Vapaa kuvaus

Olen juoppo renttu, joka tuhlaa elämänsä ja rahansa paheisiin.

Väitetään harrastavan erilaista epäsosiaalista, moraalisesti tai eettisesti arveluttavaa toimintaa.

Sanon nyt ihan suoraan, että tämä on paskapuhetta.

Maailmassa on ainakin kaksi sairautta, joita ei voida parantaa: Alkoholismi ja tyhmyys. Ja totta helvetissä minä kärsin molemmista mutta se ei, toisin kuin kuvitellaan korreloi moraaliini missään suhteessa.

Moraalissani ei ole yhtään mitään vikaa.

Elämänohjeitani:

Järjen jättömailla päivä kerrallaan. Eilistä en muista, huomisesta en tiedä... (Miksi huominen edes kiinnostaisi?)

'Jos tässä olisi jotain järkeä, en ymmärtäisi mitään.'

-Juice Leskinen-

'Maailmaa en voi parantaa, eikä maailma minua.'

-tuntematon juoppo-

IN

-Säälistä saaminen

- Sukupuolitauti kaverilla. Kateudesta sikiävää vahingoniloa. Siitäs sait, kun sait.

- Bootsit

- Alan mestat

- Väkevät väkijuomat. Viski aina ykkönen mutta ellei ole sattumoisin rahaa lippuviinakin kyllä käy. Litra lippuviinaa ja päikkärit päälle.

- Lintat tai muut kasilla kulkevat romut. Ei V8 ole Mossen työntötankomoottoria kummempi sinänsä mutta onhan siinä munaa erityisen paljon enemmän.

- Rakas. Ehdottomasti. Huumorintajuineen ja olankohautuksineen, ai jaa, että näin nyt... Erittäin korrekti ja asiallinen suhtautumistapa arkiseen kauppareissuun, joka päättyi Berliiniin. Ehdotin vain kantabaarissa kavereille, että vaihdetaanko baaria. Minne? Vastasin: Berliiniin. Ja jokainen sen enempää kummastelematta, että ok. Siistiä. Mutta fiksu oli Naisenkin reaktio kun kuuli kauppamatkan mutkat, noin Fiksu Nainen toimii.

- Kissat. Kissat kehrää aina. Naisesta ei aina tiedä.

- Käänteiset listat

OUT

- Kapiset rakit, jotka tulevat kusemaan kintuille

- Markkinoilta itsensä ulos hinnoitelleet vanhat huorat

- Kusipäät. Pois lukien itseni. Tietenkin.

- Laimeat drinkit

- Menneisyyteni turkulaisena

Myös Dominat kiehtovat minua. Valitettavasti koulutus ei vain ole tuottanut tulosta... Aivan sama paskiainen olen kuin ennenkin.

Kiinnostukseni sub-henkisiä narttuja kohtaan onkin vain looginen seuraus edellisestä. Toisin sanoen: minä koulutan Dominani itse.

No, olisi tämän voinut lyhyemminkin ilmaista, siispä:

Merkityksettömiä negatiivisia vivahteita lukuunottamatta pidän itseäni luonnollisesti aivan verrattomana tyyppinä. Persoonallisuuttani hallitseva vakava luonnehäiriö ei ole sen suurempi ongelma, kuin koiranpaskaan astuminen. Minulle.

Onko tuo kaikki edes totta? Jospa se on jossain valheen ja totuuden puolivälissä? PS. tämä ei ole seuranhakuprofiili läheisriippuvaisille renttuja rakastaville naisille. Eikä miehille.

Aloituksia

170

Kommenttia

12949

1. "Tähänhän on jo toki työlainsäädännön puitteissa mentykin, nykyisten SETAmyönteisten poliittisten suhdanteiden vallitessa..."

Noihin syrjimis- ja tasa-arvo pykäliin viittaukset työlainsäädännössä pohjautuvat ratifioimiimme kansainvälisiin sopimuksiin ja perustuslakiin, joten ei ole mahdollista etteikö myös työelämässä niitä tule noudattaa.

Mutta, oletko sitä mieltä, että ihmisellä tulisi olla oikeus kieltäytyä työskentelemästä islamilaisen, kristityn, afrikkalaisen, amerikkalaisen, aasialaisen, ateistin, uskovan, naisen, miehen, nuoren, vanhan, vammaisen, heteron jne. jne. kanssa kunhan vain vetoaa omatuntoonsa?

