketjussa ei juurikaan ole haukuttu (paitsi iloista leskeä). Vai mitä mieltä olet?

        Yksi kysymys muuten. Jos joku tavismies sinusta kiinnostuisi, niin pystyisitkö hyväksymään ne kommunikaatiovaikeudet, joita alkuun tulisi? Vai kyllästyisitkö heti, kun tavismies ei sekunnissa olisi kanssasi aina samalla aaltopituudella asioissa?

        Itseäni nimittäin ei haittaisi, vaikka nainen olisi hiukan autistinen, jos vaan jonkinlainen ymmärrys pääsisi syntymään. Se kuitenkin edellyttää, että kumpikin osapuoli antaa asialle aikaa. Lisäksi, haluaisin edelleen tavata kavereitani. Miten suhtautuisit siihen, jos mies haluaisi tavata kavereitaan? Lähtisitkö mukaan ja yrittäisit olla sosiaalinen, vai kieltäisitkö miestä tapaamasta kavereita, vai pistäisitkö vaan suhteen poikki koska et voisi olla erilaisen ihmisen kanssa?


      • 13+5
        yksinäinen MIES kirjoitti:

        Tässä ketjussa ei juurikaan ole haukuttu (paitsi iloista leskeä). Vai mitä mieltä olet?

        Yksi kysymys muuten. Jos joku tavismies sinusta kiinnostuisi, niin pystyisitkö hyväksymään ne kommunikaatiovaikeudet, joita alkuun tulisi? Vai kyllästyisitkö heti, kun tavismies ei sekunnissa olisi kanssasi aina samalla aaltopituudella asioissa?

        Itseäni nimittäin ei haittaisi, vaikka nainen olisi hiukan autistinen, jos vaan jonkinlainen ymmärrys pääsisi syntymään. Se kuitenkin edellyttää, että kumpikin osapuoli antaa asialle aikaa. Lisäksi, haluaisin edelleen tavata kavereitani. Miten suhtautuisit siihen, jos mies haluaisi tavata kavereitaan? Lähtisitkö mukaan ja yrittäisit olla sosiaalinen, vai kieltäisitkö miestä tapaamasta kavereita, vai pistäisitkö vaan suhteen poikki koska et voisi olla erilaisen ihmisen kanssa?

        "Jos joku tavismies sinusta kiinnostuisi, niin pystyisitkö hyväksymään ne kommunikaatiovaikeudet, joita alkuun tulisi? Vai kyllästyisitkö heti, kun tavismies ei sekunnissa olisi kanssasi aina samalla aaltopituudella asioissa?"

        En tiedä. Tuskin siinä olisi minun puoleltani kyllästymisestä kyse. Miten se ei samalla aaltopituudella oleminen ilmenisi? Ei varmaan kukaan halua olla sellaisessa asemassa, että joutuu aina selittämään ja tulkkaamaan itseänsä muille. Jos kommunikaatio-ongelmat ratkeaisivat pelkällä omalla kärsivällisyydellä, niin kai minä olisin ne jo ratkonut? Ei kukaan huvikseen elä kuin hylkiö.

        Nähdäkseni ihmissuhteissa on paljon sudenkuoppia ihan normaaleillekin ihmisille. Ajatuksia ei voi lukea ja odotukset voivat olla täysin erilaisia. Ylpeys ja inhimilliset puutteet tulevat hyvien tarkoitusperien tielle, joku voi leikkiä toisen tunteilla ja kaikenlaisia muuttujia on valtavasti. Mitä olen lukenut, niin kommunikaatiovaikeuksia näyttää olevan kaikilla rakastuneilla. Ongelmieni kanssa tuntuisi mahdottomalta päästä sille asteelle, kun minulla on vaikeus solmia edes kaveruussuhteita.

        "Miten suhtautuisit siihen, jos mies haluaisi tavata kavereitaan? Lähtisitkö mukaan ja yrittäisit olla sosiaalinen, vai kieltäisitkö miestä tapaamasta kavereita, vai pistäisitkö vaan suhteen poikki koska et voisi olla erilaisen ihmisen kanssa?"

