Vapaa kuvaus

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

3

Kommenttia

88

1. Herra H.

Vastaan kun kysyit. Laiskasti luen, mutta kylläkin matkin, jos lukemastani jotakin jää päähän. Harvoin jää, ja siksi pitää minun sanomani sepittää ihan itse. Olenhan jo sinua paljon viisaampi (lue vanhempi), mutta dementti on viisaudestani jo osan lohkaissut. Minähän siirryn kohta ylemmälle luokalle, ja perässä tulet.

En paljon ole juttujasi lukenut ja siksi en sinua voi kehua tai moittia, mutta jatka samaan malliin niin kauan kun jaksat tai viitsit. Moni aiempi aktiivikirjoittaja on jo palstan jättänyt, osin tai täysin.
  2. En jaksanut koko ketjua lukea, mutta muistin oman viestini, jossa sanoin, etten anna enää. On selvää, ettei mikään organisaatio pyöri ilman kuluja, eikä kukaan voi palkatta työskennellä, mutta närkästyin järjestöjen vetäjien suurista tuloista. Enää olen vain laittanut kolehtihaaviin reilusti, silloin kun harvoin olen kirkossa käynyt.

Jehovalaisille olen joskus antanut kympin tai pari, kun se "tienraivaaja", joka luonani on käynyt, on niin mukava ja nättikin. Melkein olen häneen ystävystynyt, mutten vielä ole onnistunut käännyttää toiseen uskontoon.

Tänään kuitenkin pitkästä aikaa annoin Pelstusarmeijalle viisikymppisen, ehkä tämän ketjun innoittamana. Koko poppoo on minulle vieras, enkä tiedä mihin rahat käyttävät, ja siksi en jatkuvaan tukemiseen suostunut.