Voisiko rasismiinsa, suvaitsemattomuuteensa, inhoonsa nuoria tai vanhoja ihmisistä kohtaan tai erilaisista käsityksistä uskontoon vedoten sanella työnantajalleen kenen kanssa työskentelee ja kenen ei?

Vai ovatko homot ja lesbot ainoa poikkeus joita voisi näin kohdella?

"Tämä tilannne, joka ei ole vain fiktiivinen, koska tuomiota on jo haettu raastuvasta, näiden asioden tiimoilta."

Kyllä, tuomioita on jaettu. Muistaakseni kahdesti. Tuomioistuimen ratkaisu on oikea, KKO:n perusteluissa todettiin, että laki on vakaumusta vahvempi. Ja näin sen tuleekin olla. Ei siitä tulisi mitään, että ihmiset ryhtyisivät vakaumuksensa mukaan määrittelemään mitkä lait heitä koskevat ja mitkä eivät. Ei kai tämän ymmärtäminen vaikeaa ole?

Koko lainsäädäntömme eräs perusta on se, että laki on kaikille sama, lait määrittelee lainsäätäjä eikä kansalainen itse: noudatan, en noudata, noudatan...

Ihminen jonka vakaumus estää esimerkiksi työelämässä noudattamasta olemassa olevia lakeja ja hyviä tapoja tai estää olla loukkaamatta työtovereitaan on väärällä alalla ja hän väistyköön, ei muu työyhteisö.
  2. "Siispä ihmiset voivat mielestäsi ilmaista vaikkapa myös, luonnollisten elimistönsä- sekä Jumalan sanankin synnyttämän inhon: irvokkaaksi kokemaansa homoseksualismia kotaan..."

Kyllä, sananvapaus antaa siihen oikeuden. Kuten myös oikeuden kritisoida näitä näkemyksiä. Sananvapaus sisältää kuitenkin myös vastuun, rikoksen tunnusmerkistön täyttyessä sanomisistaan joutuu sitten myöskin vastaamaan.

Julkisesti esitettyjen mielipiteiden ja näkemysten kritisointi ei rajoita kenenkään sananvapautta, kritiikin kieltäminen kyllä.

Kukaan ei ole koskaan esimerkiksi rajoittanut tai estänyt Päivi Räsästä ilmaisemasta näkemyksiään. Siltikin usein väitettiin, että hänen sanavapauttaan olisi jotenkin rajoitettu. Kummaa höpinää ja outo väite: Räsänen on saanut näkemyksiään ilmi mediassa varmasti aina kun on sen tarpeelliseksi katsonut.

Tuo näkemyksesi, että sinulla olisi jokin absoluuttinen oikeus kieltäytyä työskentelemästä homoseksuaalin kanssa on väärä. Sellaista oikeutta sinulla ei ole työelämässä, yksityisenä kansalaisena voit sitten karttaa homoja mielin määrin. Kieltäytyminen voi johtaa jopa syytteeseen ja mitä todennäköisimmin vähintään irtisanomiseen ja syy on varmastikin työnantajan puolelta pätevä, lain rikkoja tuossa tapauksessa olet sinä, ei työnantaja joka on palkannut homon tai homo itse.

Sinun tuntemuksesi ovat homoja kohtaan mitkä ovat. Se ei kuitenkaan tarkoita, että se antaisi sinulle erivapauksia.
  3. "Myös minä sain voimakkaan kehoituksen tuohon aikaan puhua tälle naiskirkkoherralle, mutta keskeneräisenä en totellut kokemaani kehoitusta, varsinkin siitä syystä että: minua esettiin voimakkaasti tekemästä niin, koska en olisi muka kyllin arvovaltainen henkilö antamaan kehoituksia naiskirkkoherralle, pyytäen häntä luomumaan Raamatulle vieraasta papintehtävästään; ja kehoittaa häntä siirtymään vain hoitamaan naisena, omaa vaatimaan tehtäväänsä äitinä. "

Kyse saattoi olla myös siitä, että keltanokkana ja vielä pahoin keskeneräisenä fundamentalistina omasit vielä joitakin terveitä käytöstapoja. Tuolloin sinussa saattoi myös olla vielä jopa hippunen jäljellä kunnioitusta heitäkin kohtaan jotka ovat kanssasi eri mieltä ja uskovat toisin kuin sinä.

Olet kaikesta päätellen kuitenkin näistä "vaivoista" eheytynyt ja kasvanut kunnon fundamentalistiksi.