        Totta kai mies saisi tavata ketä haluaa? Mutta en edelleenkään osaa kuvitella, että tämänlainen suhde normaalin sosiaalisen ihmisen kanssa onnistuisi. Sinä kun et varmaankaan osaa kuvitella, miten kiusallista minunkaltaiseni ihmisen seura voi olla, ja miten kiusalliselta se itsestänikin tuntuu. Totta kai minä voisin yrittää olla sosiaalinen, ja olen yrittänytkin. And good times were had by all... not. Vaikka mies olisi kuinka umpirakastunut, niin voin taata, että taatusti se tuntisi monissa tilanteissa minusta häpeää. Kuka haluaa olla häpeän aiheuttaja?

        "Itseäni nimittäin ei haittaisi, vaikka nainen olisi hiukan autistinen, jos vaan jonkinlainen ymmärrys pääsisi syntymään."

        Joskus teinityttönä ehkä haaveilin, että kunpa kelpaisin jollekin, vaikka olenkin vähän C-luokan ihminen. Nykyään en enää tosissani haaveile, mutta jos toivoisin jotain niin haluaisin jonkun pitävän minusta omituisuuksineni eikä omituisuuksista huolimatta. Se omituisuus ei kuitenkaan ole mikään varsinainen luonteenpiirre muiden joukossa tai yksi pieni osa minua, vaan se ON minä.

        Sitten ne lukemattomat muuttujatekijät tulee taas mukaan, kun rakkaudessa on kait kyse vähän muustakin, kuin että joku mies ajattelee että voisin minä antaa tuolle mahdollisuuden, vaikka se onkin vähän outo.


      • yksinäinen MIES
        13+5 kirjoitti:

        "Jos joku tavismies sinusta kiinnostuisi, niin pystyisitkö hyväksymään ne kommunikaatiovaikeudet, joita alkuun tulisi? Vai kyllästyisitkö heti, kun tavismies ei sekunnissa olisi kanssasi aina samalla aaltopituudella asioissa?"

        En tiedä. Tuskin siinä olisi minun puoleltani kyllästymisestä kyse. Miten se ei samalla aaltopituudella oleminen ilmenisi? Ei varmaan kukaan halua olla sellaisessa asemassa, että joutuu aina selittämään ja tulkkaamaan itseänsä muille. Jos kommunikaatio-ongelmat ratkeaisivat pelkällä omalla kärsivällisyydellä, niin kai minä olisin ne jo ratkonut? Ei kukaan huvikseen elä kuin hylkiö.

        Nähdäkseni ihmissuhteissa on paljon sudenkuoppia ihan normaaleillekin ihmisille. Ajatuksia ei voi lukea ja odotukset voivat olla täysin erilaisia. Ylpeys ja inhimilliset puutteet tulevat hyvien tarkoitusperien tielle, joku voi leikkiä toisen tunteilla ja kaikenlaisia muuttujia on valtavasti. Mitä olen lukenut, niin kommunikaatiovaikeuksia näyttää olevan kaikilla rakastuneilla. Ongelmieni kanssa tuntuisi mahdottomalta päästä sille asteelle, kun minulla on vaikeus solmia edes kaveruussuhteita.

        "Miten suhtautuisit siihen, jos mies haluaisi tavata kavereitaan? Lähtisitkö mukaan ja yrittäisit olla sosiaalinen, vai kieltäisitkö miestä tapaamasta kavereita, vai pistäisitkö vaan suhteen poikki koska et voisi olla erilaisen ihmisen kanssa?"

