Vapaa kuvaus

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

3

Kommenttia

88

  1. yohuuhkaja

    Niin varmasti käy, mutta lyön kaljatuopin tai pullakahvin hinnalla vetoa siitä, että se tule vuosi vuodelta nousemaan. Vaarana on, ettei maksua korvamerkitä (kts. aikaisempi vastaukseni sinulle), jolloin se tulee olemaan esim. auto- tai kiinteistöveron kaltainen.
  2. Piti minunkin käydä treffipalstaa katsomassa, kun aihe nyt näyttää olevan ajankohtainen. Selasin vai kuvallisia ilmoituksia ikäluokassa 60-70, ja kauniita kaikki ovat, kukin tavallaan. Moni suorastaan miellytti, mutta olisinko itse kelvannut, onkin toinen juttu.
    Kävin myös katsomassa ikäluokan miesten ilmoituksia. Samanlaisia vanhan näköisiä ukkoja olivat, kuin itsekin olen. Nyt ymmärrän hyvin, ettei aloittaja ikäistänsä mieleisensä seuraa löydä, vaan parempi kai on tyytyä nuorempiin.