rituliini_38
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Voi elämän kevät!
Aikoinaan täällä käsiteltiin sanontoja.Siis vaikka:parempi pyy pivossa,kuin kymmenen oksalla! En muista kuka sitä aikoin285711Aman ferritinitaso oli aivan pielessä.
En ollut koskaan edes kuullut moisesta veren rautaarvosta,kuin ferritiinistä. Tyttäreni meni jatkuvan väsymyksen tiimoil572891Ajokortinuusinnan uudet kiemurat,
sain kokea,kun menin lääkärille.Laaja psygologinen testi oli tosiasiaa,matemaattisine testeineen,siis sadasta piti vähen921997Sairaan kaunis maailma!
Jossa eläimiäkin kohdellaan paremmin,kuin omia lapsia Ameriikkalainen uskonlahko kaiketi meille sen todisti? Kirjoitin p271900Älä tunteeita kiellä
Jotenkin vain meidän iällä pitäs rakkaus sulkee sinne arkkuun,sen menetyn puolison mukana? Kieltääko lainsäädämmömme tod1351521Vanheneminen arvokkaasti!
Se ettei jalkani nouse yhtä ketterästi,kuin pari vuotta sitten ja kolotuksia alkaa esiintymään siellä sun täällä? Se,ett461486Ama kiittää teitä mukanakulkemisesta!
Se taivvallus teidän mukana,on ollut luovaa,on ollut mukaansatempaavaa! Olemme kulkeneet ne risukot,kuin rämeetkin! Olen841473Riisuttu ihmisyys palstalla!
Jotenkin havahduin luettuani muutamia avauksia palstalla ja kuinka erilailla me näemme avaukset? Osa on jo sitä mieltä,t781468Kevätlinnuille etelästä!
Uskomatonta,että säpinää syntynyt tällekin palstalle! Tavallaan olen vapaaehtoissiirtyjä,mutta tunnen olen omieni seura221293Käki! Lintupopulaation terroristi!
Vaikka sitä käenkukuntaa haikeinmielin odottaa,mutta sen linnun sosiaalinen käytäytytyminenen tekee milestäni siitä hyl591132Ei aina voi voittaa!
Elämämme kulku on jatkuvia haasteita,jopa tämä internet? Meistä kaiketi jokainen,joka tänne kirjoittelee,omaa kokonaisuu51122Avon solvauspalsta!
Eikö tämän alkujuuriltaan pitänyt olla keskustelupasta? Noin viidessätoistavuodessa vuodatin surunini ja murheeni,milloi1301098Mahtuisiko ama vielä joukkoon?
Olen pudonnut,kuin eno veneestä? No tosin tänäänkin lahjoja ja haukia ja siikoja oli verkoissa501059Eutanasia kielletty,abortti ei Suomessa
Mikä jaottelee vapaaehtoisen kuoleman ja kuoleman joka ei antanut elämälle edes mahdollisuutta? Tämä sotii minun ajatus45968Jos alkaisin palstavahdiksi,
voisinko olla palstalle hyödyksi,vai haitaksi?? Miten palstantila muutuisi? Sen tiedän,verenpaine nousisi ja hautajaiset65957Onko palstalta hävinnyt keskustelutaito?
Heitetään kehiin joku kysely,joku tapahtuma lehdestä luettu? Ei osata kuljettaa ketjua,ei tavallaan olla osa sitä kokona85934Sotalapsen menetty lapsuus?
Kuka korvaa heille sen pelonaikaisenlapsuuden? Kuka edes ymmärtää sotalasen jälkikäyttöisyyttä,että ne traumat puhkeav61866Tätä palstaa hallitsevat tupajussit!
Joiden ainoa elämänmuoto on itsensä esilletuominen ja lähimmäisten alasajo nicittömänä. Tiedän,en ole suosikin maineess58852Uskomaton juttu?
Olen ollut tänään lähes sisätyöläinen? Siis aikaa olla koneella ja useimpiin keskusteluihin olen tuonut ajatelmiani? Toi0829Olin rosskisdyykkeri tänänään!
Löysin aivan ihanan palmuvehkan jäteastiasta,siis biojätteeistä Ajattelin ensin,onko joku erehtynyt muoviroinaa laittama39767