        Totta kai mies saisi tavata ketä haluaa? Mutta en edelleenkään osaa kuvitella, että tämänlainen suhde normaalin sosiaalisen ihmisen kanssa onnistuisi. Sinä kun et varmaankaan osaa kuvitella, miten kiusallista minunkaltaiseni ihmisen seura voi olla, ja miten kiusalliselta se itsestänikin tuntuu. Totta kai minä voisin yrittää olla sosiaalinen, ja olen yrittänytkin. And good times were had by all... not. Vaikka mies olisi kuinka umpirakastunut, niin voin taata, että taatusti se tuntisi monissa tilanteissa minusta häpeää. Kuka haluaa olla häpeän aiheuttaja?

        "Itseäni nimittäin ei haittaisi, vaikka nainen olisi hiukan autistinen, jos vaan jonkinlainen ymmärrys pääsisi syntymään."

        Joskus teinityttönä ehkä haaveilin, että kunpa kelpaisin jollekin, vaikka olenkin vähän C-luokan ihminen. Nykyään en enää tosissani haaveile, mutta jos toivoisin jotain niin haluaisin jonkun pitävän minusta omituisuuksineni eikä omituisuuksista huolimatta. Se omituisuus ei kuitenkaan ole mikään varsinainen luonteenpiirre muiden joukossa tai yksi pieni osa minua, vaan se ON minä.

        Sitten ne lukemattomat muuttujatekijät tulee taas mukaan, kun rakkaudessa on kait kyse vähän muustakin, kuin että joku mies ajattelee että voisin minä antaa tuolle mahdollisuuden, vaikka se onkin vähän outo.

        "Kuka haluaa olla häpeän aiheuttaja?"

        Ei kait kukaan. Nykyisessä maailmassa, jossa ihmiset imevät fantasioita mediasta, aika moni on kuitenkin häpeän aiheuttaja puolisolleen. Veikkaisin että esimerkiksi omalla kohdallani useampikin muutamien treffien tapailu on päättynyt, koska aiheutan häpeää naiselle. En ole leffastara enkä Alexander Stubb. Joten samassa veneessä ollaan siinä mielessä (enkä tarkoita mitenkään väheksyä ongelmiasi, vaan sitä ettei se nyt niin kauhea häpeän aiheuttaja ainakaan minulle olisi).


      • asperger---
        yksinäinen MIES kirjoitti:

        Tässä ketjussa ei juurikaan ole haukuttu (paitsi iloista leskeä). Vai mitä mieltä olet?

        Yksi kysymys muuten. Jos joku tavismies sinusta kiinnostuisi, niin pystyisitkö hyväksymään ne kommunikaatiovaikeudet, joita alkuun tulisi? Vai kyllästyisitkö heti, kun tavismies ei sekunnissa olisi kanssasi aina samalla aaltopituudella asioissa?

        Itseäni nimittäin ei haittaisi, vaikka nainen olisi hiukan autistinen, jos vaan jonkinlainen ymmärrys pääsisi syntymään. Se kuitenkin edellyttää, että kumpikin osapuoli antaa asialle aikaa. Lisäksi, haluaisin edelleen tavata kavereitani. Miten suhtautuisit siihen, jos mies haluaisi tavata kavereitaan? Lähtisitkö mukaan ja yrittäisit olla sosiaalinen, vai kieltäisitkö miestä tapaamasta kavereita, vai pistäisitkö vaan suhteen poikki koska et voisi olla erilaisen ihmisen kanssa?

        Olettaisin lievän autismin päinvastoin olevan eduksi.


      • +098yiuh

        Jep, sama :)
        Mutta siinä mä olen erimieltä, että en mä ainakaan mikään hävettävä ole, vaikka olenkin omituinen, paljon pahempia ja paskempiakin on. Mä olen omituinen, mutta aina moni ns. normaali on ilkeä kusipää: se on hävettävää luuseriutta, ei se mitä me ollaan.
        Ton panoseura-jutun allekirjotan, mutta se johtuu siitä, että ihmiset ovat yleisesti ottaen yksinkertaisia, ja siis miehetkin valitsevat ennemmin normia ja keksitietä, vaikkei se sopisi, vaikka siihen kyllästyisi kuoliaaksi, vaikkei sitä edes rakastaisi. Tämän olen kokenut jopa käytännössä, rakkaus ei merkitse vaan se mitä muut sanoo. "Muut" on muuten lehmiä, ja vaikka ne on ihania eläimiä, en ottaisi rakkausneuvoja niiltä, mutta ihmisistä useimmat ottavat. Mutta vika ei ole silti minussa tai sinussa, tai lievässä vammassa. Se on pieni vika tässä maailmassa.
        Joten älä viitsi olla itsellesi niin ankara, sitäpaitsi, vaikka mä en ole saanut mitään apua enkä diagnoosia nuorena ja mua on jopa päästy kohtelemaan väkivaltaisesti sen takia, mä olen kasvanut ja kehittynyt ja itseasiassa, se vamma voi myös olla vahvuus.
        Häpeä toisen heikkoudesta, kun se on kuitenkin melko viaton vika, on sen ihmisen omaa naurettavuutta, sori vaan kaikki, mutta näin on. Mä häpeäisin jos toinen ois öykkäri, törkimys ja paska, mutta vaikka kuinka moni näistä lasketaan normaaleiksi ja niitten puolisot niitä kestää. Että pieni vaivaantuneisuus... Not too bad.
        Kyllä meillekin vielä ne omat ihmiset löytyy, älä ainakaan lynttää itseäsi enempää, se ei kannata.


    • miksei miestä?

      - täytän kohta 25, miehiä on ollut tarjolla
      - kyl tulee varsinkin jos hieman katselee ympärille, mutta sitäkään en tee, sillä en kaipaa iskuyrityksiä tai itsetunnon kohennusta. Olen baarissa pitämässä hauskaa. Itsetunnossani ei ole vikaa.
      - olen seurustellut kerran, 4 vuotta.
      - haluaisin miehen ja seurustelusuhteen mutten ole tavannut ketään sellaista, jonka haluan
      - miehissä on yleensä joku paha vika. Joko mies on ympärikännissä ja kaupungin vakituinen bilehile eli pilluhaukka. Tai mies on muuten ok, muttei sytytä ollenkaan seksuaalisesti. Tai miehessä on muuten jotain outoa tai sitten sellainen perustavis, jossa ei ole mitään persoonallista

      • 456yh6wyht

        Mitäs etsit miehiä baarista, siellä pyörii enimmäkseen just niitä kännisiä pilluhaukkoja ja bilehileitä - niin että miehissä on yleensä joku paha vika jos ne hengailee jossain alkoholijuottoloissa.


    • 19

      Mieleisen kumppanin löytyminen olisi tietenkin ihannetilanne, mutta tällä luonteella se on jokseenkin yhtä todennäköistä kuin salamaniskuun kuoleminen. Minulle iskee vieraassa/puolivieraassakin seurassa usein vaivaantunut olo, joten baareihin tai muihin uudet tuttavuudet mahdollistaviin rientoihin on surkeaa lähteä jäykistelemään. Joskus nuorena minua yrittivät iskeä laitapuolen miehet sekä muut erikoisemmat persoonat, jotka eivät epäröineet ryhtyä hieromaan tuttavuutta kadulla tai maitokaupassa. Olen saanut treffiehdotuksia varatuilta, vanhemmilta äijiltä ja sellaisilta työtovereilta, joita kohtaan en, helvetti soikoon, ole tuntenut mitään vetoa. Nyt joku tietysti rääkäisee, että olen kranttu, koska olisin saanut miehen, jos vaan olisin kelpuuttanut. Mielestäni ei olisi oikein itseä, eikä toista kohtaan, alkaa seurustelemaan yhdentekevältä tuntuvan ihmisen kanssa. Enkä tiedä, olisinko edes uskaltanut niin tehdä.

      • miax

        Olen 27-vuotias. Olen seurustellut kerran teininä, koskemus ei ollut positiivinen. En muista milloin minua olisi viimeksi baarissa lähestytty..Ei ainakaan viimeiseen 4 vuoteen. Ei minua muutenkaan lähestytä. Niitä viiskymppisiä setämiehiä jne oli tyrkyllä kun itse olin ehkä 18-22, mutta ei niitäkään enää. No kesällä joku juoppo huusi ruokakaupan pihalla keskellä päivää perään "anna huora persettä". En lämmennyt.

        Käyn mahdollisuuksien mukaan baarissa ja keikoilla ym, ehkä kerran pari kuussa. Tässä vaiheessa vaan kaverit elävät ruuhkavuosiaan, on pieniä lapsia ja rakennusprojektia jne, joten kovasti harvenemaan päin ovat ulkoilut. Kohta olen todella siinä tilanteessa, että kukaan ei lähde mihinkään ikinä seuraksi. Opiskelupiireistäkään ei ketään ole löytynyt, vaikka aktiivisesti olen käynyt bileissä, osallistunut jonkun verran osakuntatoimintaan jne. Kaverien kavereista ja kaverien poikaystävien/aviomiesten kavereistakaan ei ole löytynyt. Ei ole myöskään ollut festariheiloja tai risteilysäätöjä. Ulkomaillakin olen käynyt yksin, ja ihan baarissa ja yökerhossakin, tuloksena yksi vonkausyritys keski-ikäiseltä lihavalta saksalaiselta. Ja mainittakoon nyt vileä, että en ole ylipainoinen enkä mielestäni äärettömän rumakaan.


      • vanha palstailija
        miax kirjoitti:

        Olen 27-vuotias. Olen seurustellut kerran teininä, koskemus ei ollut positiivinen. En muista milloin minua olisi viimeksi baarissa lähestytty..Ei ainakaan viimeiseen 4 vuoteen. Ei minua muutenkaan lähestytä. Niitä viiskymppisiä setämiehiä jne oli tyrkyllä kun itse olin ehkä 18-22, mutta ei niitäkään enää. No kesällä joku juoppo huusi ruokakaupan pihalla keskellä päivää perään "anna huora persettä". En lämmennyt.

        Käyn mahdollisuuksien mukaan baarissa ja keikoilla ym, ehkä kerran pari kuussa. Tässä vaiheessa vaan kaverit elävät ruuhkavuosiaan, on pieniä lapsia ja rakennusprojektia jne, joten kovasti harvenemaan päin ovat ulkoilut. Kohta olen todella siinä tilanteessa, että kukaan ei lähde mihinkään ikinä seuraksi. Opiskelupiireistäkään ei ketään ole löytynyt, vaikka aktiivisesti olen käynyt bileissä, osallistunut jonkun verran osakuntatoimintaan jne. Kaverien kavereista ja kaverien poikaystävien/aviomiesten kavereistakaan ei ole löytynyt. Ei ole myöskään ollut festariheiloja tai risteilysäätöjä. Ulkomaillakin olen käynyt yksin, ja ihan baarissa ja yökerhossakin, tuloksena yksi vonkausyritys keski-ikäiseltä lihavalta saksalaiselta. Ja mainittakoon nyt vileä, että en ole ylipainoinen enkä mielestäni äärettömän rumakaan.

        Muistelisin, että olen lukenut jotain viestiäsi vuosi pari sitten, jossa kerroit harrastavasi yhden illan juttuja ja vakipanoja. Nimimerkkisi on jotenkin sellainen, että se jää mieleen, siksi muistan. Anyway, aika kummaa toimintaa: yhden illan juttuja harrastava nainen väittää etteivät miehet iske??


      • miax
        vanha palstailija kirjoitti:

        Muistelisin, että olen lukenut jotain viestiäsi vuosi pari sitten, jossa kerroit harrastavasi yhden illan juttuja ja vakipanoja. Nimimerkkisi on jotenkin sellainen, että se jää mieleen, siksi muistan. Anyway, aika kummaa toimintaa: yhden illan juttuja harrastava nainen väittää etteivät miehet iske??

        No mikäs olisi ratkaisu mysteeriin, että miehet eivät tule iskemään, mutta nainen saa joskus mieheltä seksiä?

        Isken siis itse. Yhdenillanjuttuja on ollut joo ja yksi kai vakipanoksi luokiteltava tilanne.
        (Mutta palstalaisten mielipiteistä huolimatta en usko, että tämäkään on syy kelpaamattomuuteeni, koska minua 20 kertaa pahemmat horatsut kyllä löytävät itselleen mukavia ja "tasokkaita" miehiä.)


      • m30.
        miax kirjoitti:

        No mikäs olisi ratkaisu mysteeriin, että miehet eivät tule iskemään, mutta nainen saa joskus mieheltä seksiä?

        Isken siis itse. Yhdenillanjuttuja on ollut joo ja yksi kai vakipanoksi luokiteltava tilanne.
        (Mutta palstalaisten mielipiteistä huolimatta en usko, että tämäkään on syy kelpaamattomuuteeni, koska minua 20 kertaa pahemmat horatsut kyllä löytävät itselleen mukavia ja "tasokkaita" miehiä.)

        Jos olet yrittänyt iskeä itse, niin olet varmaankin katsonut sellaisia miehiä, jotka ensinäkemältä ja -tutustumalta vaikuttavat sopivia myös poikaystäviksi. Näin päättelisin, koska sanot että haluaisit seurustella.

        Jos näin on, että olet katsonut poikaystäväksi sopivia miehiä, mutta päätynyt vakipanoksi tai yhden illan panoksi, niin se kertoo vain siitä että olet iskenyt itseäsi tasokkaampia miehiä. Yksinkertaista eikö totta?


      • miax
        m30. kirjoitti:

        Jos olet yrittänyt iskeä itse, niin olet varmaankin katsonut sellaisia miehiä, jotka ensinäkemältä ja -tutustumalta vaikuttavat sopivia myös poikaystäviksi. Näin päättelisin, koska sanot että haluaisit seurustella.

        Jos näin on, että olet katsonut poikaystäväksi sopivia miehiä, mutta päätynyt vakipanoksi tai yhden illan panoksi, niin se kertoo vain siitä että olet iskenyt itseäsi tasokkaampia miehiä. Yksinkertaista eikö totta?

        Pano ei ole yhtä kuin poikaystäväkandidaatti. Ehkä 10% iskemistäni miehistä on ollut sellaisia, että olisin voinut kuvitella lähteväni esim. kahville heidän kanssaan.


    • tässä se taas nähtii

      Eipä kovinkaan montaa yksinäistä naista täältäkään löytynyt.

      • Loner-81

        löytyä palstan sukupuolijakaumasta. Kirjoitusten perusteella veikkaisin, että suurin osa palstaa seuraavista, ja myös tänne kirjoittavista, on miehiä. Naiset on varmaan jo ajat sitten karkoittuneet muille palstoille.


      • logiikan riemua

        Yksinäisiä naisia on paljon. Palstan atm-jankuttajat tosin eivät laske naista yksinäiseksi, mikäli tämä on joskus saanut. Outo logiikka. Mutten enää hämmästele, enkä oikeastaan enää nauratakaan.


      • 5+13
        logiikan riemua kirjoitti:

        Yksinäisiä naisia on paljon. Palstan atm-jankuttajat tosin eivät laske naista yksinäiseksi, mikäli tämä on joskus saanut. Outo logiikka. Mutten enää hämmästele, enkä oikeastaan enää nauratakaan.

        ja yksi ainoa asia mikä heidän päässään liikkuu: saada seksiä/SEKSI/joku harrastaa seksiä/joku on harrastanut seksiä.

        Tavallisilla ihmisillä on ajatuksissa ja tavoitteina elämässä paljon muutakin, ihan sama onko sitä seksiä saatu vai ei, ja aivan sama onko seksin harjoittamisesta päivä, viikko vai vuosi.

        ATMä ei voi ymmärtää. ATM on ihme tyyppi. He ovat arvottaneet seksin ykköseksi elämässä, kenellekään normaalille seksi ei ole ykkösenä elämässä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe